- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #34498 üzenetére
Taliztál megint a mumussal?
freaghill: audi oldala, régebbi leírások Ne a hirdetésekből indulj ki, némelyik kereskedő azt sem tudja, mit ad el, nemhogy a felszereltségét pontosan ismerje.
Xmodule: pont nemrég volt szó róla itt, szvsz légteleníteni kell. Amikor nekem cserélte a szakim, utána majd nekiugrottam a kormánynak, olyat fogott. Igaz, máshogy csináltuk (én pumpáltam a pedált ).
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Xmodule #34500 üzenetére
Szerintem egyértelműen levegős. Ami nagyobb baj, h a levegő a főfékhengerben van. Ha teljesen kiszívta a tartályt, akkor elb@szta.
Most kétféle módszerrel lehet megjavítani.
1, Kiviszed a hóra és jó keményeket fogsz fékezni, h bekapcsoljon az ABS pumpa. Ha nem levegős a rendszer nagyon akkor ettől megjavul(felkeményedik a pedál, nem lesz gumis, meg olyan érzetre, mintha sz@rba lépnél).
2,Vag-com, vagy VCDS diaggal az abs vezérlőben csinálsz alapbeállítást, és követed az utasításokat. Ehhez 2 ember kell, 1 aki pumpálja a pedált, és nyomja a következő lépést a diagnosztikán, a másik ereszti és húzza a légtelenítő csavarokat.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #34503 üzenetére
Szvsz, dízel volt az.
Itt legalább H-s a téli, na nem mintha amúgy száguldoznék. Meg azért nem úgy van, hogy pl 191-nél már kidurran....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #34509 üzenetére
Csomós volt a gázolaj.
-
Xmodule
őstag
-
válasz Mágus2 #34514 üzenetére
Ezen mit kell csodálkozni? Egy volt kollégámat majd megölte egy szerelő "barátja": kért egy fék javítást mert sikított. Kifizetett mindent elhozta, másnap egy hirtelenelebb fékezésnél -mint utóbb kiderült- a felszabájozott tárcsa eltört. És persze új tárcsa lett kifizettetve....
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #34515 üzenetére
A fék nem játék, nem csak az autóban utazók életére ártalmas a fékhiba. Ha a motor nem húz rendesen, akkor nem vagánykodunk, de a gumik, futómű és a fék nem lehet hibás. Az ilyen szerelőnek száradjon le a...., na az. Neki kellet volna kipróbálni szerelés előtt, és után, és akkor tudta volna, h valami nincs rendben, vagy sokat akarok
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #34518 üzenetére
Mesélj csak!
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #34519 üzenetére
Anyuék újonnan vették a Cordobát.
Hordták a gari miatt szervizbe folyton.
Egy alkalommal valamit szöszöltek a futóművel, aztán fura lett faternak, hogy ráz a cucc.
Megnézte (autószerelő volt), és elvileg volt valami 2 csavar a futóműben, ami eltérő méretű.
Na azokat faszán fordítva akarták berakni. A nagy helyről hiányzott a csavar, a kicsibe meg bele volt vágva vagy mi a nagyobb. Anno 8 éve nem nagyon volt még fogalmam a kocsikról, fater mesélte.A lényeg, hogy valami fontos cucc töréshatáron volt emiatt, de csak magasabb sebességnél lehetett érezni, hogy valami nem stimmel.
Aztán arról ne is beszéljünk, hogy mi mindennel próbálkoztak az anyaghibás ajtó miatt.
Az egyik hátsó ajtó belül elkezdett a lemeznél szétjönni. Konkrétan volt egy 5-10 centis hasadás az ajtón.
Nem akarták cserélni, alig volt pár hónapos a gép.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #34520 üzenetére
A cordobának nincs is sok lengőkaros, kutyacsontos futóműve. Bezzeg amiket leművelnek az A4, A6, B5 kategóriával.
Ford-éknál volt a havernak egy kellemetlen élménye. A 2000km-t futott Fiestában felrobant az 5. fokozat fogaskereke a váltóban. A kereket gariban cseréltlk, de az olajat nem akarták kicserélni, simán visszaöntötték volna a fémreszelékes olajat. Kifizette zsebből az olajat, h mégse a régi menjen vissza.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #34522 üzenetére
Van egy rossz hírem. A vezérlés alatt van, úgyhogy le kell bontani miatta az egész elejét.
Láttam már arcokat, akik kicserélték úgy h nem bombázták szét az egészet(maradt a vezérlés és a lökös is a helyén), de időben ugyan annyi, csak többet káromkodtak.
[ Szerkesztve ]
-
joshua7
veterán
A konszern 2 literes CR TDI motorjairól van valakinek tapasztalata? Mennyit mehetnek el normális karbantartás mellett? 3,5 éves, 92k-t futott autóról (GOLF VI, 140LE) lenne szó.
Semper Fi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz joshua7 #34527 üzenetére
Majd meglátjuk, h mennyit mennek el. Német taxikat kellene megnézni, és megkérdezni a tulajokat. Itt elég keveset futottak, ahhoz, h egyértelműen meg lehessen őket ítélni. Normális karbantartás mellett minden elmegy a Holdig(360 000km) és rendes gázolajjal vissza is jön onnan.
Kérdéses, kinek mit jelent a rendes karbantartás.
[ Szerkesztve ]
-
#TOTTI
őstag
válasz joshua7 #34527 üzenetére
Ha a meghibásodásokat javíttatod, akkor sokáig! (Irónia) Amúgy meg lutri legyen szerencséd, nekem ment már el autó 280 ezret eladásig. Igaz vízpumpát kellett egyszer cserélni soron kívül meg Opel volt. Na meg klíma lyukadt egyszer. Eddig szerencsém volt az autókkal, de pl VW CADDY 2006-os 3,5 év múlva 250e km-nél sok hibával selejtezve lett, igaz kétszer törtem is az se tett jót neki. Váltó, gyári ékszíj lefogazódott 30e km után, stb. 2.0SDI, de ezekből van ami már 500e felett jár, 2 váltó csere után.
-
Ramses07
Modder
válasz FoBCRaistlin #34523 üzenetére
Szép a kicsike! De ezek most mit is csinálnak?? Gyanús az a ford a háttérben Nekem most lett vezérlés, meg termosztát cserém. Olyan halk lett a mosi, kicsit cserés volt már asszem Meg végre nem fagyok meg a kocsiban és beáll a víz is stabil 90 fokra
Life is short, ride hard!
-
VR6-Fan
veterán
[link]
ha valaki ilyet keresne, és nem magyar leélt fost akar :-)"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #34534 üzenetére
saját :-)
és tényleg 220-es, nem vissza tekergetett taxi, beleülsz azt mész, hál isten nem is trip, vagy multi-tronic, már görgös hf ha jól emlékszem és nem himbás, de még nem cső tengelyes.
van egy face liftes is, csak az nem magyar papíros, az még full fullosabb (nagy navit kivéve..), még kint felújított multitronic, csak regezni kell.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #34538 üzenetére
ez a felszereltség 2+-os még asszem, de eladni akarja bátyám nem árulgatni, bár mondtam neki hogy így meg az alacsony ár lesz a gyanús, és el se fogak jönni megnézni, ő tudja... engem annyira nem izgat..
kell a VR6 turbora a pénz úgy hogy vigyétek
(felárért van hozzá RS6 belső is )
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz MunezXBK #34542 üzenetére
4 ülés (hátulra oldalra a a két takaró is meg van), köteg motorok term meg vannak, fekete, ha rátudsz venni holnap tudok neked csinálni képet a vezető ülésről, az a "legrosszabb".
-135eFoBCRaistlin:tudjuk csak a répa kell kicsi nyuszi
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest