Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz Jorus #191596 üzenetére

    Kellene élő adatot olvasni. Megküldeni közben a gépet a német pályán 4.-ben 1500ról 4500-ig. Sokszor le lett már írva. 003, 010, 011 VCDS csoport a motorvezérlőből logba menteni, közben végig padlózni. Azért érdemes magasabb fokozatban csinálni, mert az alacsony fokozatok hamar leforognak.

    Legcélszerűbb elindítani a logot, visszalassítani 40-re, 4.-ben és elrúgni. Mikor leforgott a logot megállítod, mented és ide bedobod. Abból majd meg lehet mondani mi a gebasz.

    ;)

    Ha lenne legalább hibakód, az segítene valamit. Titkos tippem a szorul a turbó geometria és túltölt, ezt 4 másodpercig szokta tolerálni, utána elveszi a naftát és szevasz. :DDD De ez magától nem szokott rendbejönni, csak ha újraindítod. Tehát kell a log.

    Üzemanyag szűrő mikor volt cserélve? Tankban nem döglődik a pumpa?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák