Hirdetés
-
Új ajánlat a TeamGrouptól a gyors USB kulcsot keresőknek
ph Az X1 Max meghajtó kis méretet, Type-A és Type-C csatlakozót, illetve USB 3.2 Gen2 sebességet kínál.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Fülhallgatók is érkeztek a Reno12 szériával
ma És persze az Oppo okosórája is, lásd előző bejegyzés. A muzikális élményt az Enco X3i és az Enco Air4 Pro szolgáltatja.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Jorus #191596 üzenetére
Kellene élő adatot olvasni. Megküldeni közben a gépet a német pályán 4.-ben 1500ról 4500-ig. Sokszor le lett már írva. 003, 010, 011 VCDS csoport a motorvezérlőből logba menteni, közben végig padlózni. Azért érdemes magasabb fokozatban csinálni, mert az alacsony fokozatok hamar leforognak.
Legcélszerűbb elindítani a logot, visszalassítani 40-re, 4.-ben és elrúgni. Mikor leforgott a logot megállítod, mented és ide bedobod. Abból majd meg lehet mondani mi a gebasz.
Ha lenne legalább hibakód, az segítene valamit. Titkos tippem a szorul a turbó geometria és túltölt, ezt 4 másodpercig szokta tolerálni, utána elveszi a naftát és szevasz.
De ez magától nem szokott rendbejönni, csak ha újraindítod. Tehát kell a log.
Üzemanyag szűrő mikor volt cserélve? Tankban nem döglődik a pumpa?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Házimozi belépő szinten
- Akciófigyelő 2024: PlayStation év közepi leárazások
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Politikai mémek
- Bestbuy játékok
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Analóg fényképezés
- Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...