Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Doki16

    addikt

    Az alany leírása: Passat B7 2013, 2.0 CTDi BMT, CFFB és 140 ló.

    Történt ma egy érdekes dolog a kocsival. 40 km laza 90-es tempót mentem, tehát bőven üzem meleg lett a motor. Amikor odaértem a célhelyemre leállítottam a motort. 1 percre rá félre akartam állni pár méterrel arrébb és nem akart beindulni. Még megpróbáltam párszor, de egyet tekert dadogott a motor és leállt. Sajnos videót nem csináltam, eléggé ideges voltam abban a pillanatban. Gyorsan Torque alkalmazással kiolvastam OBD-n, de nem volt benne hibakód. Ránéztem a VAG DPF-re is és akkor láttam, hogy előtte 6 kilométerrel regenerált. pont. Az EGR szelep meg 100%-ot mutatott azon a részen ott a VAG DPF-ben. [kép] Ezt a képet már akkor lőttem amikor hazaértem.
    Olvastam még olyat, hogy a régebbi TDi-k üzem melegen nem vagy nehezen indultak. Mást nem tudtam csinálni mint vártam. Egy óra alatt lehűlt olyan 60 fokra a víz. Ekkor már megint úgy indult mint előtte bármikor. Ma egész nap mentem vele, a hiba óta már 4 szer állítottam le meg indítottam el, de semmi gond nem volt vele.

    Van bárkinek bármi ötlete, hogy mi lehetett a gond?

    A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

Új hozzászólás Aktív témák