- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz homeless09 #126550 üzenetére
Nem csak a minimum szint közelében van hidegen? Bemelegedve már nem sípolt, ugye?
Kicsit tölts rá, általában megoldja....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
homeless09
őstag
válasz tomcsi23 #126551 üzenetére
Majdnem kopp üres volt a tartály, rátöltés után használtam ~20km-t, ugyan akkora volt a szint, mint mikor hidegen rátöltöttem. Valakitől olyan választ is kaptam, hogy tömítési gond lehet.
És az a baj, hogy kb. 1,5-2 hónapja is nagyon hideg éjjel után ez volt. Majdnem kopp üres lett, max szint jelzésig töltöttem, és most megint. 1 hete érdekes módon ugyanúgy max szintjelzésig volt még...
[ Szerkesztve ]
'Nobody, nobody does it better than Manchester United'. |
-
Ricsx
tag
Valaki tudja esetleg hogy melyik tolatókamera lehet jó a 2000-es évjáratú A3-hoz?
Szeretnék rendelni,csak nem tudom melyik lehet jó
[ Szerkesztve ]
-
Ricsx
tag
Tresh! Te sem tudsz segíteni?
-
gabor85
őstag
Sziasztok.
Hűtőfolyadék csere és rendszertisztítás előtt állok, és van pár kérdésem.
Anno töltöttem bele szivárgásgátlót mert lassan folyt belőle a hűtővíz, előtte szép lila volt a hűtőfolyadék színe. Most hogy ránéztem, a tartályban a víz bebarnult. Azt javasolták hogy trisós tisztítással kezdjem...
Van e valakinek tapasztalata a trisós megoldással kapcsolatban? Mennyi ideig legyen benne, milyen arányban rakjak a vízbe, stb. Vagy fasság és hagyjam? Gondolom utána szépen ereszteni fog és akkor csere / javítás lesz.
A nagyobbik gond hogy ahogy az aknában a kocsi alá másztam, nem láttam egyértelműen leeresztő csapot. Az egyetlen hely ahol a vizet le tudnám ereszteni az a hűtő félmagasságában lenne, egy cső csatlakozik oda, illetve én ezt találtam, ergo nem az összes víztől szabadulnék meg.
Nem szeretnék trisós vizet benne hagyni a rendszerben.
A kiegyenlítő tartályt is takarítani akarom, azt hogyan szedjem le?
Végül az A.Z. Meister fagyálló amit az Unix hoz a keresésemre rózsaszín, a gépkönyv lilát ír. Ehhez tartsam magam, vagy rendeljem meg?Járgány; Passat B6, 2.0 Diesel, BKP, 2005
Köszii -
tresh
addikt
válasz gabor85 #126558 üzenetére
Ezeket a tömítős cuccokat én alapból utálom ha folyik szivárog akkor csere... átmosás-t én max tiszta vízzel tenném. Szerintem első körben szüntesd meg a szivárgás okát fizikálisan és utána mosd át tiszta vízzel. Majd mehet bele a bekevert előírt fagyálló.
(#126559) Ricsx: Ahogy nézem kb ugyanaz a világítás mint nálam az a4 b5 nél. Így az biztos hogy a 2 csavaros megoldást keresném mert amúgy be fog ázni.
[ Szerkesztve ]
-
gabor85
őstag
válasz tresh #126560 üzenetére
Az a gond hogy a tömítő jól teszi a dolgát, és így a szivárgást nem tudom megtalálni, már csak kizárásos alapon marad a trisó, az ezeket leoldja..
Én sem fogok ezentúl semmi löttyöt beleönteni, mert hosszú távon nem megoldás, de ezt lehetőleg mielőbb meg kell oldani, nemsokára mínuszok... -
-
Primary92
senior tag
1.9 TDI, ASV
Ma egy előzőskor 3-asból váltottam 4-be, aztán elment az ereje az autónak, alig ment. Aztán pár percre leállítottam az autót, és ment tovább, mintha mise történt volna.
Mire tippeltek? -
golfvariant
aktív tag
Korábban páran megjegyezték, hogy pofátlanul keveset eszik az autóm. 5,7-5,8 körül volt főleg autópályás használatban... Felpattintottam a téli (Conti TS860-as) gumit és meg is ugrott kicsit a fogyasztás. Azt az utat aminél 5,3-5,5 volt a fogyasztás most 6,2-6,3 körül sikerült teljesiteni... Igaz lehet az is hozzátesz, hogy az olajcserénél max-ig öntötték olajjal, előtte meg "csak" az ideális tartományban volt Máshol olvastam hogy ez is beleszólhat az autó étvágyába.
-
tomcsi23
veterán
válasz golfvariant #126573 üzenetére
Na meg az se mindegy azért, hogy egy 15 fokkal hidegebb van.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
i-sti
senior tag
válasz tomcsi23 #126574 üzenetére
Inkább az számít.
CRTDI-nek kell 10 km, hogy az olaj 80 fok körül legyen. S nagyon nem is megy ennél fentebb normál használat esetén.
Oké, városban araszolásnál felmelegszik 87re ilyen hidegben.Ezért takartam le polikarbonáttál a hűtőmaszk felső felét. #keletEurópa
Novum Forum Siculorum
-
atos19881101
senior tag
válasz golfvariant #126576 üzenetére
Pont fordítva. A benzinesek hamarább melegednek.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Ricsx
tag
válasz i-sti #126575 üzenetére
Nekem az olaj hőfokát nem mutatja az 1.9 TDI nek,de a víz az télen a mínuszokban fűtés nélkül(ülésfűtés persze megy) vagy kevés fűtéssel kell 15km is mire felmegy 90fok-ra. Van benne elméletileg 3 izzítógyertya,ami ha jól tudom akkor a külső hőmérséklettől függően kapcsol be és melegíti a vizet. Úgy tudom 5fok alatt kapcsol be 1 és talán hidegebb időben bekapcsol mind három.Nem tudom pontosan,aki tudja ne tartsa magában
Ezek az izzítógyertyák egyébként veszíthetnek a hatásfokukból?Érdemes megnézetni szerelővel?
Egyébként szeretném én is,hogy minél előbb elérje az üzemi hőmérsékletet,mivel lehetne ezt jócskán felgyorsítani?ui.: Édesanyám 1.4 polo-ja mínuszokban is 2-3 km alatt 90-en van
-
freaghill
őstag
válasz golfvariant #126576 üzenetére
Csúnya lenne, ha a benzines lassabban melegedne.
[ Szerkesztve ]
-
homeless09
őstag
válasz homeless09 #126550 üzenetére
Többen az EGR hűtőt tartják a ludasnak.....ha kicserélem megoldódhat a hibajelenség? Lutrira nem akarok 200k-t kidobni.
'Nobody, nobody does it better than Manchester United'. |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz homeless09 #126581 üzenetére
Vízpumpa. Ha az EGR hűtő lenne, látványosan fehéren füstölne. Gyakori hiba ezeknél a pumpáknál. Az enyém is eresztett kicsit. Cseréltesd le a vezérlés szettet és meg fog szűnni. Hidegben minden összehűzódik, ez elég ahhoz, hogy ott kifollyon. Lehet ellenőrizn és igazolni a gyanúm, csak le kell venni az alsó motor burkolatot. Ha lesznek rózsaszín foltok, a főtengely szíjtárcsa és a motorblokk mellett, vagy az olajkád szíjtárcsás oldalán, akkor helyben vagy, lehet cserni.
Ha bemelegszik, gázadásra tol párát a kipufogón?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Téli szett felrakása közben látom, ki van repedezve mindkét oldalon a kormányösszekötő gömbfej gumiharangja. Lehet külön cserélni, vagy ne is keressek ilyet önállóan? Kenőanyag még benne van, csak az egyik lyukadt ki 1mm-en kb, lógás nem tűnt fel. Ajánlott márka esetleg? Golf 4 Variant 1.9SDI AQM
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz golfvariant #126576 üzenetére
https://onedrive.live.com/?authkey=%21AEHbfFJUH5f6iPQ&id=CD60E5A3FE5F864D%217170&cid=CD60E5A3FE5F864D
Mobilról vagyok, nem tudok linket adni.
Tavaly készítettem. Pár óra alatt meretre volt furva faragva.
Azért PK mert csak ezt tálaltam itthon ami könnyű és tartós.
Az idén egyenlőre csak a rendszámtábla feletti részt "zártam" le.
Képeken nem annyira látszik de nem sima téglalap alakúak hanem meretre vágva és minden kis szenzor, bizbaznak a helye kivan hagyva.Novum Forum Siculorum
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Elnézést ha picit hosszú leszek, de szeretném ha minél jobban átlátnátok a problémát.
Adott egy 2002-es Octavia 1.8T 150LE AUM autó.
Ha sokat áll, nehezen indul, pontosabban beindul de ingadozik a fordulatszám és megáll.
Úgy sikerül beindítanom, hogy vagy pöcögtettem a gázpedált közben, vagy többször is próbálom indítani, 3-4szer.
Az első bal ajtónyitásra nem reagált, sem a műszerfal sem a plafonlámpa és persze a benzimpumpa sem zúgott.
Az lenne a kérdésem hogy pontosan miért nyom a pompa ajtónyitáskor ha sokat áll az autó, mi a szerepe? Mert amúgy is zúg indítás előtt is....
Illetve ha nem működik ajtónyitáskor, milyen problémát okozhat és ez hogyan nyilvánul meg?
Kiszereltem a zárat, a mikrokapcsóló műkött (lemértem), de hiába nyomogattam nem reagált rá semmi.
Vettem egy használt zárat egy ALH dízel octaviaból, mint kiderült ennek nagyon el volt kopva kapcsolója, ezért át tettem az enyémből a kapcsolót és működött is.
De miután összeszereltem, megint nem reagált az ajtónyitásra. Viszont ha kézzel mozgatom a zárat akkor igen, de ajtónyitásra nem.
Szerintetek ezt hogy lehet megoldani, illetve mégegyszer az mennyire gáz ha ajtónyitásra nem nyom a pumpa?
Köszi!A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
tomcsi23
veterán
válasz Csaby25 #126593 üzenetére
Benzinszűrő mikor volt cserélve
Menet közben nem rángat?
Az ajtóban többnyire a mikrokapcsoló szokott elköszönni, na meg persze a zár is.
Szóval simán lehet, hogy a másik is rossz, de a kopott mikrokapcsoló - pontosabban az a lemez, ami kapcsolgatja - miatt sem fog jól működni.
Amiatt nem érzékeli az ajtónyitást. Ilyenkor (időnként) felpumpálja az üzemanyagot megfelelő nyomásra, hogy minél hamarabb tudjon indítani. Ezt persze gyújtásra téve is megteszi, azaz ha kicsit vársz gyújtáson és utána indítasz, akkor nem lesz vele probléma.
Arra kell még figyelni, hogy ilyen esetben nyitáskor visszazárhat a központi, mert nem érzékel ajtónyitást. Nehogy bezárd a kulcsot....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
Csaby25
senior tag
válasz tomcsi23 #126594 üzenetére
Köszi!
Benzinszűrő csere óta már mentem több mint 20.000 km-t.
Menet közben is elkezdett rángatni egy ideje, illetve csak akkor ha 3000 fölé pörgetem akkor egyett berángat és utána pár percig bármilyen kis gázadásra berángat (mielőtt gyorsulna egy picit rángat), de pár perc után minden ok.
Vag -com hibakódok:
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
P1297 - 35-00 -17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add)
P1137 - 35-00 - System too RichEgy darabig csak az első volt, a második csak később jelentkezett.
A Skodánál azt mondták, hogy le van lazulva egy könyök tömlő (gumicső), az első darab a turbótól az intercooler fele és hogy 90%-ban ettől van az első hiba. Próbáltam rendelni OEM kód szerint de nem igazán van készleten sehol (Erdélyben élek). Csak elviszem szervízbe, picit nehézkes mert melóba járok vele naponta.
Igen visszazár a központi mivelhogy nem tudja, hogy kinyílt az ajtó, köszi hogy figyelmeztettél.
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
VR6-Fan
veterán
válasz Csaby25 #126596 üzenetére
hát sajnos csak skyp kapcsolaton vagyok a varázs gömbömmel!
DE, valóban a szervízbe jól tippeltek valahol szivárgás lesz a turbo és a fojtó szelep közt, fűtőt garázs sok, sör, pepecs munka.másik hiba, már látom kezd mozgolódni a fehér füst a gömbe, cseréj ac-t és/vagy maf-ot. (meg akkor már egy ü.a. szűrőt is), ac-ból már meg csak valami tuningot (pl őt) maf-ből alvázszám szerint azt amit a gyárba beletettek!! és csak gyári gyárit, vagy rosszabb esetben aftermarket bosch-t, pontosan ki keresett referencia szám alapján! (neked asszem 461L végűnek kellene benne lennie)
és ha hosszú távon megy így a kocsi valószínű keresgethetsz egy k03-053at is, meg egy csonkot hozzá.
Jó munkát!
u.i.: gyári töltő csövet pl unixnál tudsz rendelni, de annyi pénzből veszel egy ilyen tuning 4 rétegű szilikon könyököt oda, ha jól emlékszem egyszerű 90fok, tán 60-50es végekkel.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
freaghill
őstag
Semmi.
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
Totalcar CR dízelekről szóló cikkjében, van a rész, hogy az üzemanyagszűrőnél leereszteni a vizet, erről vélemény? szoktátok, szervíz, otthon?
-
Csaby25
senior tag
válasz VR6-Fan #126597 üzenetére
AC az benzinpumpa?
Miért gondolod hogy baj van vele, ill. miért csak valami tunningot?
Maf volt cserélve gyári.
Arra célzol hogy hosszútávon hazavágja a turbót? (k03-053)Amúgy tegnap este nem sikerült beindítanom, benzinpumpa relét cseréltem és beindult...
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest