- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Projektor topic
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
g4bb3r
tag
válasz g4bb3r #126643 üzenetére
Más: mikor volt a termosztátcsere megkértem a szervizest , hogy nézzék körbe a gépet van e baj (megvan 1,5 éve semmi nem romlott még el). Hát azt mondta igazaból ilyen száraz motort még nem látott. Annyit talált, hogy a szilentek már nyúlnak és a hátsó féktrárcsa vékonyodik de az első még jó szerinte elmegy még egy ideig.
Én azért mégis csak cserélném (jobb a békesség). Kérdés Ilyenkor elég csak a hátsókat cserélni betétestől? Mi most a bestbuy? Nem versenygép, általános felhasználás (Seat Toledo 1.6 16v BCB).
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #126650 üzenetére
Az a tandempumpa alól folyik. Az alatt kell tömítést cserélni.
-
bear_
aktív tag
A maxxmotion100at még mindig Schwechatból hordja az OMW?
Illetve a 100as v-power is külföldről jön? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #126654 üzenetére
A vízkör kijjebb van, mint az olaj. Elvileg annak kellene hamarabb folynia a tömítés szélénél. Nincs most pd hengerfejem itthon, de a fő olajkör középen van a 2-es és 3-as henger között. Hátul két vízátvezetö van meg az egyik oldalán egy olaj visszavezető.hátul középen csak a tandem vagy a szelepfedél alól jöhet olaj. Le kell mosni az egészet, és ellenőrizni. Mielőtt fölöslegesen levennéd a fejet. Brumié szét van kapva. Kérd meg hogy nézzen utána mi van a blokk hátulján és a fejen hátul.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #126655 üzenetére
Ez biztos? Mert tegnap néztünk egy blokkot amiről le volt szedve a fej. Akkor a szerelő azt mondta, hogy az olaj itt megy. (Képen pirossal)
Innen látjuk a folyást is.Hopp ellenkező felén, mert ez pont a vezérlés oldalon van.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #126656 üzenetére
Ott a szélén folyhat. De csak ott, középen nem. A tandem középen van, és azt írtad alatta folyik.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #126657 üzenetére
Akkor ez lesz a ludas. A lemosás megtörtént tegnap, ma reggel melóba érés után csekkoltam. Meg is jelent az olaj. Csak azt nem értem, mitől? A tömítés csak úgy elfárad? (Van olyan érzésem, hogy lehet az előéletében már le volt szedve a fej, és akkor nem rendesen került vissza.)
Szerk.:
Sorry akkor rosszul fogalmaztam. Megpróbálok délután csinálni róla egy képet.Szerk2.:
A kis Mágus már ismerkedik az autókkal?[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
lenko
aktív tag
Végre kivették a G7-ből azt a ronda formájú navit...
Az embereknek fáj az igazság!
-
veterán
válasz Brumi˘ #126645 üzenetére
@Brumi˘: Köszi! Előző autómnál én is szoktam 1-1 csepp műszerészolajat tenni rá. Itt olvastam pár éve, hogy nem szabad.
@lenko: Köszi! Én is csak egy leheletnyit kentem a menet végére.
@Mágus: Köszi! Tudom De a kollégám aki a rézpasztát adta - öreg rutin sofőr a cégnél, szakmáját tekintve autószerelő - annyira mondta, hogy kenjek arra is egy kicsit... Vékonyan kentem a menet végére. Nincs nyomatékkulcsom, tudom hogy a 120 Nm az kb. egy "csajos" meghúzási nyomaték keresztkulcsnál. Akkor meghúzom "fiúsan".
-
-
Brumi˘
addikt
válasz Mágus2 #126655 üzenetére
Az enyém már nincs szétkapva, de ha már szóba került, épp meg van akadva a gyógyulási folyamat. És szívesen venném a véleményed, merre tovább.
Ami eddig volt:
-Turbó felújítás: comp kerék csere, összes csapágy tömítés csere-Hengerfej felújítás: alapból egy másik fej, aminek a pd fészkei és veztengelye jobb állapotban voltak, kapott új veztengely csapágysort, hidrotőkéket, szelepszár szimeringet, veztengely tömítést, pd elemek új tömítést, tandem tömítés, ahova kellett mindenhova új csavar.
Amikor ez elkészült lett ellenőrizve, amit te is javasoltál a szelepfedél membrán, de jónak ítélték (nem köpte az olajat), de a füstölés nem szűnt meg. Ekkor jött a kompresszió mérés, aminek eredménye minden hengerben 22bar. Ezen felbuzdúlva kapott egy gyűrű szettet (gyűrű hézag 0,7mm volt).
-Gyűrűzés: gyűrű szett (ezzel a gyűrű hézag 0,2mm lett), főtengely szimeringek, (dugók műhelyben le lettek mérve nem hordó egyik se, átmérőjük is okés volt, a gyűrű nútok is hibátlanok, hengerfal sértetlen, nincs válla, gyári hónolás benne), hajtókar csapágyak is rendben voltak, hajtókar csavarok csere, dugó kiállást lemérve táblázat szerinti 2 ékes hengerfejtömítés lett feltéve ismét új ARL csavarokkal.
Most ott tartunk, hogy indul -3-ba is fél fordulatra, jár mint az óra, de a füstöt még mindig eregeti, hol jobban hol kevésbé. (főleg állóhelyből indulásnál hagyok pamacsot) Pd korrekció, bip ugyan az tizedre mint tavaly novemberben, olaj/víz fogyás eddig nem mutatkozott (mentem vele kb 300km-t mióta össze lett rakva). Annyit csináltam még hogy visszament egy gyári prog, amiben egr off lévén, hogy nincs is benne fizikailag.
Akikkel eddig konzultáltam, szerintünk PD elem lesz a ludas (30k-val ezelőtt kivettem és ultrahangos tisztításon járt egy cinkotai műhelyben).
Szerinted mi okozhatja? (ha segít van videó is a füstölgésről) Előre is köszönöm. -
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #126669 üzenetére
Eddig 350 + megcsináltattam már a kuplung dmf kört is egy 100-asért.
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #126671 üzenetére
Kb. 290 a hengerfej és a gyűrűzés (de ebből mindössze 50k volt a munkadíj).
-
Brumi˘
addikt
válasz VR6-Fan #126680 üzenetére
Nem nekem van, én csak kölcsönbe szoktam kapni a Cupra4-et.
Van valami módja, hogy biztosra menjek a turbó a ludas?
Szimmering probléma nem jött volna ki mikor a fejet nyomás próbázták? (2x is volt).kk831228: sikerült ja, csak találjuk meg a gyíkját mielőtt felgyújtom.
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #126683 üzenetére
2-szer igen...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok! Ma elvitték a Golf IVből maradt téligumi /lemezfelni szettet. Szintén Golfra, de nem kombira. (az enyém az volt.) Ugyanaz a méret, ugye? Nem kell "aggódnom", hogy visszahozzák...?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #126685 üzenetére
Először tömítés csere... 60-70 ft... Másodjára is, viszont akkor volt egy repedés a fejen, amit hegesztettek+ pd elem tömítés csere stb... 100-110 körül azt hiszem... Abból a hengerfej javítás, síkolás stb. 25000 ft...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #126692 üzenetére
Azért én nem vetettem volna le, hogy kicsit csöppen az olaj... Fújta a vizet mindkétszer... Olaj nem nagyon szokott onnan szivárogni...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
VR6-Fan
veterán
válasz Brumi˘ #126681 üzenetére
nyomás próbának nem sok köze van sajna ,hozzá, azt állt az üres öntvényen csinálják
simán lehet hogy a mester 1-2 tizeddel gyengébb vezetőt vertbe kalapáccsal vagy nem ütötte fel a szimmeringet elégé vagy túlságosan megpüfölte és kiszakad vagy szelep betolásnál leugrott a rugó vagy...csináld meg azt amit Mági mond, ha nincs változás nincs más mint arccal előre, kipu csonk le, kipu cső le, vagy a port lesz olajos, vagy a turbina oldal, én úgy csinálnám hogy legalább 1 estét hagynám pihenni meleg helyen a kocsit, utána 2-3 percre beindítanám (max!!) szét szedés elött, és utána valami látszik.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
atos19881101
senior tag
válasz kk831228 #126693 üzenetére
Lementem, ránéztem még egyszer. Nem értem. A fejen ugye rajta van a kipufogó csonk. Na annak az alsó csavarja olajos.
Ha a hengerfejtől folyik, akkor oda nem mehetne sztem, mert az feljebb van. A kipufogó csonkban van olaj? Mágus?Megpróbáltam befotózni, de nagyon rossz helyen van. Ennyire sikerült. Rögtön csatolom.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #126698 üzenetére
Az egr-t nézd meg alulról, meg a hozza csatlakozó nagynyomású bajonet cső alját, ha onnan folyna le, az nem a fej tömítés.
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #126699 üzenetére
Csak itt ez a rész olajos. Meg a motorblokk innen lefelé... EGR nem.
Ez ugye a kipufogó csonk csavarja. Onnan folyhat bármilyen olaj? Mert ugye a turbó volt lent nyáron. Lehetséges, hogy nem jól rakták vissza a csonkot?[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen