Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • aleister

    veterán

    válasz Studi #64259 üzenetére

    "A jó öreg szívódízel viszont kihalt sajnos, pedig meg volt annak is a romantikája, pár korty benyával elketyegett"

    Biztos azért haltak ki szegények, mert mások is benyával tankolták. :DDD

    Kettőstömegűnél van más megoldás is az általad írtra. Nem egy cég foglalkozik azzal, hogy hagyományosra cseréli az első meghibásodáskor. Kell egy adapter a kuplungszerkezet mögé, és kész. Megvan relatív olcsón.
    A lényeg, hogy azért írtam, mert ez a tendenciát nézve már nem csak a dízel nyűgje lesz. Sajna kopó alaktrész. A legjobb esetben is 200e fölött kicsivel elviszi a cica.

    Szerintem, ha az ember javarészt városban közlekedik, akkor nem éri meg dízuelt venni. Ha mégis azt vesz az alacsonyabb fogyasztás miatt, akkor célszerű valami régit, mert garantáltan le fog feküdni a részecskeszűrő. Tudatos vásárlás esetén meg belekalkulálja majd a regenerációs ciklus lefutásához szükséges 40-50 km-es 110-130 km/h-ás etapokat.
    Kb 10 perc olvasás és a fenti egy sor betartásával életben és üzemkész állapotban tartható a DPF. Ha minden alkatrésznél ez lenne az ábra, nem lenne mumus az autószerviz.
    Szóval továbbra is tartom, hogy átgondolt gépkocsivárálás és használat esetén ez nem negatívum.

    Az utolsó bekezdésedben meg ott az igazság. Ezzel kezdtem én is. Távfüggő, hogy kinek éri meg a dízel. És pont emiatt olyat kijelenteni, ami a vitaindító mondat volt ("egyre kevésbé érdemes dízelt venni...") eléggé nagy balgaság. :)

    [ Szerkesztve ]

    Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.

Új hozzászólás Aktív témák