- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
A védelem biztosítva.
Vonatkoztassuk el a PayPal-tól. Megveszel valamit és mondjuk nem vagy vele megelégedve, mert nem azt kaptad. A teljes vételár visszajár, de 0-ra kell futtatni a vásárlást azzal hogy visszaküldöd. A Fogyasztóvédelmi szabályok is ezek. A visszaküldés költsége nem mindig az eladót terheli, de benne a következő miatt nem menjünk bele.
Természetesen a PayPal mivel rajtuk keresztül lett vásárolva kifizeti neked a feladás után 9300 Ft-ig ~29,6 $ postaköltséget.
Szóval mit szeretnél valójában? Milyen védelmet?
Megtartod az X értékű valamit, amiről az eladó azt állítja hogy 39,99 $ az értéke és vonják le a szerinted 2 $-t mert annyit ér és adják vissza a 37,99 $-át?
Az alap elintézés az eladó és közted menne, ha ő ebbe beleegyezik akkor közös megegyezéssel mehet így.
Viszont a PayPal nem döntőbíráskodik lényegében hogy melyikőtök árértéke az igaz, hanem az adás-vételi "szerződés" megszüntetése felé orientálnak, árú vissza az eladónak és pénz vissza a vevőnek.[ Szerkesztve ]
-
aytukabozs
addikt
válasz dredjudge84 #39302 üzenetére
Amennyiben aktiválva van a refunded returns szolgáltatás.
De erre külön fel kell irtatkozni, nem 'jár' alapból.Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
Topikgazda
válasz aytukabozs #39304 üzenetére
Majd aktiválja elötte
-
Topikgazda
válasz aytukabozs #39306 üzenetére
Jó hogy megemlítetted, mert van aki elfelejti hogy ezt célszerű aktiválni, mert jó ha a vásárlások előtt aktív, de most nem hallottam olyan panaszról hogy emiatt elutasították volna, de régebben volt így, neked is és nekem is ez maradhatott meg.
-
va64
újonc
Sziasztok,
Én csak vásárlás kifizetésére használom a PayPal-t, eddig mindig az eladó PayPal számlájára fizettem.
Most viszont bankszámlára való utalást kérnek, mert Kínában nem tudnak készpénzt felvenni.
Itt megakadtam. Tudna valaki segíteni. -
-
Met
nagyúr
Most nézem a kártya kivonatot ami a PP-hez van csatoltva.
Február elsején volt egy ilyen 1 dolláros terhelés.Tranzakció típus: POS/ATM
Kedvezményezett neve: PAYPAL 35314369001 GBEz mi, próbaterhelés? Változtattam a kártya adatokon (lejárat, kód) de nem emlékszem hogy mikor volt.
[ Szerkesztve ]
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
Topikgazda
A PayPal az kiesik, azzal ne számolj, ez a rész a te bankszámládra való kiutalás, nincs a PayPal-ban más bankszámlára küldés, csak PayPal fiókra (e-mail cím) lehet küldeni pénzt.
Tudomásom szerint üzleti fióknál sincs.
Nekem nem úgy néz ki a magyar nyelvű felület amilyen képet linkeltél és így nem tudom hogy magán vagy üzleti fiók.
Bankszámlára utalás a bankodból lehetséges, de külföldre nem biztos hogy megéri, főleg Szingapúri számlára. Ezért javasoltam a Transferwise-t, én is azt használom ilyen esetekben.
Egy regisztráció a Transferwise-én és azután kártyáról tudsz utalni $-t bár ha a szingapúri számla nem USA $-os akkor lehetne, szingapúri $-ban vezette számlára is utal az olcsóbb lenn így a az USA $ esetén 1202 Ft-ba kerül és összesen 95000 Ft, úgy hogy 300,8 USA $ kapnak a bankszámlára.
A SG$ akkor meg 68000 Ft és kap 301,4 SG$-t ez neked 857 Ft, ha kártyáról megy.
Pontosítani kell a bankszámlaszámot és hogy akkor melyik $-ban van vezetve. -
va64
újonc
Még egyszer köszönöm az információt,
Érdekesség képen talán lesz ilyen problémája másnak is.
Beregisztráltam a Transferwise,-re de itt sajnos az ország választáskor nem lehet Singapurt választani.
Ha egyszer bekattíntottam az ország választásba nem engedi üresen hagyni valamilyen ország ott ragad.
Így csak swift cód alapján szerintem elég rizikós megpróbálni.
Ma is tanultam!Ui: egyébként jelentősen kedvezőbb itt utalni, 300 USD-nál 13 USD a megtakarítás a Paypal-hoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
mufi
senior tag
Sziasztok,
jófogáson hirdetek egy terméket, pár napja jött smsben üzi, egy mail címmel, tört magyar nyelven, hogy emailben folytassuk. Az illető megvenne a portékámat, utalt is paypalon. De azt mondja, addig nem kapom meg, amíg nem követem az instrukciókat...
Feltűnik, hogy az email címek nem egyeznek meg...
Szerintetek ez mi? Rendben van, vagy ez valami pénzcsalási kísérlet...?Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.
-
vegyszer
addikt
Gondold át mit teszel.
És azt is, hogy hogyan.
Mert a végén te fizettél érte a postán, hogy elküldd a motyót, és pénzed se lesz belőle.
Mert szerinted mennyire hihető, hogy Trinidad Tobagóban pont a te hirdetésed dobta ki a Google, mint a messze legjobb ajánlat?Inkább nézelődj előre, mint utólag bánkódj.
Majd jönnek, akik ennél többel is tudnak vigasztalni."Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell
-
mufi
senior tag
Sziasztok, en is atveresnek gondolom. Hihetetlen kik talalnak meg....
Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.
-
Winnie The P
őstag
Gigabyte B450M S2H|Ryzen 5 5500|Arctic Freezer12|G. Skill 2*8 Gb 3000Mhz|MSI RX 570 8Gb|Kingston A400 240Gb SSD|SP Nvme 512 Gb|Seagate 2TB|FSP Hexa+ 500W|Zalman Z3|Philips 243V7|W11|
-
Topikgazda
válasz Winnie The P #39329 üzenetére
Rossz a megközelítés. A Google Pay a problémás mert ha sms belépési azonosítás van a PayPal-nál akkor nem kivitelezhető a fizetés, ha a Google hitelesítő alkalmazást használták, azt máshol írták hogy megkerülhető és így persze a PayPal-nál csapódik le.
Ha meg nincs belépési védelme bekapcsolva akkor miért is háborog az ügyfél? Mert azért olyan is van.
Sajnos pont a részleteket kellene tisztázni, mert ez a probléma kiindulási része, nem a PayPal állítólagos hibája amire itt utalnak, amely belépési védelem esetén nem jelentkezik.
És a szakértők hogy ez hiba még mindig létezik tévednek, azt akkor javították. De ők tudják, egyébként egy dologgal nem tud a PayPal mit kezdeni, az user hibákkal, de könnyebb mellébeszélni mint beismerni hogy az ügyfél baltázott el valamit.
Egyszerűen nem értem miből gondolják hogy a Google az egy nagyon jó valami cég és ott hibátlanul megy minden, ők nem okozhatták eztAzt is tudni, hogy a károsultak PayPal-fiókja összeköttetésben állt a Google Pay nevű fizetési lehetőséggel, de a részletek nem tisztázottak.
A Redditen és a Twitteren sorakozó visszajelzések (illetve a bizonylatokról küldött képernyőfotók) szerint a károsultak pénzét amerikai üzletekben, jellemzően New Yorkban költötték el.
Németek akiknek a pénzét egy jól körülhatárolható helyen költik el és Google Pay ez is érdekes. Mi van a ha a Google Pay lett feltörve? Természetesen a PayPal hibája.
És az hogy mások vásárolnak az ellopott adatokkal az nem is annyira új és az sem hogy tök részegen vásárol aztán meg nem emlékszik rá, persze hogy más vásárolt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz balinlin #39331 üzenetére
Melyikhez? De én is Neten találtam amikor felmerült hogy hiába volt a hitelesítő alkalmazás bekapcsolva még is vásároltak. Akkor derült ki hogy volt némi gond a Google-nál.
Arról hogy valakinek a telefonját "klónozták" és minden hitelesített adatához hozzáfértek azt megint a Neten olvastam. No nem a Redditen, hiszen ott fele része a valóságnak mindig el van hallgatva.
Az említett hibát a portfolio.hu-n olvastam. A Forbes oldalán olvasható. Hogy kiolvassák az azonosítót és jelszót akkor amikor jelszó helyreállítást kérsz. Azzal az gond hogy erről hogy ilyet kér valaki, kap értesítőt így eléggé hipotézises a dolog. -
Winnie The P
őstag
Bocsi nem akarok/akartam problémát generálni, csak olvastam a cikket, gondoltam belinkelem ide is.
Gigabyte B450M S2H|Ryzen 5 5500|Arctic Freezer12|G. Skill 2*8 Gb 3000Mhz|MSI RX 570 8Gb|Kingston A400 240Gb SSD|SP Nvme 512 Gb|Seagate 2TB|FSP Hexa+ 500W|Zalman Z3|Philips 243V7|W11|
-
Topikgazda
válasz Winnie The P #39335 üzenetére
Nem gond, sőt hasznos volt. Mások kárán jobb tanulni. .
Néha viszont félreértelmezhető és hangzatos szövegek születnek az újságíró tollából és nehéz kiszűrni a igazi tartalmat. De az biztos, hogy muszáj odafigyelnünk és védeni magunkat, mert próbálkoznak fizetési rendszerek kihasználására. Védjük az azonosítóinkat, a felhasználói fiókjainkat, figyeljünk a pénzmozgással kapcsolatos információkra, vigyázzunk a telefonunkra ha már pénztárca helyett használjuk és ne dőljünk be csalóknak.Március kettőtől indítják ezt az azonnali utalási szisztéma és mi köszön vissza? Használhatjuk az e-mail címet, amit már a PayPal-on régóta lehet, majd még használható a mobiltelefonszám, adószám, adóazonosító jel is, lesz majd a fizetési kérelem is. Jobban szeretnék ezeknek a védelméről olvasni a MNB-től és a támogatóiktól, nem pedig a Fintech cégektől való óvakodásról, arról hogy nagy baj van a PayPal-nál, a Revolutnál. Amelyek persze igazak is, vannak problémák, mert hát nem olyanok mint a magyar bankrendszer ahol soha nincs probléma.
[ Szerkesztve ]
-
Botigta
aktív tag
Kedves V/
Van egy ilyen visszatérítésem, feb. 15-éről, de a ami napig nem találom beérkezve, sem a megadott bankomba, sem a Revolut kártyára (azzal fizettem). Várjak még, vagy van baj? Most nézem, hogy a Revolutra kellene visszajönni. Viszont most úgy rémlik, hogy ezt a kártyát lehet, hogy akkoriban ideiglenesen befagyasztottam, akkor lehet, hogy fogadni sem tud jóváírást? Ha ez esetleg így történt, írjak a PayPal-nek?
Köszönöm válaszod -
Topikgazda
válasz Botigta #39337 üzenetére
Ez a PayPal-tól elment, a Revolut visszakönyvelése a problémás, náluk kell érdeklődnöd. Normál esetben amikor a kártya élő akkor is gond szokott lenni néha, így meg aztán ég inkább. Gondolom a Revolut is egy technikai bankszámlaszámot használ a kártya mögött és arra ment vissza a pénz.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz balinlin #39339 üzenetére
Nem állítottam az ellenkezőjét, csak azt ahogy Revolutnál a visszakönyvelés néha problémás még élő kártya esetén is. De a pontosság kedvérét sosem a kártyára megy vissza, így valójában lényegtelen a kártya állapota, általában.
Ha neked nem volt ilyen probléma velük akkor örülj neki, de tíznél több esetről van ismeretem, ahol ha csak annyi probléma volt hogy 2-3 nappal tovább tart mint normál bank esetén, de más jellegű is gond is előfordult[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
Akárki is a hibás, azért még létezhetne Paypal-nál emberi léptékben is értelmezhető idő alatt telefonon elérhető ügyfélszolgálat.Én legutóbbi csalás óta semmilyen választ nem kaptam ettől a ******* pénzügyi szolgáltatótól. ( 10 email, 6X átlagban órás várakozás utáni ügyf.szolg. beszélgetés után sem. ) Én előbb vágám le a f***-omat érzéstelenítés nélkül egy kézi lombfűrésszel, mintsem valaha újra az ügyfelük legyek.
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
Nem vitatom, hogy M.o-ról van elérhető szám, ahol fel is veszi valaki. De német nyelvterületen mindenki emiatt vágja magát földhöz a német/osztrák fórumokon. De rendben, nagyobb lélekszám, terheltebb ügyf.szolg.De valami válasz?Legalább egy elutasítás.De hogy 10 nap alatt semmilyen reakció? Raiffeisen cardservice 2 munkanap alatt
intézkedett a VISA International-nál és kártalanított.Amúgy nem is kellett volna a kártya kiadó bank segítsége, mert közvetlenül is hívható a VISA. Jött levél is, hogy zéró tolerancia jegyében, minden csalás után kártalanítják az ügyfeleket, anélkül , hogy reszelgetnék a "vajon ki is lehet a hibás témakört" Mindenesetre sok sikert paypal használathoz, de ugyebár akkor derül ki egy szolgáltatás milyensége, ha baj van. Biztosítók is mosolyognak, míg csak a jutalékot/díjakat szedik be, de ott ugrik a majom vízbe, ha káresemény történik és nekik kellene jót állniuk anyagi értelemben az ügyfél felé. Nálam ebben súlyosan elbukott a paypal. Kívánom és remélem, hogy mindenki másnak több szerencséje lesz velük. -
-
Topikgazda
válasz pilu01 #39346 üzenetére
Ketten is leírták, köszönet nekik
Zenner hozzászólása -
SzaszaQ
friss újonc
Üdv!
(visszaolvastam a fórumot de ilyen esetet nem találtam, ha mégis van és nem láttam bocsi!)Ebay-kleineinzeugen akartam venni egy fényképezőgépet.
Az eladónak(privát személy) fel volt tüntetve a neve,lakcíme ezért utalás előtt "lecsekkoltam" közösségi médiában. Elméletileg létezik az ember.PayPal-on utaltam neki a pénz barát/családtag-ként , majd az ebay-től kaptam egy emailt hogy vigyázzak ezzel a profillal, mer egy 3. személy lehet hogy megváltoztatta a hirdetést.
Ezt az emailt tovább küldtem neki arra az emailcímre amire Paypal-on utaltam a pénz. Erre még válaszolt, hogy másnap feladja a csomagot. Ezután eltűnt az ebay-es profilja és emailekre sem válaszol, a csomag meg nem jött meg!A lényeg:
PayPal-on próbáltam reklamálni de a "nem érkezett meg" opciót nem ajánlotta fel csak a "Nem mi vásároltunk, nem mi engedélyeztük a tranzakciót".
Utóbbit kiválasztva jeleztem hogy valószínű átvertek, majd azt a visszajelzést kaptam hogy elutasították a reklamációm.
Ha megnyitom a lezárt eseteket ott meg nem találok olyat hogy felülvizsgáltassam az esetet!Van rá mód vagy valakinek ötlete hogyan tudnám visszaszerezni a pénzem ?
Választ előre is köszönöm !
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!