- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Gaming notebook topik
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
ma Rengeteg Samsung megkapja az AI alapú nyelvi, képi és keresőfunkciókat.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kecsotam
tag
Hangsúlyoztam. Beadtam egy online ticketet is a hibáról a telenornál.
Nekem gyanús, hogy 2020 január egytől vannak ezek az SMS problémák.Sok reményt nem fűzök a dologhoz. 1-2 ember bajával sosem foglalkoznak. Viszont ez így nagyon kellemetlen, mert szükségem lenne a Paypal-re.. Jó lenne ha SMS meg nem érkezés esetén lenne valami másik út...
-
Topikgazda
válasz Kecsotam #38702 üzenetére
Már leírtam. Ki kell kapcsoltatni a PayPal-al és használd az alkalmazás hitelesítést, a másik védelmi módszerüket.
A Telenor nem akarja, nem tudja megoldani. Akik nem számhordozást használnak azok megkapják, akik maradtak a Vodafone-nál azok szintén megkapják a 70-es számra.
Az új év indításnál elállítódhatott náluk valami, de ezek szerint nem ismerik a saját rendszerüket az embereik.
A PayPal-hoz hiába fordultam, tőlük kimennek az sms-ek és ez igaz is. -
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok,
több éve inaktív, sosem használt paypal fiókomra az előbb érkezett 10.000 HUF. A következő emailt kaptam:
The transfer from your bank account to your PayPal account for the amount of 10,000 HUF is now complete. The funds are now reflected in your PayPal account balance.
A bankszámlám nincs, nem is volt összekapcsolva a paypal-lal és nem is kaptam sms-t a levonásról. Kivonatot nem enged letölteni, így nem tudom, hogy pontosan milyen számláról érkezett ez az összeg és miért.
Sajnos egyáltalán nem értek a paypal-hoz, így segítséget szeretnék kérni.Hogyan tudom kideríteni, hogy kitől, miért kaptam ezt a pénzt?
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
veterán
válasz kovacsroli #38706 üzenetére
Nem mindegy? Költs el gyorsan azt sza...
-
kovacsroli
senior tag
válasz INGJOKE #38708 üzenetére
Azért szerintem több szempontból aggályos:
1. ha az emailnek megfelelően valóban az én számlámról jött a pénz, azt jó lenne tudni, hogy mégis hogyan, amikor nincs hozzáadva, és miért legyek benne biztos, hogy a következő nem egy nagyobb összeg lesz?
2. ha valaki random félreutalt akkor pedig visszaküldeném neki, hiszen mi jogon költeném el más pénzét? Persze ha pont te vagy ez a random személy akkor a válaszod alapján köszönjük, pelenka lesz belőleKözben megkaptam a kivonatot, ami full üres.
A kérdésem továbbra is él: hogyan deríthetem ki, hogy honnan jött a pénz?ui.: feladó: "Bank Account"
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
Topikgazda
válasz kovacsroli #38706 üzenetére
Beléptél a PayPal fiókodba és ott látod az egyenlegen a pénzt? Ha nincs ott akkor átverés volt.
Add már meg azt az e-mail címet, vagy hasonlítsd össze ezekkel:
Ezek a PayPal hivatalos e-mail címei:
service@paypal.com
service@intl.paypal.com
paypal@mail.paypal.com
webform@intl.paypal.com
paypal@e.paypal.com, de ezt csak akkor használják, ha a felhasználási feltételek változnak.
Jöhet még felhasználói értesítés erről a címről: member@paypal.comHa nincs közte akkor átverés, ne foglalkozz vele.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Lool nekem 15 mp alatt felvették, de csak angol nyelven beszélt a csávó a telefonba, majd letettem és egyből visszahívtak egy dublini számról. (+35)
Erre nem voltam felkészülve, hogy angolul kell beszélnem, ennyire nem is vagyok sajnos még pro most kezdtem újból neki az angolnak
-
Topikgazda
válasz kovacsroli #38715 üzenetére
Ahhoz utaljanak a az egyenlegedre csak a te traszfer id-et (átutalás azonosítója kód) kell megadni és a PayPal Unicredites bankszámlájának a számát és utalhatnak rá egy forintos számláról, ehhez nem kell hozzárendelni a bankszámlát.
Amikor ki akarod mozgatni a pénzt az egyenlegedről akkor kell hozzáadni a bankszámládat.
A szöveg mindig transfer from your bank account bármely számláról érkezne, de elméletben van ellenőrzés a bankszámlára.
Azt nem tudod meg hogy milyen számláról küldték, legfeljebb ha lekéred a konkrét információt tőlük, de azt inkább nem ajánlom.
Lényeg az hogy valaki tudja a te traszfer id-et (átutalás azonosítója kód) és úgy utalt rá.[ Szerkesztve ]
-
kovacsroli
senior tag
"A szöveg mindig transfer from your bank account bármely számláról érkezne, de elméletben van ellenőrzés a bankszámlára."
Ez mindenképp megnyugtató, hogy az én saját számlám nincs benne a buliban. Akkor vélhetően valaki tévesen az én ID-mre utalt. Gondolom majd rájön és megkeres valamilyen formában, hogy kéri vissza....vagy nem, az se baj
Köszönöm a részletes választ!
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
DeFranco
nagyúr
sziasztok!
van egy problémám egy gearbestes tranzakcióval kapcsolatban, amit szeretnék a paypalnél megreklamálni, ebben kérném a segítségeteket.
a probléma a következő:
- rendeltem 3 külön tranzakcióban 3 egyforma terméket, darabja 9,22 USD, összesen 27,66 USD
- a gearbest ezeket nem szállította ki, fel sem adta, nem volt raktáron, refundolta az összeget, de a gearbest walletre, nem az eredeti paypal fiókra amiről fizettem
- ezt megreklamáltam a gearbestnél, külön felhívva a figyelmet arra, hogy nem külön tranzakcióként, hanem refundként kérem az összeget, és/mert nem vagyok hajlandó semmilyen fee-t vállalni a refund miatt (gondolva itt arra a fee-re amit a paypal levonhat)
- visszakaptam a pénzt, de sima pénzküldésként, amire a paypal le is vont 1,79 USD fee-t
erről szeretnék egy ticketet nyitni a paypalon de nehézségekbe ütköztem.
1: első körben amikor ki kell választani hogy mit szeretnék megreklamálni akkor a bejövő tranzakciót nem engedi kiválasztani az alábbi szöveggel:
"We're unable to file a case on this transaction.
Since you’ve received this payment, you'll need to contact the sender directly to resolve your issue."2: a három eredeti vásárlási tranzakcióból csak egyet választhatok, ez érhető, de itt sem tudom hogy merre tovább ebben az esetben.
2/a: kiválasztom a tranzakciót
2/b: "i have a billing issue"
2/c: ezek közül választhatok:
"What type of billing issue would you like to report?
Incorrect transaction amount (I was charged an incorrect amount)
Subscriptions (I’m being charged for a subscription or a recurring transaction that I canceled)"Egyik sem igaz, és ha rányomok az incorrect transactionra akkor ott kéri a helyes összeget, ahol már nagyon távol vagyok az eredeti problémától.
Szeretnék tehát ennek (rossz jogcímen visszaadott, ezért fee-vel terhelt összeg) egy ticketet nyitni, de nem találom hogy hol lehetne, a fenti út pedig nyilván téves.
Merre induljak?
-
Topikgazda
válasz DeFranco #38718 üzenetére
Nincs arra lehetőséged hogy megreklamáld azt hogy levonták belőle azt a díjat.
A Gearbestnek kellett volna refundként kártyára a PayPal-on keresztül küldeni.
De technikailag azt nem tudja, mert már visszakaptad tőlük refundként a Gearbest walletre.
Évek óta nem vásárolok tőlük mert veszteséges volt a vásárlás tőlük, de amikor valamiért visszakérsz pénzt akkor jelezni kell nekik hogy mire kerüljön vissza.
A PayPal a valami ellenértékeként érkező (nem személyes tranzakció) pénzből levonja a díjakat, nem vizsgálja hogy ez így neked bruttó vagy nettó (az kettőtök dolga te és GB)
Egy üzleti vállalkozás nem küldhet személyes tranzakcióval pénzt.
A GB-től követelhetnéd még ezt az 1,79 $,-t amit vissza is adnak a Gearbest walletre[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
a poén az, hogy nem engedélyeztem nekik a walletra térítést, sőt, a visszatérítést sem engedélyeztem, a nem küldés miatt nyitott ticket "várok hátha tudják küldeni" státuszban volt.
erre érkezett egyszer minden előzetes értesítés nélkül mégis a refund - walletre.
már elkezdtem írni a paypalnak a levelet, de aztán más dolgom lett, és a levél elveszett, ne is próbálkozzak akkor vele teljesen esélytelen?
-
Topikgazda
válasz DeFranco #38720 üzenetére
Ők díjat nem vonnak vissza mert valaki "nem megfelelően" küldte a pénzt, írják is hogy ilyenért nincs felelősségvállalásuk. Nem téves levonás amitb ők okoztak.
Ha van lehetőség a bejövő tételnél hogy elfogadod vagy nem és nem utasítod vissza, akkor lekönyvelik és díjat vonnak.
Elméletben refundként visszaküldhetnéd a GB-nek, de annak semmi értelme. mert nem fogják megérteni hogy többet kell küldeni nekik, hogy te nettóban annyit kapj mint amit eredetileg fizettél. Elve nem értették, vagy nem akarták megérteni azt amit kértél.[ Szerkesztve ]
-
vegyszer
addikt
Én iQpro flottás vagyok. Most egy hölgy a 1220-on azt mondta, hogy lehetséges, hogy a flotta kezelő az emelt díjas SMS küldést módosította, és ez esetleg okozHAT fennakadást.
Szerinte sincs olyan, hogy 12 27-én megjön az SMS, másodikán már nem. (feltéve, hogy a szerződési feltételek nem változtak valaki által)...Akik hordozott számos telenoros SMS hibája van, ők vissza tudnának írni, hogy publikus csomagban vannak-e, vág, flottában?
Köszönöm!
"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell
-
Topikgazda
Srácok akkor lehet hogy a flották tájékán is szét kellene nézni
-
vegyszer
addikt
Pont ezt akartam tudni, hogy akár a flotta is kavarhat-e be.
Őszintén szólva kizártnak tartottam. Eddig...
Lehetséges, hogy valóban valahol ott kell kapargászni...Kecsotam, INGJOKE!
Köszönöm a visszajelzéseket!"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell
-
-ZeeZee-
senior tag
A Telenoros SMS bejelentkezéssel kapcsolatban:
Csak felületesen olvastam, annyi jött le, hogy gondok vannak az SMS-sel, mert nem érkeznek meg. Én számhordozott telenoros vagyok (30-as előhívóval), de nem IQ, hanem IT flottás. Megpróbáltam belépni, az ellenőrző SMS szinte rögtön megjött. Belépés sikerült.
-
MODERÁTOR
Nekem sima egyszerű, feltöltős (bár hordozott) telenoros számom van.
Nekem sem jön meg az üzi.
Érdekes, ha jelszóemlekeztetőt kérek, vannak más opciók is, mint az SMS.Holnap, ha eljutok odáig, felhívom a Telenort és a PayPalt is. Valaki csak tud segíteni.
Samsung Galaxy A54
-
Topikgazda
válasz Viktor0610 #38732 üzenetére
Több napja foglalkozunk vele.
A PayPal-tól eljönnek az sms-ek, ők azt fogják válaszolni hogy nincs probléma.
Mivel a Telenoros számokra is megérkeznek és nem látják hogy visszapattannak a számhordozottakról (kivéve aki az előbb írta) náluk sincs probléma. De cserélj sim kártyát, az sem oldja meg.
Én azt javaslom hogy sms belépési védelem kikapcsoltatás kell kérni a PayPal-tól és azután a hitelesítő alkalmazásra átállni. Vagy más szolgáltató telefonszámát használni.
A jelszó cserével sem tudom a belépést biztosítani, mert nem kapod meg az sms kódot a belépéshez.
Én írásban kommunikáltam a PayPal-al, de nem tudtak mit kezdeni a problémával, mert működik a rendszer.
De ha segítenek akkor oszd már meg, hogy miként lett megoldva.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
Remekelek28
őstag
válasz Remekelek28 #38067 üzenetére
Sziasztok.
Volt 2 hónapja egy 8.67 dolláros visszatéritésem. Ami nem lett továbbitva az otp s kártyámra,hanem rajta maradt a paypalon. Most a napokba is volt egy 12.09 dolláros visszatéritésem,ami valami 3700 ft körüli összeg,de csak 3.42 dollar landolt az otps számlámra. És továbbra is csak 8.67 dollar van a paypal számlámon. És a 8.67 et és a 3.42 dollart is 01.06. i visszatéritésnek tekinti a paypal. Hova tunt a novemberi 8.67 dollárom? -
Topikgazda
válasz Remekelek28 #38735 üzenetére
Mivel fizettél eredetileg ? Ha kártyával akkor ha az eladó refund-ként küldi egy az egyben megy vissza a kártya mögötti bankszámlára. Az csak keresztül ft a PayPal könyvelésen.
Ha egyenlegről fizettél az teljes egészben az egyenlegre kerül vissza.
Azt viszont onnan akár a következő fizetéskor elviszi. Ha több amit ki kell fizetni, akkor a bankkártyáról pótolja. Értelemszerűen ha ezt a vásárlást refundolják mivel két helyről szedte össze a pénzt az szintén két helyre megy vissza.
Gondolom akkor így világos hogy mi történt. 8,67+3,42= 12,09
A 12,09-es fizetéskor elment az egyenlegen lévő pénz és hozzátett a kártyáról.
Nme tünt sehova apénzed az egyenlegről, elköltötted majd visszakaptad
Egyébként ha a 12,09-es vásárlási tételsorra rákattintasz akkor lenyílik és látod a részleteket, hogy miként fizettél. -
PrometheusX
aktív tag
Sziasztok!
Én is abban a cipőben jártam, mint sok ember: hordozott telefonszámom van, Vodafonos volt eredetileg 70-esként, ami most Telenornál van. Az SMS-ek nem érkeztek meg a telefonszámomra. Próbáltam más telefonba átrakni a SIM-et, jelszót cserélni, 2G-re állítani a telefonomat, nem sikerült. Eljutottam a Prohardveres fórumhoz (ide) ahol láttam, nem a PayPallal van a gond, hanem a Telenorral. Hogy megoldódjon a problémám, felhívtam a PayPal ügyfélszolgálatát hogy segítsenek törölni az SMS-es beléptetést.
A következő telefonszámon hívtam őket: 06-1-777-7944. Körülbelül 5 percet vártam mire sikerült egy angol ügyintéző hölggyel beszélnem. Elmondtam neki hogy az SMS-ek nem érkeznek meg, így szeretnék alkalmazás általi hitelesítésre átállni. Az ügyintéző elismerte a problémát, azt mondta hogy több bejelentés érkezett de az ő rendszereik jól működnek - az SMS-ek kimennek, és bizonyos szolgáltatóknál van a gond.
Azonosításhoz az email címemet kérték el (célszerű a NATO fonetikus abc-je alapján lediktálni az email címet), és utána meg kellett erősítenem bármelyik felvett bankkártyám utolsó 4 számát. Törölte a két lépcsős autentikációt a profilomból, amiről érkezett is értesítés emailben. Ezen a ponton betudtam lépni, és beállítottam az alkalmazás általi hitelesítést. Megköszöntem a segítségét és letettük a telefont.
Igazából eléggé frusztráló ez a probléma. Nem csak az, hogy napok óta nem képesek kijavítani a hibát, hanem a lesz*romság a Telenor részéről is (szokásos "mi mindent rendben találtunk" süketelés). Én azt tanácsolnám nektek, hogy hívjátok az ügyfélszolgálatot, és kérjétek hogy távolítsák el az SMS authentikációt, és használjatok alkalmazás általi ellenőrzést. Illetve ha gond lenne az angollal, kérjetek segítséget ismerősi körből, hátha valaki beszél belépőszinten angolul és tud segíteni.
Remélem tudtam segíteni, gondoltam leírom a tapasztalataimat.
Üdv,
András. -
PrometheusX
aktív tag
válasz PrometheusX #38738 üzenetére
Illetve annyit mondott még, hogy mintha úgy látta volna a rendszerükben, hogy a telefonszámom országkódja duplán szerepelt volna - a rendszerük automatikusan felismeri a telefonszámot és akkor már nem szükséges beírni az országkódot. Ami azért kicsit furcsa, mert én nem emlékszem hogy úgy írtam volna be a telefonszámomat hogy +36 36 70 1234 567. Na mindegy, gondoltam ezt is leírom, hátha segítséget ad valakinek.
+1 dolog ami kimaradt: mikor azonosítani akartak, először az ügyintéző a customer service PIN-t kérte volna, ami nekem nem volt eddig. A Security menüben lehet beállítani, én megtettem hogy legközelebb kéznél legyen és ne kelljen diktálni az email címemet.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz PrometheusX #38738 üzenetére
Köszi hogy megosztottad a megoldási módszeredet.
Annyit tennék hozzá, hogy ezt én is javasoltam már. Nekem 17 perc után sem vették fel azt a számot, hiába drágább az ír hívás ott 2 percen belül ment a dolog.
De ezek szerint csak működik a magyar telefonszám is, azzal hogy nem magyarul kommunikálunk továbbra is, de olcsóbb lesz a hívás.
A másik mobilszolgáltatós szám vagy nem számhordozott is jó.
Az alkalmazás hitelesítésnél meg nem elfelejteni hogy az a telefonnal össze van kapcsolva, egy gyári helyreállítás vagy újratelepítés, vagy a alkalmazás újratelepítése stb. előtt a PayPal legyen kivéve az alkalmazásból, mert akkor megint kezdődnek a nem belépési problémák. Akkor meg ezt kell leállíttatni a PayPal-al.[ Szerkesztve ]
-
Kecsotam
tag
Hivatalos Telenor válasz:
Köszönjük, hogy SMS szolgáltatással kapcsolatos megkeresésével hozzánk fordult!
Ellenőriztük előfizetése technikai jellemzőit, SMS szolgáltatása paramétereit, melyben nem találtunk hibát.
SMS üzenet kézbesítését minden esetben a küldő fél telekommunikációs szolgáltatója biztosítja. A pontos vizsgálat érdekében javasoljuk, hogy a küldő fél vegye fel a kapcsolatot szolgáltatójával.
A telefonszámot, amelyről az SMS-ek érkeznek a paypaltől nem a Telenor üzemeltetni, ezért a számról történő küldéseket nem tudjuk ellenőrizni. Az SMS-ek küldését a PayPal tudja kivizsgáltatni a futárszámot üzemeltető, vele szerződött telekommunikációs szolgáltatóval. Bár a PayPal ügyfélszolgálatától azt a tájékoztatást kapta, hogy a rendszerük feldolgozta a kérést és elküldte az üzenetet, ez még nem feltétlenül jelenti azt, hogy a tényleges SMS küldést végző szolgáltató ezt sikeresen végre is hajtotta.
-
Topikgazda
válasz Kecsotam #38741 üzenetére
Ezzel a válasszal az gond hogy csak bizonyos Telenor előfizetői számokra nem érkezik meg az sms.
Nem írnak arról hogy a belső szűrők, ahol pl azt adja meg az előfizető hogy miről nem fogad hívást, vagy amit letiltott szolgáltatás, azok hibátlanul működnek-e. De tényleg előfordulhat hogy a Telenor műszaki háttere az teljesen más rendszerre épül, mint a Telekom, Vodafone és a DIGI mobil szolgáltatóké. -
poolbig
aktív tag
Hali!
Én is belefutottam egy ilyen korlátozásba. Nekem személyi azonosságot igazoló iratot kérnek:
- Útlevél
- Katonai azonosító kártya
- Nemzeti azonosító
Útelvelem nincs, vagyis lejárt már évek óta, katona ugyan voltam, de azonosító kártyám sosem volt. A Nemzeti azonosító az a személyi igazolvány lehet? Mondjuk nem biztos, hogy nagyon szeretném elküldeni nekik a személyimről a fotót. Ez olyan figyel a "Nagy Testvér"-es érzést kelt bennem.
Üdv![ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz poolbig #38745 üzenetére
A felhasználók személyes adatainak bekérése törvény miatt szükséges, rájuk is vonatkoznak a pénzmosás megelőzésére vonatkozó szabályozások, nem igazán te vagy ők választanak. Az EU-s adatvédelmi szabályozás is vonatkozik rájuk, nem Facebook szint. Így az adatokkal nem fog visszaélni senki náluk.
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
Sziasztok,
Egy soha meg nem erkezo Banggod-os rendelest reklamaltam meg a PP-nal miutan az oldalon hiaba probalkoztam 4 alkalommal...
A claim-et kovetoen kaptam is emailt aminek a hatarideje hamarosan lejar, de eddig meg mindig nem hallottam semmit az ugyrol.Ilyenkor kulon be kell vonnom a PP-t v.mi uton-modon vagy...?
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Gaming notebook topik
- OTP Bank topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Politika
- Házimozi haladó szinten
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...