- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- OLED TV topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen egeret válasszak?
- Házimozi haladó szinten
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Nyomtató topik
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kiskakas
senior tag
Sziasztok,
Nemrég a segítségetekkel azthittem,h megoldottam a problémám,de a minap kiderült,h mégsem. Anno össze volt linkelve a Wot (World of tanks) és a paypal, mindenféle auth nélkül 1 kattintásra egyből megvett bármit..töröltem az engedélyek közül és megnyugodtam:
"Az Ön által adott engedélyek
Nincsenek megosztott engedélyei."Beállítottam az sms-es auth-ot is egyúttal
Tegnap viszont,amikor tényleg venni akartam valamit wot-ban,mindenféle kérdés nélkül egyből megvette..se jelszó,se sms auth,se semmi.. wtf?
[ Szerkesztve ]
-
buttmaki
csendes tag
Sziasztok!
Tervezem, hogy megszüntetem a Raiffeisen-es számlámat, amihez bankkártya is tartozik, mely bankkártya hozzá van kapcsolva a PayPal-fiókomhoz. Egy másik banknál van egy édesanyámmal közös számlánk, amihez neki van egy bankkártyája. Hozzákapcsolhatom az ő bankkártyáját a PayPal-fiókomhoz, vagy inkább csináljak neki is egy PayPal-fiókot? Mit javasoltok? -
Wind-Storm
őstag
Sziasztok!
Segítséget kérnék, mert úgy érzem, elvesztem..
Bankkártya nélküli konfirmációhoz követtem ezt: [link]
Viszont már itt elakadok:A "Confirm your bank account now."-ra kattintás után egy minimálisan átutalható összeget küldök a bankszámlámra és ezután elnyerné a confirmed státuszt?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Wind-Storm #38814 üzenetére
Értelmetlen dolog amit csinálsz ha magyar regisztrációd van és úgy tűnik az van..
Mivel nem fizetőeszköz a bankszámlád nem kell megerősíteni. Az egyenlegen lévő 324 Ft-ot simán visszatudod utalni már most, ha itt látod a bankszámlát akkor azt elfogadták hogy pénzkiküldési adat legyen.
Bankszámla csatolása >
A kifizetéseket bankszámlájára utaljuk át.
Ha kellene akkor hidd el ez is benne lenne az Összefoglalóban, ami ide vonatkozik azt az 5. pontban olvashatod.
Ja még annyit hogy ne zavarjon meg az hogy Fizetőeszközök közt jelenik meg, ez azért van mert van olyan más nemzetiségű regisztráció ahol tényleg az és ott meg kell erősíteni.
És az se zavarjon meg hogy ezt olvasod Hitelkártya csatolása, normál, betéti kártya is csatolható.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Wind-Storm #38818 üzenetére
Ha rákattintasz a linkre click here valószínűleg a személyes okmányaiddal kell igazolni a személyazonosságodat. Azután működni fog. No nem azonnal, de majd írják ha már feldolgozták.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Wind-Storm #38820 üzenetére
Melyik print screenről beszélsz? Az első hogy megakarod erősíteni a bankszámlát? Nincs mit megerősíteni, nem kell semmi segítség a PayPal-tól, az tárgytalan.
Ez a PayPal üzenet? Mikor kaptad ezt az értesítőt?De nincs másik PayPal fiókod és több e-mail címed ehhez a fiókhoz? Az is lehet hogy ez bankszámla megerősítési eljárásod kavarta meg a rendszert.
A Gránit bankszámla volt régebben is hozzáadva és ezt használtad már pénzkiküldésre?Annyit tegyél meg hogy a most egyenlegen lévő pénzt megpróbálod az Összefoglaló 5. pontja szerint ki küldeni aztán kapsz valami új üzenetet vagy elküldi.
Csak emlékeztetőül amikor regisztráltál a first name mezőbe az utónév, last name mezőbe a családi névnek kell kerülni, ha magyar nyelvű volt a felület akkor ott értelemszerűen a megfelelő helyre a megfelelőt
Ha megerősítést kérnek és nincs adatfeltöltési link akkor meg írhatsz a következő módon:
Azon az linken bejön a Help oldal. Ott baloldalt My Account, középen a Verify your account és abban a How do I verify my PayPal account?
A következő képernyő van a beléptetési link (verify your PayPal account) és azután belépve ott lesznek a lehetőségek
Ha ez jelenne meg akkor persze minden oké
-
veterán
Hova kell emailt küldenem, ha nem tudok belépni a fiókmba a message centerbe?
Van valami külsős email cím? -
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz INGJOKE #38825 üzenetére
Már írtam, hogy a belépési problémák nem intézhetők e-mail, Facebook vagy akármi külsős eléréssel. Csak telefon. Kell egy minimum biztonság azért hogy ne törhessék fel a PayPal fiókokat. Mi lenne ha csak úgy egy e-mailre hozzáférést engednének bárkinek egy fiókhoz?
Többen leírtuk hogy mi a megoldás.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz INGJOKE #38827 üzenetére
Leírom én nekik még egyszer, már válaszoltak, de nem náluk van a hiba. Azt is elmagyaráztam már. Egyértelmű a Telenor számhordozásos rendszer adatainak a problémája.
Mi ez az ajánlás, elküldöm szívesen, de akkor is telefonon tudod a hozzáférésedet rendezni. Már most kb 5 perc lenne.
No meg találtam, csak egy kérdés:
Ha nem férne hozzá a magyar számhordozott adatbázishoz akkor természetesen sem a Telekom, sem a Vodafone számhordozási adataihoz sem, ennek ellenére ők megkapják.
70-es és Telekom, 30-as és Vodafone müxik.
Ez így akkor nem valószínű, és mi van azzal hogy flottás előfizetések? Vagy a tied alap Telenor?
Egyébként meg nem úgy működik a számhordozás, ha a szám benne van az adatbázisban megtalálják, akárki is szolgáltatója a PayPal-nak.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz INGJOKE #38829 üzenetére
Szerinte ez a lényege a hibának: aki nem fér hozzá a hazai referencia adatbázishoz
Ez nem igaz, mint írtam hozzáfér azokhoz amik nem a 20-ra, Telenorra vándoroltak, ilyen nem lehet vagy egyikhez sem, vagy mindegyikhez.
De lehet hogy ő tud olyat hogy ez szolgáltató szelektív dolog, én nem hiszem hogy így lenneEgyébként meg a PayPal kiszolgálójának van egy 20-as Telenoros simje azzal küldi ki az sms-t, ha igaz amit az NHHH ír akkor a Telenor hozzáfér mert onnan szedték le az adataitokat, másként nem tudnának felhívni téged.
Jut eszembe neked sms szolgáltató számnak mi van beírva a telefonba az egyezik Tekenor üzenetközponttal?[ Szerkesztve ]
-
szabifotos
senior tag
Sziasztok,
Webáruház konfigjánál nem akar működni a fizetés. Van aki esetleg használ ilyet?
Jelszó és PP email cím elég a beállításhoz az admin felületen.
PP felületen kártya hozzárendelés és megerősítés megvolt.
Mégis ezt az üzenetet kapja a vásárló a rendelés leadása/ átirányítás után:
"Things don't appear to be working at the moment. Please try again later."
Találkozott már valaki ilyennel? -
Topikgazda
válasz szabifotos #38831 üzenetére
Igen, nem PayPal hiba, a webáruházad fizetési moduljánál kellene szétnézni. Ott megadtál minden információt és jók a beállítások?
És a webshopod https:// kezdetű?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szabifotos #38834 üzenetére
Melyik webáruház support és ott melyik PayPal kliensük? Mert mondjuk a J2store alapon is 5 féle PayPal klienst használható.
Az tény hogy ennél amit írtam az alapnál csak e-mail címet kell megadni és a beállításoknál a Validate IPN igen-re és az Use Paypal Sandbox nem-re és működik.
Vagy Opencart esetén így:
How do I integrate PayPal Payments Standard with OpenCart?
A PayPal-on semmit nem kellett állítanom. És mindkettőnél tud avveő Paypal fiókkal és kártyával is fizetni hiba nélkül.
Persze ott Verified állapotúnak kell lenni. Ez a link beléptet oda és kiírja.[ Szerkesztve ]
-
Keeperv85
nagyúr
Ez lehet régen így volt, de a súgóban, amire hivatkozol már ez a link van:
Erre aztán lehet kattintgatni a végtelenségig, ugyanis erre az oldalra visz:
A probléma az, hogy MÁR hozzá van adva a bankfiók, hiába küld ide vissza...
(Még mielőtt valaki meggyanúsítaná a kollégát dupla reg.-gel, én csak segíteni próbálok...)
-
Topikgazda
válasz Keeperv85 #38836 üzenetére
Nagyon nem értem amit írsz. Én ezt a linket adtam meg ott, abból a helpből:
https://www.paypal.com/au/cgi-bin/webscr?cmd=_status&req_from=get_verifiedA 38820-ban van ez a linkje: https://www.paypal.com/hu/smarthelp/home erre kattintva
a megjelenő oldalon
https://www.paypal.com/hu/smarthelp/topic/MY_ACCOUNTmajd
https://www.paypal.com/hu/smarthelp/article/how-do-i-verify-my-paypal-account-faq619ott pedig
https://www.paypal.com/au/cgi-bin/webscr?cmd=_status&req_from=get_verifiedTe ezt:
https://www.paypal.com/au/cgi-bin/webscr?cmd=_status&req_from=get_verifiedMi a különbség?
És ez az eredménye nálam akkor is és most is:
Lényeg az lett volna hogy ha bajuk van fiókkal nincs megerősítve akkor ott kérhetnek valamit, de nem írta hogy mi történik, így nem tudom az hogy nálad mit ír ki az teljesen eltérő lehet.
Az én fiókom teljes jogú, nincs semmi korlátozásom,, limitem.[ Szerkesztve ]
-
Keeperv85
nagyúr
Mondd el te mi a különbség, hisz te írtad ezt a megoldást:
"Azon az linken bejön a Help oldal. Ott baloldalt My Account, középen a Verify your account és abban a How do I verify my PayPal account?
A következő képernyő van a beléptetési link (verify your PayPal account) és azután belépve ott lesznek a lehetőségek."A lehetőségek ott vannak. Valóban. Hozzáadhatom újra a bankszámlát, amit most nem tettem meg harmadszor is...
Nézd meg!
Semmi sem történik más, ha hozzá is adom, mint visszaküld a korábbi képen mutatott oldalra...
-
Topikgazda
válasz Keeperv85 #38838 üzenetére
Nem neked írtam hanem Wind-Storm-nak hogy segítsek.
A te problémád mi lenne egyébként?
Neked is az hogy nem tudod az egyenlegedre kiküldeni a pénzed?
Pontosabban az hogy a bankszámlát akarta megerősíteni mint fizetőeszköz és azt nem lehet. A többi azután jött.[ Szerkesztve ]
-
Keeperv85
nagyúr
Nekem nincs problémám, az én fiókom rendben van. Örülök, hogy végigolvastad, hogy leírtam, hogy neki próbálok segíteni... (Nem...) Megnézted a videót? Ott van a lehetőségek között a bankszámla. Már hozzá van amúgy is adva. Ha nem lehet azzal hitelesíteni, akkor miért írjátok le neki újra azt, hogy lehet?!
-
vegyszer
addikt
Én két hét után feladtam.
Csináltam új PayPal accot. A régibe képtelen vagyok a Telenorhoz hordozott SMS meg nem érkezés miatt belépni. Az angolom meg ahhoz elég, hogy leírjam, hogy Xiao Ping Mester Kínából rendelt motyója mégsem érkezett meg. Ennél többre nem futja. Főleg nem szóban... Sajnálom, mert 9 éve nem volt a régivel semmi gond. Eddig..."Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell
-
Topikgazda
válasz Keeperv85 #38840 üzenetére
Elolvastam, így örülhetsz. A segítés alatt -ami nem derül ki a videóból- azt jelenti hogy te be tudtál lépni fiókjában és erről csináltál egy videót dolog értendő?
Kb hülyének nézel, amit leírtam azt videó nélkül is azt adta amit képként bemásoltam ide.
De megnéztem a videót, miért az a hozzáadási oldal jön elő? Azért az hogy adj hozzá bankkártyát a limitek törlése érdekében.
Az 50. mp-nél ha ez a valaki rákattintott volna a Pénzátutalás gombra akkor mi jelent volna meg a képernyőn?Akkor kezdem az elejéről, amit csinálni akart ebben a hsz-ben és a konkrét okot hogy miért, azt nem írta, azt azoknál a bankszámláknál lehet és kell amelyek fizetőeszköznek is használhatóak, ott megterhelik és mozgatnak pénzeket a "hitelesítésükhöz". Ez nem magyar regisztráció egyenlőre, bankszámla nem fizetőeszköz.
A magyar regisztráció esetén megadod a bank számlaadataidat előre, hozzárendeled. Ez nála is megtörtént.
Ha ez megtörtént és van az egyenlegeden pénz akkor a Transfer money (Pénzátutalás) menüponttal kiküldheted, utaltathatod a bankszámládra, nem kell semmi confirm my bank accountAzután került elő az a téma hogy meg kell erősíteni, verify a PayPal fiókját ebben a hozzászólásban és ekkor derült ki hogy a számlájáról akar pénzt kiküldeni.
Itt még ez is olvasható volt ami alapján én úgy gondoltam hogy igazolásokat kérnek.
Your PayPal account MUST be verified with the same email address as your account and have the same first and last name.
De ez megint más téma volt.A helyzet tisztázásához kértem hogy tegyen meg lépéseket ami egyszerűsítette volna a továbbiakat:
Ez a PayPal üzenet? Mikor kaptad ezt az értesítőt?
De nincs másik PayPal fiókod és több e-mail címed ehhez a fiókhoz? Az is lehet hogy ez bankszámla megerősítési eljárásod kavarta meg a rendszert.
A Gránit bankszámla volt régebben is hozzáadva és ezt használtad már pénzkiküldésre?
Annyit tegyél meg hogy a most egyenlegen lévő pénzt megpróbálod az Összefoglaló 5. pontja szerint ki küldeni aztán kapsz valami új üzenetet vagy elküldi.
A név egyezőség alap dolgait is említettem.
Az általad készített videó egyikre sem válasz, csak arra hogy nem verified állapotú a fiókja. és adja a megoldást, de nem erre: Your PayPal account MUST be verified with the same email address as your account and have the same first and last name.Az hogy a fiókod "verified" legyen, azaz használhasd korlátozások nélkül, az alábbiakat igényli:
személyazonosság és lakcím okmányokkal történő igazolás,
bankkártya hozzáadása és
a használat teljességéhez bankszámla adatainak megadása. E kettő utóbbi esetén is szoktak kérni igazolást a tulajdonlásról.
Újból megnézte és ellenőriztem a bankszámla hozzáadásról az Összefoglalós leírásomat, sehol nincs arról szó hogy külön meg kell a bankszámlát erősíteni: confirm my bank account
Az eredeti kérdésre a válasz még mindig az hogy ezt nem kell megcsinálni, rá nem vonatkozik.Rész, fél információk megadásával kért segítség is olyan lesz, felemás. Arról nem is beszélve hogy 1 €-nyi összeg bankszámlára küldése nekem inkább elméleti jellegű a tétel nagysága miatt.
Valójában én még mindig nem tudom hogy mi az alap probléma
1. ki akarta küldeni a pénzt, vagy
2. mivel nincs bankkártya hozzáadva arra kapott egy "rábeszélést" a PayPal-tól vagy
3. ezt akarta tisztázni: the same email address as your account and have the same first and last name.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
Topikgazda
válasz INGJOKE #38844 üzenetére
Ezzel az a gond, hogy hanem távolítod el a kártyát ha volt hozzáadva, akkor az új fiókhoz mivel másik regisztrációhoz van kötve nem engedi meg a hozzárendelést. Másik az hogy lényegében két azonos fiókod lesz egyidejűleg és az meg a szerződési feltételek közt tiltott.
Senki ismerős aki alapszinten beszéli az angolt?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Viktor0610 #38845 üzenetére
Jó az ötlet. Egy apró gond azért van. Nem az a probléma hogy milyen számról jön az sms. De már itt egyeztetteük a számokat amelyekről jöhet az sms. Pont neked írva tettem egy hsz-be
Az hogy norvég Telenor előhívója van, nem a magyar Telenoros az nem befolyásolja hogy nem kapja meg az sms-t a hordozott számra.
Pl ha igaz lenne hogy akinek eredetileg 30-as száma volt és most Telenor és nem tudja a számhordozásos rendszer azonosítani annak 30-as számról kellene jönni az sms-nek (30-ról jön Telekom irányba) nem pedig Telenor számról.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen routert?
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- OLED TV topic
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Gmail
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...