- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Steam Deck
- Fujifilm X
- Vezetékes FEJhallgatók
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Hobby elektronika
- ASUS ROG Ally
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
Május 7-én bulit tart a Huawei
ma Méghozzá Dubajban, ahol új termékek várhatók. Ezek a Watch Fit 3 és laptopok lehetnek, a Pura 70-es telefonok maradhatnak Kínában.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zenner
friss újonc
Sziasztok!
Beleszaladtam én is ebbe a paypal sms hibába. Hordozott, flottás telenoros vagyok 70 es számmal és nekem sem jön sms! Novemberben vagy December elején már akadtak vele problémáim, akkor késve érkeztek meg az sms-ek a lejárati időn túl. Ha jol emlékszem egyet sikerült megkapni időn belül és utána nem foglalkoztam a dologgal. Azóta nem használtam, tegnap probáltam de akkor már nem jött egyetlen egy sms sem.
Természetesen beszéltem a telenorral a szokasos válasz : náluk minden rendben. Azt mondta az ügyfélszolgálatos, hogy a technikus egy bejövö smst lát a tegnapi napra. az valoban volt is a bankomtól.
Azért egy panasz jegyzőkönyvet irattam. A következőket probáltam : Mivel az éles paypal fiokomba nem tudok belépni, (sajnos nem volt beállitva második ellenörzés) ezért regeltem egy uj paypalt probára. hozzáadtam elöször a sajat 70 es telenoros számom: Nem Müködik! Hozzáadtam utána 20 as eredeti telenorost: Müködik. hozáadtam 30 as eredeti telekom: Müködik. hozzáadtam 70 es hordozott telekomra: Müködik. Ezekre azonnal megérkeznek az sms-ek. Nem látok logikát abban hogy a paypalnál lenne hiba.
Megvan pár régi szám amiről nekem érkeztek a megerősitők:
2019 nov-dec +36209000865 erről jött régebben google és mi account kód is
2019 nov +36203124358
2019 marc - juli +36209000759 erről is jött google és egyéb automata üzenet.
Hát egyenlőre ennyi itt tartok most.. ha par napon bellül nem lesz megoldása az ügynek telefonos sedítséget kérek a paypaltól és kikapcsoltatom az sms t.
Ja még annyi hogy próbáltam az uj paypal fiokba bekapcsolni at sms-t a 70 es számommal, kiirja a rendszer hogy ez a telefon már regisztrálva van. -
-
zenner
friss újonc
(paypal sms stori) Van mégegy dolog, Közbe kicsit telefonáltam: A fogyasztóvédelemnek nincs hatásköre erre , nem tudnak foglalkzni az üggyel, átirányitottak a hirközlési hatósághoz. A hirközlési hatóságnál "eldobtak", hogy első körben a szolgáltatónál kell irásban panaszt tenni. én a telenor ügyfélszolgálatán keresztül tettem panaszt, 30 napon bellül emailba válaszolnak majd.
-
MODERÁTOR
-
Topikgazda
válasz Viktor0610 #38758 üzenetére
Ha visszaolvasol már írtak számokat:
+36209000865
+36203124358
+36209000759
+4799910903
De ha az eredeti Telenoros számos megkapja a +36209000865 számról, akkor hogy lehet hiba az sms szervernél?
Elindul aztán ha a Telenor hálózatán 70-el kezdődő számot talál akkor megáll? Akkor a Vodafone-os miért kapja meg? Mert az 70-esről indul?
De a számhordozott Telekom számokra is elmegy a a +30-asról induló.
Én nem látom hogy az indulásnál lenne hiba[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz torma1981 #38760 üzenetére
Sms kiszolgáló szerver, nem egészen klasszikus központ. Ezért is gond az hogy egyik szám tudja fogadni, a másik meg nem, pedig ugyanarról a számról megy el és ugyanazon szolgáltatónál van a két fogadó szám. Mondjuk nem Telenor hiba, de hogy tud szelektálni a küldőeszköz a számok közt? Ez az amit nem tudnak megmagyarázni.
Mi van akkor ha bizonyos okból a szolgáltató vagy a telefonunk levélszemét szűrője fogja meg vagy a szám felkerül a emeltdíjas SMS-fogadási listára, ami adott esetben tiltásra van állítva? Az kinek a hibája? Telefon függő lehet de nálam engedélyezve van a Kéretlen üzenetek megjelenítése opció. Meg a WAP push üzenetek is engedélyezve vannak, akármi is az.
[ Szerkesztve ]
-
VANESSZA1
őstag
Csatlakozom a többiekhez akiknek nem jön meg a banktól, vagy a Paypal-tól az SMS számhordozott 70-es számmal és jelenleg Telenorosként.
Van valami megoldás a problémára? Vagy kezdjem reggel én is a Telenort nyaggatni?
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
Tomika86
senior tag
Sziasztok!
Mennyire mondható biztonságosnak a paypal, ha mondjuk pénzt szeretnék tartani a paypal számlámon?
Százezres tételekről lenne szó.
Havonta utalnék rá bizonyos összeget.Vagy felejtsem el?
Köszönöm -
MODERÁTOR
-
Topikgazda
válasz Tomika86 #38765 üzenetére
Biztonságos, de nem pénztárolás a funkciója és nincs értelme, ezt írják:
Egyéni számlával pénzt küldhet és igényelhet ismerőseitől és családtagjaitól, illetve online vásárolhat.A számláján tárolt pénzre nem kap kamatot vagy egyéb hozadékot. Ennek oka, hogy a számláján tárolt pénz elektronikus pénz és az európai törvények tiltják a kamatfizetést az elektronikus pénzre. Továbbá, az elektronikus pénz nem egy betét vagy befektetés a Luxemburgi jog alapján, így a Conseil des Protection des Deposants et des Investisseurs által működtetett Luxemburgi betétbiztosítás és befektetői kártalanítási rendszerek nem védik meg.
[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz poolbig #38771 üzenetére
Nem, mindkettő szükséges.
Valahol vásárolni szerettél volna és arról is kellene egy igazolás, képernyőkép vagy valami.
Azt lásd, hogy téged is védenek és az eladót is, mert nagyon elterjedt a mostani időben hogy nem az adott személy akarta megvenni, állítása szerint "feltörték a PP fiókját" -ami persze nehéz egy kicsit- és visszakövetelte a pénzt. Ha tényleg te akarod megvenni akkor a vásárlásról van valamid és így egyértelmű hogy a megfelelő ember fizetne, tud róla.
Másik része az hogyha valaki elad valamit akkor az nem kérhet személyes tranzakcióval történő fizetést és így ezeket a csalásokat is megpróbálják kiszűrni.[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
Csatlakozom én is:
Hordozott 70-es, de amúgy Telenoros számra december legvége óta nem jönnek meg a belépési SMS-ek. Először a szilveszteri csúcsidőszakra gyanakodtam, de azóta eltelt lassan két hét.
Mással nincs bajom, normál banki SMS-ek megjönnek.
Maradnék az SMS hitelesítés mellett, mert eszközfüggetlen, de így kénytelen leszek kikapcsoltatni. Egyúttal hivatalos ügyfélpanaszt teszek a Telenornál és ha nem vizsgálják ki, akkor a fórumos hozzászólások belinkelésével együtt feljelentést teszek az NMHH-nál és a Fogyasztóvédelemnél és javaslom ti is tegyetek így.
-
veterán
50%-os akció volt a kinézett termékre, ha kettőt veszek (egyébként is annyit akartam) a banggood-on. Mivel nem megy a PP kénytelen voltam rev virtuális kártyval megvenni. Pikk pakk ment szinte gyorsabb, mint a PP.
-
Kecsotam
tag
válasz INGJOKE #38774 üzenetére
Nekem is van virtuális kártya, azt használom Alin. Viszont a nagyobb összegeknél jobb a Paypalt használni, ahol lehet, mert ad egy plusz biztonsági opciót. Deee mivel jelenleg nem tudom, így lehet én is kénytelen leszek azzal megrendelni a kinézett terméket mielőtt majd még a coupon is lejár.
-
zenner
friss újonc
Helló Ismét!
Sikerült kikapcsoltatni a paypal-lal az sms beléptetést.. Köszi mindenkinek aki leirta hogyan oldotta meg!
Ha nem bánjátok leirom én is.
Mivel nekem nem olyan jó az angolom ezért megkértem az egyik barátomat, aki jol beszél angolul, hogy segítsen nekem, és beszéljen helyettem.
Az én telefonomról fölhivtuk a magyar telefonszámon őket: 06-1-777-7944, ott elmondták, hogy hosszú a várakoási idő és kérhetünk visszahivást. Kb tiz perc múlva vissza is hivtak egy dulini telefonszámról +35315008300.
A barátom elmondta nekik, hogy az én nevemben telefonál, segít a fordításba és, hogy a fiokomba be van kapcsolva a biztonsági sms de azok nem érkeznek meg egyáltalán és ezt szeretnénk kikapcsoltatni. Megkérdezték a paypal email cimemet amit megadtunk majd mi is lebetüztünk nekik. (nato fonetikusan) Azután megkérte a barátomat, hogy adja át a nekem kagylót és hogy azonosítsam magam, mondjam el a nevemet, illetve, hogy beleegyezem e, hogy más beszél helyettem.
Ezután kérték a bankártyám utolsó négy számjegyét, és ennyi volt ki is kapcsolták. Megkértek ha van lehetőség ott belépni akkor probáljuk ki addig vonalba marad. Kiprobáltam az alkalmazást, belépett, mondtuk hogy müködik, megköszöntük és letettük. Ennyi. 5-6 perc alatt megoldodott.Én egyenlőre nem kapcsoltam be semmilyen biztonsági lehetőséget, csak a jelszó van.
Nekem ez az sms tetszett és kényelmes volt .. a jövöben is használnám ha müködne rendesen.Miután beléptem a fiokomba láttam, hogy van egy üzenet amit mindjart leirok mi van benne. :
Ennek az az előzménye, hogy pár nappal ezelőtt találtam egy paypal linket amin van egy kapcsolati form https://www.paypal.com/hu/smarthelp/contact-us?email=privacy
ezen keresztül irtam nekik hogy mi a problémám az sms-ekkel és hogy nem tudok belépni.
Vártam a reakciot az email cimemre de nem oda jött hanem a paypal belső felületén jött a válasz..(google forditoval beteszem ide
Köszönjük, hogy kapcsolatba lépett a PayPalmal fiókja kapcsán.
Mindenekelőtt elnézést kérek az e-mailre adott válasz késése miatt. Arra törekszünk, hogy 24 órán belül válaszoljon ügyfeleinknek. Az e-mailek mennyiségének növekedése miatt azonban a válaszidőn túl késik, és szorgalmasan dolgozunk azon, hogy válaszoljunk minden kapott e-mailre.
xxxxx, megerősíthetem, hogy a fiókjában regisztrált telefonszám helyes. Javasoljuk, hogy beszéljen a rendelkezésre álló mobilhálózattal, hogy további információkat kapjon a szöveges üzenet késéséről. A fiókban minden jól néz ki.
Ha problémái vannak, és egyáltalán nem tud bejelentkezni a fiókba, kérem, hogy gyorshívást kezdeményezzen nekünk, és mi segítünk Önnek a hozzáférés visszaállításában.
Ügyfélszolgálatunk telefonszáma (00353 1 436 9111) hétfőtől péntekig 8: 00–16.30 (GMT) van nyitva. A tengerentúli vezetékes és a mobiltelefonok árai különböznek. A Skype segítségével hívhat minket, mivel ismert, hogy jobb tarifákat kínál, mint a helyi szolgáltatók (általában a helyi szolgáltató általános tarifájának törése).
Várom, hogy hamarosan meghalljuk Önt.
Üdvözlettel,
Monika
PayPalHáát segitőkészek meg minden, csak annak nincs értelme, hogy a belső levelezőbe jön a válasz
Jelenleg én hozzáférek a fiokomhoz, ha megoldódni látszik ez az sms probléma légyszi ne tartsátok magatokba, én egyenlőre tuti nem kapcsolgatom vissza.
-
zenner
friss újonc
Igen Köszi . Nem is akarom védtelenül hagyni .. csak egyenlőre nincs bekapcsolva semmi mert nem ismerem a többi müködését .. alkalmazás azonositas vagy készülék nem tudom mik vannak.. kell egy kis idő, hogy átnézzem , gondoltam azt a hétvégén megcsinálom ... aztán majd ha helyreáll az sms rendszer akkor visszarakom arra addig meg müködik másikkal .. de most már azt is tudom Hála nektek, ha jol értettem, hogy lehet ugy beállitani hogy legyen egy plusz opcio ha az egyik nem müködne mint pl most az sms
-
Topikgazda
válasz zenner #38778 üzenetére
Meg lehet adni egy másik telefonszámot tartalék sms fogadónak és amikor küldeni akarod akkor választod. Az alkalmazáshoz meg ha Androidos a telefonod csak Google regisztráció kell. Iphone esetén szintén csak regisztráció náluk, meg az alkalmazások a telefonokon. Ott arra kell figyelni hogy olyan szintű változtatás esetén ami telefon op rendszerét is érinti akkor előtte le kell állítani a PayPal azonosítást arra az időre.
-
Topikgazda
Én nem értek a mobilokhoz de ezt érdekesnek találom, a Telenor nem ismeri ezt? Mert ez is hiba lehetőség.
A számhordozás technikai háttere, hogy a szám helye a hálózatban megváltozik, így a szokásos, számmező szerinti hívásirányítás nem alkalmazható. A hordozott számoknál egyedi hívásirányítást kell alkalmazni, új szolgáltatóját és helyét a hozzá rendelt irányítási szám határozza meg. Ahhoz, hogy a hordozott szám felhívható legyen, minden telefonszolgáltatónak ismernie kell a hordozott számokhoz tartozó irányítási számot, hogy a hívásokat a megfelelő helyre irányítsa - írja az NMHH.
Az összes hordozott szám és a számokkal kapcsolatos hívásirányítási információ a Központi Referencia Adatbázis (KRA) feladata. Az adatbázisba az átvevő szolgáltató viszi be a hordozott számot, a hordozás idejét és az irányítási számot, melyet az átadó szolgáltató ellenőriz. Az összegyűjtött hívásirányítási adatokat a KRA-ból minden telefonszolgáltató letölti, és a számátadási időablakban végrehajtandó módosításokat a saját hívásirányítási rendszereiben érvényesíti. -
rushty
senior tag
A PayPal megerősítette, hogy egy kutató olyan sérükénységet tárt fel az oldalán, amin keresztül hozzáférhetővé váltak a felhasználók jelszavai. A cég most ismerte el a hibát, de még tavaly év végén, december 11-én javította azt - írja a Forbes.
A hiba, amit Alex Birsan feltárt, a PayPal egyik leglátogatottabb oldalán, a bejelentkezési űrlapon volt található. A sérülékenység lényege, hogy az azonosítási (bejelentkezési) eljárás során egy hozzáférhető javascript fájlban megismerhető volt a bejelentkezési jelszó. Ehhez az kellett, hogy több sikertelen bejelentkezési kísérlet után egy captcha (olyan automatikus teszt, ami képes megkülönböztetni az emberi felhasználót a számítógéptől.) megoldásához jusson el a felhasználó.
A sérülékenység hitelesítése után Birsan 15 300 dollárral gazdagodott, mivel a hiba feltárásáért jutalom járt. A PayPal 24 órán belül javította a hibát, arról azonban nem tudott felvilágosítást adni, hogy a sérülékenységet kihasználta-e valaki.Revolut meghívó pü-ben
-
MODERÁTOR
-
Topikgazda
válasz rushty #38783 üzenetére
Ahogy Viktor0610 is írja, úgy gondoltam. Arra az időre nem lesz azonosítás vagy ideiglenesen sms-re teszed. Valaki újra rakta a telefonját és azután nem tudott belépni. Persze ha véletlenül áll fejre akkor hogy a PayPal-ra be tudj lépni megint majd őket kell hívni a leállítás miatt.
Ha valaki bonyolultnak találja és úgy gondolja ezért minek a belépési védelem, akkor sem javaslom hogy ne legyen. -
poolbig
aktív tag
Akkor ez szívás! Ugyanis szoftvert akartam vásárolni, a transzakció a paypallal való fizetésnél halt meg. Képernyőkép? Dehogy! Hol van már az a pillanat! Online vásárlásnál, mivel nem sikerült fizetnem, semmit nem kaptam a bolttól, se emailt, semmit. Akkor mégis hogy szerezzem vissza a paypal fiókomat?
Vagy valami korábbi vásárlásról is be lehet küldeni valami emailről képernyőképet? Ne vágom ezt.[ Szerkesztve ]
-
poolbig
aktív tag
Ezenkívül én soha nem kaptam "számlát" egyik vásárlásomról sem, csak email üzenteket.
Mindezek tetejébe nem a paypal-nál beregisztrált email címemmel regisztrálgatok a különböző kínai boltokba, tehát az pl. tuti nem egyezik. Erre a "vásárlós" email címemre jön minden, de klasszikus értelemben vett számla egy sem jött még. -
Jhonny06
veterán
Valaki szerzett már vissza pénzt úgy, hogy Friends & Family opcióval küldte? Egyszer engem is át kellett valakinek basznia ahhoz, hogy ezentúl soha ne használjam. Gondolom banknál meg ilyesminél nem érdemes próbálkozni csak úgy. Szerencsére nem egy világvége össze, 20k volt, de nagyon bosszantó.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Jhonny06 #38791 üzenetére
Nem, mert arra nincs vásárlói védelem és ha vásárolnál valamit akkor a szerződési feltételek szerint lehet így küldeni és fogadni a pénzt. A bankodnál lehet próbálkozni, van olyan hogy chargeback. Az eBay topik Összefoglalóban el tudod olvasni hogy mi ez. 22. A kifizetések védelme Internetes vásárlás esetében „chargeback” eljárással
-
poolbig
aktív tag
válasz agroman #38790 üzenetére
Mint írtam, a verbális képességeim angolból korlátozottak, így ezt az opció nem járható. A számlám ezen állapotában kérhetem, hogy utalják vissza a számlán található pénzösszeget a bankszámlámra? Gondolom látják, hogy milyen bankszámláról érkeztek az összegek, arra visszautalhatják. Nem érek rá, ezzel szórakozni.
-
Topikgazda
válasz poolbig #38795 üzenetére
Amit ki akartál fizetni az eltűnt a Netről? Az is elég lenne ha most a fizetés előtt csinálsz egy képernyőképet, hogy azt akartad kifizetni. Egyértelműen leírták hogy mit kérnek.
Ha belépsz akkor mit látsz hogy ez PP-L-211388043434 melyik vásárlásra vonatkozik? Ami nem sikerül arról nem igazán szoktak kérni semmit. -
Topikgazda
válasz rushty #38782 üzenetére
Most látom amit írsz.
Persze nem egészen világos a probléma ha végig gondolod, mert az emberek tudják a jelszavukat és ha valamelyik belépési védelem aktív még ismert jelszó esetén sem tudnak belépni.
Azért is javaslom bekapcsolni vagy sms vagy hitelesítő alkalmazás.De ez a szöveg ami nem értelmezhető: Ehhez az kellett, hogy több sikertelen bejelentkezési kísérlet után egy captcha (olyan automatikus teszt, ami képes megkülönböztetni az emberi felhasználót a számítógéptől.) megoldásához jusson el a felhasználó.
Írogatja a jelszavakat többször valaki, aztán jön egy captcha benne az eredeti jelszó? Vagy milyen jelszó? A Google captcha honnan kérné le a jelszót? A PayPaltól vagy a Google-n eltárolt PayPal belépési adatokból? Nem mindegy.
Még 2019 december 11 előtt ha 3-szor rosszul adtad meg a jelszót nem captcha jött, hanem letiltás.
De én fordításom nem egészen azt adja vissza ami írva van, az ürge se tudott belépni ezzel a módszerrel, így ez egy nagy HA.
Meg azt írta, erősítette meg a PayPal hogy egy kamu oldalon próbálkozva jön elő ez a lehetőség és azt hogy ellenőrízték nem találtak visszaélést:PayPal confirmed that a user would need to follow a login link from a malicious site and enter their PayPal credentials. The attacker could then complete the security challenge, which would trigger an authentication request replay to expose the password. "This exposure only occurred," PayPal said, "if a user followed a login link from a malicious site, similar to a phishing page."
PayPal said that it "implemented additional controls on the security challenge request to prevent token reuse, which resolved the issue, and no evidence of abuse was found."
-
Topikgazda
Ezt írta a PayPal:
A bug was identified whereby sensitive, unique tokens were being leaked in a JS file used by the recaptcha implementation. In certain cases, a user must solve a CAPTCHA challenge after authenticating. When the security challenge is completed, the authentication request is replayed to log in. The exposed tokens were used in the POST request to solve the CAPTCHA.
The researcher identified a method by which a user, starting from a malicious site, could expose the security challenge token to a third party via a cross-site script inclusion (XSSI) attack. If the user then followed a login link from the malicious site and entered their credentials, the malicious third party could complete the security challenge, triggering the authentication request replay and exposing the user's password. This exposure only occurred if a user followed a login link from a malicious site, similar to a phishing page.
PayPal implemented additional controls on the security challenge request to prevent token reuse, which resolved the issue, and no evidence of abuse was found.Én minimális kockázatnak tartatom ha valaki normálisan használja a PP fiókját, nem hülye hogy elfelejti a jelszavát, használja a kétlépcsős hitelesítést és nem látogat kamu, adathalász oldalakat.
Megnéztem Józsi dolgait hát nem volt 2 lépcsős azonosítás[ Szerkesztve ]
-
poolbig
aktív tag
Nem, amit meg akartam venni, az még megvásárolható. Menjek fel a netre és csináljak egy képernyőképet arról, hogy hogyan akartam megvenni, mondjuk legyen egy kép a checkout-ról?
De valami számlát kérnek, és az én fejemben a számla mást jelent ezek szerint, mint nekik. Szóval lehet, hogy kitoltam magammal, megint pár napot rádobtam az ügyintézésre, mert feltöltöttem (még az első napokban) egy korábbi vásárlásomból egy visszaigazoló emailt, gondolván a személyazonosságomat, illetve azt kell igazolnom, hogy tényleg én vásárolgatok. Most "Ellenőrzésre beküldve" státuszban vagyok.
Végig néztem a Tevékenység menüpontot, az ott lévő tranzakciók között nem találtam meg ezt (PP-L-211388043434) az ID-t. Ez nem a zárolásnak a "hibajegye", amire hivatkozhatok az ügyintézésénél?
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!