- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz INGJOKE #38599 üzenetére
Mondjuk azért elsősorban a Telenort javasoltam hívni a technikai hiba miatt.
És Írországban van a PayPal EU-s Ügyfélközpont. Még.
De írhatsz is, de vannak olyan dolgok amelyeket csak szóban lehet elintézni.
A kártya hozzáadáshoz segítség kérésre lehet írásos megkeresés, ezt is javasolják ők (Card Add and confirm), de az sms védelem kikapcsolása, jelszó probléma csak telefon.
Esetleg lehet próbálkozni a magyar ügyfélszolgálati telefonszámon, de én 15 perc kicsöngés után meguntam.
17777944 Természetesen 09:00-tól és munkanap
Ha be tudtok lépni akkor -kártyás téma- mindenképp kell a kód lekérése a beszélgetés előtt gyorsabb a probléma megoldás telefonon, mint az e-mail, mert az két lépcsős dolog.A képen látható kódot kell megadni és akkor aki felveszi látja is az adott fiókot.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Kártya probléma írásban rendezés
Account profile and set up
Credit or debit card
Add and confirm
Continue gomb és értelemszerűen választani próbáltad hozzáadni vagy nem próbáltad, lesz egy sms biztonsági értesítés, jóváhagyás.
Beírni a problémát csatolni lehet képet a hibáról és elküldeni.
Itt viszont jobb ha angol nyelven futtatva a PayPal-t kreáljuk a hiba képet.Lehet hogy egy automata válasz jön benne hogy ha nem felel meg ez a javaslat, akkor válaszkánt küldje el a problémát és azután ember fog válaszolni.
Vagy azt írják hogy hívd fel őket.[ Szerkesztve ]
-
debian7
csendes tag
A javaslatod alapján sikerült a gondomat orvosolni!
Csináltam egy másik Paypal fiókot, és sikerült!
Már napok óta kaptam a hiba üzenetet, így a javaslatod után döntöttem az új fiók mellett.
Össze van kötve minden olyan oldallal, ahol használni akarom, megy a pénzküldés másik fióba, tudok vásárolni.
Öömébódottá!
Nagy köszönöm! -
Topikgazda
2020. március 5-től módosulnak a szerződési feltételek.
A lényegi változás a kereskedelmi tranzakciók refundként való visszaküldésére vonatkozik. (Ez általában akkor van, amikor eladók vagyunk)A3.4.2.Más ország lakosaként regisztrált PayPal-felhasználók (Úgy értendő hogy nem Írországi)
Ha Ön visszatérít egy kereskedelmi tranzakciónak minősülő kifizetést, a visszatérítésért nem számítunk fel díjat, de a kifizetés fogadásáért eredetileg kifizetett díjakat nem kapja vissza.
Ez volt:
Amennyiben Ön egy Kereskedelmi Tranzakciónak minősülő kifizetés teljes összegét visszatéríti, a PayPal visszatartja a Kereskedelmi Tranzakció Díjának rögzített díjként fizetett részét.A különbség: az eddig rögzített díj helyett az összes díj.
Ha nem muszáj, ne minősítse senki, természetesen él ez a lehetőség:
Ha inkább elutasítaná ezeket a módosításokat, és megszüntetné a számláját, akkor ezt a hatálybalépési dátum előtt további díj felszámítása nélkül megteheti. -
germinator66
aktív tag
Plusz ha jól látom drágult a pénzfogadás is...
"A PayPalnél Bulgáriában, Cipruson, a Cseh Köztársaságban, Észtországban, Görögországban, Magyarországon, Írországban, Lettországban, Liechtensteinben, Litvániában, Máltán, Romániában, San Marinóban, Szlovákiában és Szlovéniában bejegyzett lakcímmel regisztrált felhasználók:
A belföldi kereskedelmi tranzakciónak minősülő kifizetések fogadásának (értékesítés) normál díjszabása 3,40% + rögzített díjra módosult az 1. számú melléklet (Díjszabási táblázat) A2.2.1. szakaszában."A konkurencia a nyakukon van, és pont nem a jó irányba mozdultak a pozíciójuk megtartásáért... Ráadásul jobban belegondolva eléggé felháborító, ha valaki kap egy nagyobb összeget, majd a vásárló visszamondja (pl 14 napos elállási jog), akkor elég szép summát lehet bukni. Mongyon le.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz germinator66 #38605 üzenetére
Az nem változott, a magyar díj több éve 3,4%+90 Ft. Itt csak az ország felsorolás az új rész és lehet hogy valamelyiknél kevesebb volt eddig.
[ Szerkesztve ]
-
Met
nagyúr
válasz ilovedigweed #38594 üzenetére
Ezt szerintem a DHL-el kell rendezned.
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
Antonio
senior tag
Elindítottam egy 20 e Ft átutalást a bankból pp-re tegnap (csüt reggel), még nem jött meg. Ha hétfőn se jön meg, akkor lehet valami gebasz?
miközben írom ezt a hozzászólást sikerült elindítanom az átutalást pp-ról bankszámlára. Ez már haladás ... remélem minden rendbe lesz.
Samsung 65KS8000, Denon AVR-X2400H, White Heco Music Style 500 front, Heco MS Center, Heco MS 200F Satellite, Sub: Dynavoice T12, Zidoo X9S, Synology DS216+II, Dell precision 4800
-
Trihorn
tag
Sziasztok!
Pár napja nekem sem jön meg bejelentkezésnél az ellenőrző kód sms.
Vodafone a szolgáltató 70-es előhívóval. Olvastam, hogy másoknak is van ilyen jellegű problémája. A Vodafone ügyfélszolgálattal beszéltem de nem látnak semmilyen problémát.
Esetleg rájött már valaki, hogy mivel lehet a probléma? -
Topikgazda
válasz Trihorn #38610 üzenetére
Ha rákeresel írtam, hogy a Vodafone-nál mi volt a gond, ha másoknak sem érkezik meg, az telefonos ügyfélszolgálattól függetlenül náluk a hiba, de azt csak a műszakiak tudják megnézni, szólnia kell nekik, nem lát rá erre a részre a mezei egér.
Akkor is folyamatosan tagadták, aztán csak megtalálták hogy blokkolta a rendszerük az sms szerverekről érkező (nem mobilról) sms-eket. Most is atz lehet. De nálad is egy próba a 2G-re állított telefonra kérni.
Ma is használtam mind a Telekom, mind a DIGI Mobil számokat és rendben jöttek az sms-ek.[ Szerkesztve ]
-
Trihorn
tag
Próbálkoztam már a 2G-vel is de hiába és nagyon elkeseredett vagyok.
Hát ez van...nyaggatom akkor tovább a Vodafone-t, remélem valahogyan meg fogják oldani...
Azt azért furcsának találom, hogy Telenoros és Vodafone-os előfizetők is egyaránt ezzel a problémával küszködnek...az egyetlen közös pont a 70-es előhivó szám.
Köszönöm szépen a választ, ha megoldódik a gond, akkor azt jelezni fogom![ Szerkesztve ]
-
ilovedigweed
senior tag
Próbáltam felvenni velük a kapcsolatot de sajnos ők azt mondták, hogy ha problémám van akkor forduljak a Banggoodhoz.
-LG 27GN850 -INTEL Core i5-12400 -GIGABYTE B660 GAMING X -Kingston Fury 32GB Renegade RGB CL16 3600MHz -SAMSUNG 500GB 980 M.2 -FSP Hydro M Pro 700W -GIGABYTE RTX 3070 Ti GAMING OC -NZXT H510 Flow -Nzxt Kraken X63 rgb -Razer Naga Trinity -Razer Tartarus V2 -HyperX Alloy FPS Pro -HyperX Cloud Core
-
Topikgazda
válasz torma1981 #38614 üzenetére
Már írtam:
van amikor nem a PayPal miatt nem kapod meg, előfordult már hogy nagy tagadások után (Telekom és Vodafone) derült ki hogy az sms szerverről érkező üzenteket nem továbbította a rendszer, mert nem "telefonról" jöttek.
Ha PayPal-nál van hiba ők 1-2 órán belül megjavítják.Próbáld meg elmagyarázni annak akivel beszélsz, hogy ezek nem telefonról küldött sms-ek és ezeket az ő rendszerük blokkolhatja, legyen szíves és szóljon a műszakiaknak hogy ezt ellenőrizzék le.
2018 november közepén volt hasonló gond a Vodafone-nál.
Akkor az első nálunk minden jó válaszok után ilyeneket írtak:A cegem ma kapott (papiralapu) levelet a Vodatol a kiemelt ugyfelszolgalatos ticketem miatt, hogy sikerult felfedezniuk a problemat (juhheee, ez kb annyit jelent h tudtak reprodukalni) Viszont ezen a szinten nem tudjak megoldani, ezert tovabbitottak a "radios halozatos" reszlegnek...
Egy másik:
Szóval megkaptam a Vodafone levelét, amiben az áll:
Kérésének megfelelően bejelentését rögzítettük. Panaszát az Ön által közölt információk és az első körben lefolytatott elemzések alapján a technikai csoportunk jogosultnak találta. Annak érdekében, hogy Ön szolgáltatásunkat megfelelő minőségben vehesse igénybe., hálózati és rádiós munkatársak bevonása indokolt egy második körös vizsgálatba.
...........
A második körös vizsgálat célja, hogy feltérképezzük és azonosítsuk panaszának pontos okát és a legoptimálisabb, hosszan tartó megoldással orvosoljuk ezt.
...........
Szóval nem PayPal hiba, így gyanúm szerint a szolgáltatót váltóknak fog működni![ Szerkesztve ]
-
Met
nagyúr
válasz ilovedigweed #38613 üzenetére
Akkor a BG-t zaklasd, az rendben hogy a csomag kézbesítve lett csak rossz címre.
Nem kellett volna a PP-t is belekeverni rögtön."If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
Topikgazda
válasz torma1981 #38617 üzenetére
De, ki kell kapcsoltatni a PayPal-al az sms védelmet, de ehhez fel kell őket hívni munkanap.
A mobilcégnél meg 2 perc lenne levenni az Internetes sms-ek blokkolását.
Az utolsó szöveg a 38615 hsz-ben 2018-11-14 16:01:41-kor jött, azután 2018-11-14 19:24:41 már azt írták, hogy megjavult.
Gondolom a Telenornál is képesek ennyi idő alatt rájönni az okra és kijavítani, főleg ha nem tagadnák, hanem tényleg megvizsgálnák a bejelentéseket, amelyekben rá van mutatva hogy milyen irányba keressék.Megoldás a későbbiekre:
Két eltérő szolgáltatói telefonszám hozzárendeléssel, bejelentkezéskor választhatóak, hogy melyik számra kérd az sms-t.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz INGJOKE #38619 üzenetére
Tényleg nagyon ritka az ilyen probléma. Ha PayPal hiba akkor ők pár órán belül lerendezik.
A szolgáltatói is ritka, a Vodás is több mint egy éve volt.
Én nem tudom a Telenornak a hibát jelezni, hiszen azt csak az előfizetőjüknél tudják ellenőrizni, ha nem erőszakolják ki a beállítások ellenőrzést az előfizetőik akkor a szakmai vakságukat hogy náluk nem lehet hiba nem lehet legyőzni. De ez nem is vakság, hanem butaság Murphy törvénykönyve egyértelműen fogalmaz és tévedhetetlen emberek sem léteznek. -
ilovedigweed
senior tag
Nem kevertem bele rögtön! A banggood mindig csak időt kért a semmire, azt írták felveszik velem a kapcsolatot 2-3 napon belül és sohasem jelentkeztek, mindig nekem kellett írni.
Most ott tart a dolog, hogy megint időt kértek a banggoodnál. A PayPal visszanyitotta a reklamációt mert elküldtem nekik ismét a nyomonkövetést amiben benne van hogy Romániába szállították.
-LG 27GN850 -INTEL Core i5-12400 -GIGABYTE B660 GAMING X -Kingston Fury 32GB Renegade RGB CL16 3600MHz -SAMSUNG 500GB 980 M.2 -FSP Hydro M Pro 700W -GIGABYTE RTX 3070 Ti GAMING OC -NZXT H510 Flow -Nzxt Kraken X63 rgb -Razer Naga Trinity -Razer Tartarus V2 -HyperX Alloy FPS Pro -HyperX Cloud Core
-
veterán
Nah beszéltem telenornal. Elég sokáig sikerült beszélni 25 perc. Megvizsgálták a számom nyilván jónak látszik. Megnéztek minden beállítást azok is jók. Felvettek egy hibajegyet hogy akkor majd hív a technikus. Pár óra múlva visszahívott a csaj, hogy ők se látnak semmit. Tegyem át másik telefonba a simet próbáljam meg azzal. Mintha otthon mindenkinek kellene tartania 4-5 telefont az ilyenek miatt, nah mindegy előkerestem a régi I6-t nyilván ott sem jött meg az sms. Ingyen simkártya cserét javasolt a csaj. Azt még megpróbálom, az úgy sem árt, de nem nagyon hiszek benne. Itt tartok most az ellenőrző sms-el.
-
Marci112233
őstag
Üdvözletem!
Steam-en keresztül vásárolnák játékokat, de inkább azokhoz DLC-ket Paypal segítségével, mert ugyan van két OTP-s számla is a családban, de egyik vállalkozói, és azzal lehetne, de mivel vállalkozásba bevitt, nem célszerű mert elszámolásnál kibukna. Másik az sima számla amire faternak megy a nyugdíja amiből egy jó nagy rész megy lekötésre minden hónapban, a kisebb rész meg marad szabadon ami bőven fedezi a felmerülő költséget és még marad is azon felül, de ezzel meg nem lehet vásárolni.
Na most Paypal számla létrehozásában gondolkodok. Ha jól nézem ha regisztrálok, utána nem kell feltétlenül kártyát is társítanom hozzá, hanem simán utalok rá egy másik számláról és használhatom is a Paypalt fizetni. Ez tényleg így van?
Ha így van, és teszek pénzt a Paypal számlára, használom is, de utána hónapokig nem, akkor van valami havidíja amit havonta levonnak? Ha van rajta maradék pénz vagy semmi nem marad rajta.
Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Hydro G 650W
-
Topikgazda
válasz Marci112233 #38623 üzenetére
Úgy van hogy nem kell hozzá kártya, de néha kérni fogják hogy legyen kártya hozzáadva.
A PayPal fiók "fenntartása" nem igényel havidíjat.
Steam esetén is kell kártya a PayPal fiókhoz, de ha azt adod meg másodlagos fizetési forrásnak, akkor ha az €-os PayPal egyenlegen van pénz akkor arról fogja levonni, nem a kártyáról.
A gond az, ha forint a kiinduló dolog, ha valakitől kapsz €-ot és nem kell neked varázsolgatni akkor jó at egyenlegről a pénz, de ha kártyáról fizetnél akkor a bankod deviza váltása kedvezőbb mint a PayPal-é, akkor is rosszabbul jársz ha forintot utalsz az egyenlegedre -magyarként csak azt lehet- és a PayPal-al váltatod az egyenlegek közt €-ra és úgy fizetsz.[ Szerkesztve ]
-
Marci112233
őstag
Ez eddig oké, kell bankkártya hozzá. De van valamilyen havi díja ha használom, ha nem? Konkrétan az első kérdésem utolsó részlete.
Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Hydro G 650W
-
Topikgazda
válasz Marci112233 #38625 üzenetére
A PayPal fiók "fenntartása" nem igényel havidíjat. Ezt írtam. 2. mondat.
[ Szerkesztve ]
-
Marci112233
őstag
Értem, és köszönöm a választ. Mérlegelek még és eldöntöm majd, hogy mit tegyek.
Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Hydro G 650W
-
Met
nagyúr
válasz ilovedigweed #38621 üzenetére
Értem, elolvastam újra amit írtál, nem látom benne hogy először a BG-nak írtál volna. PP-nak elég lett volna legkésőbb a vásárlói védelem lejárta előtt írni. Vagy ha a BG elismeri a hibát és nem akar full refundot vagy újraküldést. Mindegy.
Akkor először a BG-ot zaklasd, írj nekik naponta ha kell (akár többször is).BG topicban kérdezz rá hogy ilyenkor mit szoktak csinálni, hátha volt már valakinek hasonló "élménye"
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
gombosalex
csendes tag
Tapasztaltabb paypalosok! Valaki tudna ebben segíteni?
Adott egy partner cég ahol a webshopjukban lehet fizetni paypallal, erre van egy business számlájuk, kifizetésre eleddig nem nagyon használták a számlát, de idén néhány tárhely számlát ezzel fizettek ki (a teljes összeg összesen nem éri el a bruttó 100 ezret).
És jött nekik egy ilyen üzenet, aminek még az emailben is lemaradt a vége, illetve nem is tudják teljesen hová tenni. Találkozott-e már ilyen esettel valaki?Természetesen a szolgáltatóval akinek a kifizetés történt, van egy általános keretszerződés.
üzenet:
"We appreciate that you have chosen PayPal to accept payments for your
business and thank you for your patience during this review process.
As part of our Regulatory obligations we would like to confirm with you
certain information about your account.
I would like to apologise for any inconvenience that this review may cause
and would like to express the importance of your co-operation so that we
may resolve this issue in a timely manner.
Please provide us with the following information:
----------------------------------------------------------------
Update Business Info:
----------------------------------------------------------------
Beneficial Owners
___________________
Please update/complete the information in the Beneficial Owner Information
Section.
If your business does not have Beneficial Owner(s) please provide the
details for a Senior Management Official, who has voting rights or is in
position to exercise significant authority over the finances and operations
of the business, and add 0% into Percentage of Ownership field. Also, make
sure to update the full name, the full residential address and that the
Beneficial Owner is a natural person.
Please upload a valid proof of identity for each individual.
Please update full name.
Please update full residential address.
Please update nationality.
Please update date of birth.
Please update percentage of the ownership for each of the Beneficial
Owner(s).
- Information about the nature of your activity, and the type of payments
you intend to send with PayPal.
You need to provide more information about the below transactions:
- A full description of the item that was purchased including the venue
or URL that the item was sold on.
- If the payment was for service, a description of the service delivered.
- Any email or written communication regarding the below transactions.
- Any details of other payments sent or received that were related to the
below transaction(s).
- Any information regarding the relationship or business affiliation you
may have with the related party(ies). We would like to obtain as much
information as possible about the transaction(s), so that we can complete
the review of your account.
- 5PS87701K75967450
- 0JN53073UE558854D
- 1S3457368R361311P
- 50617104U0708383Y
- Register the URL (website) of the organisation on the PayPal account
- Beneficial Owner(s).
Complete the below sections using a word processor and then print out the
documents. For security reasons, we are unable to receive your
documentation via email. Please upload the documents through the Resolution
Centre on your PayPal account.
Any individual who ultimately owns more than 25% of the business, provide
their names, date of birth, residential address, nationality and percentage
owned in the company (If it is an another company, we need to have a name
of an individual who owns a 25% or more share of that holding company and
not the name of the holding company itself.)
If your business does not have Beneficial Owner(s) please provide details
of a Senior Management Official who has voting rights or is in a position
to exercise significant authority over the finances and operations of the
business, and add 0% into Percentage of Ownership field. Please upload a
valid proof of identity for each individual. Also, update full name, full
residential address and make sure that the Beneficial Owner is a natural
person.
_______________________ _______________________ _______________________
_______________________ _______________________ _______________________
_______________________ _______________________ _______________________
_______________________ _______________________ _______________________
_______________________ _______________________ _______________________
_______________________ _______________________ _______________________
If there is no individual who owns more than 25% of the business, ple" -
Topikgazda
válasz gombosalex #38629 üzenetére
Mi itt a kérdés? Igazolni kell a regisztrációkor megadott adatokat a vállalkozás okmányaival.
Ha nem megy nekik az angol, akkor állítsák át magyarra aztán látni fogják hogy mit kell beküldeni.
A hiányzó adatok a vállalkozásról, adószám, egy céges képviselő személyes adatai, banki adatok nem tudom felsorolni itt, mert biztos van belőle már valami megadva, azokhoz meg az okmányok másolatai kellenek.
Valamint a felsorolt tranzakciókról igazolásokat.[ Szerkesztve ]
-
gombosalex
csendes tag
köszi a választ!
igazából annyi hogy amióta volt ezeknek az adatoknak a bekérése (amikor business accountra váltottak, akkor bekérték ezeket, azóta nem történt változás)
nyílván akkor most beküldik újra.
az adott tranzakciókhoz van egy keretszerződés, meg talán egy összegző negyedéves (?) számla
a szolgáltatónak nincs magyar bankszámlája, így a paypal volt a megoldás arra hogy pluszköltség nélkül ki lehessen fizetni, viszont az egy magán paypal számla nem pedig business, gondolom ez az ellenőrzés oka -
Topikgazda
válasz gombosalex #38631 üzenetére
Valószínű, mert a szolgáltatónak is üzleti számla kellene, ha üzleti tevékenységként végzi ezt a szolgáltatást.
-
Topikgazda
válasz gombosalex #38633 üzenetére
Nem tolsz ki, hiszen ő az aki nem megfelelően értelmezte a felhasználói szerződést. Az a gond, hogy adott esetben mindkét érintett szankciót kaphat.
-
vegyszer
addikt
Sziasztok!
Régebben volt ilyen problémám, és most megint előjött: a hitelesítő SMS nem jön meg. Hiába kérem szépen, csúnyán, semmi.. Jelszó csere volt. De az SMS akkor se ér utol.
Másnak van ilyen gondja?
Mit lehet tenni?Köszönöm a tippeket!
"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell
-
Topikgazda
válasz vegyszer #38636 üzenetére
Mobilszolgáltató? Mert Telekom az oké és Digimobil az oké
A Telenorral volt mostanában gond, írtunk róla. (#38622)-tól visszafelé
Ilyenkor nincs értelme jelszócserét kérni, hiszen azt is sms fogod megerősíteni. Ha nem jön a belépési 5 percen belül akkor az sem fog megérkezni, csak megkavarod a rendszert és bonyolultabb lesz belépned.[ Szerkesztve ]
-
neophyte79
tag
Sziasztok. Rövid kérdés, egyelőre csak Paypal rendszeren keresztül tudnak nálam fizetni a vásárlók. A Paypal utalás átmegy azonnal, de a sima bankkártyánál mennyi az idő, amíg látom a Paypal egyenlegen? Ha jól sejtem, akkor ez több nap is lehet? Elméleti szinten érdekel a dolog.
Köszönöm a választ. -
Topikgazda
válasz neophyte79 #38638 üzenetére
2 mp, de lehet hogy csak 5 perc múlva frissül a fiókodban. Pont azért találták ki a bankkártyát hogy a banki utalás lassúság ki legyen küszöbölve. Fizetsz azonnal, de a bank majd később utal, de a PayPal is azonnalira könyveli.
-
vegyszer
addikt
válasz INGJOKE #38622 üzenetére
Érdekes, nekem is telenoros az a szám, ami nem kapja meg a belépési SMS-eket.
Jó ezt látni, hogy nem egyedi eset.
Bár megoldás még mindig nincs. De legalább nem izgulok, hogy énb@sztambabráltam el valamit."Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell
-
neophyte79
tag
A probléma a következő, kérnék egy kis segítséget, hátha menni fog. Az IPN visszaigazolás nem akar működni, és a nekem utalt pénz nem érkezett meg. A webáruházban látom a teljesítést. Tud ebben valaki érdemlegeset mondani, főként az IPN beállítás lenne fontos. Érdemes írni az ügyfélszolgálatnak a meg nem érkezett pénz miatt?
-
Topikgazda
válasz neophyte79 #38642 üzenetére
Ha senkitől sem kapod akkor beállítási probléma lenne. De nem használ az informatikai rendszered VPN-t, titkosítást, blokkolást a PayPal irányára? A webshopod PayPal kliense és a kiszolgálója az rendben működik?
Van tranzakció azonosítója a vásárlásnak, azt megadva az Üzenet központ megfelelő témájánál adnak útmutatást. A vevőd azt mit is írt hogy miről ment a pénz? PayPal egyenleg vagy valami más?
Neked akkor kell teljesíteni ha megkapod a pénzt, még akkor is ha valami technikai hiba merült fel.
De szoktak küldeni ilyesmit:Please check your server that handles PayPal Instant Payment Notifications (IPN). IPNs sent to the following URL(s) are failing:
https://www.yourwebsite.sg/wc-api/WC_Gateway_PPEC/
If you do not recognize this URL, you may be using a service provider that is using IPN on your behalf. Please contact your service provider with the above information. If this problem continues, IPNs may be disabled for your account.[ Szerkesztve ]
-
neophyte79
tag
Közben kiderült, hogy működik az IPN, viszont a webáruház felületen látszott a fizetés a wooCommerce-ben, de ID nélkül. A Paypal-ban nem volt semmi nyoma (mert ID sem), a wooCommerce érzékelte fizetettnek. Úgyhogy megoldva, a vevő is igazolta, hogy nem ment át a pénz, tőle nem vonta le.
Köszönöm a segítséget.
-
Trihorn
tag
Jelentem...ismételten működik a Vodafone-nál a kétlépcsős azonositás, rendben megkaptam az imént az ellenőrző sms-t.
-
Topikgazda
válasz vegyszer #38646 üzenetére
Eddig az az információ futott be, hogy egyszerűen nem hiszik el hogy ami előfordult a Telekomnál, a Vodafone-nál az náluk is lehetséges. Probléma az hogy nem elhinni kell, hanem leellenőrizni. Amikor konkrétan meg van adva hogy mit nézzenek még akkor sem teszik. Biztos hétvége miatt nem dolgoznak. Ezzel nem lehet mit kezdeni. Újból fel kell vetetni hibára.
Azt tudjuk bizonyítani hogy nem a Paypal-nál van hiba hiszen 3 szolgáltató esetén működik.[ Szerkesztve ]
-
BornToBePuli
aktív tag
Üdv!
Lenne valami probléma a Paypal oldalával.
Napok óta ezt csinálja:
Belépek, elküldteme az sms kódot, megérkezik, majd megadom a kódot a megfelelő rovatban. Erre nem léptet be, hanem újra kell belépnem. Hibaüzenet: "We're sorry, we can't log you in. Contact customer support for more help, or try logging in again."
Ez már pár nappal ezelőtt is így ment.
Read only felhasználó
-
Topikgazda
válasz BornToBePuli #38648 üzenetére
Nálam nincs gond a PayPal oldalával.
Ha böngészőben próbálod akkor a védelmi résznél lehet gond. Sütik ne legyenek tiltva, a harmadik fél sütik sem, ne legyen inkognitó mód, reklámblokkoló, VPN. Töröld a PayPal sütiket és a gyorsítótárat. Majd egy újraindítás után próbálj belépni.
Ha mobil app-ról van szó akkor ott egy app adat törlés és esetleg újratelepítés, illetve a böngésző helyett itt próbálj belépni.[ Szerkesztve ]
-
vegyszer
addikt
Digi SMS megjön. Telenor nem...
Érdekes."Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Tőzsde és gazdaság
- Filmvilág
- Gray Zone Warfare
- Battlefield 2042
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- OLED TV topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...