- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16729600
törölt tag
Hátha tanulságos az eset másoknak is.
2 napja lekapott a számlámról 54 EUR-t egy tárhelyszolgáltató, nem figyeltem és éves ütemezett automatikus fizetést állított be magának.Hozzáteszem hozzájárulásom nélkül, nem lett volna jogosultsága az ÁSZF szerint.
Franc se tudta, hogy ilyennel is bepróbálkoznak egyes cápa cégek. Tegnap délután nyitottam egy claim-ot, leírtam egy hosszú levélben a paypal-nak, hogyan basztak át.Estére ( még aznap ), meg is volt a döntés a full refund ról.Érdemes megnézni a számlát, hogy van e ütemezett fizetési megbízás a számlához kapcsolva és azt letiltani a picsába.Itt a paypal levele, hogy hogyan kell ezt megtenni.Unauthorised Use of Your PayPal
We've finished reviewing your unauthorized activity claim and you'll
receive a refund for the transaction amount. It may take up to 5 business
days for the funds to appear in your account.Seller's Name: Hostinger International Limited
Seller's Email: clients@hostinger.com
Seller's Transaction ID: 102805590K702521WYou can cancel a billing agreement at any time. Here's how:
1. Log in to your PayPal account.
2. Click the profile icon beside "Log out."
3. Click "Preapproved payments" under "Payment settings."
4. Click the merchant name for the payment agreement you want to cancel.
5. Click "Cancel," then click "Yes" to confirm that you want to cancel the Billing Agreement.Sincerely,
Rani
PayPal Account ReviewNagy nagy gratula a paypal-nak, hogy ezt ilyen faszán és hamar lerendezték.
-
#16729600
törölt tag
válasz Imi1981 #19466 üzenetére
(#19463) V/ A kolléga úr teljesen jól és szájbarágósan lefordította neked a teendőket.Ha ezek után sem megy, kérj meg valakit személyesen, hogy segítsen.Ellenben, ha ez a helyzet, akkor nem bántásból mondom, de ne erőltesd a Paypal ( meg egyéb más online ) fizetési metódusok használatát.
-
#16729600
törölt tag
válasz Imi1981 #19469 üzenetére
Ez a classic felület.( itt is be lehet állítani amit szeretnél,de az újjal könnyebb).Kattints a bal felső sarokban a "paypal feliratra ( kék)/ logóra.Bejön az új felület.Jobbra fent a "logout ikon mellett ( balra ) van egy fogaskerék ikon, ez a "profile menüpont.Katt rá..A lap jobb alján ezt látod:
Katt a " Preapproved payments-re.
Az itt bejövő listán láthatod kinek van beállítva automatikus fizetés.Állítsd át a státust "cancel re,okézd le.Örülj.
Ennél többet nem tudok tenni.Látom már kaptál feljebb is segítséget,a kettőből meg kell tudni oldanod.
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
Jót küzdöttem az Aquatuning-al. Senkinek nem ajánlom őket. ( eddig normálisak voltak, de mostanában elqurvultak ) Nem kaptam meg a rendelésemet, kitaláltak minden f@szságot, hogy mégis átvettem a semmit.
Szerencsére pár hetes ütésváltás után Paypal hatására nagy nehezen visszaadták a lóvémat. Mindenki óvatosan járjon el velük a jövőben. -
#16729600
törölt tag
-
#16729600
törölt tag
Igazad van, rosszul fogalmaztam. Innen nem "eszi meg " sok esetben a kontót :
Ellenben sajnos az általam ( fentebb (#26047) ) linkelt rész se 100%-os megoldás, mert nagyon ritkán, de előfordul az alábbi hibaüzenet is ( valós ok nélkül ) és ebben az esetben csak az ügyfélszolgálat marad megoldásként. Gondoltam, ha már szóba került, leírom az összes " tünetet "
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
-
#16729600
törölt tag
Egy kis tanulságos történet a paypal hihetetlenül gerinctelen hozzáállásához egy kártyacsalásos történetben.Ennek alapján, mindenki eldöntheti, hogy igénybe veszi-e a csodálatos "szolgáltatásukat (pff ).
Adva van egy paypal fiókhoz csatolt VISA kártya. A fiókot 2 lépcsős azonosítás védte.A Gmail fiókot szintén.Pár napja jött sms a párom telójára a paypal-tól, hogy vásároltak 1600USD értékben a [Grailed.com] -ról. Azonnal telefon paypal-nak,( akkor még jó egy óra múlva elérhetőek voltak, addig hallgattam Wagner operát a kapcsolásra várva ) bankba rohanás, kártya letiltás.Google-nál kezdeményezés a fiók újra birtokba vételét.Segítőkészek voltak: újra bejutottunk a fiókba.Paypal 3-5 napos választ ígért.Közben leesett állal néztem, a csalónak szánt értesítéseket.Ennek hatására felvettem a kontaktot a Grailed supportjával.Az egyik tétel még nem került postázásra, szó nélkül refundolták az 1100 USD tételt. A másik tétel már úton volt a csaló felé amcsi postával (UPSP).Paypal tudta a nyomkövetési számot.Nem lépett az USA hatóságok felé semmit, nem tartatta vissza a csomagot, hogy ne keletkezzen kár.Lóf@szt se csinált.Szépen 5 napig nézegethette a nyomkövetést és nyugtázta, hogy a csaló felmarkolja a cuccot.Grailed-es admin is haját tépte, hogy nem léptek semmit.Tegnap jött levél,no nem a paypal-tól, hanem az admin sráctól. hogy ők akkor feljelentést tesznek az FBI-nál csatlakozzam be a panasszal hozzájuk [FBI Internet Crime Complaint Center] . Valamint, írt, hogy innentől a VISA chargebackben bizhatok ( de csak talán ).Tehát a paypal hátradőlve ( remélem egy jó Havanna szívarral a kezükben ) nem csináltak semmit a kárenyhítésért.530€ pápá és ha nem vagyok tüsténke, akkor bukta a fennmaradó 1100USD is.Of course paypal azóta se válaszolt semmit és felhívni se lehet őket, mert egy munkatárs átkapcsol egy olyan mellékre, amit 2 órán belül se vesznek fel.( 3X próbáltam felhívni őket )
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
Google hitelesítő alkalmazás volt.A jelszó gmail vs paypal teljesen különbozőek voltak.A jogosultságot cáfolnom kell , lásd csatolt képek.A Grailed aukciós ház és mind a két eladó kapott üzit a paypal-tól, hogy nem authorized az utalás, mégis megkapták a pénzt.Érdekes . hogy amazon.com és amazon.de is visszautasította a vásárlást, mert ott is próbálkozott a csaló.Paypalon miért ment át akkor? Nem szokatlan, hogy paypal számlatulajdonosa regisztrált cím helyett USA címre, USA IP ről rendel? Ez csak amazonnal verte ki a biztosítékot és tagadták meg a teljesítést?Valamint jelezve lett paypal felé a fiók feltörése, miért nem állították le UPSP-nél a kézbesítést, ha tudták, hogy csaló vásárolgat?Ne már.
első vásárlás:
második vásárlás: -
#16729600
törölt tag
parancsolj, itt vannak a paypalos képek is, még a nyomkövetési szám is ott van, ezzel annyira nem lehet megfogni, mert tele vagyok ilyen képernyő mentésekkel ( azért remélem nem Te jársz el ügyvédként a paypal képviseletében itt a ph-n) De akkor szűkitsük le egy kérdésre a vergődésemet, ha van 5 napja a paypalnak megakadályozni egy csalással szerzett árú kézbesítését, ezt miért nem teszi meg? Kiváncsian várom az újabb paypal felmentő tézist.( úgy látszik a megmagyarázhatatlant is lehet magyarázgatni meg csiszolgatni )
-
#16729600
törölt tag
válasz LuckyL #39034 üzenetére
Természetesen minden lepucolok, a feltört gmail fiokot is megszüntetem majd, de egyenlőre muszáj meghagynom, mert onnan levelezek többek között a paypal-al is.Telefonra csak a google hitelesítő alkalmazás került fel új alkalmazásként. Az elutasítás, amúgy meg is érkezett, ezzel a kitétellel, amit végképp nem értek.Pláne, hogy a paypal vendég fiókot és a PayPal Payments Pro szolgáltatás aktiválása ( tudtommal??) el sem érhető az országomból.Jellemzően USA, Kanada a felhasználási területe.Íme a lepattintó szöveg:
"PayPal’s Guest Checkout are unfortunately not eligible for purchase protection. Purchase protection doesn’t cover guest checkouts.For future reference, all payments using a PayPal account are processed securely and eligible for purchase protection. If you have any issues with a purchase made with a PayPal account, you can contact us here and we’ll ensure you are fully protected for your purchase. Thanks for your understanding and cooperation!"
Attól pedig továbbra is heveny agyf@szt kapok, hogy az illetékes osztály gyakorlatilag elérhetetlen.És az is áll, hogy ha nem szaladgálok, meg kontaktolok vadul az USA kereskedővel a kár összege jelen pillanatban 1100USD vel több lenne.Továbbra se hiszem, hogy ez egy normális eljárási rend lenne.
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
Ez egy felfokozott idegi állapot, szóval sorry, ha megbántottalak.De továbbra is mondom, hogy nem feltétlenül a felhasználó a hülye.Itt a 2 tranzakcióról a paypal visszaigazolás, természetesen láthatóak a műveletek...Ha egy sípoló gumikutya árát vonták volna le, nem is idegeskedne annyira az ember, de itt azért elég combos összegek vannak vitatva.
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
Igen, ilyen van az 590USD re is.Nem adott a paypal lehetőséget a fiókba való visszajutáshoz, amikor tudtam velük beszélni telefonon, akkor közölték, hogy zárolják a hozzáférést.Perpill paypal szerint nem létezőnek számít a regelt paypal fiókhoz tartozó email címem. Szerinted miért vergődőm a telefonos ügyfélszolgálatukkal, amit nem vesznek fel.?Emailre szintén semmi reakció paypal részéről. Közben felhívtam a bankom és megerősítették, hogy tisztán paypal művelet történt, annál is inkább mert a VISA mindenhez SMS TAN-t ad, nélküle egy fogpiszkálót se tudok venni.Itt a bankom tranzakciós oldala, amit nagy nehezen visszaszereztem 1100USD az is paypalnál íródott jóvá.Hála a rendkívűl segítőkész amcsi supportos srácnak, meg a keverésemnek.Ezért is mondom, hogy paypal, amit eddig alakított az ***********.és minősíthetetlen.Semmit nem tudok náluk intézni.Legalább annyit ismerj el az eddigiek alapján, hogy azért talán, de csak talán(!) kicsit joggal van szemrángásom a paypaltól...
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
Jah és hogy ne legyen félreértés, semmit nem tudtam indítani paypal vonalon, bejelentettem a fiók feltörését, zárolták és sanyi.Azóta nem érem el őket.Sírtam, zokogtam az amcsis supportos srácnak és mivel látta és ( rendkívű jó fej volt) ,hogy a paypal eleve nem igazolt tranzakciókat utalt el, amiről azért az eladókat értesítette, ám ennek ellenére megterhelte a számlám ( ez is eléggé érdekes ) visszatérített egy még nem postázott tételt .Paypal ellenben nem írt egy nyamvadt emailt sem a számla tulajnak , hogy teszem azt " te ostoba balf@sz tényleg te akarsz venni, USA címre nagyértékű cuccokat?" Látta, a paypal hogy valami nincs rendben, ennek ellenére jóváhagyta a tranzakciókat. pffffffff És itt ez a kép a lényeg, paypal jelzi az eladónak, hogy kamu a tranzakció, aztán szépen elutalja a lét.Miezmár??
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
-
#16729600
törölt tag
Az általad vitt topikokban ismeretlen a kritika fogalma? Elvtelenül bevéded a minősíthetetlen gyakorlatukat? Egészen megdöbbentő , ahogy véded a védhetetlent. És nekem nincs már kapcsolatom , feljelentettem őket mai napon a létező összes helyen.De figyelj, olvass bele a trustpilot értékeléseibe, szerinted a 90%-ot kitevő ügyfélgárda, akik szerint minősíthetelen a szolgáltatásuk az mind hülye?
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
Akkor egy objektív tény, ( ha, már összes összes user felhasználói megállapodást sértett és eleve rosszindulatú és hülye ) Miért kell 1-2 óra folyamatos, megszakítás nélküli telefonálás az ügyfélszolgálathoz, mire az egyik fogalmatlan supportostól eljutsz egy másik egybites semmit nem tudó alkalmazotthoz? Szerinted egy komoly cég ilyen? Továbbra sem értem, hogy miért kell milliárdos forgalmat bonyolító, gerilla ügyfélpolitikát gyakorló multi mellé beállni ügyvédkedni itt önként, bérmentve szemben a szinte eszköztelen átlag polgárral? ( ha fizetnek neked ezért azt megértem )
-
#16729600
törölt tag
2 tonna papírt tettem fel ide a saját ügyemmel kapcsolatban, mi ez a teljes szituáció nem ismerete kitétel?? Ez most csak a hónap, vagy az év vicce?? Fél milka utáni rohangálás után Te ajánlanád a paypal-t? De kell a tevékenységedet minősíteni, vonulj vissza ne legyél TG és akkor nem érhet kritika.Vagy ha igen és kiteszed ide magad a placcra, akkor viseld. Vagy cenzúrázz, ahogy szoktál.
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
Akkor még egyszer.A paypal olyan lét utalt el, amiről tudta, hogy jogosulatlan felhasználó fért hozzá.A google hibája se bizonyított.Ellenben az alábbi kép tartalma Tény. Erre nincs (nem lehet ) se egérút, se magyarázat.A mostani polémiáról: Én egy szót se szóltam hozzád, egy fórumtagnak nem ajánlottam a paypalt saját tapasztalatok okán, mire jöttél osztani az észt.Hidd el, én a jövőben sem tervezem, hogy megszólítsalak, de hogy válaszolni se lehessen.....
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
Ha ennyire kerek volt a helyzet miért értesítették az eladót, hogy nem igazolt a felhasználó. aki bonyolítja a tranzakciót? Akkor valami mégsem volt annyira rendben nem? Én tudom, hogyan lehet visszakapni a pénzem, de most a paypal eljárási etikájáról volt szó. Ma reggel felhívtam utoljára paypal-t, csak azért, hogy valami illetékest elküldhessek a picsáb@.De előtte direkt végigtekertem az ügymeneten.43 perc után felvette egy csóka, aki beszélgetni akart mindenáron velem, mondtam, hogy hiába mert tovább kell kapcsolnia.De neeem, majd neki mondjam el.További 10 perc után mégis belátta, hogy át kell csúszliznia másik osztályra, na mig ott felvette valaki további 64 perc telt el összesen: 107 perc.Ott a nőcinek mondtam, hogy 2 hete telózgatok, se ügyiratszámom nincs, se a 8 db emailre nem válaszoltak.Azt mondta utána néz: kisvártatva: nála semmi sem látszik nincs nyoma semminek.Na ekkor jött el az a pillanat amiért felhívtam és elküldtem oda ahová való.Nem ő tehet róla, de ő képviselte a céget.Utána email card service-nek.Azonnal jött visszaigazolás ( milyen érdekes ilyen is van,jéééé micsoda high tech ) Aztán felhívtak, ( munkaidőn kívül ) hogy okoz e nehézséget a vitatott összeg hiánya, mert szívesen kamatmentesen meghitelezik a döntésig.Na ez ügyfélszolgálat, a másik *********** képzeljen ide mindenki valamit. És utoljára, itt az üzleti etikáról és az eljárási szinvonalról volt és van szó.Biztosan kellett volna ezek után ajánlani a paypalt......
-
#16729600
törölt tag
Akárki is a hibás, azért még létezhetne Paypal-nál emberi léptékben is értelmezhető idő alatt telefonon elérhető ügyfélszolgálat.Én legutóbbi csalás óta semmilyen választ nem kaptam ettől a ******* pénzügyi szolgáltatótól. ( 10 email, 6X átlagban órás várakozás utáni ügyf.szolg. beszélgetés után sem. ) Én előbb vágám le a f***-omat érzéstelenítés nélkül egy kézi lombfűrésszel, mintsem valaha újra az ügyfelük legyek.
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
Nem vitatom, hogy M.o-ról van elérhető szám, ahol fel is veszi valaki. De német nyelvterületen mindenki emiatt vágja magát földhöz a német/osztrák fórumokon. De rendben, nagyobb lélekszám, terheltebb ügyf.szolg.De valami válasz?Legalább egy elutasítás.De hogy 10 nap alatt semmilyen reakció? Raiffeisen cardservice 2 munkanap alatt
intézkedett a VISA International-nál és kártalanított.Amúgy nem is kellett volna a kártya kiadó bank segítsége, mert közvetlenül is hívható a VISA. Jött levél is, hogy zéró tolerancia jegyében, minden csalás után kártalanítják az ügyfeleket, anélkül , hogy reszelgetnék a "vajon ki is lehet a hibás témakört" Mindenesetre sok sikert paypal használathoz, de ugyebár akkor derül ki egy szolgáltatás milyensége, ha baj van. Biztosítók is mosolyognak, míg csak a jutalékot/díjakat szedik be, de ott ugrik a majom vízbe, ha káresemény történik és nekik kellene jót állniuk anyagi értelemben az ügyfél felé. Nálam ebben súlyosan elbukott a paypal. Kívánom és remélem, hogy mindenki másnak több szerencséje lesz velük.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!