Hirdetés
- Megjött a Logitech G PRO X Superlight 2 "ergonomikus" változata
- Gaming notebook topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- LED / LCD TV topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Samsung LCD és LED TV-k
- E-book olvasók
- Akciókamerák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Predator Triton Neo 16: Ilyen az Acer vékony gamer notebookja
Hirdetés
-
Nyugodtan viheti az AI-szakembereket a Microsoft
it A Microsoft átvette az Inflection embereinek zömét, valamint a társalapítókat – de az EU trösztellenes hatósága nem piszkál bele a folyamatba. A hollandok elégedetlenek.
-
Mozgásban az Arsene Lupin: Once a Thief
gp A PC-re és konzolokra érkező játék jövő hónap közepén debütál.
-
Stílussal és friss szenzorokkal futott be a Huawei Watch GT 5
ma Van sima és profi változat, olcsóbb és ultraprémium kivitel.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
Közösségépítő
Én más oldalról közelíteném meg a dolgot.
A 600 az adott, abból vennél valamit.
Ha a G megfelelő méretileg és minden szempontból, akkor megvenném abból a legjobbat, ráhagyással - mert szerintem ha a keret a fix, akkor azt kell eldönteni, mi a legjobb választás.
És ennyiért bármerre keresgélsz, a G a legjobb választás.
Megbízhatóságilag, fenntartásilag, alkatrész árilag.
Ha kisebb is jó, lehet Corsát is nézni.
De más márka, más modell felé nem nagyon érde,es szerintem elmenni, ha megfelelő és tetszik is a G.
Összefoglalva, kis pénzből az Opel a legjobb választás.
Arra is lehet költeni rendesen, de nem az a jellemző.Postázást nem vállalok.
-
mqm
senior tag
Attól nem tartok ,hogy a vétel után költeni kell rá.. Milyen típust kapok ennyi pénzért amire nem kell?! Corsa meg talán szóba jöhet.. Ebből a pénzből nagyobb valószínűséggel kapok jó állapotú Corsa-t?
Még nem ültem ilyen autóban ,de 190/100 mellé nehezen tudom elképzelni ,hogy kényelmes lesz.. -
#81556480
törölt tag
válasz diegho #55504 üzenetére
Tök jó ez a classic válasz a "nekem mindegy" és a "de én " . De én sem otthon sufniztam hanem helyi autószerelő csinálta. csak mondom hogy ezekhez nem olyan drága az alaktrész(gondolom tudod). nameg ha neked egyszerre 200ezret kellett költeni a kocsira akkor lehet valamit elhanyagoltak . én kb a 4 év alatt költöttem rá ennyit,. leszámítva a kopó alkatrészeket. kipufogó rendszer kompletten 30ért volt valami webshopból. 20ért lehet venni féktárcsát párban betéttel. szóval nem mindenki tákol aki nem költ százezreket.
a klíma töltés nem tartozik hozzá a biztonsági dolgokhoz, használhatja a kocsit nélküle, majd megcsináltatja ha lesz rá lé. fékek, futómű , gumik legyenek jó állapotba. de akár feltételezhető az is, hogy nem slickekkel fogja megvenni a kocsit. Egy szíj 2-3 ezer forint, termosztát 5 ezer.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #55491 üzenetére
Hát jót még én sem Az K Astra tesztvezetésnél turbo-benzint kaptam, 1.2? vagy 1.4? Szóval nem vészesen kicsi. De az meg már annyira modern, hogy a kézifék is egy pöcök, kis irodacicababáknak.. Semmi huncutságot nem lehet már kicsavarni belőle a legnagyobb parasztsággal sem
Nem bántásból, haladni kell a kényelem és az automatizálás felé, meg a modernség felé, tudom én, csak hát sajnos ettől még ez nem jó -
diegho
nagyúr
-
F_Gergely
őstag
válasz #81556480 #55506 üzenetére
Azert bele lehet nyulni a tutiba, bar a G astrakban nem vagyok otthon de vasarlas utan:
Vezerles csere, szijak, gorgok.
Gyertya csere
Osszes szuro, olaj (nekem csak az olaj a vectraba 12 ezer kedvezmennyel 5,5 liter)
Es akkor amibe bele lehet nyulni:
Kormanymu
Kuplung
Gyujaskapcsolo
Kozpontizar vezerlo
Ablaktorlo motor
Fenyszorocsere
Uj akkumulator
Valto
Klima is lehet szoporoller
ABS szintenRontgen szeme senkinek nincs, es lehet a vasarlaskor mindent rendben talalsz, aztan 1-3 honap mulva kolthetsz ra. Nekem is kb 3 honap utan jott elo folyamatosan minden, es nagyjabol tart most is de ez ilyen, nem tudod elkerulni. Nem biztos hogy igy van, de fel kell keszulni. Foleg ugy hogy 600 ezer van mindenre osszesen, tehat kb 400-500 lesz az auto a tobbi meg atiras, satobbi. Es az ilyen arban levo autok minden csak nem hibatlan.
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
-
#81556480
törölt tag
válasz diegho #55510 üzenetére
De pont az ellenkezőjéről beszélünk. Neki nem az optikai dolgok lesznek az elsők. Nemtudom vágod e de én is az autó vételáránál többet költöttem rá. kívülről belülről teljesen rendbe tettem és kicsit upgradeltem a kasztnit is b2-es kittel (vectráém van).
Itt arról volt szó hogy jó esetben sikeresen körbenézi a kocsit és nem szalad bele valami hulladékba. írjátok itt a kormányművet meg fényszóró, kuplung stb. ezzel az erővel lehet feltételezni hogy a motor is kettétörik 3 nap mulva, szóval 600 mellé tegyen félre még 600-at.
Én alap feltételezésem az volt hogy normál állapotú autót vesz, de cseréli az ilyenkor esedékes dolgokat. vezérlés, fékek, olaj és szűrők.
vagy akkor vegyen 80 ezerért kettes golfot és a maradék 520-ból csináljon 100%os generált. akkor tuti minden új lesz.
Kicsit úgy érzem mintha elbeszélnénk egymás mellett, ne értsetek félre nem akarok én bunkó lenni csak máshonnét közelítem meg a dolgot. Úgy, hogy én is odafigyelek az autómra is aki látta itt a topicból akár képen akár élőben, elmondhatja hogy jó állapotnak örvend. Szóval mamikor azt mondod " én nem ülök szakadt autóba " akkor arra célzol hogy én biztos igen, ha már ilyet mondok. Vagy lehetne akár objektíven is beszélni a dolgokról, nem feltételezgetni.
[ Szerkesztve ]
-
mqm
senior tag
Úgy érzem Golf2 lesz ebből..
-
F_Gergely
őstag
válasz #81556480 #55514 üzenetére
Hiaba vesz normal allapotut vagy, jol karbantartottat. Egyik naprol a masikra mehet szet a kormanymu, elfolyik az osszes olaj es hello, marad a szerviz es kapasbol 100 ezer...
Mehet tonkre az akksi kapasbol 20 ezer. Szethullhat a gyujtaskapcsolo 20 ezer.
En izzot csereltem es szettort belul a foncsor, vehettem uj lampat. Egyik naprol a masikra beszart a kozponti vezerlom es mivel reteszelve volt nem nyilt egy ajto se a csomagtarton keresztul masztam be. Barmennyire karbantartott auto van egy rakas dolog amit nem tudsz kivedeni, es ha tonkremegy meg kell csinaltatnod mert nem tudod hasznalni az autot amig nincs kesz. -
beg
veterán
válasz F_Gergely #55518 üzenetére
Ennyi erővel senki ne vegyen autót, mert a legelső kereszteződésben telibe veri egy pótos kamaz.
Nem mindig a legrosszabb forgatókönyvet kell elővenni.You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Markizmark #55521 üzenetére
Teljesen mindegy, azokban is el lehet dobni a cd-t. Atomtámadás ellen egyik sem véd.
Megkezdtem a gyereksírást. Akad most egy eladó szett Coupe Turbo felni patika állapotban, persze, hogy megen nem fussa rá.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Zsolt!!
aktív tag
Üdv!
Indítom hidegen a G astramat fordulat 1200 szépen megy lefelé 1000-re. Majd hirtelen felugrott 1600-ra kb 1 masodpercre aztán beallt újra 1000-re. Ma délután már szintén hideg inditás 1600-rol indított. Mit kellenne megnézni? Alapjárati motort? -
aero.
veterán
válasz Markizmark #55523 üzenetére
6 literes az, de isten irgalmazzon annak a fenntartásától.
Egy 4.2-es dízelt se vállalnék be 1 millió nettó alatt. -
Petyyyyy
addikt
Tehát G Astra kell, 6 kilóért? [link]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
mqm
senior tag
válasz Petyyyyy #55530 üzenetére
A héten otthon vagyok ,szóval esélyes!
Már csak találnom kell olyat aki kicsit is konyít a dolgokhoz..
Még ezt a "G"-t néztem ,szerinted? De rossz! Ugyan az a kereskedés![ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
Akad itt a topikban azért egy-két hozzáértő. Megaztán a benzines szinte favágó egyszerűséggel bír.
Ne tudják, hogy mész vizitre és akkor tuti x nap után te indíthatod majd be először. Alapjáratot figyeld az első 1-2 percben - ugrál-e, ficereg alig látható és hallható módon. Jobb, ha a motor egészségesen koszos, kutass rozsda után csomiajtót kinyitva, pótkerék alatt, kerékjáratoknál, tanksapka alatt, stb. Nyomkodd végig, próbáld ki, taperold le. Világítson minden ami kell, legyen ott minden tartozék, ne legyen nedves sehol. Aztán mehet a próbaút ahol igenis legyen autópálya is. Forszírozott tempóban, 4 ezres fordulat környékén hasalnak el az 1.6 motorok, ha van bajuk. Ha kibírt 10 percet 130-140-nél, akkor kvázi okés.
Az ablakok sarkában találod azt a bizonyos számot, ami megmutatja annak gyártási évét. Jó esetben stimmel mindnél és ugyanazt a számot látod. Menet közben csekkold a tükröket, ha valamelyik remeg, az tuti utángyártott darab lesz, meg lehet kérdezni miért is lett cserélve.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
diablo1984
addikt
válasz Petyyyyy #55528 üzenetére
utána nem meglepődni rajta, hogy ha +forgalomba helyezés költségeit mondanak még a kereskedésben, frissen németből jött autóról van szó......
miért lett cserélve a tükör? ha komolyan érdekli, akkor ne a kereskedőt kérdezze, úgyis tündérmesét adnak be a kocsi történetére, fingjuk sincs róla, így kár belekérdezni az előzményekbe. nézze át, mérje körbe rétegvastagságmérővel, de true story-t ne várjon egy németből jött autóról (sem), a kereskedők mindent kiszíneznek, még ha fingjuk sincs róla(persze ez is orvos házaspár hétvégi autója, mert ugye G astrát hajtanak az E merci mellett hétvégente, mert akkor kijár a fájdalom)
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz diablo1984 #55536 üzenetére
Persze. Andersen az kutya füle hozzájuk képest....
Én mondjuk soha nem vettem kereskedésből autót. Ez tény. De ez persze nem az jelenti ,hogy soha nem is fogok!
-
diablo1984
addikt
arról nem is beszélve, hogy vannak olyan kereskedések akik kintről hozzák a trágyadombokat be, ők megfújkálják a rozsdákat és húdeszép képen! debrecenben is van ilyen cég, minden autójukban van fújás, még azt sem mondom, hogy színazonos, meg hogy szép, de van. utána megvétel után elkezd púposodni a lemez....
ja és minden autóban 180-250ezer km között van a km, jellemzően 15-20 éves tdi-k és kortársaik.....
kereskedésből ha egy mód van rá inkább ne, ha ott a zs a zsebben és nincs beszámítandó roncs, akkor ilyen árkategóriában inkább magánembertől, ott az előélet legalább reális lehet.....
-
Petyyyyy
addikt
Ha ez ez tényleg úgy van ahogy leírták, még az árat és a buta lökösvédőket is meg tudom bocsátani.
[link]Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
AMD Power
titán
Valami kábel biztos ki van csúszva valahonnan....
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen