- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #56699 üzenetére
Ez a hövedö üveg szerintem sem egy olyan ritka nagy valami....
1.7 az elvileg isuzu igen
Nem egy trauma egy 1.4 sem a palyara....otthon a megengedett 130....140 el egyedül az 1.4 poloval is felmegyek az erdi emelkedön 5-ikben lendületböl, 4-ikben gyorsul is
annyi, hogy hangos es hosszu tavon tenyleg zsibbaszto a motor zaj.
Ugyanakkor 1000 km egy honapban, aminek 60% a palya....az 1000/4/5/2*0,6=15km egyhuzamban egyszerre.... az gördeszkaval is müködik
-
BigBlackDog
veterán
válasz Declare #56698 üzenetére
1.8 hangjától azért félek. 2.0T benzinessel esetleg van valami tapasztalat. Tudom, van benne turbó, de reménykedek, hogy még mindig kockázatmentesebb, mint valamelyik dízel változat.
(#56703) Declare: Az csak a mindennapi használat. Ha véletlenül, egy napon 400-500 km-t akarok menni vele (pl. hétvégi kiruccanás), akkor sem szeretnék maradandó hallássérüléssel kiszállni belőle.
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz BigBlackDog #56704 üzenetére
Ilyen szempontból viszont a B akárhányas Passat is jó lehet. Az a verzió, aminek a hátsó lámpája kocka és csak csíkozva van. Nincsenek benne mindenféle körök meg stb. Elöl is "buta" egybefényszóró van. Na, azokból egy jó kis 1.9 olajkályha automacskával - nyilván hibalehetőség a négyzeten, de hogy az csendes, az krucifix. Nem mellesleg tágas is, főleg a kombájn.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
diablo1984
veterán
válasz Petyyyyy #56705 üzenetére
az 1,9 tdi-kkel az a baj, hogy a föld nap távot már 2x megjárták mindegyikkel, így bármikor bármi behányhat. akkor lehet minimalizálni a kockázatot, ha már mindent kicseréltél benne, úgy meg egy vagyon, nem ér annyit!
amúgy jó autók, de mind az tud lenni, ha van zseton amit rá lehet szórni....
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #56704 üzenetére
Most azert kicsit almat hasonlitgatsz körtevel
Dönsd el mi kell.
A, nem szamit a fogyasztas, kell az elmeny => 2.0T 200 loval (ebben ugyan ugy van kb minden, amitöl egy dizelnel felni lehet...raadasul egy dizelnel megvan az esely, hogy csak siman sokat palyazott, ennel a verzional, valoszinüleg taposva is volt....különben nem vettek volna 200 loval )
B, Szamit a fogyasztas, de van zseton karbantartasra/javitasra. Ha ugy van 200 ezeret kifizetsz egy szerviznel valami cserere.....cserebe alacsony fogyit kapsz, kulturalt utazoautot, nagy nyomatekot, rugalmas közlekedest
C, Kicsi riziko szamit, ne legyen benne a pakliba egy turbo csere vagy felujitas, cserebe több fogy benzinböl, nem lesz olyan rugalmas es picit zajosabb lesz a motorhang palyan => 1,6/1,8 benzin
Szerintem tulpörgöd ezt a dolgot....egy 1,6 benzinestöl sem fogsz megsüketülni ilyen hasznalat mellett
-
titán
válasz BigBlackDog #56708 üzenetére
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #56706 üzenetére
....kitöröltem amit irtam....
keressetek a 0 km es dizeleiteket hasznaltan......csak az idegesit, ha valaki keresgel, ezt a sületlenseget talalja lepten nyomon......aztan csodalkozunk, hogy nem lehet otthon mas dizelt kapni, mint tekertet.....jeeee...vajon miert
-
titán
válasz diablo1984 #56710 üzenetére
Isten ments.
-
w333
félisten
válasz BigBlackDog #56708 üzenetére
Vegyél egy ilyet ... Link (fullos, erős, és a világból is kimegy olcsón)
Keveset fogyaszt és az alkatrészek + szervizelése is tényleg aprópénz
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #56711 üzenetére
nem a 0 kilóméter számít, hanem a 700ezerről 200ra tekert sz@rok! a passatokat meg még mindig hordják befelé, szerinted németben egy 15 éves sz@rba mennyit vernek bele? és mint 180-250 között kerül itthon forgalomba, mert még mindig keresik és eladható! a tényleges 300ezer km-t futottal sem lenne gond, de ezeket durván széthajtották már kint és itthon is!
mint írtam volt ilyenem 247ezer km-el vettem, kb 2xese volt benne ridegtartásban, a motor csöcsre volt kopva venne 4 kilóba fájt a motort rendbe rakatni......
az a baj, hogy megveszi a magyar áldozat a 600e/200e futott 16 éves fostalicskát, beletölti a tescos olajat, azt is 20 ezrenként, mert az a motor "azt szereti" és utána eladja, hogy nem kellett rá költeni sosem.... azokat az autókat már nem szabad megvenni, túlságosan túltolták már az árukat és mindegyikből keveset futott példányt akarnak csinálni, mert keresettek!gömbölyűből anno mikor kerestem 3 hónap alatt nem találtam jót, volt olyan, ami még a bontóba sem lett volna f@sza, de úgy árulták, hogy hibátlan....
(#56712) Lauda : a tied is szürke, meglepődtem, hogy mit ártott a corsa, hogy hirtelen eladó lett. de megnyugodtam!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
jah, fehér! de még mindig f@szántos állapotú! a motorvezérlő javítás óta minden rendben?
nekem meg kiderült, hogy azért indult szarul a dízelem, mert az önindító indítózás közben zárlatot csinált(tengelye tengely irányban 4mm-ert lógott), ezért ugrált a fordulatszám mérő is. azóta pöcc-röff, besz@rás, hogy mennyivel jobb, ha tizedmásodperc alatt indul a vas, még az indítómotornak is pörgősebb hangja van!
-
titán
válasz tboy93 #56716 üzenetére
Koszonom, odafigyelek ra.
(#56717) diablo1984 Azota nagyon popec! Ki lett cserelve az elotoltes allito szelep is ami atengedett es vacsi uj gyari vezerlest kapott + skf hosszbordas szettet. Nagyon brutko most a gep. Semmi susogas, zorges. A jarasa is sokat finomodott azota, jarattam rendesen hogy tisztuljon a rendszer, ez a fel ev a rossz vezerlovel nem tett jot neki.
Orulok, hogy megjavult a geped!
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #56714 üzenetére
Nem olvastam el figyelmesen, amit irtal!
Sorry, azt hittem az 1.7 vs 1.9 cdti astrakhoz szoltal hozza.
Valoban bajosak a Nemet palyan 5 megtermett 100 kg os munkasemberrel 1000km eket padlogazon hajtott 15 eves passatok....
mondjuk azert hozzajön ehez az is, hogy ezek egy alapos atnezessel jo esellyel kiszürhetöek. A legtöbb ilyen csalo nem profi...megveszi, atirja a km t, esetleg a kormanyt kicsereli (vagy azt sem) aztan felteszi 100k km el, mert otthon az kell. Azert ha egy hozzaertö ember megnezi, az latni fogja, mai kell, meg hallani es ugyancsak latni fogja a motoron/valton/turbon amit kell. Ez persze penz es idö....de aki 10+ eves dizelt vesz magasabb kategoriaban, szerintem ezen nem sporolhat.....vagy ha sporol akkor kesöbb megfizeti az arat.
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #56719 üzenetére
azt látod csak, hogy nem 100 vagy 200ezer van benne, de azt nem, hogy 400 vagy 800ezret futott a gép, mert lehet szép a járása, de okádék a motor. az enyémbe oválisra voltak kopva a hengerek, mégis télen pöccre indult, ment mint a távirat, csak egy Debrecen-Budapest-Debrecen távon bevert 3-4 liter olajat és a füstjén nem is látszott! szóval hidd el, én tudom, hogy milyen a rossz és nem is gondoltuk volna, hogy ennyire kivan, mert sem szemre, sem hangra, de még erőre sem lehetett rajta érezni semmit!
ezért szemre/fülre vett passatok veszélyesek, a belük csüng is mennek mint a távirat, nem tudsz elég felkészült lenni belőlük, mert viszonylag a bele is jól bírja a kopást, de magyarban szerintem 1-et sem tudnék mutatni, amiben a km valós, egy 6-800ezret futott gépben meg bármi bármikor széteshet nem csak motorikusan, de a futóműben is akár, hidd el, nem szerszámos ládával mégy 15-18éves fostaligát venni, szemre fülre meg amit kiszűrsz, annak már a torka is véres, de a többi is attól még lehet fos.
tényleg nem a vw ellen akarok beszélni, de rengeteg szaladgál németben ami egyszer nálunk köt ki, de kinnt sem ritka ezek az ezer éves példányok, persze mind megkímélt német hétvégi gazdásként érik el a határt.
inkább egy biztosan céges h astra kombi, azzal kisebb lehet a sz*pás.....
-
titán
válasz diablo1984 #56717 üzenetére
Itt linkeltem egy videot a mocihangrol.
Mocskos jo lett most. Ereje teljeben van a motor, reg nem ment ilyen jol, szerintem mar hosszu ideje doglodott a vezerlo.
(#56722) diablo1984 Igen, megdicserted akkoriban is, meg a javitas elott. Ez mar a jelenlegi allapota. Mondjuk a videon nem hallani sok kulonbseget. Koszi!
[ Szerkesztve ]
-
Joe Swanson
senior tag
Sziasztok! Adott egy opel astra G kombi, amelyhez Z17DTL-motor kellene nekem. Hol ajánlatos a legolcsóbban beszerezni?
-
Petyyyyy
addikt
Jajj. Elsőre azt olvastam acélágyú. Mondom mivan? Lőjem telibe és csere?
Még mindig nem sikerült eljutni a kozmetikába, sem a Bárdiba pl egy pár új lapátért. Egyszerűen mindig előbb veszek színházjegyet meg hasonló állatságokat.Lauda - Még a legelső szerviz előtti időkről van csak videjóm. [link]
Leszaladnék most is, de még a végén kikapok, ha nem vagyok jelen időben a nagy sütögetésre - TL rulez. Holnap szerintem csinálok azért új videjót.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
titán
válasz Petyyyyy #56727 üzenetére
Koszi! Szerintem franko hangja van! Nem szukseges uj video!
Teljesen mas motor a ketto, nem szabad oket osszehasonlitani. Raadasul a tiedben dupla annyi km van.
szerk: A tieden asszem bosch vp44-es adagolo van, ami akar 2000 baros nyomassal is tud fecskendezni. Nalam egy denso adagolo dolgozik, szerintem ez meg a regi hagyomanyos elven mukodik es joval kisebb nyomason, bar biztosat nem tudok.
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
Ó, hát köszi.
Mondjuk igen, tökéletesen más karakterisztikával bír a két motor. Az egyhét mindig is fürgébben keményebben járt, míg a két littyós lomhább, öblösebb kicsit. De azért kíváncsi voltam a véleményedre no.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
korobi
aktív tag
Sziasztok!
Rég jártam errefelé, de jövök megint a gondjaimmal. Már kezdek hülyét kapni ettől a kocsitól folyton előjön valami baja és mindig kiderül hogy hiába régi a kocsi egy vagyona kerül...következő a gondom. a motorvezérlőtől a motortérfelé a kábelkötegemben a kábelek elöregedtek szakadnak és pereg az árnyék. bejártam ma 3 bontót, és sehol sincs ilyen kábelköteg vagy elvitték már vagy az is rosz már.
ha tudtok valamerre ilyenről, akár újat is, szívesen fogadom a tippeket. persze reális áron.
98 vectra B X20XEV -
zolikaDB
veterán
Vannak szép autók a világon, de nálam (az Omega mellett) ez az egyik, ami viszi a prímet:
-
hentes555
senior tag
Egyébként nem gondoltam volna, hogy ennyire szeretni fogom. Csak két napja van nálam de úton lennék mindig
Arra számítottam, hogy az eddig sokat vezetett tatám ezres swiftjétől jobb lesz. De hogy szìvesebben ülök benne mint a családi új Vitarában, arra egyáltalán nem számítottam. Sokkal kultúráltabb, csendesebb, minőségibb és összerakottabb az egész még így 17 évesen is. Pedig az előző Ignishez képest a Vitara sem volt kis fejlődés.Akarok még vezérlést meg fékeket cserélni mihamarabb. Fékeket kompletten, 4 tárcsának kicsit jobban kellene fognia szerintem. De majd megnézetem. Ilyen vezérlés, gyertyák, fékek cseréjével érdemes márkaszervízbe menni hogy van ez az Opel 4+ dolog vagy egy "normál" szerelővel jobban járok?
[ Szerkesztve ]
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
Petyyyyy
addikt
A múltkori olajfolyásos gondomra azt a választ kaptam: ékszíjtárcsa ( cserés és ha már ott járunk ), szelepfedél és főtengelyszimeringgel anyagköltség 43,5K.
Ez így reális, nem?Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #56701 üzenetére
Nem találkoztam vele. Neked hol van a Vectrában, első szélvédő? Max ott tudom elképzelni, de szerintem az enyémben nincs. Helyből zöldes színe kellene hogy legyen, de az én üvegeimnek nagyon nincs ilyen színük.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #56720 üzenetére
Vannak cegek akik ezzel foglalkoznak. En komolyabb, regebbi autot csak ugy vennek. Ök nem szemre fülre dolgoznak. Ha valaki tudja mit keressen, az megmondja mennyi van a turboban, injektorban, merik a nyomast, stbstb...ha centire nem is de nagyvonalakban meg lehet mondani barmilyen autorol, hogy milyen allapotban van. Ilyen atvizsgalas utan gari is van, azaz ha ök nem vettek eszre, hogy valaminek a bele kilog,, ök megjavitjak.
Na most mas kerdes, hogy egy 15 eves passatot ki visz el egy ilyen atvizsgalasra....senki akkor meg kell egy olyan ember, aki joravalo autoszerelö, felkeszül a tipusbol es akkor azert lehet tudni, hogy mit keressen.
Mindenki sajnalja erre a penzt es en sem vittem ilyen komoly atvizsgalasra a kocsit...de szerencsem is volt, meg egy hozzaertö emberke Azert ha visszanezem, mennyit tudtam a dizel autokrol, siman beszivhattam volna en is.....szerencsere annyi eszem mar akkor is volt, hogy meg sem fordult a fejemben egy 15 eves A8 audi
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #56741 üzenetére
nem életszerű, hogy egy fél napot tesztelgessék az autót és el is hajtanának a f@szba ilyennel! az más dolog, ha aknára állsz, de hogy órákig teszteld, annak nincs senkinek sem ideje! a legjobb teszt egy debrecen-budapest táv, annyin már kijön, hogy hogy megy a verda, milyen hangok jönnek belőle, olajat eszi-e, stb-stb, de senki sem olyan hülye, hogy ekkora próbakörre odaadja!
úgyhogy ez egy 8kilós autónál irreális, senki sem jár így autót venni! szerelőknek meg az a fő, hogy javítható legyen....
-
titán
válasz diablo1984 #56742 üzenetére
A vw 1.9tdi-t el kell felejteni szerintem is. Maximum ha a csaladban volt az elmult 10 evben es ismert a futasteljesitmeny. A piacon levokben mindben van legalabb 4-500 ezer km.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
igen pontosan ezt mondom. fateromnak van egy amit 12évvel ezelőtt hollandból hoztak be, akkor már 192ezer km volt benne 6 évesen, azóta mivel 2. autónak van használva ment bele 50 ezer km. ez biztos, de kivülről a kutya/macska rommá karmolta, belül fater kissé lelakta, múlt évben hívtam fel rá a figyelmét, hogy behozatal óta nem volt a vezérlés cserélve és olajat sem 4-5 évente kell..... erre az volt a válasza, hogy még nem jött el a km-e....
persze megvolt a vezérlés csere, olaj+szűrők cseréja, az adagolóból is szivárgott a gázolaj, összvissz 120ba fájt, egy szerelő megcsinálta neki(egy vagyonért).motorikusan príma, de lomha(anyám 1200-nál vált, már rángat a kocsi sem rakja vissza...besítok), a bal első ablak beesik(arra is azt mondják, hogy 2 éve volt a szerkezet cserélve, nem b@szódhatott el), a digitklíma kattog, (valszeg egyik bowdenje megszorult, és a műanyag fogaskereket bedarálta), szíjfeszítő sír mint állat(ehhez már megvették a görgőt, a csomagtartóban pihen). ami még cuki, hogy üléshuzat van az üléseken(első-hátsó szett), azon meg trikó huzat, hátul meg pléd, valamint a gyári méretpontos szövet szőnyegen a gumiszőnyeg a kocsiban..... komolyan behalok rajtuk! de ilyen a még eredeti passat!
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #56737 üzenetére
így van zöldes, de neked az első szélvédőd kékes ami aztán még hiperszuperebb hőálló mint az enyém. Egyébként a zöld üvegezés a hővédelmes.
De ami neked kék első szélvédőd van az a zöldnek a továbbfejlesztett verziója és nagyon ritka. Szóval neked még jobb üveged van mint nekemMás: Reggel elindult a hátsó ablaktörlőm és úgy negyed útnál meg is állt... Már előttem is kissé erőlködve törölt, de most totál megállt. Délután szét kell szedjem aztán méricskélhetek hogy motor vagy kábelszakadás. Csak kombihoz olyan nehéz motort találni hátulra
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #56742 üzenetére
egy 800 ezeres autonal nyilvan nem, ezt irtam is. de azert a hasznaltauto piacon nem csak 800 ezeres autok vannak.
Azzal, hogy meghörrögteted az udvaron, meg kerülsz vele egy karikat jobbara azt fogod eszrevenni, ha valami mar meghalt. Egy ismeretlen szamodra uj autonal, nincs mihez viszonyitani. En most pl atülnek egy 2.0 dizel insigniaba, meg nem mondanam, hogy mi van vele....ha valami total bedobda a kulcsot azt talan....
az meg a masik, hogy ha en ezt kernem es a tulaj nem engedne alavetni egy ilyen vizsgalatnak az autot, akkor nagyon gyorsan köszönnek is el.
Szoval a lenyeg, amit irni akartam, hogy igenis lehet venni azert nagy biztonsaggal hasznalt autot (tuti nyilván soha nem letezik), csak mas kerdes, hogy erre az ember raszanja az idöt penzt es energiat vagy marad a keresztbeszoritott ujjak es a bizakodas, hogy nem a vasarlas masnapjan kell injektort cserelni
-
AMD Power
titán
Tesóméban is már bőven 500e + van.
Megkaptam az aktuális kedvezményes kis listámat. Jelenleg ezekből tudok választani.
első féktárcsa/db
QWP 6200-40%
TRW 8380-40%
delphi 8550-40%
bosch 8217-40%
brembo 8295-40%
starline 5047-40%
roadhouse 5066-40%
ferodo 6478-40%
textar 9653-40%
hans pries 5914-38%
zimmermann 8245-40%első fékbetét/garn.
TRW 11306-40%
bosch 9767-40%
delphi 10013-40%
brembo 12281-40%
roadhouse 16091-40%
LPR 8887-40%
meyle 9350-40%
zimmermann 13748-40%
fakt 6980-40%- Hátsó lengéscsillapító /db
sachs 17983-40%
monroe 11575-40%
kayaba 10530-40%
mapco 15850-40%A lengéscsillapitó szerintem nem kérdéses. Monroe. De a többivel bajban vagyok.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest