- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Ez az egyik....de most ezt a döntest masok hozzak meg?
A masik, hogy a sfeszitesen kivül azert jelentös különbseg van a kettö auto között az 1.2 clio tök jo lehet varosban, futkosos, bevasarlos kocsinak....a bmw meg egy palyan kruzolo, kenyelmes utazo auto....hat azt csak tudom, hogy en mire hasznalom a kocsit
-
Markizmark
addikt
Én most pl határozottan úgy érzem, hogy egy 2.2 DTI kombi G astra jó lenne, elektromos ablakokkal (F-embe szombaton építettem be gyárit), elektromos tükrökkel, klímával meg talán állófűtéssel. Évi 24000 km megvan ahhoz, hogy dízelt vegyek legközelebb, kell az ereje meg a pályán 5 literes fogyasztása.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
titán
válasz Markizmark #56053 üzenetére
Az milyen motor a 2.2DTI? Kitol veszi az opel?
-
Petyyyyy
addikt
válasz Markizmark #56057 üzenetére
És akkor még finoman fogalmaztál. Az Isuzu, főleg amelynek a blokkján pirossal szerepel a TURBO felirat, na azok szétüthetetlenek. 2.2 dízelt veszel, muszáj lesz vinned egy karikát.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Markizmark
addikt
válasz Petyyyyy #56059 üzenetére
Egy 2.2 TDCi van már otthon, 2 tonnás Ford kisbusz, az se rossz játék. 110 LE és 285Nm (1600rpm-től 3500-ig szinte vízszintes nyomatékgörbe) . Ha nyomod neki és az egyik kerék a felezővonalakon fut, vagy egy másmilyen gyengébb tapadású felületen akkor mocorog a kormány a kezemben, mintha ki akarná tekerni a kezemből az a kerék amelyik jobban tapad.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #56061 üzenetére
És mi a helyzet a papírosokkal? Emlékszem múltkor épp te jártál utána, de arra már nem, hogy mi is lett a törpénet vége. Megaztán én sem fakadnék sírva a 2.2-től, de annyit meg nem járok pályán sajna, hogy rendesen ki tudjam forgatni szegényt. Meg nem is igazán lenne merszem motort venni csak úgy, nagyon bizalmatlan lennék, ha erre kerülne sor. Kivéve egy olyan tulajt, aki akkora zsidó, hogy mindent felír. Minden javítást tud igazolni és olyan tankolás naplót vezet, mint én.
Negyed tankkal indulva megint 200km-nél járok városi forgalomban. Ugyan BC mondja van még 13km - tehát kb 20 - de ez megint 6,5-6,6 átlagfogyinak néz ki.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
sziku69
őstag
válasz F_Gergely #56065 üzenetére
Ez a biztosíték táblán van a kormány alatt. Ha leveszed a tetejét, a tábla jobb oldalán lehet látni a fekete hosszúkás csatlakozó részt. Ha azt kihúzod, és kiveszed a reléket, akkor a középső box irányába, ki tudod húzni a táblából.
Tegnap délután odagurultam a Sörös-ékhez, és kb 5 perc alatt kiderült a hiba, aztán még 3 perc volt a visszaszerelés.Vettem még egy hangszóró takarót a hátsó ajtóra mert az is hiányzott. Kb negyed órát voltam ott összesen. -
trassher
addikt
Elhoztam a négy felújított lengéscsillapítót, az autó már a szerelőnél van. Kíváncsi vagyok milyen lesz a mostani állapothoz képest.
Redmi Note 7
-
Markizmark
addikt
No, eddig a héten minden nap pályáztam, sikerült 1 litert lefaragnom az eddigi rövidtávos fogyasztásból. 7 literre jött ki napi 50km pályával (120km/h 3500rpm) és az addig tartó 40km szakasszal. Jövő héten már tisztán csak munkába járós mérés lesz, akkor meglátjuk mit mutat. Most eléggé visszavettem az eddigi stílusomból, kíváncsi vagyok mennyire tudom lenyomni a fogyasztást. De ez alapján úgy tűnik semmi baja a lambda szondának, hiába dobja be néha a 13-as kódot.
Tegnap az olcsóbbik 95-öst tankoltam a shellnél, hát olyan is. 2 éve nitro+-szal járok, de szerintem maradok is annál.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Borokafa
őstag
válasz Markizmark #56071 üzenetére
A második tankolásnál járok a nitro+ al, nekem is tetszik
-
ateszka120
csendes tag
Sziasztok! Van itt egy eladó Astra H 1,8-as 2005-ös. Ami ugylátom elég ritka motor érdemes ezzel venni vagy problémás ez az 1,8-as 125le motor?
-
trassher
addikt
Igen csak érezhető a különbség csillapító csere után. Természetesen nem egy dupla keresztlengőkaros futómű kényelme de nem is üt semmilyen úthibán. Itt vannak a képek a régiekről. Konkrétan 2 ujjal minimális erőkifejtéssel be tudom nyomni az elsőt, a másik meg alig jön vissza. Mind a négyben rázásra lötyög az a kevés olaj ami megmaradt. A hátsókról lehagytam a porvédőt.
Redmi Note 7
-
adorjant
őstag
válasz ateszka120 #56076 üzenetére
Ez az egyik legjobb opel motor, ha betartották az előírásokat az évek során,akkor még sok évig számíthatsz rá.
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #56073 üzenetére
Ha jol remlik, Te ugye benzines, kobmi autot szeretnel, viszonylag alap felszerelessel. Egy benzine 1.6 vagy 1.8 H astra szerintem 1M körül kifoghato. Ha kicsit batrabb vagy Nemeteknel nezel, szerveztek egy kirandulast a csaladdal, hazahozzatok a kocsit es meg igy is kijöhet 1M körül.
1,8 H karavan (+wiesbaden gyönyörü ) .
Marmint nem megmondani akarom en, h mit csinalj, vagy okoskodni, csak 1,5M hirtelen soknak tünt egy benzines H astraert
(#56076) ateszka120 1,8 H astra az joo jo motor es azzal mar dinamikus is a kocsi ha jol karban volt tartva nagy riziko nincs benne szvsz
[ Szerkesztve ]
-
goldblum
csendes tag
válasz Declare #56085 üzenetére
Azért a gyönyörű 1.8-as Astrának van egy kis kehessége, nem véletlen annyi az ára:
"- Klimaanlage funktioniert aktuell nicht
- Wagen hat einen sehr hohen Ölverbrauch (>2 ltr/1000 km)"azaz:
- A klíma jelenleg nem működik
- Csöppet magas az olajfogyasztása (több, mint 2 liter / 1000 km)Így azért már nem olyan csábító...
-
Declare
őstag
válasz goldblum #56088 üzenetére
Jo el nem olvastam csak peldakent dobtam be, kepek alapjan szep volt....de wiesbaden akkor is gyönyörü
Most rakerestem, 2005 töl Astra, kombi, manual valtoval, klimaval 4000 euroig 182db talalat van.... nehogy mar ez mind sz@r legyen
(#56087) tsigalko87 kiraly, akkor felfele megy az aruk vagy nem tudom, de en ennek csak örülök ha egy benzinest 1,8M adnak el, akkor az 1.7 dizelem meg jobban kell, hogy tartsa magat
(#56090) goldblum egyebkent ez is elgondolkodtato igen....az, hogy a klima nem müködik, nem a vilag vege, egy ennyi idös kocsinal...a motor az mas kerdes
[ Szerkesztve ]
-
#TOTTI
őstag
válasz Declare #56091 üzenetére
Nem feltétlenül drágább a dízel, sőt a kis kilométeres benzines drágább, mivel a köztudat eltolódott a sok óra tekergetés miatt, hogy 160e-nél már köhög a dízel, ami nem valós inger sajnos.
Ne a piac legolcsóbbjához viszonyíts, a jó H Astra szerencsével 1,5-1,6M, persze lehet a 10 éveseket is nézni de ott meg állapot, szervizmúlt határeset.
-
Petyyyyy
addikt
Full extra... [link]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
trassher
addikt
válasz Markizmark #56099 üzenetére
Én szélen láttam a kopást, a gumis azt mondta kagylós. Ilyen mértékben nem értek a gumikhoz.
Redmi Note 7
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest