- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz mohabá 007 #48500 üzenetére
Nagyon nagy király vagy....
diablo1984 Pontosan! Szerelőm ugyan ezt mondta.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
sEtuke
tag
Erdekessegkepp
2005 G Astra[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz zolikaDB #48495 üzenetére
De honnan, Debrecenből? Egyébként Fogarasi, Kerepesi, Hungária az halál reggel..
gban Nagy Lajos is totyorgás.. arra fele voltam gyakon, 9 -re jártam, de még az is..
zolikaDB közben másikra. tényleg Debrecenből háát.. azt mondják minden reggel rádióban hogy M3 bevezető haláli. Jó esetben is városhatártól fél órát hagyj rá szvsz.
sEtuke patent, nincs kis más mit mondani
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
haddent: Debrecenből indulok persze, ha 6-kor indulok, akkor vagyok fent 8:30-ra, úh ebből fél 6 lesz.
Calogero: 1.4 benzin Astra, nem fekete és nem piros.
Köszönöm -
Petyyyyy
addikt
válasz trassher #48493 üzenetére
Igen, a naviról tudtam. És ha jól emlékszem az OPC-kben is volt, függetlenül a felépítménytől.
Másrészt nem mernék megesküdni rá nagy tétben, de mintha láttam volna TC-t egy két literes kombiban is.
Majd kedden már biztosat tudok mondani ez ügyben.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
mohabá 007
aktív tag
Itt kettő tudja azt,amit másfajta egymaga tud.Valszeg azért van belőle kettő.(a műanyag csatlakozó rész azért sem egyforma,mert más a feladata,ne lehessen két azonosat beszerelni))Az egyik szabályozza,hogy a két hátsó,ill első fék egyforma fékerővel fogjon,a másik arról gondoskodik, hogy a fékpedál megnyomásakor a fékhatás 60:40 arányban osztódjon meg az első kerekek javára.Fékezéskor a kocsi súlya az elejére terhelődik át, ezért ott kell a nagyobb fékező erő. (ezért is van elől tárcsafék.jobb fékhatás)
(ha nem így van,majd megcáfolnak)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
gban
Közösségépítő
válasz mohabá 007 #48517 üzenetére
Ellent kell mondanom
Hátul 2 ilyen van, oldalanként 1.
Az a műanyag meg a védőkupak, ami kilóg az meg a kihúzáskor megfogandó rész.
Ha megnézed, mindkettő lapos, nem cső, csak nem egyformán állnak.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
mohabá 007
aktív tag
Te tudod,neked van ilyened. El nem tudom képzelni,hová van bedugva,beszerelve,hogy ezzel a vékony műanyaggal lehessen kihúzni a helyéről.És még védőtokja is van a cérnaszálnak Mi van ha elszakad?
(ha meg külön-külön dolgoznak,ki-mi hangolja össze őket,hogy egyformán dolgozzon a két oldal?)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
gban
Közösségépítő
válasz mohabá 007 #48519 üzenetére
Az a műanyag beszerelésig véd. Beszerelés előtt egy fogóval megfogod, kiveszed, kidobod.
A cucc meg a cső "része": megy a cső, de "elvágták, kivágtak egy darabot" és betették ezt a "kivágott" csődarab helyére. Vagyis ez a cső egy részén "közbe van iktatva".
És pont azért vannak (szerintem), hogy egyformán dolgozzon a két oldal.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Declare
őstag
válasz trassher #48475 üzenetére
Heh, itt legalabb van kapcsolo en nem ertem, hogy miert hianyzik ez is a H astraban ugyan nekem TC nincs, de ASR igen es igy, neha, ha lenne is kedvem, a kedvenc emelkedös, ives kanyaromban, picit sem lehet jatszani, mert azonnal beindul a rendszer es megallitja a kocsit a vilag nagy bajai.... mondjuk telen ha holancos terepre keveredik az ember ott is ki kellene ugye kapcsolni...ott viszont mar nem mokabol
-
Declare
őstag
válasz trassher #48523 üzenetére
Amit irtal nev alapjan mint TC, en azt gondoltam azt hivja ESP nek az opel....rosszul gondoltam most megneztem TCS=ASR (en csak asr neven ismertem), kipörgesgatlo. Szerintem nekem ESP nincs, csak az ASR. Viszont az biztos, hogy nem kikapcsolhato (marmint gombbal menet közben...ami ugye fura
-
Declare
őstag
Szerintem manapsag mar tenyleg csak a felsö kategorias sport kocsikban van olajhömerö
Szvsz azert, mert a hetköznapi auto userek döntö többsege, akkor sem nezne ra, ha lenne....nagyreszük jo hogy addig eljut, hogy dizelt vagy benzint kell tankolni a kuton es tudja melyik müszer mutatja, hogy üres a tank, illetve betolja olajcserere ha csippog a kocsi inditaskor.
Nem feltetlenül degradalas ez, en megertem ha valaki nem müszaki beallitottsagu es letojja ezeket a dolgokat, de ezert necces ez a turbokorszak szerintem, mert ezekhez az autokhoz picit több érzék kellene, mint a zsigulihoz, meg az 1.2 es suzuki swifthez. Ezt mar leirtam szerintem, de meggyözödesem, hogy reszben emiatt van a sok kinlodas es hibas tsi motor (mint az autos topicban is olt linkelve a kep, hogy az emberünk keresi a "ROTATION" tipusu gumit a kocsihoz....akkor mit varunk nem? )
-
haddent
addikt
válasz Declare #48528 üzenetére
"Nem feltetlenül degradalas ez, en megertem ha valaki nem müszaki beallitottsagu es letojja ezeket a dolgokat"
Igen csak ez így nincs jól. Én sem festegetek (Bár ugy ott is modern művészet simán tolhatnám ) mert nem tudok. Ahogy az asztalos sem programoz repülőgép operációs rendszert.
Régen része volt a vizsgáknak az, hogy az autó alapvető műszaki dolgaival tisztában legyen a páciens. Még amikor én tanultam pár éve, akkor is, csak már senkit nem érdekelt akkor sem.
Biztos tipikus technikai beállítottságú gyökér vagyok, de szerintem aki nem képes néhány dolgot megtanulni az ne akarjon több milliós, potenciális tömeggyilkos fegyvereket vezetgetni. -
Declare
őstag
válasz haddent #48529 üzenetére
Hat csak "regen" nem voltak ilyen mennyisegben turbos autok....ott egyreszt csak a felsö kategoriaban volt (akar dizel, akar benzin), ami valoban draga volt es jo esellyel olyan ember vette meg, akinek el lehetett magyarazni, hogy mi az a turbo es miert is kell a mereg draga autojaban odafigyelni, hogy reggel -10 ben ne taposson padlogazt. Most ezt, hogy turbo, meg olajnyomas, meg kettöstömegü....magyarazd mar el Belabacsinak, aki lecsereli a 20eves swiftet egy 1.2 es turbos uj akarmire....
A masik, meg, hogy nem voltak igy kihegyezve a motorok. Volt a 2000 köbcentis dizel limuzin 2t önsullyal, 100 loerövel....a teherbirsra böven tulmeretezett motort (szvsz), ha akartad se nagyon tudtad tönkretenni.
Ma meg az kell, hogy 1 tonna legyen ugyan eza kocsi, 180-200+ loerö, mindez ugy, hogy a profit maximumon legyen, tehat az egy dolog, hogy mindent ki kell centizni, de meg sporolni is kell, amin csak lehet.....szoval szvsz egy ilyen kis 1.2 turbos 150 loerös motor kb ugyan olyan kihegyezett technika, mint egy F1 kocsi, amit centire kiszamolnak, hogy mit bir el....optimalis körülmenyek között.....es akkor itt jön a Belabacsi, aki ladaban anno a a sültkrumpli olajat töltötte, neha, amikor eszebejutott, mert ha´t olaj, olaj....annak se lett semmi baja magyarazd el neki, hogy turbo, meg dexos2 szabvany, meg melegitjük, hütjük, olajszintett gyakran ellenörizzük....
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #48530 üzenetére
Ne is mondd.... Nekem ott a vectra, apámtól rendszerint megkapom "ezt minek? Zsiguliban ilyen nem volt" meg "ha zsiguliban megtudták oldani itt miért nem".... Más generáció.
Tesom is mindig kérdezi, minek jár a motor amikor megérkezem, mondom mert pályán jöttem másfél órát van kint 40 fok le kell hüteni a verdát, hogy kaparhassak hazafele is.
Tesom pont tegnap kérdezte, minek nekem új akksi, neki 2 hetet áll a kocsi és pöcc röff, mondom jah de tedbe van egy 45Ah akksi a kis szutyok 1.4 benzinhez, nekem meg ott a 2 ezres dizel full extra tehát agyonspékelve egy halom elektronikával, mondom neki, a te akksiddal annyit se böfögne a kocsi hogy puff
Szóval jah, tesom is úgy vezet hogy kocsiba be, megy megáll és motor leállít. De ő be is vallja neki az autó csak egy autó, beleül és megy. Nem akar vele foglalkozni, nem is érdekli, ha baja van elviszi a szerelőhöz.[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
válasz Petyyyyy #48532 üzenetére
Az attól függ. 1 ember egy hasitasival vagy 5 ember 23 láda krumplival?
Tehetsz bele 1,8-at (sic!) mer' téli, de felnin menni azért ciki, ha emberesen megrakod a kombit. Szedánnal télen is 2,2 környékére lövöm be.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
gzbotii
veterán
-
Declare
őstag
válasz gzbotii #48534 üzenetére
tehat 29 masodperc az rossz, 31, meg mar tul sok?
lehet az 5-10 perc is, ha meg van hajtva kemenyen nyaron palyan, de lehet 0 masodperc is, ha telen csak gurulsz vele vlamerre, nagyobb terheles nelkül.
Szivo motornal nincs jelentösege (ahogy irtak is ), ott ha tul meleg a hütöviz, akkor bekapcsol a venti es lefujja, hogy ne forrjon fel...meg több olyan komolyabb turbos auto is van a felsö kategoriaban, ahol a rendszer erzekeli a hömersekletet es leallitas utan is keringeti az olajat a turbonak, hogy lehüljön. Na ott is le lehet löni a motort azonnal, akarmikor. nyilvan ez oriasi, merhetetlen többlet költseg lehet, azert kepesek csak a 25 millios q7 be betenni, de egy 6-7 milliosba nem
-
gzbotii
veterán
válasz Declare #48537 üzenetére
Igen, Casio stopperrel kell mérni, 30mp és 21 századmásodperc, különben annyi.
Mint írtam, azt tudom, hogy turbós kocsinál jó ha járatják egy kicsit leállítása elott, ha volt turbó használva.Csak azt nem értettem szívó benzinesen mit kell hűteni
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Declare
őstag
válasz gzbotii #48539 üzenetére
Te irtad a 30 masodpercet nem en ...magas labdakat dobalsz, akkor azt muszaj leütni
szivobenzint, mint irtuk, nem kell hüteni. Abban max a hütöviz forrhat fel, ha nagyon forro es hirtelen megszünik a menetszel, de a hütöventillator azt leallitas utan lehüti, ha szükseges.
(#48538) tresh van meg hova fejlödni
-
haddent
addikt
válasz Declare #48542 üzenetére
Leaállítás után? Nem hiszem.. bár lehet, hogy igazad van, sose néztem. Egyébként szerintem azért egy szívómotornak, vagy mondjuk úgy, hogy magának a motornak (mindegy, hogy turbó vagy sem, a lényeg most a blokkon van) sem mindegy, hogy jéghidegen ütöd-vágod vagy csak melegen pörgeted agyon, meg az sem, hogy felforrás határán leállítod vagy csak normál üzemhőmérsékleten.
Lehet, hogy az, de azért nem árthat egy kis apró figyelem nekik sem. -
Egyhapsi
csendes tag
Van valakinek tapasztalata fényszóró polírozásról mostanság?
Esetleg árakról ? Hol, merre mennyiért csinálják?"Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Skizz
addikt
válasz haddent #48544 üzenetére
Dehogynem. Sosem hallottad még nyári melegben ahogy a venti külön áll le?
Egyébként a hideg motor használatára ugyanolyan elvek vonatkoznak, tökmindegy hogy turbós vagy anyámkínja. Csak a turbó drága, hamarabb hálálja meg a nemtörődést, ezért beszélnek állandóan kizárólag a turbómotorok fődarabjainak termikus állapotának problematikájáról. Egy szívómotor a dermedt olajtól ugyanúgy tökön szúrja magát, ha elváltod alapjáraton, ha tiltásig nyomod a hajnali fagyban.
Jól meghúzatva, melegen leállítva viszont nem hiszem, hogy különösebb problémát okozna egy szívónak. A turbót még hűteni kell az olajnak ugye, az izzik egy pályázás után, szívómotornál nem fogja megsütni az olajat ha leállítod egyből. Szerintem.
Egyhapsi: a módszer nem változott. Asszem olyan 3-5k körül nyalják le őket. Internyeten nézelődj, nem egy nagy mutatavány, sok helyen csinálják.
[ Szerkesztve ]
-
Bazs-
tag
Sziasztok,
Teljesen laikusként szeretnék egy kis segítséget kérni.
1.3 CDTi Opel Corsám van, de egy ideje nagyjából 1500 fordulat környékén mintha elmenne belőle az erő és picit ugrál. Hibakódot nem ír ki.
Van ötletetek, hogy mi lehet ? Én MAP szenzorra gondoltam, de ez csak egy tipp.Köszi előre is.
-
Skizz
addikt
Map szenzor hibája kéne produkáljon hibakódot... az a baj ezzel a picit elmegy az erővel, hogy akkármi okozhatja. Itt is ilyen a laguna, tök random produkál benne az elektronika ilyeneket, hogy előzés közben padlóra fullad meg hasonlók. Várjunk egy okosabbra, de szerintem mindenki egyet fog javasolni: szerviz. Ha mázlid van, érdekelni fogja őket, hogy mi a baja, ha nincs, akkor rád vernek 6 óra munkadíjat a feltárásra és visszaadják egy kipucolt egr-rel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest