- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #48349 üzenetére
Ugy kepzeld el, mintha sok kis mano, sok kis zseblampaval vilagitana a lampaban egyszerüen ha jön szembe az autos az a lampa lekapcsol, amelyik a szemebe vilagitana....te nem latsz ettöl se jobban se kevesbe, de az ö szemebe nem megy feny.
Vagy amit mondtam multkor, amikor jött mögöttem a mercis, ilyen led lampaval. A belsö visszapillantom fenyre sötetedö es este ha jönnek mögöttem, akkor besötetedik. Itt a mercinel nem sötetedett, mert nem veretett bele a lampaja, hiaba jött mögöttem. Tök jol lehetett "latni" hogy müködik a rendszer. Ha eltün egy kanyarban mögöttem, majd ujra elöbukkant, egy pillanatra ugyan olyan zavaro volt, mint amikor egy normal fenyszoros auto jön mögöttem, de aztan azonnal el is tünt az a szokasos hatulrol vakito feny.
-
zeg
senior tag
válasz Declare #48320 üzenetére
Nekem is a zajossággal van gondom. Nem érdekel ha 10 másodperc felett gyorsul, de az F-G-H Astra zajszigetelése gyenge a korukbeli prémiumokhoz képest, hiába nyomtak bele akárhány lóerőt opc néven, 130 felett fárasztóak hosszú távon. A D corsa jobb az előzőeknél, de még ez is távol van a (pl.duplaüveges) prémiumoktól, így ebből sem vennék extra árú opc-t (nem vonz a dolog, hogy még több adót hajigáljak üzemanyaggal állambácsi kasszájába).
3dfx cuccokat keresek megvételre
-
haddent
addikt
Szerintem aki OPC -ét vesz az értékeli és élvezi a motorhangokat, nem dugdosni akarja, hogy aztán sunyi módon hangszórókkal vezesse be, felerősítve (Skoda módra). Kétlem, hogy az OPC Astrát ugyanaz vesz, mint aki egy bálna automata Mercit tespedni és luxus kényelemben cruiseolgatni.
F_Gergely nem hát.. én még nem láttam olyan xenont ami nem vakított szarrá egy-egy zöttyenő és/vagy emelkedő mellett, vagy akár amikor a tulaj odalépett, fékezett stb..
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Kinek mire kell Egy astra alapbol nem autopalyas utazoauto...arra egy insigniat kell venni, vagy egy dög nagy felsö-közep, felsökategorias 3-4literes dizelt, amit csak az elektronika allit meg 250 nel es tol mint a mozdony, de 180 tempomatnal is csak duruzsol es masziroz közben az üles
Az opc sem autopalyas auto. Ott csak zabal, hangos es pattog....de ez a dolga....viszont, amit decide is meselt, egy horvath szerpentines szakaszon akkora "fun-t" adhat, mint az allat tart az üles, kiabal a motor, durrog a kipufogo....lenyegtelen a fogyasztas, meg az ado
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz Declare #48357 üzenetére
Ennyi.
A hosszú hétvégén Kőszeg és az M1-es között is megküldtük 4 személlyel a kanyargóson, háát, teli lett a naci a hátul ülőknél, mikor 130-al esünk be a kanyarokba és ránt az erő jobbra balra. Pedig az autó meg csak feküdt az úton és nem billegett.Egyébként 200 feletti autópályatempónál is simán lehet még kiabálás nélkül beszélgetni, jobb a zajszigetelés, mint a H GTCmben volt. De azért ha 4-nél odalépsz neki, a turbo-t meghallod.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
AMD Power
titán
Csináltam most hűvösben egy újabb fogyasztási tesztet. Az alany OMV 95 benzinnel volt. 730km mentem a géppel. Ebben kb 300-350km autóút volt. A 730km alatt pontosan 50l benzin ment el. 6.85l/100km. Nem rossz....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
beg
veterán
Nemrég szó volt a "hideg gumis" la ferraris bénázásról. Itt egy hátsó kamerás videó.
Beigazolódott az akkori jóslatom, ész nincs csak bankszámlakivonat. Ráfékezett a szentem miközben kitört a segge. Me' megköllöttmutatni ki a Jani.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
haddent
addikt
válasz F_Zolee #48368 üzenetére
Gyönyörű példája annak, hogy miért nem tökéletes ez a sok hülyeség.. De egyébként komolyan nem értem az ilyen hülyét. Nekem ugy egy 100 lovas benzines és még csak nem is turbós autó van a seggem alatt (instant nyomaték nulla), de ezzel is simán érezni és tudni lehet, hogy bizony már esőben még ennek sem szabad padlózni. Emberünk mit érzett, amikor lepadlózott egy 1000 lovast turbós pehelykönnyű dögöt? Ennyire nem lehet gondolkodni vagy én nem értem... (Bár épp ezért is, szerintem igenis létezik a "túl sok" erő és felesleges. Én azt gondolom, hogy egy szép egészséges 300 ló fölé hót fölösleges menni de hát ezzel nyilván lehet vitatkozni)
[ Szerkesztve ]
-
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz AMD Power #48373 üzenetére
Még nem próbáltam, most a sima van benne, nem nagyon szereti nekem, ha nagyobb oktánszámút töltök bele (MOL Evo Neo volt benne előtte)
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz HoaryFox #48375 üzenetére
Én eddig csak az AGIP 98 próbáltam. Az jó volt de többet evett belőle a gép. OMV prémium még nem volt a gépben.
F_Gergely Nekem is mikor dízel volt csak OMV dízel ment bele. Tesóm kb 500.000 km ment OMV dízellel. Probléma mentesen.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #48376 üzenetére
kb 1-1,5 literrel kevesebb az átlag fogyim a prémiummal, mint a sima gázolajjal. Szebben jár a motorja, nem csörög-zörög, és hidegben is pöcc-röff szinte azonnal, nem is teker az önindító csak egy felet. Ahogy a kulcsot elfordítom már jár is a motor.
MOL-nál jártam úgy hogy csörgött a motor, biztos hogy vizezett volt, de legalábbis nagyon rossz volt az égése, igy ott nem tankolok. Shellnél tankoltam de ott nem volt nagy változás. OMV-vel eddig elégedett vagyok. -
Kickass
őstag
válasz Declare #48372 üzenetére
A túl nagy ellenkormányzás volt a baj, ha csak lelép a gázról semmi nem történik, szépen visszaállt volna az autó irányba és megy tovább, megijedt.
üzemanyaghoz: nincs hogy olyan benzin/gázolaj vizezés, a két folyadék tulajdonságai miatt, maximum rosszul adalékolt üzemanyag van, esetleg ha zugkutakon valami mással, rossz minőségű üzemanyaggal fűtőolajjal vagy hasonlóval öntik fel
[ Szerkesztve ]
-
-
Calogero
addikt
Hirtelen meglátott egy szabad parkoló helyet, és gyorsan kivágott..... csak a hely volt szűk
Az olaszok és a franciák úgy is szeretnek lökdösődni ha szűk a hely, Ezekben az országban elvileg büntetik azokat akik behúzott kézifékkel parkolnak. -
JanR
addikt
válasz Calogero #48384 üzenetére
A franciáknál biztos. De az is kemény, hogy parkolnak.. volt szerencsém megtapasztalni (hál' Istennek nem saját autóval voltam). Simán addig mocorog az autójával, amíg neki nem ér a másiknak, és úgy igazítja be a helyére. Mondjuk azt tegyük hozzá, hogy akiket én láttam nem voltak balfa**ok, kis óvatos gázokkal csinálták mindezt, nem mint itthon egyesek, akik padlógáz, padlófék van, mert nem tudnak kuplungolni
-
gzbotii
veterán
Ti használtok tisztító adalékot (benzinhez amit hozza kell önteni)?
Olyan kellene ami a teljes motort takarítja.
Tudnátok valamit ajanlani?
Lehetőleg MOL és Auchanba legyen kapható (az van nálunk is)[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
JanR
addikt
válasz gzbotii #48386 üzenetére
Igaz nekem dieselem van, de soha a büdös életbe többet nem öntök semmilyen tisztító adalékot az autómba, inkább a jobb minőségű (elvileg) üzemanyagot kapja meg.
A tankból olyan koszokat feloldott ez a tisztítót "adalék", hogy eltömődött az egész rendszer, szerencsére a nagynyomásúnak nem lett baja..
-
Egyhapsi
csendes tag
-
JanR
addikt
válasz Egyhapsi #48390 üzenetére
Ahogy leírtam igen. Én porlasztó adalékot adtam a kocsinak és mellé shell v-power tankoltam. A tank oldaláról és aljáról feloldotta a koszt, és eltömítette az üzemanyagszűrőmet, meg az üzemanyag csövet.
Szerencsére az én autómban nincs üzemanyag pumpa, hanem a nagynyomású szívja fel a gázolajat, de odáig nem jutott el a kosz.. az adalék után bonthattam ki a kocsi hátulját, hogy a tankhoz elérjünk, mert az meg a kárpit alatt van és onnan elérhető. Azóta csak simán a jobb minőségű üzemanyagot tankolom, igaz az autót is csak hosszútávokra használom. Nincs is azóta problémám..
-
haddent
addikt
válasz HoaryFox #48375 üzenetére
Támogatom a hazait meg minden, de a mol evoneo elég szar tapasztalataim szerint.
Nekem most egy ideje 90% -ban (amikor csak nem épp lerohadnék az út szélén máshol..) Shell Vpower 95 prémium megy bele, aztán kb. minden 4-5. -re ráadásul a racing 100 -as. Igyekszem csak OMV és Shell prémiumot tölteni bele mindig.johnny82 nem bántottál meg, szerinted miért én is "lekicsinylően" írtam róla a fennt látott
autóroncshoz képest. Viszont esőben vagy csak simán csúszós talajon simán ki tudja baszni magát oldalra ha 3 ezer körül aggresszívebben odalépek neki mondjuk. És ez még csak ilyen 4-5 ezernél volt. Vigyázni kell... Amit te mondassz az az, hogy ötösben 50 -el. Hát igen, akkor padlózhatsz az aszfaltig is a sarkaddal Normális tartományban bármit ki lehet faroltatni, egy arányosabb súly/teljesítményű autóval főleg. Én ezt tapasztaltam eddig mindenben amiben ültemDeclare nem fog, én vigyázok nagyon, még barmulás közben is vezetés technikai cuccra is el akarok menni majd ha lesz kis idő - pénz, de szeretném azt hinni, hogy rengeteg és nagyon meglepő újdonság nem lesz
[ Szerkesztve ]
-
Rison77
senior tag
Sziasztok!
Első autónak nagyon szemezgetek az F astrákkal, 1.6 16V Classic Family típust néztem ki X16XEL ecotec motorral. Valaki tudna tapasztalatot írni erről a motorról? -
Skizz
addikt
válasz Rison77 #48398 üzenetére
Nem egy nagy eresztés, minden 3-ik, 4-ik eszi gyári korától az olajat, a maradék meg utána. Kérdés, hogy mennyire. Ha nem vigyáztak rá, nem cseréltek benne olajat, akkor már lehet olyan kopott, hogy 1000km-enként megeszi a liter olajat, vagy többet. Ez a rossz verzió, a jó az, hogy periódusonként 1-2 alkalommal rátöltesz pár decit, és mindenki boldog. Egyébként kicsi Astrába bőven elég az ereje, én Bvekibe kevés várossal, tojással a pedál alatt 5.5-5.7 körül eljártam vele (az velem együtt másfél tonna volt). Az elrendezése (ha az ami nekem volt) rettenet, otthon nem sok esélyed lesz kókányolni olyanokkal, mint egr-pucolás, vagy pillangószelep vixolás.
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Aliexpress tapasztalatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Futás, futópályák
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Politika
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen