Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz atok666 #9362 üzenetére
Persze. A programozási modelleket alapvetően meg kell változtatni. De a fejlesztők ezzel tisztában vannak, ugyanis nem számíthatnak arra, hogy az egyszálú teljesítmény a jövőben nő. Jelenleg erős stagnálás van kilátásban. Erről van egy nagyon szemléletes diagram Herb Suttertől: [link] ... a jövőben a párhuzamosítás oltárára még az egy szálú teljesítmény csökkentése is megtörténhet.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz atok666 #18971 üzenetére
Miért kéne nekem ennek örülni?
Nem idióta, konzumidióta. Mást jelent a kettő. S ez nem szubjektív, hanem objektív fogalom. A konzumidióta az, aki kényszeresen megveszi a legújabb terméket, bármibe is kerül, csak hogy meglegyen az életérzés, hogy neki jó cucca van.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Interceptor
addikt
válasz atok666 #18971 üzenetére
Bocs, nem nagyon értem ebben a logikát, miért is örüljünk ennek? Nem akarok okoskodni, de szerintem pont ezért kérnek el pofátlan összegeket egy egy újonnan megjelenő cuccért mert lesz bolond aki nem bír magával és azonnal megveszi. Később esik az ára, de nagyon nem mindegy honnan indul, mert annyival drágább lesz mindig amíg lehet kapni. Aki sz@rja a pénzt annak mindegy mennyibe kerül azt nem sorolnám most ide.
(#18991) lezso6 : Mondjuk lehetne még egy eset, ha most jönnének ki az új konzolok nagyobb grafikai ugrással és így pc-re is a köv generációs gamek azok közül mondjuk egy TES6 vagy egy Cyberpunk 2077(hogy ne csak szidjam az AAA-t) és életbevágóan fontos lenne velük játszani, akkor még meg lehetne érteni, de akkor is lehetne várni néhány hónapot, hogy mérséklődjenek az árak.
[ Szerkesztve ]
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz atok666 #20427 üzenetére
Mihez van köze?
(#20418) LionW: Valószínűbb inkább a tesszellálás a vizen, plusz a becsapódásoknál egy textúraeffekt. Ez elég olcsó is, és igen jól szokott működni.
Ha nincs több szikla, ami rigid body modellel lecsúszhat, akkor ez van. Ettől még PC-n nem látni ilyet. De a rigid body motor alapvetően jól működhet, mert amikor átmegy a piacos részen, akkor sok bódét felborít és széttör.
Valamiféle vertex shader dolog lesz a növény. Majdnem az egész játék vertex shader trükközés: [link][ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
do3om
addikt
válasz atok666 #22623 üzenetére
Persze tudom, de szerintem akiket meg kellene szólítani ezeknek a gamer cuccoknak, azok nem ebbe a körbe tartoznak, eleve fiatalabb generációt, vagy akik még nem biztos hogy annyira befutottak hogy megvehetik. Tehát aki simán megvehetné azok közül sokan leszarják az egészet, potenciális vevőkörnek meg túl drága.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
-
félisten
válasz atok666 #23886 üzenetére
It van róla teszt:[link]
nagyon jól teljesít ráadásul 34 dBA zaj nélküli.nekem is Armor van
Az Armor az MSI középkategóriás hűtése már évek óta.Ez fölött a gaming X van, alatta az OC./ Duke[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
TTomax
nagyúr
válasz atok666 #23889 üzenetére
Maxwellböl még azok is voltak... pascalra sokat javított rajta az MSI,no meg jellemzően azért ez a hűtés 1080ig elég Tire már nem az igazi.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
-
Raymond
félisten
válasz atok666 #24050 üzenetére
Az NV-nel a training csak egy felbontasra megy - 4K
Question: How does DLSS train, and why is it a big jump forward in super resolution and anti-aliasing technology?
Answer: The DLSS model is trained on a mix of final rendered frames and intermediate buffers taken from a game’s rendering pipeline. We do a large amount of preprocessing to prepare the data to be fed into the training process on NVIDIA’s Saturn V DGX-based supercomputing cluster. One of the key elements of the preprocessing is to accumulate the frames so to generate “perfect frames”.
During training, the DLSS model is fed thousands of aliased input frames and its output is judged against the “perfect” accumulated frames. This has the effect of teaching the model how to infer a 64 sample per pixel supersampled image from a 1 sample per pixel input frame. This is quite a feat! We are able to use the newly inferred information about the image to apply extremely high quality “ultra AA” and increase the frame size to achieve a higher display resolution.
To explain a little further, DLSS uses a convolutional auto-encoder to process each frame which is a very different approach than other antialiasing techniques. The “encoder” of the DLSS model extracts multidimensional features from each frame to determine what are edges and shapes and what should and should not be adjusted. The “decoder” then brings the multidimensional features back to the more simple Red, Green, Blue values that we humans can understand. But while the decoder is doing this, it’s also smoothing out edges and sharpening areas of detail that the encoder flagged as important.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Dyingsoul
veterán
válasz atok666 #26205 üzenetére
Monitoron is érezhető, VR-ban hatványozottan kihat az élményre a több fps.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz atok666 #26961 üzenetére
Dehogy tudtak. Azt valószínűleg sejthették, hogy azért a spekulatív végrehajtás nem életbiztosítás, de úgy gondolhatták, hogy a gyakorlatiban úgysem fektethető ki ezzel egy processzor. Ebben nyilván tévedtek, de ezekről a konkrét résekről biztos, hogy nem tudtak anno. Most pedig elmondják, hogy az új procik hol lyukasak még.
Ezen egyébként sok sebességet nem lehet nyerni. Amiért lassulnak a foltozásokkal a procik, az a javítás nem optimális jellege. Nyilván ha valamilyen felmerülő problémára választ kell adni, akkor az nem lesz olyan, mintha már a tervezésnél számoltál volna a problémával. De ha mondjuk az Intel dizájnokat is olyan szuperparanoiás mérnökök terveznék, mint az AMD-s procikat, akkor sem lenne igazán lassabb a sebesség. Tehát nem ezért voltak régen gyorsak, az Intel procik.(#26962) FLATRONW: A HBCC biztos nem tudja tönkrevágni a rendszert. Ha tönkre tudná vágni, akkor nem ez lenne a két konzol alapértelmezett módja. Az egész probléma, amiről szó van egy szoftveres kérdésből ered. Le tudod-e állítani menet közben úgy a WDDM-et, hogy ne legyen semmilyen I/O probléma a leállítás és újraindítás között. Ez az esetek többségében, mondjuk sokmilliómilliárdszor sikerül, de felfoghatatlanul sok eset mellett van némi esély arra, hogy a WDDM gyors lelövésével, majd újraindításával járó művelet esetlegesen helyrehozhatatlan károkat okoz a fájlrendszerben. Ez nem új probléma. Már az OpenCL esetében is felfigyeltek rá, amikor még nem működtek biztonságosak az OCL implementációk, de volt feljegyzés a Mantle-re is, DX12 és a Vulkan sem különb, illetve a HBCC szegmens manuális változásaira vonatkozó explicit cache mód is elő tudja hozni ugyanezt a hibát. Amiért nem sokan foglalkoznak vele, hogy lehet biztonságra programozni egy alkalmazást, drivert, stb. Tehát maga a probléma megelőzhető, de 100%-os garancia nincs rá, tehát ha mondjuk minden percben elindítasz és bezársz egy explicit API-s játékot, vagy minden percben egyszer átméretezed a HBCC szegmenst, vagy OpenCL alkalmazást indítasz percenként, majd bezárod, akkor ha ezt úgy 200 évig folyamatosan csinálod, akkor kellően nagy esetszámod lesz arra, hogy beleütközhess egyszer ebbe a rendszerhibába. De itt nem magával az explicit API-kkal van a gond, illetve nem is a driverekkel, hanem azzal, hogy a WDDM 2-t nem tervezték rá ezekre az új lehetőségekre.
(#26963) Callisto: Itt figyelembe kell venni, hogy mennyiszer csinálod a szegmensed módosítását. Egy felhasználó egy Windows telepítés után egyszer fogja megtenni, amikor engedélyezi, és onnantól kezdve úgy hagyja. Tehát effektíve egy telepített Windows operációs rendszer több éves használata alatt egyetlen egyszer van rá esélyed, hogy baj lesz. Amikor már át van állítva a beállítás, akkor onnantól kezdve már az OS indításoknál, illetve a drivertelepítésnél is helyből azzal töltődik be, stb. Arányaiban nagy kockázatnak nem vagy kitéve, mert nem váltasz paramétert naponta sok százszor. Egyszer beállítod, és addig úgy működik, amíg a Windowst újra nem telepíted. Tehát a valós kockázata ennek tényleg mérhetetlenül kicsi, de így sem elég hasznos az exkluzív cache mód az AMD-nek, hogy erőforrást áldozzon rá a Navinál. Kérdés, hogy az új Windows 10 mellett változik-e az álláspont.
(#26964) FLATRONW: Sokkal kisebb az esélye, mert a használat nem okoz gondot, csak a paraméter átállítása, amit egy ember a Windows telepítésénél megcsinál, és soha többet nem kell hozzányúlni, amíg új Windows 10-et nem telepítesz.
(#26965) GeryFlash: A gyakoraltban azért az Intel procikat érintő sebezhetőségeknek sincs olyan nagy kockázata otthoni szinten. Egyszerűen sokkal könnyebben kihasználható réseket lehet találni egy átlagos PC-n valamelyik szoftveres lyuk által. Az Intel sebezhetőségei inkább a szerverpiacot érintik, ahol azért nyilván eléggé folyamatosak a szoftveres frissítések, tehát jobban kell vadászni a résekre a betöréshez. És ezzel nem azt mondom, hogy nem kell telepíteni a biztonsági frissítéseket, nagyon is kell, de ahol ez tényleg számít az a céges környezet. Otthoni szinten nem kell annyira ráparázni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Alogonomus
őstag
válasz atok666 #28256 üzenetére
Az esetleg elképzelhető, de az is 1500, és nem 1000 dollár lenne, amit a kezdő kérdés tartalmazott.
Viszont akkor mennyi lenne a 2080Ti új ára szerinted? Olcsóbb 2080Ti az már belezavarna a 2080S eladásaiba, szóval annak az árát is csökkenteni kellene, és így tovább egészen 1650-ig... -
do3om
addikt
válasz atok666 #29378 üzenetére
Persze szerintem híre se lesz a megjelenésnek, vagy legalábbis amikor már mindenhol fent van kidobnak valamit
Pl. Megjelentek az Nvidi új magasfeszültségű kártyái amik tovább fokozzák a múló nyári hőséget.
Szóval valami beszólós címet adnak majd, aztán hosszan elemezgeti mennyi minden jobb az AMD karikban, és hogy ezek a karik csak a Big naviig élvezhetik a tündöklésüket mert az mindenben fejlettebb.
Lesz szar GDDR6X, elavult gyártástechnológia, azt RT támogatás nem olyan irányú mint az AMD így az is szar......Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz atok666 #29378 üzenetére
Nem. Egyelőre a kártyák lassan érkeznek. Ez csak bemutató lesz. Az előkészületek viszont az elkezdődtek, aki kéri, annak az NV szállít PCI Express 4.0-s alaplapot (azt nem tudom, hogy procit adnak-e, nekünk ugye nem kellenek ilyenek, mert már felkészültünk magunktól), meg a tápátalakítót már sokan megkapták.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
BITBOYS
addikt
válasz atok666 #29735 üzenetére
Az Audi RS is sokat fogyaszt, de megy is
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
JordyG
tag
válasz atok666 #31080 üzenetére
Ha népszerűségre vágynék, akkor színész vagy énekes lennék.
Vázolni szerettem volna 1 hét leforgását egy szemszögből. Nyilván ha 3-4x jobban teker egy 3080 ott több a profit is, de maga a kártya is jóval többe fáj.. Én közel 1 éve vettem az RX 5700-et alza kuponos akcióval.. Nem is bányászatra, csak véletlenül beleakadtam a jelölt cikkbe, és ránéztem. 1 hét tapasztalat. Előtte sosem bányászkodtam. Ha valami csoda újra nem lesz, nem is fogok.
-
Laraxior
titán
-
-Solt-
veterán
válasz atok666 #31868 üzenetére
~10% kevesebbet tudott a HD 6970 mint a GTX 580, cserébe 370 USD volt az 500 USD helyett, 2 GB memória volt rajta a 1,5 helyett és még kevesebbet is fogyasztott. A hab a tortán az volt, hogy a 300 USD-s HD 6950 egy BIOS cserével HD 6970-é avanzsált...
Szóval bármennyire is hihetetlenül hangzik (én sem hiszek benne), nem lenne példátlan ha így történne...
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
-
yagami01
aktív tag
válasz atok666 #32188 üzenetére
Jaja, én is erre számítok, szóval én is PH. Aztán ami szemem elé kerül. Annyira nem vagyok elkötelezett egyik iránt sem.
Ha még nem volt. Az MSI-nek lesz két új sorozata az Amperéhez. Suprim és Corsair. Utóbbi valószínűleg vizes cucc lesz (valaki kérdezte korábban, hogy lesz-e víz az új kártyákhoz), előbbit nem tudjuk, még nem volt ilyen névvel korábban náluk elvileg semmi.
MSI preparing GeForce RTX 3090, RTX 3080 ‘CORSAIR’ and ‘SUPRIM’ series[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz atok666 #33784 üzenetére
De, ki lehet szúrni, ugyanúgy, ahogy az élsimitó eljárásoknál is feltűnő, ha recés vonalakat kapsz avagy szépen eldolgozott átmenetekkel oldja meg. Persze a gyors lövölde játékoknál ezek kevésbé szoktak a felhasználóknak feltűnni, tehát ott tényleg kb. mindegy.
Nyilván a felhasználók jó része nem áll neki összehasonlítani, elfogadja azt, amit kap. Ez a konzolos megoldás előnye (nincs beállítási lehetőség, nincs összehasonlítási alap).
De ettől még a képminőségen lehet látni a különbséget és igen, ez innentől kezdve az igényesség kérdésévé válik.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz atok666 #33817 üzenetére
A megfelelő szövegértelmezés oktatásával ez a fórum nem foglalkozik.
A technológiai alap ugyanaz a DLSS és a DLSS 2 esetében is. A fenti hsz-ben le van írva, hogy mi a különbség és annak mik az előnyei/hátrányai.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
válasz atok666 #33817 üzenetére
Majd kijön az amd féle és az meg csodás lesz
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Nintendo Switch
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...