Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Peace #39489 üzenetére

    GeForce-on használjatok a The Callisto Protocolhoz DirectX 11 módot. A DirectX 12 kód úgy lett megírva, hogy egy konstans és CBV erőforrás sincs közvetlenül a root signature-be kötve, és ezt az NVIDIA hardverek annyira nem szeretik. Emiatt alacsonyabb lesz az elméletben lehetségesnél a GPU kihasználtság, mert nem tudják optimálisan futtatni a pixel shadereket.

    Általában az szokott lenni, hogy az API által megengedett konstans és CBV erőforrásokat a fejlesztők bedobják direkten az RS-be, de valamiért a Striking Distance Studios inkább a Microsoft ajánlása szerinti leíróhalmazokba rakta mind, így az RS-be maguk a leírótáblák kerülnek, és onnan bányászhatók elő a leíróhalmazok, amik tárolják a konstans és CBV erőforrásokat.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák