-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Hakuoro #3329 üzenetére
Az teljesen jó, de hány játék fog 64x-es detail tesszellációt alkalmazni, felületskálázás nélkül? A fejlesztőknek figyelni kell a középrétegre is. Ha nem jön olyan igényes játék, mint az Unigine Heaven, akkor a tesszellátor motorba ölt tranzisztorok lényegtelenek lesznek, csak úgy, mint az R600 esetén a hihetetlenül combos Geometry Shader ölt teljesítmény. Sajna az R600 veszte az akkori játékteljesítményén múlott. Pedig sokkal több potenciál volt a rendszerben, de túl elterjedt volt már a G80, hogy ezeket ki lehessen használni. Ha a játékokban nem lesz meg a HD 5970, akkor az nem sok jót jelent. Én se mentem sokra a HD 3850-jeim mindenkit szétalázó Cube Map tömbre vonatkozó teljesítményével. Max annyi előnyöm volt, hogy a BattleForge-ot, meg a STALKER: CS-t DX10.1-ben nyomtam.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Asszociációs játék. :)
- Építő/felújító topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hálózati / IP kamera
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen TV-t vegyek?
- Filmvilág
- PlayStation 5 Pro teszt
- Eredeti játékok OFF topik
- Szabályosan kilőtt az AMD asztali piaci részesedése
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest