- Egérpad topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Steam Deck
- Milyen egeret válasszak?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Apple notebookok
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
-
Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
it A titkosított levelezést kínáló Tuta Mail arra panaszkodik, hogy a DMA bevezetése óta szinte eltűntek a Google keresőjéből.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Ren Hoek #17099 üzenetére
"Kezdenek rájönni, hogy a TV ma már alacsony input laggal durván odaver monitornak is. VRR-el, 10 ms input laggal 55 col OLED-en gamelni elég malac. Dreams..."
Ez még erősen álmodozás kategória az "erősen odaver monitornak"' szöveg.
se árban se tudásban nem konkurencia 10 ms inputlag is egy két extrém eset, de átlagban 20+ az OLED 15+ a LED inutlag,amik kiemelkedően jónak számítanak,de nem ritka a magas kategóriás 30+ inputlaggal rednelkező modell sem. ami számomra is, meg akik versenyszerűen, vagy csak komolyabban hobbi szinten online esportot tolnak, vállalhatatlan még az 1 ms hoz képest.
Konzolhoz, kanapén hátradőlős játékhoz tökéletes, csak ahhoz meg az áruk kissé el van szállva.VRR általános olcsó nyílt elterjedését vizionálni meg elég merész, mikor még csak NV nél most fogják bemutatni a Gsync Big screen tv ket , meseszerűen magas árral.Szóval szerintem ezt kb el lehet felejteni az elkövetkező pár évben.
reménykedem a FHD Gsync monitorok áresésében, kb ennyi.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Ren Hoek #17097 üzenetére
Hát a GPUOpen-féle Vulkan raytracing az Anvilon keresztül már elérhető. Arra lehet építeni idén. A DXR valószínűleg nem lesz idén kész, vagy ha mégis, akkor is el fog telni pár hónap mire bevethető állapotba kerül, mert eléggé az API szintje alá merészkedik az implementáció. Az NV-féle Vulkan raytracing még ezeknél is később jön, valamikor talán egy év múlva. Ebből egy szabvány leghamarabb a következő év végén lesz. Szóval a legtöbb megoldás messze van.
A GPUOpen is csak azért elérhető, mert az egy API feletti megoldás, amit egy backend tesz használhatóvá. De ez nem szorosan része az API-nak. A programkódot is C++-ban kell írni rá, de működik persze.
A baricentrikus koordináta már elérhető. Arra csak implementációk kellenek. A minfloat16 októberben lesz végleges. Utóbbi kettő egyébként gaming szempontból elég hasznos.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Ren Hoek
veterán
1 ms... Azta... Kb azt hittem olyan 5 ms körül vannak a csúcs gamer monitorok most input lagban, és GTG 2 ms. Természetesen szóba se jöhet a kompetitiv multi lövölde TV-n, Casual FPS-hez meg bőven jó a 10-20 ms is. + 0.1-es GTG Response time nem rossz.
Szerintem ez két teljesen külön igény és piac:
Gamer monitor: Extrém alacsony input lag, kompetitiv FPS, mehet low-ban is a grafika, csak legyen meg a 144 Hz FPS-ben. Abszolút nem a látvány a lényeg hanem a flash... nem fontos az IPS szürke/glow , vagy a TN kehéi.
Gamer TV: Abszolút a látvány a lényeg. Casual FPS/TPS/ open world sandbox... 4K OLED HDR, sötét jeleneteknél is alázzon. Fotelből, konzolról is menjen. Ide azért persze elfér a 4K@120 Hz VRR 10 ms lag/0.1 GTG.
VRR szerintem lesz már kövi generációs prémium TV-kben... de lehet Freesync-nek fogják hívni Ezért mondjuk rettentően haragszom az NV-re.
(#17102) Abu85 válasza: Köszi! Akkor aki hosszabb távra vesz kártyát, annak lehet érdemes várnia... mert ha az NV beindul a Voltával, akkor át is nyomja ezeket ezerrel. Sőt lehet a Pascal is kap(hat) egy-két nerfet... de ez persze spekuláció.
[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
Lehet számodra nem, mert a kedvenc gyártód nem támogatja még mindig, de attól még létezik
Vulkan-t meg vagy 2 ismert játék támogat eddig, lehet nem annak az alteregóira kéne rákészülni a következő években... Legalábbis ameddig gamer pc-n windows fut.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
válasz Jack@l #17105 üzenetére
Annyira nem rossz Vulkan-ban a Pascal (utódokat ugye nem tudjuk), csak épp lényegesen kevesebb az előnye, mint pl DX11-ben. Nagyon remélem, hogy előbb-utóbb elszakadhatunk a windowstól, és akkor a Vulkan lesz a leginkább járható út.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
félisten
válasz Jack@l #17105 üzenetére
Vulkan kifejezetten jó lesz Voltan valószínűleg, Pascal sem sül be vele, egész jó.[link]
Remélem azt erőltetik inkább, nem a nyomorult félresiklott Dx 12 -t"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Jack@l
veterán
Nem mondta senki hogy besül, csak azt hogy a kutya nem ír rá játékokat, ahogyan opengl-re se ír(t) windows alá. Pár indie játéktól eltekintve. De nem kell egy centivel se többet várni tőle mint dx11->dx12-től, csodák csak a ph cikkekben léteznek.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
félisten
válasz Jack@l #17110 üzenetére
Ez igaz lehet,de ugy gondolom hogy felhasználói szemszögből mindenképppen nagyobb elörelépés,mint a dx12.
Core i7: ezt már több topikban kifejtettem,valojában kiknek az erdekeit szolgáta a dx 12,nem szeretnék itt több tíz offtopik kommentet erre rászánni.
Én lényegesen nagyobb ,nyiltabb,jövötálobb elörelépésnek tartom a felhasználói oldalrol a Vulkant,ami már most sok szemszögböl elörebb tart.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Ren Hoek #17103 üzenetére
A VRR nem igazán prémium. Nem fizetsz több licencet érte, mint magáért az aljzatért. Innentől kezdve csak egy döntés, hogy bekapcsolod-e a tévén. Pár sor a firmware-ben.
Az AMD természetesen beemeli a VRR hitelesítést a FreeSync-be. De ahogy a DisplayPort esetében az Adaptive-Sync is szabvány, úgy a HDMI VRR-nél is az marad. Függetlenül attól, hogy mondjuk a tévégyártók FreeSync néven fogják reklámozni. Nyilván itt azért erősen meg van fogva a történet azzal, hogy a VRR-re csak az AMD jelentett be támogatást. Az Intel és az NV lapít, mint szar a fűben, még az erre vonatkozó kérdésekre sem válaszolnak. Valószínűleg az Intel támogatni fogja, csak azt nem tudják, hogy mikor, mert csúsznak a fejlesztéseik, az NV pedig nem különösebben rajong érte, számukra a variálható frissítés egy prémium szolgáltatás, és nem fogják ingyenesen elérhetővé tenni. Helyette lesz BFGD. Szóval egy Samsungnak vagy egy LG-nek tényleg nincs sok lehetősége, mint ráállni az AMD marketingjére. Ettől függetlenül azt biztosan nem tiltják majd, hogy ha az Intel és az NV esetleg szíveskedne hozni szabványos implementációkat, akkor azok működjenek.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #17105 üzenetére
Nem számomra, egyszerűen nem létezik a DX12.1. Nem is találod meg a Microsoft specifikációs leírásában. Ez pedig független a gyártóktól, de amúgy is a Vega az egyetlen VGA a piacon, ami a DX12 képességeit a maximális szinteken támogatja. Ettől viszont DX12.1 továbbra sincs.
(#17108) b. : Ez az NV szar a Vulkánban onnan alakult ki, hogy amikor megjelent a Vulkan API, akkor katasztrófa volt az implementációjuk. Ma már nem az, de gyorsabban változik a technikai háttér, minthogy az emberek agyából eltűnne az egyszeri rossz élményből fakadó általánosítás.
(#17106) t72killer: A Windows marad. A Vulkan a Linuxon nem segít, mert nem ez a tipikus gondja. Jót tesz neki, de nem segít rajta.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Nem hát
https://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/mt426648(v=vs.85).aspx
Abba kéne hagyni végre a parasztvakítást...@b: ugyanazt csinálja, ugyanúgy működnek benne az új feature-ök mint dx12-ben. Ugyanannyita ad hozzá a régi opengl-hez plusszban, amit vagy ki tudnak használni vagy tojnak rá. Az utóbbi pár évben -1+-1% volt az eltérés a régi apikhoz képest, de egy csomó probléma előjött velük. Nem fog ember 1,5x 2x többet szívni játékfejlesztéskor, mert elég szoros határidők vannak...
Használják persze, mert az új projecteket már abban kezdik, de általában ugyanúgy mint a régi api-kat, amitől nem lesz gyorsabb(ha egyáltalán lehet ténylegesen gyorsabb játékot csinálni vele és nem csak eltúlzott techdemó szinten mutatható ki javulás ).[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #17115 üzenetére
Azt hittem, hogy eddigre leesett már, hogy a feature level az marhára nem egyenlő ám az API mögötti számmal.
A DX12 API-n belül van egy rakás feature level 11_0, 11_1, 12_0 és 12_1. Mindegyikhez DX12-es implementáció kell, minimum a WDDM 2.0 támogatásával. Attól, hogy egy hardver a 11_0-t támogatja még nem lesz csak DX11-es, mert az egy másik API. Lásd a Kepler is futtatni tudja a DX12-es alkalmazásokat. És attól sem lesz DX12.1-es az API, mert támogatja a 12_1-es feature levelt, mert ilyen DX12.1-es API még nem is létezik. Remélem érthető.
Ezt csak azért érdemes így betartani, mert ha a Microsoft esetleg hoz egy DX12.1-es frissítést, akkor nem tudod majd hova tenni, mert feature level 12_1-et önkényesen DX12.1-nek tituláltad.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Visszafele kompatibilitásról hallottál e már? DX11-ig csak feature level volt a változás.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #17115 üzenetére
A Vulkan esetében ez nem teljesen igaz. Sokkal kedvezőbb a Khronos Group fejlesztési felfogása. A koncepció szintjén a Vulkan és a DX12 valóban eléggé megegyezik, de amikor a bővítésre kerül sor, akkor a Microsoft mindig nagyon szigorú a minimum követelményekkel, holott technikai indok nem igazán van rá. Az elmúlt időszak legnagyobb újítása például a wave programozás bevezetése volt. A Microsoft ezt wave ops-nak hívja, míg a Khronos subgroups-nak. Az elnevezés tök mindegy, mert a lényege ugyanaz, még a függvények is megegyeznek, sőt a Vulkan picit többet kínál. De nem ez a lényeg, hanem az, hogy a Microsoft ezt egy új shader modellel vezette be, amolyan mindent vagy semmit alapon. Ha nincs meg az erre vonatkozó Windows 10 verziód, akkor a shader futtathatatlan. És további adalék, hogy például a Keplert és a legelső Maxwellt jól ki is zárták belőle, holott a hardverek képes lennének rá, csak megszabtak egy olyan, végeredményben szükségtelen minimum követelményt, amit pont nem tudnak teljesíteni. A Vulkan subgroups ezzel szemben minden Vulkan 1.1-es implementáción fut, függetlenül az operációs rendszertől, és így például jó a Keplerre és a legelső Maxwellre is. Az azért hatalmas előny, hogy a Khronos Group úgy dolgozik, hogy ha egy hardver tud valamit, akkor azt kihasználhatóvá teszik, nem pedig elvágják, mert csak.
(#17117) Jack@l: A DirectX 12 egy teljesen új alapokra helyezett API. Nem kompatibilis visszafelé. Ezért van az, hogy aki DX11-ben is akarja az alkalmazást futtatni, annak el kell készíteni a DX11-es leképezőt is a DX12-es mellé.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
válasz Jack@l #17115 üzenetére
A probléma továbbra is az, hogy ez operációs rendszerhez és bizonyos adott hardverekhez kötött dolgok,mint ahogy Abu ezt le írta feljebb. Míg a Vulkan nem szigorúan az. Vulkan 1.1 elégé elérhető termékskála a VGA piacon. Akár egy 5 éves kártyán is elfuthat és akár gyorsulást is hozhat és nem feltétlenül AMD-n hanem Nvidián is.
Hidd el a Microsoft a Dx 12 vel sok mindenre rávette a felhasználókat a gyártókat, és továbbra is rá akarja venni,de ez elsősorban a saját érdekeiket szolgálja és nem a tiedet valamint a gyártókét.( számomra ez azért kettős mérce jelenleg, mert egy oldalról szimpatikus , mert éppen az Intelt szívatja talán a legjobban mostanában az ARM támogatásával, eléggé sok segítséget nyújt, ami itt , ebben a topikban mindenképpen fontos szempont számunkra Nvidia-ARM- Windows 64 bit jövőképet vizionálva.)
Vulkan egyébként már nyers állapotában tud valóban látványos előrelépést produkálni adott hardverekben, míg a Dx 12 sokkal nagyobb fejlesztői optimalizálást kíván, ezzel ergo romba döntve a driver nem lényeges szlogent, amit annak idején annyira reklámoztak.[link]
Nvidia is egyre jobban mögé áll és ez kedvezni fog a VUlkan elterjedésének és a Dx 12 hasonló alapkódjai miatt ez nem feltétlenül jelent teljesen alapjaitól szükséges plusz munkát ráadásul Khronos ugyan úgy adja ki havonta a bugfixeit, mint a Micro a dx 12 mellé. tehát eléggé pártfogolt API, amit remélem egyre több játék fog támogatni. Rise of Tombraider-ben vagy éppen Wolf 2 ben példásan jól működik Nvidia kártyákkal is.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
core i7
addikt
Akkor a DX12 nek nincs jövője és ez csak a gamerek Win10 re való áttérítésére volt jó?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz core i7 #17120 üzenetére
Nincs baja a DX12-nek, de nem tudsz olyan, tényleg fontos fícsőrt mondani, amit a Vulkan 1.1 nem tud, miközben utóbbi nincs Windows 10-hez kötve. És ez független a hardvertől, egyedül a Fermi jár pórul, de az annyira régi, hogy ott a DX12 sem igazán acélos, tehát majdnem mindegy.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
keIdor
titán
DigitalFoundry xx70/xx80 what to expect: [link]
Ha igaz a két kiszivárgott adat a kártyákról, akkor egyelőre ez
xx70 = GTX-1080 + ~10%
illetve
xx80 = GTX-1080Ti + ~10% -nak tűnik... attól függ hol lesznek a végleges órajelek.A Titan V-ből kiindulva ez nem túl acélos, sokan fognak csalódni...
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
félisten
válasz keIdor #17125 üzenetére
itt a lényeg, hogy attól függ, hol lesznek a végleges órajelek, Az általad felvázolt eset is alap órajeleken nézve + 25-30 % körüli előrelépés,( GTx 1070- GTx 1080 között kb 15-20 % körüli eltérés van ) magasabb órajelek esetén ennél több lesz ráadásul az 1070 TI szinte 1080 szintű.
Ugyan olyan találgatás csak egyébként ez a videó is, mint a többi, csak pesszimistább.Én így szinte napi szinten böngészve a netet és feltéve, hogy NV valóban lép valamit, kb 1080 TI körüli( kicsit gyengébb,- 5-10 %) teljesítményre számítok az 1170 től ami kb 40 % körüli előrelépés.Egy új Arc-htól ez nagyon szép teljesítmény, biztos nem leszek csalódott, ha ennyit hoz stabilan, teljes Dx 12 és Vulkan támogatással. Még a 30 % is szép, mert ez mindig a kezdete valami újnak azért, amit tökéletesíteni és csiszolni kell, Láthatjuk Pascal is mivé alakult ki és miből indult.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
keIdor
titán
Titan V @ 2GHz-ből (vízzel mennek ennyit) elég szépen lehet következtetni, A 2688 és 3584 core nem túl meggyőző, de majd kiderül.
A 2688-at amúgy sem tudom elhinni, az nem stimmel.
A csalódottságot azokra értem, akik az új monitorokat maxon akarják járatni az új kártyákkal. (4K@144Hz)
Sok játék nem fog menni ennyivel, maximum levett grafikával.[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Ren Hoek
veterán
válasz keIdor #17128 üzenetére
4K@144 Hz amúgy is egy édes álom volt single kártyával.
1080 Ti 60 Hz átlag éppen megvan, van ahol 40-50 avg.Elég csak belegondolni, mekkora plusz kéne akkor a 144 Hz-hez. Majdnem +200%?
Ettől a gentől azt várnám, hogy a 4K árban lemenjen mid-high kategóriába és kezdjen elterjedni.
-
core i7
addikt
-
félisten
válasz keIdor #17128 üzenetére
Titan V egy elég speciális eset, mert ott ugye a malmozó tensor magok,a félprofesszionális kialakítás és az ehhez készült mindenhez jó vagy semmihez se igazán jó driver miatt azért a magas órajellel hozták ki játékban ezeknek a hátrányát.
De ha megnézed mit tesz le az asztalra Dx 12 vagy Vulkan alatt a Volta az Architekturális megfeleltetés miatt, akkor azért látható, hogy a jövő valóban az új API-kban és ennek megfelelő hardverekben keresendő. Szóval biztos vagyok benne, hogy el kell kezdenünk nekünk is azt a mantrát, amit a másik oldal már pár éve mondogat, hogy a Volta majd a Vulkan-Dx 12 alatt mutatja meg az erejét.Ami nem feltétlenül 30-40 % lesz, hanem akár 60+% is lehet.4 K 60 Hz szerintem elérhető lesz ezzel az érkező gennel már 40 % előrelépés esetén is.- A 4 K@60 Hz fölötti kijelzők kora meg még nincs itt sajnos. ilyen árak mellett nem is lesz mostanában, majd pár év talán.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
-
nagyúr
válasz keIdor #17128 üzenetére
A Titan V eredményekkel azért kell vigyázni, mert a Titan V-ben egy SM-nyi infrastruktúra 64 ALU-ra jut, míg a GeForce-okban 128-ra fog. Szerintem ez torzítja pl. a Superposition eredményt. De majd meglátjuk.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Dyingsoul
veterán
válasz core i7 #17135 üzenetére
Én nem is rejtem véka alá, hogy szeretnék mindenképp váltani, de én 1070-ről 1180-ra. Az nekem elég lenne, így sem vagyok benne biztos, hogy a cpu-m "kihajtsa" de akkor is teszek egy próbát mert VR alá nagyon kell a GPU a supersamplinghez. A múlt héten próbáltam ki a The Forest VR-t és hát 45-70 fps körül döcögött és droppolta is a frame-t pedig minden low-on volt SS nélkül... Ocsmány volt de legaláb az fps is instabil. Fallout VR is meghal ha ráhúzok egy kis SS-t., 1.0-án megy szépen stabil 90-et de ott nagyon ocsmány a játék.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Ren Hoek
veterán
válasz Dyingsoul #17142 üzenetére
Jaja nálam is ez a terv most 1070-ről. Előzetes tipp szerint simán lesz az 250K is, és akkor még örülhetünk.
Azért ennyiért remélem már odapörköli az 1080 Ti-t.VR-hoz tényleg kell a 90 FPS, mert szétcsapja az agyad
Próbáltam Oculust noti 1070-el, és nem votl az igazi. Bár ez emberfüggő, de szerintem én tuti hánynék 60-70 FPS-től hosszabb távon.[ Szerkesztve ]
-
félisten
nemsokára GTC.[link] lehet jön némi valós infó. Szerintem az autóiparba szánt Turingot bemutatják, abból lehet már következtetni, ha esetleg nem is jön konkrét infó. Persze az lenne a jó, ha jönne valós hír a GTX szériáról.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-