- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wesder
félisten
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Wesder
félisten
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Attila_1976
csendes tag
[ Szerkesztve ]
-
Wesder
félisten
-
Nezek itt ki a fejembol, hogy ennek az osszehasonlitasnak megis mi a franc ertelme van, aztan kattintas utan leesett, hogy az almighty teraflops...
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Bad Pritt
félisten
Lies, Broken Promises and The Death of Google Stadia
Tanulságos összefoglaló.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
addikt
Semmi Ubisoft-os pletyi, károgás?
Ha tudni nem is de sejteni lehetett..
A vicc, hogy most hallgattam beszélgetést és azt fejtegették, hogy őket nem is akarják majd megvenni. Max tencent vagy más kínai elviszi mobil játékokra a címeket, mert annyira ki lettek véreztetve például egy AC-ból már nehéz lesz bármit kihozni. -
Bad Pritt
félisten
Jaja, totálisan ki lett véreztetve az AC, de tényleg annyira, hogy a Valhallát 20 millióan próbálták ki két év alatt és 1 milliárd dolláros bevétele volt az első évében és nemrég jelentett be a Ubisoft három különböző AC projektet. Gyakorlatilag az egyetlen valamirevaló érték a Ubisoftnál jelenleg.
-
Moby
addikt
Mobbilra viszik a játékaikat?
A ubisoftnak egy vagon játéka van most is mobilon, és volt a múltban is. Például a komplett AC Chronicles széria.