- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen monitort vegyek?
- Philips LCD és LED TV-k
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Projektor topic
- Csernobilba kalauzol az új GeForce driver
- Milyen videókártyát?
Új hozzászólás Aktív témák
-
hombre[EU]
veterán
-
Wesder
félisten
válasz hombre[EU] #6051 üzenetére
Az a 3-6 hónap timed exkluzivitásról beszélünk, ráadásul ahogy most fogadták a Scornt az emberek, hatalmas bukás lett volna szerintem ha egyszerre jön mindenre. Jól jött nekik ez a GamePass pénz.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Wesder
félisten
válasz Bad Pritt #6047 üzenetére
Ha belement volna a Sony, csak nyert volna vele, mivel az utolsó ok is megszünne, amiért az emberek xboxot vesznek, magában, vagy PS mellé. Pármilliárd dollárért egy ekkora ziccert kihagyni. Lényegében teljesen irrelevánsá tette volna a konzolt a Microsoft.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Wesder
félisten
válasz hombre[EU] #6054 üzenetére
Értem hogy ugyanazt csinálja, csak nem mindegy hogy mivel. Egy FF7R mellé megyik MS timed címet tudnád odatenni az elmúlt évekből?
Nem igazán emlékszem AAA timed címre, aztán lehet hogy az én memóriámmal van baj.
[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Wesder
félisten
válasz hombre[EU] #6056 üzenetére
De az nem timed.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
negyven2
veterán
De az, mert elloptak a Sony-tó (hiszen PS ex. cím is lehetett volna)l!4!négy
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
T.Peter
őstag
Van linked arrol hogy csak timed? En nem talaltam igy hirtelen.
Amugy szerintem a csapat anno orult hogy jott az MS es adott nekik annyi penzt hogy legyen ebbol az egeszbol valami. Lehet a Sony-nal is jartak de ok nem lattak ebben annyit. Plusz az is jot tehetett hogy csak xboxra kellett optimalizalni.[ Szerkesztve ]
-
negyven2
veterán
válasz T.Peter #6060 üzenetére
Amit én találtam, abban csak annyi volt, hogy egyrészt folyamatosan vizsgáljak, hogy hova érdemes elhozni a játékot, a konkrét PS5-ös megjelenésre meg a szokásos válasz, hogy jelenleg nincs olyan információnk amit meg tudnánk ezzel kapcsoltba osztani.
De amúgy elvileg az MS kommunikációja az, hogy ha egy játékot Console Launch ex. cím az biztosan csak timed, és ezek nagy része egy éven belül jön máshová is. Ami sima Console, az már lehet akár 1+ éves timed is, meg akár örökös (belsős címek esetén szinte biztos az Xbox only dolog).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
addikt
-
EmThor
addikt
Ugyanaz a hiszti megy mint a Plague Tale 2 esetében, hogy "jaj nincs 60fps". És? Alig 2 éve jöttek ki ezek a gépek, az lesz a vége, hogy jövő ilyenkor a polcokon lesz a még Series-ebb X + PS5 Pro, 250-300e-ért. És a régi játékok patchelt változatait kapjuk majd 60/120fps-sel. A fejlődés jó dolog, de ez így nem vagyok benne biztos, hogy jó irányba visz.
Gaming is staying up until 3am to earn a trophy that isn't real....but is!
-
válasz ProEvoFan #6073 üzenetére
Jó kérdés. Pedig amúgy egy teljesen logikus lépés lenne. És azért általában ami megy 4k-ban stabil 30fps-el, az menni szokott fhd-ban 60-al. Vagy ha nem, akkor annyira közel van hozzá, hogy minimális finomhangolás elég.
Passz."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
zozika84
őstag
Még el sem kezdtek normálisan nextgen only címeket fejleszteni, de már úton van a Ps5 Pro és az új Series X....ez csak szerintem nagyon fura??
PSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405
-
addikt
Eddig is volt olyan cím, ahol nem azonos FPS -t tudott a Series S, mint a Series X. Oké, jellemzően nem 30-60 -ról szólt a történet, de ezután sem lenne meglepő.
Mondjuk egy MS FPS boost nem tudom mennyire lehet segítség ebben a témában.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
válasz zozika84 #6076 üzenetére
Ez most így két év alatt hanyadik "bizti úgy van, trust me bro" pletyka arról, hogy már konkrétan létezik is mindkét nagynál pro verzió?
Tippre úgy az ötvenedik. Mármint az ötvenedik olyan, ami már "megerősített" meg "megbízható".
Részemről továbbra is úgy vagyok vele, hogy nagyon meglepne, ha igaz lenne, hogy már ott tartunk, hogy fejlesztőknél vannak a devkitek."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
addikt
Abból indult jelenleg a sztori, hogy állítólag! küldtek ki a PS5 -ből tesztelői példányokat. Ami egyes források szerint nem jár hardveres fejlődéssel, hanem a mostani modelleket váltja majd fel, ami egy saját gyártású, USB -n csatlakoztatható lemezmeghajtóval használható fizikai példányok futtatására.
Állítólag!!!!!!!!!
Tehát alapjaiban nézve egy digitális gép, külső lemezmeghajtóval.
Szerk.:
Ez meg a másik pletyka.Csak eddig kerestem...
Nem hiszem, hogy mostanában lesz generációs fejlődés.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
-
-
addikt
Azt mondjuk kavarják a pletykák, hogy külső vagy könnyedén leszedhető lemezmeghajtóról van szó.
Ez már amúgy elég régi sztori, csak én pletykát ritkán szoktam megosztani. Nem csak azért, mert nem lehet valóságalapja. Hanem azért is, mert az utóbbi években megváltozott piaci helyzet, gyártási, ellátási problémák és egyéb indokok miatt sokszor a cégek is arra kényszerülnek, hogy módosítsanak a terveken.
Tehát lehet valami be volt tervezve, esetleg beszéltek róla egy értekezleten, de akkor érdemes róla beszélni, ha tényleg történik is valami.
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Bad Pritt
félisten
A Microsoft cseszett ki az egész generációval, mikor kiadott egy ennyivel gyengébb gépet, mert így bármikor optimalizálatlan vagy az elvártnál alacsonyabb minőségű játékot ad ki valaki, lesz mire mutogatni, akár jogos, akár nem. Ugyanúgy, ahogy az előző generáció második felében az alap Xbox One, úgy most már a launch pillanatától megvan a bűnbak.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
addikt
-
Szabi®
addikt
Nem tudja véletlenül valaki, hogy a State of Decay 2-ben lehet a karakterpáros között váltani
-
hombre[EU]
veterán
válasz Bad Pritt #6088 üzenetére
abból a szempontból érthetō,hogy a stúdiók mindig késésben vannak a kiadó felelōtlen döntései miatt, hajtják magukat és a gyengébb konzol mindig egy probléma lesz launch elōtt. pc-n letojod, beírsz bármit minimumnak, nem fognak milliók toporzékolni,ha nem mūködik jól. a több munkát senki sem szereti
Life, Uh, Finds A Way
-
addikt
Amúgy itt lehet még azzal játszani, hogy alacsonyabb csíkszélességre kerül a gyártás, amivel lehet fogyasztást csökkenteni, illetve nem szükséges akkora hűtés sem hozzá. Nem tudom hogy ezzel együtt mennyivel lehetne több erőt kisajtolni belőle.
Viszont ezzel együtt valószínű lényegi különbséget így sem okozna teljesítményben.
Tehát én azt gondolom, hogy valódi hardveres fejlődés lenne szükséges egy újabb modellhez, ami nem hiszem, hogy mostanában meg fog történni.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #6091 üzenetére
Én abszolút megértem a gondjukat az S-szel és szerintem a Rocksteady-s csávó elég jól levezette itt az egész problémakört. Más kérdés, hogy vajon a Gotham Knights látványvilága tényleg indokolja-e a 60fps hiányát.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
addikt
válasz Bad Pritt #6093 üzenetére
Csak itt alapvetően az a baj, hogy konzolnál végig "kell" támogatni egy generációt. Pont úgy, ahogy ahogy ezt megtették One -nál és One X -nél is. Ahol azért volt különbség hardverben.
Ott miért tudták ezt megoldani, és most miért nem Series S és Series X esetében? Ott is voltak eltérések a játékoknál...és nem pont úgy futott a két modellen. Úgy emlékszem FPS -ben is volt alkalmanként különbség, de javítsatok ki, ha nem így lenne.
Az oké, hogy most nem ott tartunk és később probléma lehet belőle. De szerintem ez eleve egy speciális generáció, és nem biztos hogy úgy fognak érkezni a friss modellek, mint One/PS4 időben.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Bad Pritt
félisten
Előző genben sem tudta mindenki megoldani, baromi széles skálán mozgott a különböző változatok minősége egymáshoz képest is, már ha volt egyáltalán. Rögtön ott a Rocksteady előző játéka, ugyanaz a verzió fut az Arkham Knightból mindegyik gépen, csak a One X mindenhol tartja a 30 fps-t.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Pontosan. Mert most mi az, amivel többet tydna egy pro vas? Megkapná az új zen-t, és... Ennyi. Semmi értelme szívni vele, annyira minimális plusz, hogy tényleg szóra se érdemes. Így hirtelen nem is tudom, hogy van - e konkrétan fejlettebb amd grafikus architektúra, mint ami a mostani konzolokban van, vagy van - e akkora fejlődés gyártástechnológiában, hogy konzolos keretek (tehát max 300-400W mindennel együtt) tudjon számottevően többet. Szvsz nincs, tehát nincs is mire építeni a pro gépeket, tehát kb kizártnak tartok bármilyen devkitet. Majd talán egy év múlva, de inkább kettő.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
addikt
válasz Bad Pritt #6095 üzenetére
Volt olyan játék is, ami enhanced verzióban sem tudta tartani a 60 FPS -t. Tudom, mert elég érzékeny vagyok erre néhány játéknál. Mellesleg a Digital Foundry is igazolta.
Ettől függetlenül most is van olyan játék, ami nem azonos FPS -en és felbontáson fut Series X -en, mint az S modellen.
Tényleg ekkora ász lesz ez a játék grafikában, hogy a Series S problémát jelentsen?
Szerk.:
Azt vágom, hogy egy játéknál nem minden a felbontásról és az FPS -ről szól. De a fenti Twitter hozzászólás gyakorlatilag arról szól, hogy a Series S (is) fogja vissza azt, hogy az erősebb gépeken 60 FPS -ben fusson egy játék.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Bad Pritt
félisten
Nem hiszem, hogy annyira szép lesz a játék, szimplán nem volt idejük/pénzük/energiájuk tovább optimalizálni. A Series S csak egy púp a hátukon ezen felül, amire rá lehet fogni akár a problémákat.
A Series S azért is fogja vissza, mert arra is kell fejleszteni, ami időt vesz el a többi verziótól.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Playstation 5 Slim Digital bontatlan 2 év garancia
- Nintendo Switch Lite (64 gb)+ Essentials Kit + 2 játék
- XBOX Series X / S HDMI csatlakozó csere, 1 napos határidővel, 3 hónap garanciával, üzletben!!
- XBOX Series, ONE, S, X, XBOX360, PS4, PS5 konzolok és kontrollereik javítása garanciával üzletben!
- Nintendo Switch OLED + 128 GB SDcard + Zelda TotK kontroller és tok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest