- Vezetékes FÜLhallgatók
- OLED TV topic
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Amazon Fire TV stick/box
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- iPad topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rég használtam a PS5-öt. De most végigjátszottam az FFXVI-t. És nem tudom, hogy beképzelem e, de feltűnt, hogy PS5-ön mennyire nincs töltőképernyő. De Xbox-on ez valahogy nekem nem tűnik fel. Még az Xbox exkluzív játékoknál is van ha jól emlékszem.
Beképzelem, vagy tényleg csak a Playstation figyel erre oda?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz Bad Pritt #12503 üzenetére
A Halo indulásnál például sokat tölt asszem (gyerek játszik vele nem én). Forza is, mindkettő.
#12502Wesder
Nem tudom, csak így az érzés elkapott, hogy Xbox-on sokkal több töltőképernyőt bámulok. Aztán lehet, hogy beképzelem.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
negyven2
veterán
Ez nem feltétlenül neked válasz, csak részben ezzel kapcsoltabban pont jól jött ki ez:
///Sarcasm On
Sajnos az Xbox X|S konzolokban nagyon lassú az SSD a PS5 "HiperszuperCsodaNexNextNextGen" SSD-jéhez képest.
Itt van pl. a legjobb bizonyíték rá, hiszen ez a játék azért kapott ilyen alacsony pontokat mert nagyon lassú az Xbox SSD-je. Anyira, hogy emiatt nagyon sok dolgot ki kellett dobni a játékból, hogy megoldható legyen az Xbox lassú SSD-je okozta hátrányt (többek között a PS4-es változatott is emiatt dobták ki, mert az Xbox lassú SSD-je azt a kidadást is visszafogta). Pedig a fejlesztők olyan profikból állt, hogy ha az Xbox lassú SSD-je nem lett volna, akkor a Sony nehogy felvásárolta volna őket, de ők lett volna a PlayStation üzletág koronaékszere (az Insomniac-os, Naughty Dog-os emberkék fejlesztői tudásban sehol sincsenek a TeamKill Media-hoz képest)! Viszont sajnos amiatt, hogy az Xbox SSD-je nagyon lassú, ezért nem biztos már, hogy felvásárolja őket a Sony... ez van, sajnos nagyon lassú az Xbox SSD-je...
///Sarcasm Off
* Aki esetleg nem értené, ugye pár hónapja telesírták a netet fejlesztők, hogy mivel ez alapvetően egy multiplatform cím lesz (ez saját döntés volt), ezért nagyon nehéz dolguk van, mert a megálmodott elképzelésük útjába áll az Xbox X|S konzolok lassú SSD-je! És mivel paritást akarnak az összes bejelentett platformon (PS5/PS4/X|S/PC), ezért nagyon tanakodnak, hogy hogyan oldják meg azt, hogy ugyan azt az élményt kapják az Xbox-os felhasználók mint a többi platform felhasználói. Kicsit később aztán dobták a PS4-es kiadást, mert elmondásuk szerint nincs idejük a többi platform mellett még azzal is foglalkozni!
Persze nem az Xbox SSD miatt lett ilyen a játék, de érdekes volt látni azt, hogy a kommunikációjuk egy része a Sony és a PS5 totális felsz*pásából állt, valamint az Xbox platform kvázi szidásából (konkréttan nem egyszer az Xbot jelzőt használta a stúdió vezető tag)!"Zombies can’t swim. Famously underutilised anti-zombie measure. Walking Dead would have been over in one series if Rick Grimes had used his brain and gone to the Everglades."
-
ldave
félisten
Úgy látszik az Nvidia tényleg készített egy egyedi Tegrát a Nintendo részére: Inside Nvidia's New T239 Processor: The Next-Gen Tegra For Switch 2?
A Slime draws near! Command?
-
Wesder
félisten
(Forbes) Bungie would have been in jeopardy as a studio if the Sony buyout did not happen.
New Revelations About ‘Destiny 2’ Declines, Bungie Layoffs And Final Shape As Make Or Break
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
l.skywalker
félisten
válasz Bad Pritt #12511 üzenetére
Maga a service működik, még ha repetitív kicsit copy+paste szinten tolják a tartalmat, de évi 2-3 hetet kivéve mindig van elég játékos. Ezek a fenti problémák ahogy írják is inkább a cégirányítást érintik, nem a projekteket direktben és pont ezeknek az elhibázott döntésekben volt nagy szerepe a Sony felvásárlásnak is. Kvázi anélkül már a projektek is bajban lennének.
[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz l.skywalker #12512 üzenetére
Az utóbbi pár hír alapján baromira nem egy jól működő live service és fejlődő cég képe rajzolódik ki az ember szeme előtt.
The trendline of spending on the game over time made the current year’s revenue estimates somewhat logical, so yes, the 45% miss is important, and was not necessarily some wildly inflated projection, however nearsighted it ended up being. There has been a real, damaging drop post-Lightfall in terms of player engagement/spending. And Lightfall sold very well.
45%-kal nézték el az éves bevételt előzetesen... ez wtf kategória, kisebb játékokat beszántanak ilyen elmaradás után.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz l.skywalker #12514 üzenetére
Az oké, de ez bevétel, az meg kész játékból folyik be, ami meg csak a D2 nekik jelenleg.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
l.skywalker
félisten
válasz Bad Pritt #12515 üzenetére
Tehát a Destiny képes volt önmagában a bevételek tervezett 65%-át hozni. Visszakanyarodva az elejére: a vezetés a rossz, nem pedig a Destiny. Jó bevételt generál, jól működik és van játékosbázisa. És a vezetés rosszul sáfárkodik vele. Értem, hogy mit akarsz mondani, de nem a Destiny mint Live Service játék bukott meg, hanem a Bungie mint Live Management.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz l.skywalker #12516 üzenetére
Nem, a D2 a tőle elvárt bevétel 55%-át tudta hozni. Szerinted ha egy live service játék jó akkor a fejlesztője elszúrja ilyen mértékben az éves forecastot? Ráadásul úgy, hogy nem is újoncok a piacon egy vadiúj játékkal, hanem közel 10 éves tapasztalatuk van benne és egy 6 éves programot dédelgetnek.
Nem azt írtam, hogy bukott, azt írtam, hogy jelenleg nem működik jól, ez meg szimpla tény és feketén-fehéren le van írva pl. ebben a cikkben is, nem igazán értem ezt a csörtét.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
l.skywalker
félisten
válasz Bad Pritt #12517 üzenetére
Számomra nem az jön át az elmúlt napok híreiből, hogy a D2 nem hozta az elvárt bevételt, hanem a Bungie allgemein. Vállalati szinten nem teljesültek a célkitűzések.
[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz l.skywalker #12518 üzenetére
Egy termékük van a piacon, mi másból lenne?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
l.skywalker
félisten
válasz Bad Pritt #12519 üzenetére
Ha szőrszálhasgató akarnék lenni akkor kettő, mert ott a Destiny 1 is
De a lényeget nem érted. A bevételt érintő célkitűzést a vezetőség maga állította be, annak fényében, hogy milyen kiadásokkal számoltak az évben az új projektek kapcsán és a D1-D2 fenntartása kapcsán. Alapvetően magasak voltak a kiadási projekciók és a normálisabb munkavállalók már menet közben látták, hogy tarthatatlanok lesznek a játékok jelenlegi bevételei mellett. Ennek ellenére a pénzügyi év elején mégis azt a ELVÁRÁST támasztották a Destiny 2-vel szemben, hogy: majdnem 2x annyi bevételt hozzon, mint amennyire képes lenne, mondom ezt úgy, hogy én játszom a játékkal és látom, hogy mennyire van az arcunkba tolva az IAP és stb. Tehát ráfeküdtek a bevételek növelésére és a Final Shape a valaha volt legnagyobb mennyiségben értékesített pre-order DLC-je lett a címnek. Ha papíron nézzük akkor igen, a Destiny 2 megbukott, mert nem tudta hozni az elvárt számokat, de ha logikusan nézzük, akkor a vezetőség bukott meg, amikor irreális célokat tűzött ki a vállalatnak bevétel oldalra úgy, hogy csak egy félig hulla D1 és egy ennyire képes D2 van a tarsolyában. Ezért mondom, hogy fontos megérteni, nem a fejlesztők munkája, a játék minősége, a játék látogatottsága hanem csak és kizárólag a Bungie vezetősége bukott meg, mert rosszul sáfárkodtak azzal ami rendelkezésükre állt és a szart is ki akarták szipolyozni belőle mindezzel lehetetlen helyzetbe hozva a saját fejlesztőiket és a játékosokat is. És mi lett a rossz döntéseik végeredménye? Miután új HQ-ba költöztek drágán, elköltöttek a készülő projektjeikre mérhetetlen mennyiségű pénzt, visszavásárolták a dolgozóktól a részvényeket, hogy eladhassák a Sony-nak ---> hogy elkerüljék a teljes malőrt: kirúgtak 100 dolgozót.Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
consono
nagyúr
válasz l.skywalker #12520 üzenetére
Hát azért nyilvánosan elnézést kértek a D2 játékosbázistól és változásokat ígérték...
"In God we trust. All others must bring data"
-
l.skywalker
félisten
válasz consono #12521 üzenetére
Nyilván ez most rajtunk csattan, nem is a Marathon és a Matter játékosokon ill. a még név nélküli játék játékosain.
Jelen állás szerint úgy néz ki, hogy még tovább a Destiny marad az egyetlen bevétele a Bungie-nak, tehát változás kell, hogy a kiadás-bevételi egyensúlyt rendbe hozzák. Mi játékosok a játékon belül már egy ideje látjuk, hogy főleg IAP oldalon kezdenek elborultak lenni, érezhető volt, hogy low effort-al akartak több játékost játékon belüli vásárlásra ösztökélni. Ezen változtatni kell, de akkor még ennél is kevesebb bevétellel kell számolniuk. Tehát a kiadásaikat kell még a leépítések után is újragondolni.
[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Wesder
félisten
válasz l.skywalker #12522 üzenetére
A Marathon ès a Matter nem ugyanaz? Ès ha nem, akkor what's the Matter?
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz l.skywalker #12520 üzenetére
Továbbra sem látom magam előtt, hogy egy ekkora cég ilyen tapasztalattal ennyire mellélőné az elvárásait egy jó játékkal kapcsolatban, de te tudod.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
l.skywalker
félisten
válasz Wesder #12523 üzenetére
Nem, nem ugyanaz. A Destiny-n kívűl három játék van most a Bungie-nál készülőben, ebből kettő ismert:
- Marathon
- Matter
és még egy amire a NetEase-től kaptak pénzt: [link]És ezen túl a Sony akvizíció óta pedig a Sony többi stúdiójánál készülő multiplayer játékba is beszakértenek
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
válasz Bad Pritt #12524 üzenetére
De hát pont ez a probléma, hogy ez történt. Semmi másról nem szólt az elmúlt 3 nap csak arról, hogy a Bungie vezetősége elkúrta a helyzetet és emiatt kellett kirúgniuk 100 embert. Maguk a kirúgott fejlesztők is erről számoltak be és egyre inkább derülnek ki a még rosszabb részletek főleg Schreier és Paul Tassi írásaiban (utóbbi maga is nagy Destiny játékos amellett, hogy a Forbes-nak ír)
[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
válasz Bad Pritt #12526 üzenetére
Az egész év erről szólt, hogy elhibázott vezetői döntéseket magyaráztak. És persze hazudnék, ha azt mondanám, hogy a játékban nem lehetett semmit sem érezni ebből, mert az IAP mellett a Lightfall minősége is eléggé mellbevágó volt, valamint az utóbbi időkben elég sok glitch és bug rontotta pár napra a játék minőségét, amit régebben elég határozottan és gyorsan javítottak, most kevésbé. És általában ezek vezetői döntések voltak. Ha még hinni lehet a pletykáknak, akkor az is a felűlről jövő direktíva volt, hogy az erőforrásokat megosztották a futó, készülő és Sony-s projektek között, aminek jellemzően Destiny vallotta a kárát. De ezek már csak az egyébként is kellemetlen helyzetet fokozzák nálam.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz l.skywalker #12528 üzenetére
Eddig azt írtad, hogy nincs baj a játékkal, most meg mégis? De ez igazából költői kérdés, mert mind tudjuk, hogy se a Bungie, se a Destiny nincs túl jó állapotban jelenleg, még kívülről is látszott idén, ahogy a Lightfallt fikázták a játékosok, a mikrotranzakciós balhékkal tele volt a net, a fejlesztők járták az internetet Twittertől kezdve podcastokon át írott meg videós cikkekig és próbáltak bocsánatot kérni meg magyarázkodni, most meg kiderült, hogy nem hozott a játék annyi pénzt, mint várták és szivárognak el a játékosok.
Mindezzel együtt én azt nem mondanám, hogy bukott, mindkét konzolon toplistás a népszerűsége és simán visszahozhatják tartósan az elvesztett játékosokat az utolsó DLC-vel.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
l.skywalker
félisten
válasz Bad Pritt #12531 üzenetére
1. Direkt írtam, hogy hazudnék, ha azt mondanám, hogy nincs baj vele, de alapvetően jó játék, a műfajában a legjobb. De ezek a problémák is a rossz vezetői döntések eredményei voltak, nem pedig a játék mechanikájának, működésének, felépítésének. Ha játszol a játékkal (márpedig én játszok), akkor ezt tudod.
2. "mind tudjuk" - Akkor azt is tudod, hogy a DLC-t követő első szezon kifejezetten jóra sikerült (Season of the Deep) ill. a mostani is nagyon tetszik a játékosoknak, már régen túllépett a Lightfall-on az játékosok magja. És a Final Shape-t is elég szépen előrendelték. A mikrotranzakciós balhé alatt kíváncsi lennék, hogy mit értesz pontosan...
3. Nem a fejlesztők jártak bocsánatot kérni, hanem a vezetőség
4. Annyi pénzt sosem hozott volna, hogy ezt a 45%-os bevételkisesést fedezze, és még mindig ez a lényeg az egészben, hogy igen a Bungie vezetősége elszabta a játék vezetését.
5. A játékosbázis nem csökken, ugyanazokat a mintákat követi a játék látogatottsága mint minden évben. DLC megjelenésekor az egekben, szezonok elején áltagosan jó, szezonok vége felé alacsony. Ez most sincs másképp.Tudom, ez nem mérvadó, de én napi szinten játszok a játékkal elég régóta, tudom, hogy mik miért történtek vagy nem történtek és igen eléggé benne vagyok a játékot körülvevő információáramlásban is.
Ez a mostani balhé csak és kizárólag a vezetőség hibája. A játék rendben van, de rosszul gazdálkodtak annak erőforrásaival, a fejlesztői gárdával és legfőképpen a pénzükkel. Többet költöttek, mint amennyit a játék kitermelt és a végén nyilván azt mondták, hogy a gond az volt, hogy elmaradtak a bevételek. Ha azt mondták volna, hogy rosszul lőttük be az idei bevétel tervet, akkor most már nem arról szólna a fáma, hogy hány fejlesztő ment el, hanem arról, hogy kik mennek el a vezetésből. És még ez is bekövetkezhet, nem tudom a Sony-nak ebbe mennyire van beleszólása.[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz l.skywalker #12532 üzenetére
Ha te mondod biztos így van, én csak ismételni tudom magam, az idei hírek nem egy egészséges játék benyomását keltik, tök mindegy, hogy kinek a hibája.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
l.skywalker
félisten
válasz Bad Pritt #12533 üzenetére
De hát épp ez a lényeg, hogy nem mindegy. A termék jó, piacképes. A játék egészséges. Akik eladják azok a hibásak, mert nem az értékének megfelelően bánnak vele.
Nem mindegy, hogy a játékot kell teljesen újracsinálni vagy pár vezetőt kell csak lecserélni.
[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz l.skywalker #12534 üzenetére
Én inkább azt látom, hogy sikerült a csalódott, dühös fejlesztők naratívája szerint egy ellenségképet kreálni a Bungie menedzsment személyében, Schreierék után a fanok ráharaptak, aztán a valóság meg valszeg itt sem ilyen fekete-fehér.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Nézegetem, olvasgatom a Modern Warfare 3 híreket, huh genyo... ez azért egy elég jó kis táptalaj egy biblikus méretű botrányhoz. Kedvenc részletem az az egészben, hogy PS4-es MW2 lemezt kért a játék pár embernek meg hogy nem volt (lehet még most sincs?) platinum trófeája PS-en, mert MW2 DLC-nek tekinti a rendszer, mi az isten ez...
E mellé jöhet az indokolatlan 230 gigás méret, a rengeteg asset swap korábbi részekből, kimagaslóan szar kampány, amire még az IGN (!!!) is csak 4 pontot (!!!) adott és kész is a forgatókönyv egy finom botrányhoz. Kíváncsi leszek, eléri-e a kritikus tömeget az elégedetlenkedők aránya és végre megpofozzák az Activisiont ezért a szennyért.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
őstag
válasz Bad Pritt #12537 üzenetére
Eddig is volt sok szar COD rész és nem történt semmi.
Amúgy lehet az eladás miatt már nem érdekelte őket, az MS gondja lesz, úgy voltak vele...Nekem felvásárlás előtt is az volt a véleményen, hogy ez a lufi kezd kipukkanni. Már nincs benne annyi meg akik csinálják se tudnak már mit kitalálni ennyi rész után, főleg egészséges megújulás nélkül.
Warzone nyilván nagyot ütött a többi BR sikerét kihasználva de annak is már sok éve.
Ami zavar, hogy pont egy ilyen nagyobb stúdiótól várnék valami újat. -
Bad Pritt
nagyúr
Szerintem ilyen szintű teljes játéknak csúfolt teljes árú DLC blamájuk nem volt még.
Warzone még mindig a legnépszerűbb játék minden platformot egybevéve, azzal valszeg nincs nagy gondjuk, az éves megjelenéseiknek kéne végre bukni.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
őstag
válasz Bad Pritt #12539 üzenetére
A lényeg az új multis játékmódok, pályák és fegyverek.
De az ilyen kölcsön hatásban van. Van a keményebb Warzone BR és mellé a Casual lövölde.
Ezzel tolják legtöbben szerintem.
Kampány alig érdekel valakit, 5 óra alatt lenyomják és kész. 10 éve nem erről szól a játék, kétlem hogy a nagy kampány miatt vennék millióan. -
negyven2
veterán
válasz Bad Pritt #12539 üzenetére
De ezt tudni lehetet, hogy még tavaly egy DLC volt a tervekben, hiszem akkor az volt a nemhivatalos közlés (pletyka), hogy 2023-ban csak egy nagy fizetős DLC fog hozzájönni. Aztán miután megakadt kicsit a felvásárlás (látszott hogy, csúszni fog), jöttek az újabb hírek, hogy mégis teljes kiadás lesz. Lehet a fejesek úgy voltak vele, hogy akkor mégis kell teljes árban kell majd adni, hiszen ha nagyon csúszik, vagy nem jön létre, akkor azért jól jön majd egy teljes árú cím az éves jelentésbe, hiszen úgyis megveszik majd azt is.
"Zombies can’t swim. Famously underutilised anti-zombie measure. Walking Dead would have been over in one series if Rick Grimes had used his brain and gone to the Everglades."
-
-
negyven2
veterán
"Zombies can’t swim. Famously underutilised anti-zombie measure. Walking Dead would have been over in one series if Rick Grimes had used his brain and gone to the Everglades."
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #12547 üzenetére
Főleg, hogy szemben a mostani általános hisztivel szemben azért sok olyan helyzet van, hogy egy generatív AI, igazából még meg is könnyíti egy fejlesztés menetétt. Persze ott van, hogy egy játékfejlesztésnek, a kizárólag "alantasabb" részeit végzőknek munkáját teszi majd kvázi feleslegessé... legalábbis nagy részüknek. De pl. az AI által generált random NPC-k, vagy harmad-negyeleges háttérbeli dolgokat (pl. objektumokat), simán kiválthatják, és akkor nem kell szerencsétlen Naughty Dog/Rockstar fejlesztőknek kidolgozni az elérhetetlen, 8km-re lévő fűszálak erezetétt.
más:
DF Weekly: Testing Marvel's Spider-Man 2 on the worst PS5 SSD money can buy
Timecode ugrásos videó hozzá: How does Spider-Man 2 work on the slowest PS5 SSD?
De röviden, az 1782MB/s-re lassított SSD-n, kb. ennyi hátrány jött ki:
"...it still works just fine in the content I tested, the only noticeable difference coming from ultra-fast loading times losing a second or two when starting the game, with some in-game segments heavy on storage lagging a few frames behind - but with no signs of any actual performance drops.""Zombies can’t swim. Famously underutilised anti-zombie measure. Walking Dead would have been over in one series if Rick Grimes had used his brain and gone to the Everglades."
-
l.skywalker
félisten
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
Sony (PlayStation) 2023 Q2:
- 4,9 millió PS5 ment el ebben a negyedévben ('22 Q2: 3,3m), 46,6m eladott gépnél tartanak
- Szoftvereladás: 67,6 millió ('22 Q2: 62,5m)
- 5 millió eladott példány felett a Marvel's Spider-Man 2
- Aktív PSN felhasználók: 107 millió ('22 Q2: 103m)
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X 1TB - 24 hónap garancia, vállalkozástól hibátlan működéssel!
- Ps4 1TB megkímélt 3db kontrollerel
- Playstation 5 Drive Edition 825GB (CFI-1216A), 6 hónap garanciával, Bp-i üzletből eladó
- Microsoft Xbox One X 1TB Játékkonzol
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB digital játékkonzol fejhallgatóval garanciával hibátlan működés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen