- Vezetékes FEJhallgatók
- Apple notebookok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Projektor topic
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Samsung LCD és LED TV-k
- ZIDOO médialejátszók
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hogy a francba lett 64500 perces Spotify-on?!
Itthonról melózok, nagyon sokszor megy a zene közben, és így is "csak" 28000 percem lett az évben. Ennek több, mint a duplája, az nem semmi.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
.LnB
titán
válasz consono #13101 üzenetére
Neem sajnos. Bár sokat foglalkoztat a dolog. Én nem merek bedugott fülessel tekerni. Elég para. Ilyen nyitott, vagy csontrezgetős kellene. Amikről meg nem hiszem el, hogy jól szólnának, plusz marha drágák kipróbálni. Ezért sose hallgatok zenét tekerés közben.
#13102opr
Pedig meló meg kocsi. Az irodában fixen hallgatom egész nap (a kocsi ehhez képest elhanyagolható). Otthon viszont nem.
Tavaly írta is, hogy [kép] a Magyarok 97%-nál több zenét hallgattam. Idén sajna nem írt ilyen statot.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Döglött Róka
veterán
En is bringazok es van a jabranak true wireless fulese amin beallithato hogy mennyi hangot engedjen at. De BPn nem mernem hasznalni en se
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
consono
nagyúr