- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Egérpad topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Hirdetés
-
Már a Patriot is jegyezhet MPOWER szériás DDR5 RAM-okat
ph Az MSI visszatérő termékcsaládjába illeszkedő készletek kétféle kapacitással érkeznek, három sebességszintre.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Galaxy A73 is telepítheti a One UI 6.1-et
ma Amennyiben rendelkezik ehhez szükséges 2,6 GB szabad tárhellyel.
-
PROHARDVER!
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutuhawer
őstag
a stat frissül, amint újra belépsz a játékba. Tehát belépsz, frissítesz, és hamarosan frissül.
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
milomi
tag
NFree annyit hogy igen az Exige-t csak egy E30 tudja elverni T2 ből.. de az is rajtnál... 150 fölött úgy gyorsul az Exige hogy nemvolt még olyan E30 amit nemtudtam elkapni a verseny végére... hozzá teszem a kanyar sebbeségnél nincs jobb az Exigéjétől
Azt megjegyzem mellé van AUDI A1 em RX7 RZ , Boss 302 , és MEgane RS Rendőrös és az Exige.. az Exige mindent ver
NFS World Nick Ewing1987
-
nmemlekszem
csendes tag
Köszönöm, gyors mentem párat kék rugóval még, mert reggel valami csoda folytán f@szán tapadt és hogy legyen viszonyítási alapom.
Sajnos csak imp ment bele pirosból, de tényleg jobban fordul, városban frankó, viszont ha huplinál patkázok akkor már meg-megcsusszan, bár ez a kéknél is volt ott kicsit később indult meg, de sz@rabb volt megfogni.
Egyenlőre időket nem mentem, traffic szokás szerint nem akarja, meg nitro sincs sok..
Igen 1 pályán sajnos elég sokat kell küszködni mire összeáll és akkor még jönnek a civilek, bár van ahol nem szórakoztam annyit, de olyan is ami egyáltalán nem fekszik. Nálam mostanában csak akkor jön kocsi ha már frankón ívre rakom, örülök magamnak, azt kanyar közepén amit nem láttam be megjelenik. Az egyenesek, enyhe kanyarok persze tiszták egy darab civil sincs...
Azt vettem még észre, de lehet csak jó pillanatokat fogtam ki, hogy amikor a játékban hajnalodik sokkal kevesebb a civil kocsi, mint egyéb időben, ez eddig is így volt és csak nekem nem tűnt fel?(#6392) tutuhawer
Hát nem tudom... Ezt a 2:34-et láttam már korábban, időben lehetséges lehet, de állítása szerint ismeret, gyakorlat nélkül mente ezt, azt kizártnak tartom. Az autóba lehet benne van,de hogy mindezt begyakorlás nélkül az már... Bár tudom vannak profik, de szerintem a gyakorlás és a pálya ismeret náluk is szükséges, max gyorsabban/ jobban megy majd nekik.
Az 1:15 köridő meg szinte tökéletes kör kell legyen, én akkor mentem 1:15/ kört amikor csak 1et falaztam az alagutas levágásnál, de azt is azért, mert ha lassítok többet vesztek vele, illetve nehéz ott eltalálni a féktávot, hogy jó legyen.
Én pup nélkül 38-at jöttem eddig, kb 2 hiba volt benne és 2 kis karambol. 35-re már csak 2 nitro és 1 start slings.-el bírtam bejönni, de még itt is volt 1-2 karambolom, pedig egész jó forgalmam volt. És még most is tudok gurulni itt 2:55 környékén ha olyan a forgalom vagy épp formában vagyok -
UFO1
senior tag
Én csak a HyperCam 3-at („képernyő lopó”) ismerem de bellitani nem tudtam itt nem tudom használható e. CamStudio erről semmi infóm próbáld hátha. Ez a kettő magyar. Van még az MSI Afterburner-ben is mozgókép rögzítés de azt ki sem próbáltam még de mind 3-om ingyenes.
[ Szerkesztve ]
-
sunny84
senior tag
-
SylarHUN
senior tag
A videód kettő dologban megerősített. Egyben pedig megnyugtatott, hogy nem csak nálam vannak ilyenek.
1.Bitang finoman kezeled az irányítást.
2.Nagyon gyors vagy.3.Még minimum 50cm távolságra vagy a faltól és mégis a játék szerint már nekimentél.
Ugyan ez van trafiknál is. Jön szemből, szemre simán elférsz mellette, még hely is maradna közte és köztem, de nem, a játék úgy dönt, hogy ütközés.
Ez nagyon GÁZ!Képek Nfree videójából vannak! Na, erre és ilyenekre gondolok, mint amit itt a 2 képen lehet látni.
És ugyan ez a helyzet nálam a fallal és a trafikkal is.
Egyszerűen úgy dönt a játék, hogy te már ott vagy, pedig nem.Direkt megnéztem HotPusuit-ban és a RUN-ban, de azokban nincs ilyen hiba.
[ Szerkesztve ]
PSN: Xbox:
-
Moleman
addikt
Kezdd újra, én is mindig újrakezdem 19 nap után, így legalább tuti kapsz 9 cuccot. Igaz, hogy az első 3 semmire nem jó, de a többi jó.
A verziófrissítés meg monnyon le, már legalább 6 streakemet szakították meg 10-11 napnál, mert nem írták ki időben a szerverleállást... Írtam De Vellisnek, de semmi reakció. Azóta hajnal 1-ig fentmaradok és összeszedem az összeset előre.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Semmi értelme az 50 napnak 30-ig ad heti 2-3 cuccot utána általában 1-et néha 2-őt esetleg érdemes még a 35. napot megvárni utána újra kezdeni pl. 11. napra 13-7-4-es váltót dobott de ezt mondták többen a chat-en is.
(#6595) D1Rect
T2-ben szerintem A1 a legjobb Elise csak kanyargós pályára mivel végre és startra nagyon gyengusz erősebb nála a Subaru 3100 b és a Fokus RS és előbbi stabilabb az Escortnál. Jó még az RX–7, Lancia Delta, Audi Quattro.T3-bol kimaradt a 911 Carerra hasonló a GT3-hoz + Pagani Zonda bár 10E, az LFA Valentin-i kanyargós pályán nagyon stabil alapon is. Az RTR-X bár csúszik kézben tartható és nagyon erős és gyors.
TE-be nekem Outlaws könnyebnek tűnik kevesebb a szöges és bár hosszabb begyakorolva PU nélkül végig vihető. Ha privibe-be mész érdemes 5s különbség alatt beérni mind a 4 kocsival úgy jobban ad cuccot.
[ Szerkesztve ]
-
tutuhawer
őstag
most kicsit beléptem a fórumba, holnap este mondok komolyan vélemény a vspec R35-ről... indulóra annyi, hogy a nitrója kb +35, azaz nem a legerősebb, de érdekes, hogy a pár futamot mentem valakivel és meglepődve néztük, hogy 361 a végsebe4sségem így, ahogy most van, ami nagyon nem kutyafasza. Maga a végseb. sem, és az, hogy el tudtam érni, főleg az! Kanyarban precíz, ami sok győzelmet érhet. Top időket nem közelítek, de a játékélmény 100%-os. 20 éve vártam, hogy egy ilyen géppel mehessek. A nissanok közül csak a fairlady és a 370 Z nem került a kezeim közé, nem is kértem sose, de ez nagyon fasza nekem. Át is festem, nissan gt-r r35 AMS alapha 12 lesz belőle. valentin matricáim vannak, azokat is bevetem... komoly lesz
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
Én is belefutottam egybe reggel. Én is GT3 RS-el voltam a barom meg egy Z4 GT3al. Elég furva cuccok voltak benne mert a végsebességi statja 699 volt. Coutry Club-on mentünk. Vezettem majd egyszer csak azt veszem észre hogy eltűnt a hátam mögül. Mondom ezt jól feladta. Erre kiderült hogy csak azért állt meg hogy beizzítsa a speedhacket. Úgy elment mellettem mintha 100 al mentem volna pedig volt az 300 feletti is a sebességem. Itt is van ni a baromja:
Mondtam is Csiliboynak: Ettől a baromtól kiakadt a szánalom faktor......
All→M8
-
-
SylarHUN
senior tag
Ezeknek a figuráknak a gyorsulásuk és a kanyar stabilitásuk, kanyar sebességük a brutális. Ja meg a rammjuk, csak úgy dobálják szét a forgalmat minimális lassulás nélkül.
Ők már nem a végsebességre mennek.
És velük az a baj, hogy nem lehet bizonyítani a csalás tényét.
Még ha, te, én és mindenki sejti is a dolgot.Csak azt nem tudom, hogy miért jó így győzni. Mert nem hinném, hogy ugyan olyan érzés csalva nyerni, mint saját erőből, tudásból.
[ Szerkesztve ]
PSN: Xbox:
-
tutuhawer
őstag
-
tutuhawer
őstag
az idő hozza össze őket. A barátaim többségét a pályán ismertem meg. Amikor még ki lehetett írni, hogy Hungary. Most inkább csak valami sima magyar szöveg legyen, és ha összefutsz valami magyarral, gratuláltok egymásnak és kész. Én így ismerek pár sofőrt. Ismerek egy magyar srácot, aki például a 36. volt a világranglistán, amikor alig volt csalás és minden autó elérhető volt játékpénzért. Letépte bárki arcát a silvia-elise-M3 trióval. Versenyeztem vele, megismertem, ismerem. Ennyi. Groupban jövök-megyek, jöttem-mentem, és olyan emberekkel hozott össze a sors, akik a fél világ pofáját letépik becsületesen 3 kék 3 piros kombóval. Akik megmondják, mikor fut a szerver, ki mennyire, hogyan merrefelé csal, a statisztika alapján mondanak olyan dolgokat, amit utána a nagyokosok igazolnak. Megmonda valaki, hogy mikor melyik autót butítják, pl most a skyline 2000 gt-r gyanús, hogy gyengébb. Megmondták annak idején, hogy a silviában egyszer az egyik motor volt jó, aztán belenyúltak és a másik lett jó. Szóval versenyezni kell, mindenkinek mondom, ezek a srácok nem a csetben arcoskodnak, hanem a pályán. Akik csetelnek, közel sem mind olyan jók, mint látszik. De a verseny nem hazudik. A multi verseny.
szerk: picsába, pont lemaradt a lényeg: A halálosabb iramban. Tokió driftet nézem éppen és amikor a csávó a lancerrel tanul driftelni, az egyik öreg horgász arcát kiszúrtam: Keiichi Tsuchiya van a filmben. van, még aki észrevette őt?[ Szerkesztve ]
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
Qru
MODERÁTOR
Multiz, úgy lehet jól versenyző haverokat szerezni. Chatben csak a 12 évesek nyomják a szellemi f@szverést.
Én is így haverkodtam össze egy sráccal, marha jól ment és már napok óta mulitztunk együtt, meg beszélgettünk angolul mire kiderült, hogy ő is magyar. Volt ám meglepődés.
#nincsbennetarcsi
-
vzso
tag
Nem néz az ki rosszul, csak egy kicsit érdekesen .
Nem egy mai darab, akkoriban ez a formavilág volt a menő. Viszont ha nagyon nem tetszik, én a Mustang Boss -t mondanám az M3 E30-as ellenfelének. Nagyon gyors, a nitrója is rendben van (közel olyan erős mint az E30-asnak), viszont egy kicsit csúszkálósabb, mint ahogy a nagy tesó is, az RTR-X, de, nekem, például ez bejön, jól / jobban sodródik a kanyarokban így nagy sebességgel lehet őket bevenni. Viszont hamarosan kiveszik őt is, nem árt sietni . -
vzso
tag
Hát, ja.
Sajnos ezek már nagyon közel vannak egymáshoz teljesítményre, na és természetesen mindenkinek más jön be, más megy jobban. Nekem a Jaguar, A Lancia, az Audi Quatro, Subaru, Exige, RX7-RZ, de az összes többi is. Mindegyik nagyon jó kocsi és szinte mindegyik más, más pályán másképpen teljesít mindegyik, van ahol az egyik jobb, van ahol a másik, de a sofőrökön is sok múlik, ki melyik tulajdonságát kedveli/szereti az autónak.
Remélem nem bizonytalanítottalak el teljesen. -
tutuhawer
őstag
hmmmm... vagyok én azt hittem, kerülsz engem A viccet félretéve fenn vagyok én, és a kocsik tuningjait nem tudod elbaszni, mondom is, hogy miért: lehet kombinálni a 2 tuningmester oldalról a színes alkatrészeket, de a nagyokosok 3 kék 3 pirossal tépnek. a SuperBee charger is jól megy, teljesen épkézláb futamokat lehet vele menni. Aki nem tudja megülni ezt a színkombit, az elolvassa a segítséget, belenyúl, és hátha jobb lesz. Van ismerősöm, aki széttép sokmindenkit a 3kék 3piros McLarennel, Én nem tudtam kezelni, igaz nem is volt teljesen pro tuned. Hozzányúltam és kezesebb lett - nekem. Attól még a 3kék 3piros kombi legyőz engem. Ok így a dolog? tehát jó a 3 kék 3 piros, mert a világranglista nem hazudik - már ami a tiszta versenyzőket illeti
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
noblem1983
senior tag
Van néhány csillagos ideje szóval bőszen használta a hacket.Valamelyik nap összefutottam kétszer is vele. [link] Nem volt semmi a srác. Nézd az RTR-X- ét és pl. a Garden Boulevard-os idejét aztán vesd össze ezzel a csillagos emberkével.
Lamborghini fan Uplay/Origin-noblem1983, PSN: noblem1983_2
-
-
tutuhawer
őstag
Szasz. Ennél egyszerűbb a szitu, nem figyeltem oda. Tudod jól, Bence teljes embert kíván, ilyenkor lehet, hogy látok kék üzeneteket, de nem mindig tudok írni.
Azt, hogy Hungary, nem írom ki, azért annyira nem szarom le. Akkor biztosan kevesebb ellenfelem lenne, ami nem jó... És a fos game miatt nem borulok ki sose, a benne levő emberekkel van a bajom. Mielőtt megkérdezi valaki: nem, nem az oroszokkal. A legidegesítőbb dolog a játékomban még csak nem is a csalók sokasága, a cset hacker vagy a többi szemét, hanem akkor leszek igazán buta, ha hibázok verseny közben. Civilek, féktáv, rossz powerup-használat, mert néha abban is lehet bénázni... ezek csak zavarnak igazán. Amikor írok, nem kiakadok hanem néha elkeseredek, amikor KODIIII a "nem olyan rossz versenyző", az autókat jól ismerő bemondja a tutit, és szólok, hogy ne, és én vagyok a szemét. szeriintem ez nem jó így, ezért írktam pár sortNETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
Dictator^
veterán
Ne várj, igen team matchet akarunk menni, azaz ketten, több játékos ellen , nem pedig 1v1-be. (akár együtt, vagy csak összedolgozva)
Mindketten Europe alatt logoltunk be, mégis, group megnyitása után, teleport playernél odateleportálok, de az autóját nem látom! A többi játékosét nagyrészben igen, de az Ővét nem.
Kék pontok alatt (gondolom a futamoknál) nyomunk egy Multiplayer gombot (egyszerre), várakozik , keres.. behív, de soha nem ugyanoda.. Össze is játszanánk, de nincs, hogy, mert mindig más játékba rak be. Ezt elpróbáltuk kb 10x, sosem kerültünk egyhelyre. Én 2-es vagyok, Ő 3-mas, viszont a játékaimba 2-estől 5-ösig rak be playereket.
És különben is... ...megfogadtam, hogy többé nem fogadok!
-
Moleman
addikt
G25-öm van, a Pro Street támogatta, de komolytalan. A Shiftekkel nem működik normálisan, a Worldről nem is beszélve. Igazából az összes többi szimulátor is komolytalan a Live For Speedhez képest, csak azzal jó igazán. 7 éve nyomom (első 4 évben egérrel, 3 éve G25), azóta ugyanazok az autók, ugyanazok a pályák, de nem lehet megunni. Az ott szerzett tapasztalat már nem egyszer mentett meg közúton.
-
tutuhawer
őstag
jó erősen kell nézni, akkor látható:
Ez kell neked, de átalakul kicsit, kombinálnak, variálnak, gondolom azért, mert sok volt a hsz. az eredeti cikkben:
[link]NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
tutuhawer
őstag
ez is felmerült már itt, szerintem pont akkor dolgoztál. Állítólag jó, én magamban hiszek, és a magyarokban inkább, mint ezekben a külföldi trükkökben. Elolvasom, megpróbálom értelmezni, persze, de az alapján nem építek autót
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
odébbb
tag
SZia , Jó Estét !
Nekem is sikerült ijjet csinálni Partolásnál , hogy eccere értünk be és aranyat dobott ügyesnek kel lenni , nameg eccerre és jó lessz ( nem bug ) , megnyuktatlak .
Ehez hogy egyszerre adjon aranyat mindketőtöknek ( a partnernek ott kell lenni a szeren ), általában sokan nem tudják miért szoktam mondani hogy egyszerre érjünk be , na mindegy .
Neked sikerült , már nekem is sikerült az a lényeg !!!
odébbb
-
UFO1
senior tag
Használ nekem a te linkedből az RTR-X tuning jó lett az LFA hát nem lett sokkal gyorsabb tőle az EVO X-hez viszont a másik leírás passzol jobban és Silvia is inkább P motorral jó tehát lutri de mindenképp egy kiinduló pont és sokkal jobb a 3xK és 3xP agyrémtől mert próbáltam és vezethetetlen tőle szinte minden gép.
[ Módosította: philoxenia ]
-
tutuhawer
őstag
holnap délután fogok begördülni, de csak egy kicsit, akkor megpróbálok időt szakítani. Elöljáróban annyi, hogy leírom, én hogyan teszek-veszek.
1. kulcsfontosságú az erős nitró szerintem, habár mondom, elise-zel is szenzációsan nagyokat lehet ütni, mert jól tapad, fól fordul.
2. jól kanyarodó autó kell, mert pl. Az 1 milliós skyline-ommal nem könnyű manőverezni és utána még a kanyart , féktávot vagy egy civilt is megoldani együtt
Amikor nitrózok, akkor rálegyezek kicsit vagy ha van mód akkor nagyobbat az ellenfélre. A nitró azért jó, mert úgy jobban megnyúlik az autóm az adott irányba. Megy nitró nélkül is vagy gyenge nitróval ,de akkor fennáll a veszély, hogy az ellenfél reagál rá egyet. Alapvető, hogy nem a hosszú egyenesben próbálom megcsinálni, hanem speckó helyen, pl szűk úton, kanyar után a kigyorsításon vagy akár a kanyaron belül. Egyenesben én is meg tudom nyomni a nitró gombját, de bárki más is, viszont a komoly rammoláshoz a nitrót nagyon sok játékhelyzetben kell tudnom használni. Aki ilyen irányban is trükközni szeretne, annak nem elég a nitrót tudni. Ismerni kell a játékot annyira, hogy tudni kell, adott helyzetben hol is van pontosan az ellenfél hozzám képest, és adott helyzetben ő az adott szinten az adott autóval milyen mozgásra képes. Tud-e kontrázni, tud-e nitrózni... Ha tud rámhúzni, akkor ki tudok-e bújni másik ívre, miközben ő lecsúszik nagyon. Ha tud nitrózni, meg tudja-e tartani vagy lecsúszik és elszáll vagy akár kipördül. Aztán a tereptárgyak, civilek a barátaim - ha elöl megyek. Rá tudok legyezni azokra is, aztán pörögnek ide-oda. Vagy egy hirtelen mozdulatta kiugrok előle, az ellenfél meg elkapja. Vagy akkor zárok közel hozzá, amikor egy civil is jön, és ő azt elüti. Van egy kiálló fal a pályán - az is segít. Ezekben az esetekben még csak test-test elleni kontakt nem is volt, le se lassultam. Ha van, akit érdekel, miért megyek néha ilyen "gonosz" stíliusban, megkérdezheti, de el ne ítéljen senki emiatt. Ugyanis: lerammolom a kiváló, hú de IsstenCsászár szuperpilóta játékost, aki utána powerupokkal se ér utol: azaz leteszem a hibátlan futamot a pályára amellett, hogy gonosz voltam. Tessék utolérni - mondom magamban. Tessék megelőzni, gondolom. Most már nem is olyan könnyű elmenni mellettem, mert van nekem is jó autóm. Annyit tudni kell még, hogy az adatlapom mutatja, hogy a kevésbé erős, 1 évvel ezelőtt kalibrált autókkal is bőven van multiplayer futamom. Azokkal előzéseket kellett bemutatnom - azokat is megcsináltam, ha kellett. Ha én a szarral megcsináltam, akkor az imént leütött szupersztár pilóta is tudjon megelőzni engem. Van az a helyzet természetesen, amikor hibázunk, ügyesebb, jobb az ellenfél, akkor ő megérdemli, kész, jár a piros pont neki.
Ami fontos és ide tartozik: ha leütjük az ellenfelet, illik megnyerni a futamot, mert ha nem, az nagyon égő - még ha erősebb autótól kapunk ki, és bravúr lett volna, akkor is szar érzés nekem, neki meg jó, és jogosan szól be.NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest