- Vezetékes FEJhallgatók
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- 240 Hz-cel büszkélkedhet a Philips új, 4K-s QD-OLED monitora
- Egérpad topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Pletyka: klasszikus tuning AMD Ryzen 9000X3D CPU-kkal?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Melyik tápegységet vegyem?
- Lítium-ion/Li-ion akkumulátorok
Hirdetés
-
Az EU vámot vetne ki a Temu és a Shein termékeire
it A Financial Times jelentése szerint gyorsítanak a terveken, így rövidesen a 150 eurónál olcsóbb termékekre is vámot vetnek ki a Temu és a Shein esetében (is).
-
Nyugaton is megjelenik az Ys Memoire: The Oath in Felghana új kiadása
gp A PlayStation 4-re és PS5-re szánt új kiadások valamikor jövőre érkeznek.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
nyogo83 #24461 üzenetére
Itt mindenkepp a legbiztosabb ha valamilyen modon ra is mersz a valos hofokra.
Ennyi. Minden más csak találgatás. Gyári mutató hova megy, meg hova nem: vicc! Majd ha kiírja, hogy pontosan72fokon nyit a termosztát, akkor talán. Ja igen, ha a tempó nagy, a 400-as Madison simán visszahűl, ilyen szempontból túl van hűtve.
Nem is ilyen 15-20 fokra találták ki, hanem 35-40 fokra a macskazabálóknak, s ha pl. városban gurulászol, akkor nincs igazán menetszél, ott már kellhet a venti is.Az meg olyan, hogy nálam pl. pont
83fokon indul: kell egy hőmérő. Vagy kettő.Szerk: na tessék, hülyeségeket írtam, 74 és 86. Látszik, már rég mentem vele.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen