- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Apple asztali gépek
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen alaplapot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Projektor topic
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
ma A OnePlus Ace3 Pro lesz az első készülék a megnövelt kapacitású, de vékonyabb profilú teleppel.
-
Star Wars Jedi: Survivor - Egyre közelebbi a PS4 és Xbox One verziók érkezése?
gp Kíváncsian várjuk, hogy végül megkapjuk-e az előző generációs változatokat.
-
Új ajánlat a TeamGrouptól a gyors USB kulcsot keresőknek
ph Az X1 Max meghajtó kis méretet, Type-A és Type-C csatlakozót, illetve USB 3.2 Gen2 sebességet kínál.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz
#31733248 #22100 üzenetére
Super Cub? Biztonság, luxus, kényelem...
Na EZ már autofellatio a legjav@ból :D
-
#50433536
törölt tag
Hi mindenki!
A 400-as madisonnal hány kilométert lehet menni egy teli tankkal? Ah csapig tankolom, mennyi megy bele? (90-100-as utazóval szoktam menni) Amikor kigyullad a benzinszint figyelmeztető sárga lámpa, akkor még hány km van benne?
Előre is köszi!
-
DigitXT
félisten
válasz
#50433536 #22103 üzenetére
Nem olyan jók a kérdések, mert erősen függenek az átlagfogyasztásodtól,
ami viszont erősen függ a felhasználás módjától (és a hajtás állapotától is).
Továbbá a karbi rossz beállítása el tudja vinni a fogyasztást az égbe...A tényszámokat tudom mondani. Hivatalosan 12L a tank. Ennél egy picivel
többet bele lehet erőszakolni, bár nem érdemes, kifolyhat a kulcslyukon.A sárga lámpa ha világít, akkor kb. 3L van benne. Valójában 3.5 is, viszont,
tudni kell, hogy a szintmérés, s a figyelmeztető lámpa működése is erősen
függ a motor helyzetétől. Értsd menet közben emelkedőn, vagy gyorsításra
már bevillanhat, de akkor még sík úton egyenletesen haladva vagy pl. síkon
állva, a nagysztenderen még elalszik... Ha már ekkor el is rohansz tankolni,
akkor még 9L-t nem tudsz beleerőszakolni. Fordítva is így van! Ha látszólag
már folyamatosan világít, de azért fékezésre vagy nagyobb lejtőkön elalszik,
akkor még több, mint 3L... Csak miután fékezésre se alszik el veheted úgy,
hogy tényleg tartalékon vagy, így valószínűleg meg tudod tankolni >9L-rel.Onnantól viszont mehet a számolgatás, hogy a "vége" hol lesz várhatóan?
Feltéve, ha ugyanúgy mész, mint korábban: ez túrán sanszos, máshol necc.A szintmérő pontossága nagyjából 1L-es. De az elején még elég sokáig tele
tankot mutat, azaz kb. 2L elfogyasztása után kezd csak esni a mutató.
Fékezés plusz egy egység, lejtő dettó. Lejtőn fékezés plusz két egység. Így
úgy tűnhet, hogy termeli az üzemanyagot, de sajnos nem.Megfordítva: az
erős gyorsítás mínusz egy egység, emelkedőn gyorsítás az mínusz kettő.
Azaz nagyon zuhan a mutató. Látszólag... A gyári műszeren ezeket annyira
nem fogod érzékelni, mert az (ennek kompenzálására) eléggé lassan mozog.És akkor a sarokszámok: nekem a legrosszabb fogyi az elején, nagyon szar
karbibeállítással városban 8.6 volt... Ehhez képest túrán csak 4.7, ugyanúgy!
Miután be lett állítva a karbi (az alapjárat volt nagyon "eltekergetve"), a városi
fogyi lement 6L alá, a túrázós meg ilyen 4.2 környékére. Ha csak 90-100-as
utazóval mész, és jól van beállítva a karbi, akkor elmehet 4L alatt is... nekem
a rekordom 3.7L/100 km egy KRESZ-betartós* balatoni karikán. 200-300 km
elérhető egy tankkal, de a fentiek fényében lehet** rosszabb! Jobb nemigen...*: érdekesség, hogy összecsíkozódott a varió, a sebességhatárok szerint.
**: fogytam ki 170-180 megtett km után a város szélén, vagy épp a közepén.
(Ebből is látszik, hogy a városi forgalomban nem annyira konstans az érték,
és ha valami gebasz van a karbival, vagy a hajtással, lehet újraszámolgatni.)Szerk: nem teljesen világos a csapig tankolás kifejezés, ha "csattanás" akar
lenni, akkor arra kell vigyázni, mennyire van benne a pisztoly.Ha rendesen
belerakod, és csak csattanásig tankolsz, akkor soha nem lesz tele a tank.
És még az is ~1L-t számít, hogy előre, vagy hátra dőlt a nagysztenderen...
(De hátradöntve ne rakd csurig, mert utána leveszed sztenderről: már kifolyik.)[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
yodamastah #22097 üzenetére
Pont ilyen van nekem is, Gladiuson és Maján is (fogom szabadság után) használni. Jó cucc, nem is volt vészesen drága.
www.dongosofor.hu
-
#50433536
törölt tag
válasz
DigitXT #22105 üzenetére
Köszi a kimerítő választ!
A mutató tényleg lassan mozog. Most 1mm-re van a nullától, de a sarga lámpa még nem világít. Pedig elvileg működik, mert azt is kiszedtem ellenőrzésre és akkor jó volt.Még azt szeretném kérdezni, hogy a Te Madisonod hogy indul reggel az első inditasnal? Az enyém beindul szivató nélkül is, ami nem nagyon tetszik nekem. Akkor egy percig tart amíg 1200-ról 1400-ra emelkedik az alapjárat, addig gázt sem lehet adni, mert fullad, de egy perc után már simán lehet menni vele.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
#50433536 #22108 üzenetére
A mutatós műszer ahogy az első litereket, úgy az utolsókat se méri! Nekem
az eredeti műszerem ezeket figyelembe véve viszonylag pontos volt ("félúton"
tényleg 6L volt benne).Viszont 1-1 pöcöknyit el tud mászni már attól is,
hogy lentről jön adott szintre (állás után), vagy fentről ugye menet közben.Anno emiatt néha olyan érzésem volt, hogy állásban is fogy a benzin.
(Még gyanakodtam is, hogy talán kifolyik valahol, de akkor éppen nem tette.)Viszont járt nálam bontott műszerfalból több ugyanilyen műszer, és volt, ami
szar volt! Sokkal lassabban mozgott, nem is ment fel tele tank állásba, soha.Teszteléshez: a benzinszint jeladó 10-73-as szabványú, (10 Ohm = tele tank),
de van egy extra (üres) állása, amikor már "nem mér", lehúzza testre a lámpa
vezetékét. Az eredetileg azért nem világít, mert egyik lába szakadáson van.
Ilyenkor 90 ohm az ellenállás a szürke vezetéken. Ettől még megmozdulhat a
gyári mutató, mert még ezen is fog valamennyi áram folyni, amitől valamennyi
kitérés még bejön,továbbá kitérést okozhat, hogy a test se teljesen egyforma
így a mért ellenállás is elmászhat pl. már attól, hogy a féklámpa bekapcsol.Én ezt úgy küszöböltem ki, hogy felhúztam egy extra kábelt a műszerfalba, s
nem a gyári testkábelét használom a benzinszint jeladónak (így lett "pontos").
Valójában csak így működik normálisan, hiszen ha feszültségkülönbség van a
két testpont között, ott áram fog folyni, ettől az ellenállásmérés megzavarodik.
(Persze a hagyományos, gyári mutatós műszert ez nem zavarja, mivel az egy
hányadosmérő, szóval ha feszültségesés van az mindkét lábán megjelenik.)
Remélem a fenti leírás alapján sikeresen diagnosztizálod, miért nem világít.
---
Korán reggel ritkán röffen a motor esetemben, de ez megint: hőmérsékletfüggő.
Amilyen melegek vannak mostanában, simán el tudom képzelni, hogy beröffen
szívató nélkül, még úgy is, hogy jó a karbi beállításod. Az 1200-as alapjárat és
a gázra fulladás arra utal, hogy beindul ugyan, de még picit szegény a keverék.
Próbáld meg kicsi szívatóval, és akkor rögtön lehet indulni. Nekem ugye dús a
keverék, így pöcc-röff szívató nélkül, és rögtön lehet menni, icipicit torpan csak,
de nem tart semeddig, míg ezen túllendül. Korábbi tapasztalatom, helyes karbi
beállítással az, hogy kb. 40 fokig igényli a szívatót.Ha korábban visszatolod,
amíg ennél hidegebb a víz, torpanhat picit nagyobb gázra, és lejtőn kegyetlenül
durrog a kipuba motorféken. Gyári kipuval kevésbé feltűnő. Nyitott dobbal=halál.
(Mivel nekem most túl dús a keverék, többet is fogyaszt, meg nem is durrog.)
Most akkor megint visszakanyarodhatunk arra, hogy honnan tudod, hogy 40 fok:
gyári hőmérővel sehonnan, mert se egy jelölés nincs rajta, se egy szám. Vicc...
Ja és ez a "hideg oldal": termosztát nélkül ez megegyezik a meleggel. Télen így
percekig kellett neki a szívató, különben ótvar szarul ment. Termosztáttal persze
hamarabb bemelegszik, lehet visszatolni egész gyorsan (ahogy írod, kb. 1 perc).
De ilyen melegben (nekem napon áll délelőtt) simán 30-40 fokról indul a víz.[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz
DigitXT #22109 üzenetére
Köszi!
Az indítással nincsen baj, könnyen beröffen. Még szívató nélkül is, de lehet csak a meleg időjárás miatt. Csak az volt a furcsa, hogy az eddigi motorjaim közül egyik sem indult be reggel szívató nélkül. Lehet hogy a nagyobb köbcenti miatt stabilabb még alacsonyabb alapjáraton is.
- Szívatóval indítva egyből magasabb az alapjárat a dúsítás miatt, de fél percet így is érdemes várni vele elindulás előtt, közben lassan tolom vissza a szívatót. Ez egészséges szerintem.
- Szívató nélkül indítva először 1200 az alapjárat, de szépen jár, egyenletesen. Majd fél perc múlva már 1400, akkor lehet elindulni vele. Addig felveszem a sisakot, kabátot és ráülök. Ez így rendben van, nincs gond az elindulással. Kicsit mindenképpen melegednie kell és ami a legfontosabb, legyen ideje felvenni az olajat hogy körbejárjon minden furatban és kenje a főtengelyt meg a mozgó alkatrészeket. Ezeknek a legnagyobb barátja az olaj.
(Melegen persze 1500 az alapjárat.)
- Utána napközben nem is kell gondolkodni a szívatón, egyáltalán nem kell, könnyen indul.
Másik dolog. Tegnap este munka után tankoltam. A mutató a nulla felett egy milliméterrel, a lámpa még nem ég. Telefonnal bevilágítottam és láttam hogy a mérő vége még a benzinben van. Tényleg lehetett még benne három liter, mert csurig tankolva 9,5 liter ment bele.
Majd viszek magammal két liter tartalék benzint az ülés alatt és akkor kipróbálom, hogy mikor gyullad ki a lámpa. Így lassan kiismerem a motort...
Kinulláztam a napi számlálót is, mérek egy fogyasztást.
-
Szpilu__25
tag
Sziasztok. Tudtok egyszerű módszert arra,hogy a variátort fixáld leszereléshez? Köszi.
-
DigitXT
félisten
válasz
Szpilu__25 #22111 üzenetére
Van amelyiken van hely beakasztó szerszámnak... De amúgy légkulcs lekapja
fixálás nélkül: az összeszereléshez nem ajánlott, mert elnyalhatja a menetet a
főtengelyen, ha túl erős... Arra inkább elektromos ütvecsavarozó. Az gyengébb,
persze az előírt nyomatékot kell tudnia, mert ha lelazul a varióanya, az már baj.
Természetesen, ha van otthon elektromos ütvecsavarozó, az leszedni is leszedi.astro12: kíváncsi leszek. Ahogyan te használod, 4L környékére saccolom.
Szerk: ha még belelógott a jeladó a benzinbe, akkor jogos, hogy nem világított a
pejoratív elnevezéssel élve "csóróságjelző". Egyébként ha valaki csak pár literrel
jár folyton, sokat világít, nos, meg tudja olvasztani a műszert az izzó. True story.[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz
Szpilu__25 #22111 üzenetére
Hát igen, robogóhoz kell egy utvecsavarozo. Nekünk két robogó van itthon és ezért vettem egyet. A variatort egyaltalan nem lehet szetszedni nélküle, csak roncsolassal és kínlódással. Célszerszammal viszont egy pillanat az egész.
Autó kerekehez is nagy segítség, meg a futómű csavaroknal is nélkülözhetetlen.
Aki otthon butykolget, annak alap szerszám, megéri beruházni.
Robogóhoz a legolcsobb elektromos is megfelel.
-
rstwingo
tag
Szép estéket
Az mitől lehet, hogy egyik pillanatban van alapjárat és működik is szépen és egyszer csak alapjárat megszűnt, minden előjel nélkül
szóval most nincs alapjáratom és nem is tudok állítani neki, mert bármit csinálok akkor se akarja, ha beindul, akkor addig megy míg húzom a nagy gázt neki, de utána leáll, meg olyan nehezen is akar felpörögni, mintha erőtlen lenneköszönöm a válaszokat előre is
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Srácok! Valakinek nincs Bp környékén egy működő akkuja elfekvőben? Maja holnap menne műszakira, de az új akku meghalt, lehet, hogy holnap átvehetem... Köszönöm
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz
huszi.gyb #22117 üzenetére
Gondolom olyan kéne, ami bele is fér. Nem tudom, hogy a régi
Topin 6C80-am mennyire veszi a töltést, de ki kéne próbálni.
Szerk: talán még a Cygnus régi akkuja is megvan.Jó, tudjuk,
hogy szar, de fel lehet tölteni, hogy egy-két indítást kibírjon...
Van egy MotoBatt MB12U-m is*, de szerintem az nem fér bele.rstwingo: milyen motor ez pontosan? Falsot szív esetleg?
Szerk: honnan vettél másik karburátort? Típusazonos volt?*: az se 100-as.
[ Szerkesztve ]
-
novi68
tag
Sziasztok,segítséget szeretnék kérni megint.... Azt vettem észre a 250-es Majesty-n,hogy nem indul be elsőre,ahogy eddig tette indítózáskor,kicsit kehes lett... Mi lehet a gond vele? Hidegen és melegen is ezt csinálja..... Illetve van egy olyan észrevételem,hogy a kuplung környékéről enyhe csilingelő hang hallatszik,mikor jár a motor-ez mi lehet? Van felvett videóm,de nem tudom,hogyan kell feltenni ide,sajnos…. Köszönöm!
My name is White. Lumia White....
-
DigitXT
félisten
válasz
rstwingo #22120 üzenetére
Éppenséggel egy bontott karbi is lehet eldugulva. Szét kell szedni, kipucolni.
Sőt, ha mondjuk átszakadt a membrán, az éppen a bontottban is lehet szakadt.
De ha szétszeded, meglátod ezt is. Anélkül nehéz megmondani, mi lehet hibás.Szerk: közben visszaolvastam, korábban már atomjaira szedted a karbit, szóval
elvileg minden szép minden jó: mégis arra gondolnék, hogy az alapjárati fúvókán
nem megy benya, mivel ha amúgy tudod járatni, csak alapjárat nincs az gyanús.
Azt nem tudom, hogy a bontott/csere karbit is szétszedted, és így kipucoltad-e?Szerk2: a "spéci maszek légszűrőt" is meg kéne nézni, enged-e át elég levegőt?
Grillo: szerencsére beröffent a közepesen töltött, így csak 95A-t tudó 6C80-nal.
Remélhetőleg levizsgázik, aztán lehet vele csapatni. Persze majd kell bele egy
olyan akksi, ami bele is fér. (Anno a 6C80 belefért, ám erőszakoskodni kellett.)[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
Grillo #22121 üzenetére
Köszönöm, DigitXT megmentette a napot.
Reményeim szerint az egész éjjel töltőn lévő akku holnap 3-4 indítást ki fog bírni (közben többnyire pár km megy is majd a motorba, vissza fog tölteni).
Ha hazaérek műszakiról az akkuval, az bőven elég, mire legközelebb indítom, már megkapja a garanciában cserélt akkut.A probléma lényege annyi volt, hogy a holnapi napba csak az fér bele, hogy műszakira vigyem, a másik motor - akku átvétel, motor cserélgetés nem.
www.dongosofor.hu
-
Szpilu__25
tag
válasz
Szpilu__25 #22125 üzenetére
Persze felrakása 100 Nm el kell, nem tudom ezeknek levegős kulcsoknak az 1es fokozata mennyit tud. Megnézem.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #22130 üzenetére
Szopóroller
x+1. felvonás:
Múlt héten Marcell szólt, hogy jár a motor, jól veszi a lapot, patent, mehetek érte. 2017-ben lejárt a műszaki, úgyhogy szerveztem fuvart (a bérbe adott kocsit visszakértem fél napra). Hétfőn hív: beszart a vadonat új akku, garanciában javítják/cserélik, szerdán lesz meg. Mindegy, megoldjuk, kölcsön akkuval vagy valahogy, szerdára már műszaki el van intézve.Tegnap elhoztuk, DigitXT adott akkukat, azokat belepróbáltuk, patent, éjjel töltő, aztán majd meglátjuk.
x+2. felvonás:
Reggel pöcc-röff, bejöttem munkába. Majd ebédidőben pöcc-röff, irány a vizsgabázis (kb 15-20km). Éreztem, nagyon kóvályog az úton, megálltam a Bécsi út - Zay út Shell kútnál. Leállítottam a motort (éreztem, első hiba). Persze, teker, nem indul. Bikakábelt persze reggel már nem tettem el. Másik akku, szerszám van nálam... Csak imbusz nincs. Nagy levegő... Kutas rendes volt, menjek át a szomszéd szervizbe bebikázzák.
Sziasztok! Tudnátok segíteni nekem egy bikázás erejéig?
- Később, most nem.
Ok, kb mikor?
- Pihenünk. Ebédidő van. Majd.
Ok, kösz. Elmentem.
Szemben volt egy másik szerviz: Deák autóelektronika, ott 1p múlva ketyegett a gép, pénzt nem fogadtak el, hatalmas köszönet ezúton is.
Kiértem a vizsgabázisra, de már se kép se hang. Gondoltam megölte az akkut a bikázás, használt volt, ki tudja...
Vizsgáztatók segítettek, kicseréltük az akkut, frankó. Vizsga megvolt, utána motor pöcc-röff. Gondolkodtam rajta: már nagyon vissza kéne érni a céghez, bevállaljam Majával, vagy vigyem haza, és jöjjek Gladius-szal.
Na aztán eldőlt, Budapestre beérve, eltűnt a km óra (+fék lámpán kívül minden elektronika) megint. Irány haza. Otthon nyitom a garázst, és a fent látható kép fogad: nyomja ki a hűtőfolyadékot. Gyorsan rámértem az akkura, gázra, és alapjáraton is 7,5V. Leállítottam a motort. Kiegyenlítőtartály forró, víz kering(ett). Hallottam a semmivel össze nem téveszthető ropogást/kopogást... Forr a víz... Nézem az utat, amíg menetszél volt, nem forrt meg. Hallgatózok, venti nem megy. Egy részem belül meghalt...Következő felvonás 1,5 hét szabadság múlva...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
nyogo83 #22132 üzenetére
Félig a tank.
Jó volt vele motorozni, örülnék, ha meg lenne a hiba... Városba nagyon kéne, Gladius maradjon hobbi jármű, overkill a városi használata.
Gyanítom a fesz szab meghalt... Az ölhet akkut és más elektronikát (több izzó is off)...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
nyogo83
senior tag
válasz
huszi.gyb #22133 üzenetére
Valoszinu hogy az lesz a ludas. Eloszor lehet hogy tulfesz lett, aztan meg vegkepp megadta magat.
Nagy gazra is max 7,5V a fesz?A venti is azert nem mehetett, mert keves neki ez a feszultseg. Legalabbis remelhetoleg. Minden reszet vegig kell nezni, hogy a tulfeszultsegtol nem-e ment tonkre.
A muszerfal elvileg vedett, mert van benne LS7805-os feszstab ic, az 30V-ig elvileg birja. Ha nem, akkor az megy szakadasba es eleg csak azt cserelni.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
nyogo83 #22134 üzenetére
Köszönöm az infót, ha másnak van ötlete, szívesen hallgatom.
A műszerfal az akku cserével megjavult, bízom benne, hogy már a lehalt fesz.szab. státuszban van.
Fordulaton (forrt a víz, nyilván nem kínoztam), de emelt fordulat sztenderen 2-3mp-ig kitartva sem mozdult ki az akku töltő fesz.mérő üzemmódban (multiméter nem akadt a kezembe, nyilván nem akartam sokáig így járatni).
Arra gondoltam, ha nem nagy pénz, veszek új hőgombát, fesz.szabot, egyéb apróságokat, aztán kicserélem az egészet
2 év állás nagyon nem tett neki jót, ez sajnos látszik/érződik...
Let's the game beginwww.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz
huszi.gyb #22131 üzenetére
Nem véletlen kérdeztem, hogy miért halt meg az az új akku...
Sajnos egy hibás fesszab nyírhatja őket sorban... Még a BT-280
is nálam volt, rámérhettünk volna. Sajnálom. De ne aggódj, lesz
abból még motor! (Remélhetőleg csak azért forrt fel, mert nem
volt venti, nem volt jó fesz.) Egy kérdés marad: miért kóválygott,
amiért megálltál? De nyaraláson el kell felejteni. Ma rollereztem: -
DigitXT
félisten
válasz
novi68 #22136 üzenetére
Elég beteg hangja van.
Grillo: valóban drága 50 Ft/perc, viszont abban a speciális helyzetben,
amibe kerültem, versenyképes ár volt azért, hogy eljussak A-ból B-be...
Ma nem motorral voltam, kocsit vittem szervizbe, bérletem meg nincs:
ha veszek 2 db villamosjegyet, az 700 Ft, és nem visz pont a célig.
Egyetértünk, hogy rendszer nem lesz belőle, de kivételesen megérte.
Azon kívül, hogy poén.Mondjuk fogalmam sem volt, van-e arra járda
vagy bicikliút: nem volt, de rutinos motorosként bezúztam a dugóba.astro12: van az 200 kg is, de ma egész nap itthon állt. Tegnap éjjel volt
feladat, majdnem 50 km belepörgött huszi akkuhiánya miatt. Viszont a
forgalom elég gyér volt, 70-80-at simán lehetett menni, rakpart stb., így
a becsült fogyasztás egész baráti. Hiába, na, sokat számít, hogy állunk.
Még a végén kiderül, hogy megérné egy start-stopos / hibrid robogó?[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #22137 üzenetére
Nos, megnéztem. A 7,5V-os akku 10V-ra magához tért. Az automata töltő nem akarta tölteni, de rajta hagytam egy darabig, és egyszer csak úgy döntött, már hajlandó.
A te akkudat pedig azonnal hajlandó volt tölteni, az 12V-ra volt csak merülve.
Gyanítom, hogy nincs töltésem, és leszívja az akkut... Ez még mindig lehet fesz.szab, vagy generátor. Remélem előbbi, az olcsóbb, 6000Ft-ért találtam Érden.
www.dongosofor.hu
-
-Mosquito-
őstag
válasz
novi68 #22145 üzenetére
Jól hallom akkor a kuplung szegecsei cincognak. Ki szoktak kopni és az zörög. 3db az fogja a kuplung pofákat. Szedd szét nézd meg,ha van még rajta ferrodo és esetleg hegesztőgépe van valakinek akkor pöttyölje meg a szegecseket vagy hézagoljad ki. Ha szar a kuplung/kopott akkor cseréld le. Nem tom,hogy ez-e. [link] Illetve ha már szét van borítva a hajtás,akkor a kuplung külső dekniben az anya mögött lévő csapágyat is cseréd.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
Most mit csodálkozik? Újszerű, hiszen a totálkár után újszerűnek néz ki. Pont!
Nem azt mondta, hogy megkímélt, és nem is azt mondta, hogy sérülésmentes.huszi.gyb: ez azért lehet, mert hiheti azt, hogy egy feltöltött 6V akkut raktál rá.
Ilyen szempontból gond lehet az ennyire túlmerült akku töltésével, okostöltővel.
Bezzeg a régi orosz... Az nem kérdez, csak tolja a delejt. (Fel is élednek tőle.)- Föltámadunk...
- Föl! Támadunk![ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #22149 üzenetére
A Gladius akkujával jártam így. 5,5V volt benne, felismerte, mint 6V, mondom oké, toljad neki. Felment 6,xV-ig, aztán rajta hagytam, csak "multiméter" üzemmódban, és egyszer csak azt vettem észre, 1-2 naponta emelkedik pár tized V-ot. Mondom akkor hagyom rajta, és egyszer csak elérte a 10V-ot, onnantól feltöltötte 12V-osként
Most nem 6V-os akkunak ismerte fel, mert akkor kiírja fent, hogy 6V üzemmódban tölt.
www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra