Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Hauptmann #14528 üzenetére

    Hát a supermoto-ból aztán végképp nem maradna semmi kényelemből,
    bár kátyúk ellen valószínűleg a hatalmas rugóút + a klasszikus motoros
    felfüggesztés a tuti. Nagyobb tempónál azok is kegyetlenül ráznak, nem
    kifejezetten pályázásra vannak kitalálva. Mondjuk én csak úgy csinálok,
    mintha értenék hozzá, valójában csak elképzeléseim vannak, meg amit
    innen-onnan összeolvastam, meg amit ismerősöktől hallottam... Krossz
    motort próbáltam gyerekként, nagyon f*stam tőle/majdnem kerekeztem!
    Nem rossz motor a krosszmotor. De kell hozzá egyfajta "önbizalom", és
    akkor persze árkon-bokron átmegy. De nem arra van, hogy nagy tempó
    tartósan a hótunalmas betonon: a supermotová átalakítottak sem.:R

    SZERINTEM. (Ha egy mód van rá, maradok a robogóknál.) NEKEM az
    az ideális, amit ezek nyújtanak kényelemben, pakolhatóságban... Nem
    átallok egy-egy ledöntést élvezni, meg egy-egy "kigyorson" vigyorogni.

    És nem őrülök meg a BKV-n munkába menet, napi 2x1 órában, hanem
    motorozok 15 percet minden reggel, és jól is kezdődött a nap... Persze,
    alapvetően közlekedésről van szó, de néha élvezheti az ember. Amúgy
    a napi Hondásra reagálva. Hadd csinálja! Ha nem engem veszélyeztet.
    Nekem az se "szimpatikusabb", amikor a papucsos (!) Suzukis papi kb.
    állóra fékez minden tükörnél, és szarik arra, hogy mögötte haladnának.
    (Hagyjunk mindenkit úgy közlekedni, ahogy szeretne, ahogy tud, és kb.
    amennyire a szabályok engedik: ha összetör, vállalja a felelősséget!:K)

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák