- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #15849 üzenetére
ÉS mi lenne ha nemes egyszerűséggel, egy késleltetett relével indítanád a műszert, amit a világításkapcsolóról vezérelnél? Így a tűske után indulna csak a műszer 5mp-el. Világítás nélkül meg nem is motorozhatunk, és egyben vissza jelzés is, ha nem megy a műszer nem megy a világítás
Én ilyen relével oldottam meg az automata világítást. Biztos nem marad lekapcsolva, mert a féklámpa kapcsoló vezérli le.
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #15851 üzenetére
Az ötlet jó, viszont még az indítás előtt szeretem látni a legfontosabb adatokat:
a motorhőmérséklet kritikus, hogy mennyi szívató fog kelleni a sima indításhoz.
De mondhatnám, hogy hogy áll a tank, az akku, érdekel, mennyi az idő, stb.Amúgy hasonló visszajelzésem már van: ha nincs semmi világítás, egyik saját
mérőórám sem megy, ami azért elég feltűnő jelenség... Továbbá, olyankor meg
szokott szaladni a fesz. De komolyan, most már leszarom. Ezek a csodálatos
Shindengen szabályzók ~30-50K-ba is kerülnek. Annyit meg nem ér az egész!Ui: ja és az ki van zárva, hogy a xenon melegedése mellett indítózzak. Durván
sok ampert vesz ki az akkuból, aztán még leesik nekem a fesz, és nem indul. -
válasz DigitXT #15852 üzenetére
Nem rossz csongi ötlete csak a te igényed szerint kell tovább gondolni.
Elfordítod a kulcsot akkor műszer beindul.
Amikor megnyomod az önindítót a műszer kikapcsol egy kis időre, és ebben az időkapuban ha a motor beindult bekapcsolódik a xenon. Motor megy, xenon megy most visszakapja a tápot a műszer.
Mérnök vagy egyszerű időzítés csak, és nem te kapcsolod a xenon.
kb. ez olyan mint a rendes autókba ha mélyet nyomsz a gázpedálon akkor kikapcsol a légkondi. Ha elegended a gázt visszatér a légkondi. Ez alapján bekapcsolt xenon-nal nem mehet az önindító, vagy ha be volt kapcsolva akkor kikapcsolja.
Na, kaptál ötletet eleget.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Brogyi #15853 üzenetére
Mindenesetre elég gyorsan válaszoltak, hogy szoftverből nem lesz megoldva.
-
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #15854 üzenetére
Viszont nyilvanvalo nekik is az adatvezetekre szort RF jel okozta hiba, nem veletlenul irjak "I recommend you to use shielded wires for sensor and it should help.".
Egyebkent elso korben ezt megprobalnam a helyedben, legegyszerubben es leggyorsabban kiprobalhato megoldas. -
-
nyogo83
senior tag
Nincs valakinek infoja rola, hogy a 125-os Madisonnak (2001-es) mekkora a hatso teleszkopja gyarilag?
A hidegben elfosta magat az egyik es olajos elegge(mikor megvettem akkor ereztem, hogy cseres lesz mert elegge felutott az uthibakon).
Megmertem, 370mm hosszu, elvileg talalni is ilyen meretben telokat.
DE.
Rengeteg helyen latom(olasz, nemet Ebay), hogy 99-2004 kozotti Madisonhoz arult teleszkop 340mm, ami amugy jo a 125-os Maja-ba is.
Raadasul sokkal tobb talalat van a 340mm-es Madison teleszkopra, mint a 370mm-esre.
Igazabol inkabb vennek onnan valami YSS vagy hasonlo telot, mint itthon ugyanannyiert RMS-t.Mondjuk kivancsi lennek ra hogy mennyire lenne gaz 30mm-es ultetessel...
-
huszi.gyb
senior tag
Srácok! Amatőr kérdés, szégyellem is a pofám... De gyanús, hogy a Kymcon kuka az indexrelé... A kérdés az, hogy van valami módja annak, hogy kimérjem? Jó lenne biztosra menni... Egyáltalán nem világít/villog az index. Rövidre zárogattam már a bemenő vezetékeket (nem volt elég nagy az ellenállás, úgyhogy ki is nyírtam pár biztosítékot ), valamint a relénél mérve megvan a 12V. (Már ha épp nem égett ki a biztosíték )
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #15860 üzenetére
Ha van 12V, és a reléhez menő 2 vezetéket rövidre zárva világít az index
azon az oldalon, amelyik irányban a kapcsoló épp áll, akkor szar a relé.
Viszont, ha kiégett az összes izzó a sok rövidzár miatt, az is lehet gond.nyogo83: én is onnan vadásztam a kódot, majd rákerestem, hátha valahol
írják a méretét, de nem találtam hirtelen. (Mindenesetre én gyárit vennék.)
Szerk: ja hogy a "drágább" az egy pár? Akkor meggondolandó az is...[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #15861 üzenetére
Pontosan ezert agyalok rajta.
Nem nagy osszeg mas robogohoz kepest, de ha nem muszaj akkor inkabb a maradekot felrerakom a "multivart a Madisonba segelyalapba".
Egyebkent nekem valamiert kinezetre ugy remlik, hogy a lattam mar jopar helyen az enyemnel alacsonyabban levo seggu Madisont is, a kerdes hogy esetleg ez a 3cm miatt+ berugozas valami osszeer-e.Tegnap majd 2,5 honap allas utan kicsomagoltam a robogot, hazudnek ha azt mondanam siman indult, kellett egy kis segitseg az auto akksijarol.
Mindenesetre elso utam a Kekholdba fog vezetni, meglessuk a kuplungharangot aztan ha olyan allapotban van, akkor egy felszabalyzassal megprobalkozunk.
Jelenleg mikor csuszna a kuplung, ugy indul mint egy Kraz mikor erolkodik. Az egesz burkolat beleremeg, nagyon beteg[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #15861 üzenetére
Ez volt nálam is az alap kiindulási pont. Az első rövidzárnál felvillant az index, majd egy tompa puffanás keretében kiégett a biztosíték. Onnantól kezdve (tartalék biztosíték hiányában) gányolással (rövidre zárva a biztosíték helyét) lehetett zárni az áramkört. Rövid ideig megpróbálkoztam ezzel, plusz egy izzót tettem be a rövidzárba, legyen mégis valamivel nagyobb az ellenállás, hátha, de a másik üvegbiztosítékot is sikerült lenullázni... Ezek után nem méregettem tovább, ma vettem egy 10db-os szettet és jön a következő kör
Az általad is írt módszerrel az a baj, hogy minden mást tudok ellenőrizni, de magát a relét nem tudom kimérni. Van rá mód, hogy a relére mérjek rá, hogy jó-e? Gondoltam rá, hogy bekötöm, és a varrótűs módszerrel nézegetem a feszt, vagy hasonló... A gond csak annyi, hogy próbálkozásra nem sok időm van, jó lenne minél hamarabb összerakni.
www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
válasz nyogo83 #15865 üzenetére
Szerintem egy lepukkant teleszkóphoz képest bármilyen utángyártott jó
Volt már párszor téma itt a fórumba, egyik leglényegesebb része, mégis a legmostohábban kezelt alkatrész.
Egyező paraméterek esetén más motortípushoz való telót is betehetsz. Szerintem akkor a hangolási eltérések és gyártóspecifikus dolgok nem vannak ezekbe a teleszkópokban. De azért érdemes egy szakival értekezni. -
nyogo83
senior tag
válasz csongi #15868 üzenetére
Itt igazabol a fent emlitett dolog zavart meg, hogy Madisonhoz rovidebb 340mm-es telokat arulnak rengeteg helyen. pl ez [link]
De meg itthon is van ahol aruljak [link]
Amit meg felsorolnak, hogy mivel kompatibilis, az a 125-os Maja meg Kymco Grand Dink is kozte van.
Szoval nem ertem honnan az info nekik, de nekem tuti nem 340-es hanem 370-es van benne es a gyarija meg.Faternak nemreg csereltem a Honda CG125-oson, ott kapott ket 10mm-el rovidebbet a gyarinal, de kb semmit nem lehet eszrevenni belole, mert ott ~70 fokban all a telo, szoval szinte alig merheto par mm-el lett alacsonyabb. Raadasul 11k-bol megvolt a par teleszkop
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #15864 üzenetére
Nem veszem személyeskedésnek. Tény, hogy a rugókat nemigen szokta
érdekelni, milyen testalkat ami terhel. De pár napja a lentihez hasonló képet
osztottam meg FB-on (azzal, hogy Kevés a súlytárcsa a teremben!), na erre
AndrewTdi megjegyezte, hogy a tároló is kevés, ha a gépen tárolják.
Csak az ő kedvéért csináltam ezt a kis videót. Amiben "eltolom a tárolót".
370 kg van felpakolva. De fel lehetne rakni 480-at is. Ha lenne elég tárcsa!
Nálam nagyobb emberkék mondták, hogy rá kell állni valakinek. Nincs elég!
Nekem még elég, csak marha sokáig kell pakolászni, főleg a 10-eseket...
És mellékhatás, hogy ilyenkor másnak nem jut, fekvenyomni se, semmihez!Nem hinném, hogy 100+ kg-ot nem bír a Madison telója, hiszen, mikor utas
is felül, jóval nagyobb terhelést kap. Lehet, állítanom kéne az előfeszítésén?
Mindenesetre a keskeny/magas fekvőrendőrökön gyomorgörccsel dobom át:
csúnya hangja van, amikor bekoppan. Amúgy meg ma alig 3 fok volt este, s
nyálkás is volt az aszfalt... egy előzésnél, kövér gázra majdnem megelőzött
a motor hátulja. A Heidenau gumikon szerintem most először. Vigyázni kell!
Amúgy is valahogy szarul éreztem magam ledöntésnél... Nem az igazi még.nyogo83: annyira nem hiszek az RF zavarban. Miért? Mert kizárólagosan a
bekapcsoláskor halnak le a hőmérők, és akkor sem mindig...! Csak ha még
hideg a xenon, ergo nagyot rúg a ballaszt. Egy nyomógombot átalakítottam,
hogy alkalmas legyen az UTCOMP újraindítására (elveszi a gyújtást), s láss
csodát, utána tökéletesen megy mindig. Ma próbáltam ki, félúton pedig még
egy lefulladást is sikerült összehozni. Minden lekapcs, röff, aztán xenon, és
a hőmérők NEM haltak le, tehát csak közvetlen indítás után tudnak egyszer.Brogyi: ki fogom egyszer próbálni, hogy egy másik akkuról hajtom a xenont,
és megnézem a szkóppal, hogy mi történik az RF zavar miatt. Biztos van ha
mindenki ezt mondja, de a tapasztalatom szerint nem annyira nagy mértékű.
Mindenesetre hamarosan itt a műszaki, szóval megy vissza a HS1.huszi.gyb: átsiklottam afelett, hogy ez most Kymco, mindenesetre, ha nem
voltál nagyon "kétbalkezes", akkor a biztosíték nem miattad ment ki: épp az
lehet, hogy valami kapásból zárlatos. Akár valamelyik izzód foglalata.
Ilyenkor viszont a relé lehet jó. Csak ha nincs rajta megfelelő terhelés, akkor
nem fog villogtatni. Nem tudom, mi más teszt lenne: ha jó az áramköröd, ott
a relének kutyakötelessége szaggatnia a tápot. Ha ezt nem tudja, rossz. Ki
kell cserélni, de ennek kimondásához kell egy JÓ áramkör. Ahol sorozatban
durrannak el a biztosítékok, az nem ilyen! (Ha kell, van egy Guilera relém,
ami tökéletesen működik: normál terhelésre lassan villog, kis terhelésre meg
gyorsan. Ezzel "jelzi", hogy kiégett egy izzód. Nagyon kis terhelésre viszont
teljesen halottnak mutatja magát, így sajna nem tudom használni, LED-hez.)A kép illusztráció.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz nyogo83 #15869 üzenetére
A teleszkop hossza egy dolog. Leteznek toldok amivel mgoldhatoak a novelesek.
Ami fontos, teleszkop utja, rugo vastagsag, Spiral kialakitas, allithatosag.
Felfogatasi pontok stimmeljenek.Digitxt.
Ez szep teljesitmeny, Zarora utan kell edzeni. . Tobb ido elmegy a logisztizassal mint az edzessel. Csinos segeded volt
Igen ovatosan gurulni, nyalkas xar, autoval is csuszik szepen kanyarba. A Heidenau gumi addig muzsikal szepen mig a kis lamellak le nem kopnak, utanna azolon a reszeken mar csuszik. Gondolom ez lehet az.En a 80 Kilommal kozepes feszessegen hasznaltam a Balnat. Te egyedul elered a motor max terheleset, vagy ahhoz kozeli erteket. Sajna ezek a robik, 120-150 Kg- nal jobban nem terhelhetoek. Ismet nem sertegetni akarlak.
En a helyedben a legfeszesebben hasznalnam. Meg igy is lehet lekoppan. De Nagyon fontos az elso gatlo allapota. Mivel abban is rugo van erdemes le ellenorizni a mereteket nem e zsugorodott. Ha cserelni kell erdemes feszesebbet nezni bele. Vagy lehet olajjal is javitani rajta, de csakis teleszkop olajat tenni bele. A tapasztalatom alapjan +5w mar erezheto feszessegben, es +10w novelesnel feljebb mar nem mennek.
Nem kell felni ha feszes a teleszkop, ugy a jobb, kis kerekhez kell is, illetve hatul a telo megkapja a te sulyodat es a blokk tomegenek egy reszet lengve.
Sokaig legeltem en is mire beallitottam hondat. Nekem ugy a jo ha kb szinkronba van a ket futomu. Sokat szivatott az eleje. Doccent zorgot koppant seggbe vert. 3x csereltem olajat, mire megtalaltam a megfelelot.
Szoval ha az eleje puha ugyan ugy lekoppansz, illetve kanyarba maszosabb, es instabilabb a vas. Katyus utakon meg szivat, mert olyan erzes, mintha hatulrol jonne az aldas, pedig nem. -
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #15870 üzenetére
Pontosan azert hal le hideginditaskor, mert nagyobb aramfelvetelkor nagyobb impulzust general. Ha egyszer mar begyujtott a xenon(eleg ha akar 5-10secet eg), akkor utana mar kisebb aram szukseges a begyujtashoz, kisebb a szort impulzus.
Kulso akksirol nem lesz ilyen gond(elvileg), hiszen nem lesz kozos a testjuk, amihez kepest plusz feszultseg tuske indukalodjon.De ha neked az az otleted, hogy a tapfesz esestol hal le, akkor azt is kiprobalhatod/kizarhatod, hogy egy kulso akksit sorbakotsz a mostanival, es ugy probalod meg az egesz procedurat. Akkor kevesbe fog leesni bekapcsolaskor a feszultseg a terhelesre.
Ez az egesz amugy autok koreben is jol ismert hibajelenseg, sokszor utolagosan beszerelt xenon szett regebbi tipusba, vagy olcsobb nem megfelelo szuressel ellatott ballaszt eseteben ahol az elektromos rendszer nincs felkeszitve az ilyen esetekre.( jellemzoen mar CAN-BUS-t vagy valamilyen mas digitalis kommunikaciot hasznalnak a vezerlok/szenzorok kozott).
Ilyenkor a xenon felkapcsolasakor azonnal jon a check engine visszajelzo, random hibakoddal.
Ezeket teljes mertekben megszunteti a diodas-tekercses-kondis szuroaramkor a xenon tapjara akasztva.
Pedig ott a 6-700A-es inditoaramu akksinak semmi a xenon begyujtasa, szinte meg se erzi.
Raadasul ott bizonyos vezerlok eleg kis fesz ingadozasra mar resetelodnek(pl ABS vezerlo 10-10,5V korul, ECU tipustol fuggoen 9V) -
DigitXT
nagyúr
válasz nyogo83 #15872 üzenetére
Na látod, mondtam, hogy nem értek a lovakhoz. Eddig azt hittem,
hogy RF zavar az, ami pl. az autóban zajként jelenik meg a rádióban.
(Ilyen videóval is tele van a net, és ezt szokták árnyékolásokkal szűrni.)Szóval nem tudtam, hogy "az én tüském" nem a tápvonalon közlekedik.
Azt hittem azt rángatja meg a ballaszt. Ezek szerint csak közvetetten.csongi: köszi. Első teló a hódoknál volt felújítva. Tény, hogy puha.
Azért 120-150-től még messze vagyok. (Ma ránézek az előfeszítésre...)
Záróra után edzés nem opció, nem vagyok én Hosszú Katinka. -
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #15874 üzenetére
User error volt! A legpuhább állásban volt. Emlékszem, hogy valamikor állítottam
rajta, de arra már nem, hogy pontosan milyen célból. Talán pont keményebbre
akartam rakni, de az ellenkező irányba tekertem. Mondjuk könnyű benézni ugye!A lényeg, hogy most 2 klikkel odébb raktam, s rögtön sokkal feszesebb lett...
A fekvőrendőrön, ahol eddig "lélegzetvisszafojtva" közlekedtem, sokkal bátrabban
mentem át. És nem volt semmi gáz. A gumi elég ramatyul néz ki. Ráadásul még
az előírt nyomás sem volt meg benne (1.8-1.7 bar, a 2-2.2 helyett). Múltkor kicsit
megszívatott az automata fújó, nem fújta fel rendesen, uis fölé mért fújás közben!
Most kézi módban toltam rá eleget, aztán visszaengedtem kicsit. 2.2-2.4. Elvileg
jó lesz ebben a hidegben. Aztán majd meglátjuk. Tavasszal szerintem már csere:
4 évszakosnak mondják ezt a K62-t. Én végig is gurultam vele másfél szezont.
Más kérdés, hogy mondták, hogy nyárra jó lenne visszarakni a Michelint, de nem
volt hozzá ingerenciám. A lamellák lekoptak, profilmélység viszont van a vizsgára.39813-nál rakattam fel 2015.10.20-án. Ma 46368 volt benne: "jogos", hogy kopik!
35145-nél került fel anno hátra a City Grip: defekt miatt kellett idő előtt lecserélni.
Mondjuk ha a vételkor új gumi volt fent, azt 1 év alatt "slickre" koptattam.
Mielőtt a vérszívó szárnyas megjelenne, közlöm, hogy igen, csak a közepét. -
-Mosquito-
őstag
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz nyogo83 #15869 üzenetére
szinte alig merheto par mm-el lett alacsonyabb
Lehet, hogy érzésre nem változott, de esetleg a világítást utána kell(het) állítani.
Rákerestem a privátjaim közt, hogy miért is akartam anno körmöskulcsot venni:
kifejezetten "nehéz pilóta" állásba akartam rakni, ehelyett raktam "könnyűre".
Vagy a franc tudja, mert később még tuti állítottam egyet rajta. De hogy minek?
Mindenesetre a xenonon látszott, hogy nem oda világít, mint a süppedős telóval:
azt mindenképp utána kellett állítani, mert nekem nem pár mm volt a különbség. -
Hauptmann
addikt
válasz nyogo83 #15882 üzenetére
Köszi, majd összehozzuk.
Nem is tudtam, hogy az oldaldobozok micsoda helyzeteket tudnak okozni.
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #15883 üzenetére
Én egy Suzuki hátsó lámpát vertem ki a dobozzal. Ha nincs fent akkor megúszom.
Persze a sárga lámpánál satu féket kellett nyomnia a ....DigiXt:
Szerinted? A Hondába kell 18*23/25g görgő. 98-99 évjárat.
99 után már 27-es kell bele. A motor semmit nem változott, ugyan az a blokk.
Én arra gondolok, hogy emeltek a súlyon, ezzel csökkentve a motor nyüstölését?
Te mekkora Pulleyt tennél be? Én a 25g-re voksolok. Közben vacillálok lehet a 23g-is jó lenne?[ Szerkesztve ]
-
TayRol
nagyúr
Szerintetek lassan már lehet robogózni, nem? Mármint a magamfajtának, aki csak divatból használja... Amíg nem viszik el, addig használnám.
-
DigitXT
nagyúr
válasz TayRol #15887 üzenetére
Itt már egy ideje a maszk sem kell a sisak alá. 10 fok fölött van az idő sokszor.
(Holnap kifejezetten tavaszias idő várható. Persze nem kora reggel, de délutánra.)Viszont nem ártana a motorkára valami épkézláb gumi, mert ahogy elnézegettem
a napokban, már lassan kikandikál a kopásjelző a mintából. (Úgyhogy nem ezzel
fogom levizsgáztatni, hanem a vacsiúj City Grippel, amit múlt héten rendeltem.)csongi: attól függ a választandó súly, hogy mit vársz el a Pulley-tól, miért veszed...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz TayRol #15891 üzenetére
Hajrá. Amúgy nektek, akiknek ilyen patika gépeitek vannak van tapasztalatotok
magasnyomású mosókkal? Holnap le kéne csapatnom vele*, mert iszonyat retkes
a gép, és nincs pofám így vinni gumicserére. Meg hát a szerelés hatékonyságát
is jelentősen rontja, ha mindenütt sáros... nem megy a csavarba az kulcs, ilyesmi.*: Karcher K2, szóval nem nagyon durva a nyomása, de azt azért írják, hogy gumit
pl. ne nagyon csapassuk vele 20 centinél közelebbről, mert esetleg károsíthatja.
Gondolom a légszűrőbe se kéne beleveretni, meg az akkuboxot is kihagyhatom. -
DigitXT
nagyúr
válasz TayRol #15893 üzenetére
Eddig én is a kézi megoldást választottam... már csak azért is, mert nem volt víz
a garázsban, úgy kellett egy vödörben levinnem a második emeletről. De most
kipróbálhatom a "csodamasinát". (Huszi megjegyezte, hogy a rendszámom pl.
elég jó már a rendőrök ellen: hiába, egy éve érlelem.) Ma pont letolt vmi böhöm
kocsi, gurulok mögötte 80-90 körül, erre hirtelen mint a kisangyal visszalassít, és
a sárgánál is megáll. Megállok mellette én is, mert már röhögtem a sisak alatt, s
mutattam neki a távolodó rendőrt (vén fószer volt amúgy a sofőr): ő is somolygott.
Lehet ezt szabályosan is! Aztán persze a gyorsulási versenyben nem volt benne,
úgyhogy ~200 métert kapott a következő pirosig. Alábbhagyott a sietős kedve.
Gyanítom, hogy azért az idomzatban (nem közvetlen közelről) kárt nem fog tenni.
Amit írtam, arra figyelek. Aztán szivaccsal befejezem (ahova nem jutott az áldás).Szerk: Shell kútnál szoktak ilyennel előmosni az automata mosónál. Mondjuk az
igaz, hogy oda soha nem álltam be robogóval, pedig az biztos beb.szna.dugynok: köszi!
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #15892 üzenetére
Szoktam nagynyomásúval mosni, de csak 30 fok felett, mert utána elég szar vizesen hazamenni
A patika állapotú minőségi japán HONDA(azisteeen)
motorkerékpáromgagyifos robogóm pedig épp motorgenerálon van.Nyilván szar beszállítótól jött a dugattyú és a gyűrű is. Csak a beszállító hibája lehet, a gyáré soha!!!!!4!44!!
Ja és akkuból is csak a gyárit, mert az jobb!!!4!!44!
(aki nem olvassa a motoros topikot attól elnézést kérek az agymenésemért )
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #15890 üzenetére
Ilyen gumi pazarlást..
kcsa:
Lehet, hogy a mutott Km 3,4,5x-e van benne? Ha már szét lesz borítva kérdezz már rá a vezérműláncra cserélték e, illetve hányszor volt szét kapva a blokk. Olaszból származik, így én nem csodálkozom,hogy megkotlott. Jobbulást.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #15897 üzenetére
Nem értem... Még addig kéne hajtanom, amíg teljesen ki nem látszik? Vagy pofára nem esek vele egy esős napon? Lassan már csak szárazon merek vele menni...
Szerk: vizsgán nézik a profilmélységet is, kopásjelzőn begurulni bukó, nem? Szerk2: "Ha a futófelület egy szintbe kerül ezekkel a kiemelkedésekkel, a futófelület mélysége valószínűleg közel van az 1,6 mm-es jogszabályi határhoz, vagy alatta van. A Michelin kifejezetten ajánlja, hogy cserélje ki a gumiabroncsait a határérték elérése előtt. Ezek nem nyújtanak kellő biztonságot, másrészt használatuk jogszabályellenes is lehet."
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #15899 üzenetére
Neeem, én CSAK a közepére fizettem be. De tudom, az ilyen HSM-féléknek
még biztos jó lenne sokáig. Vagy nektek Kakucson bokorugrani párat. Az nem
baj, hogy kigyorson elkapar, viszont ledöntve még elmegy párszáz kört, LOL.
Esetleg valami körforgalom-buziknak, akik bemennek reggel, és este jönnek ki.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest