Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Limitált ideig már kipróbálható a The Alters PC-s verziója
gp A 11 bit studios különleges túlélőjátéka konzolokra is megjelenik majd.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
harry
veterán
válasz forceberg #78341 üzenetére
Rosszul fogalmaztam, ara akartam utalni, hogy egy dizelnek talan rosszabb ha hidegen hasznalod / ilyen kis rovid tavokra mesz.
t1: persze, en csak azt mondtam, hogy ekkora futasnal szerintem boven jo egy benzin is (avagy en inkabb fizetnek tobbet a kuton, mint rovid tavokkal terheljek egy dizelt).
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Somatom
veterán
válasz forceberg #78462 üzenetére
Igaz, régen volt, de nekem szakközépben tanították négy évig, mielőtt bizonyítványt adtak arról, hogy ez a szakmám.
Egy ólomakku normál töltése a névleges kapacitás 10% -a. Vagyis, 100Ah -s akku esetén 10 Amper. Ha jól rémlik, akkor egy Lada generátora 45 Ampert tudott. Egy modern autóé jóval többet.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
angyalpc2
aktív tag
válasz forceberg #78797 üzenetére
valóban, ez igen érdekes és mind tudja az RN700-at. Akkor melyiket érdemes venni?
Pedig a Total Q 9000-ben volt a bizodalmam hogy az pont egy hangyányit sűrűbb
http://www.lubs-products-database.total.com/gallery/ORIGINALS/visuels/34500/34510[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz forceberg #78861 üzenetére
Jobb hátsó ajtóra rányitás. Itt a horpadást megcsinálták.
Bal tükör burkolatát lefényezték. Ez cserélve volt, mert azzal is beszedtem egy követ, kilyukadt. Lecseréltem és az fényezettlen volt.
A hátsó ajtókon belül egy műanyag elem lifegett. Ezt is megcsinálták. Pedig ezt nem is kértem. -
Gabesz87
veterán
válasz forceberg #79072 üzenetére
A kinézetről nem vitatkozom, egy Talisman, vagy bármely új Renault jobban tetszik, mint a Citroen, (és már csak a név miatt is szívesebben vennék Renault, na meg azért, mert nekünk már bevált), de igazából már a C4 formájával is kezdek megbarátkozni. Csatlakoztam a FB csoportjába, ott jókat olvasok róla.
Ezzel a Talilsmánnal két fő problémám van: nem automata, és nincs benne LED! Meg mondjuk inkább olyan 5-6 közt nézelődnék, de franc tudja, majd elválik, ahogy írtam nem annyira sürgős. Meg mintha valaki azt írta volna nekem korábban, hogy a Talisman GT sem sokkal nagyobb hátsó lábtér tekintetében a Megane GT-nél. Vagy félreértettem valamit.#79074 forceberg:
igen, ízlések és pofonok, nekem számítanak a kényelmi felszerelések. Az, hogy mekkora a kijlező, mondjuk nekem is lényegtelen, csak tudjon teló tükrözést. Tolatókamera, LED fényszórók, amikről nem tudnék már lemondani, és igazából szeretem az automata parkolást is. Most erre sokan mondhatják, hogy mekkora baromság, mert aki tud vezetni, parkolni is tud. Nem azért mert ne tudnék, de néha Pesten, amikor keresgélni kell a helyeket, és látok valami szűköset, és nem jön mögöttem senki, akit feltartanék, akkor használom, mert tutira beáll! -
Somatom
veterán
válasz forceberg #79074 üzenetére
Nekem ez a 2013 -as is UFO. Minap próbáltam utat terveztetni a beépített navijával (TomTom). A címmegadásig elvergődtem, de nem jöttem rá, hogy melyik a nyugtázó gomb. Eccercsak törlődött, amit beszenvedtem. Inkább elővettem a telót és a Google -el navigáltattam.
Arra sem jöttem még rá, hogy a telómat hogyan lehet összepárosítani az autóval.
Akkumerülés után csak szakaszosan működtek az ablakemelők. Újra kellett őket tanítani. Érted? Tanítani az ablakemelőket!
Elromlott a távirányító, a kulccsal meg nem tudtam kinyitni az ajtót, mert nem találtam hozzá a zárat.
Használati utasításból tudtam meg, hogy hogyan lehet kézifék nélkül parkolni.
Pedig, évtizedek óta autózok és nem vagyok műszaki analfabéta. Fogalmam sincs, hogy milyen célközönségnek gyártják a franciák ezeket az UFO -kat.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz forceberg #79080 üzenetére
Igen. Találtam nyílást alul, ahova be lehet dugni a kulcsot, de a franc se gondolta volna, hogy az nem a zár, hanem egy fedél feszegető nyílása. Ez hajnalban történt, épp két kollégámmal érkeztem haza Németországból és kíváncsiak voltak az új autómra. Ne gondold, hogy kiröhögtek! Á, ők nem olyanok.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
rob210
Topikgazda
válasz forceberg #79208 üzenetére
Én motorolajra esküszöm, mert a wd40 nem minden esetben oldja meg, és motoridegen anyag!
A motorolaj, ha bekerül az égéstérbe na bumm, a wd40 nem tudjuk mit okoz.Hát egy jó 30 percig dörzsáraztam mire tiszta lett a fészek. De a baj az , hogy 3 volt ilyen
Renault power
-
Somatom
veterán
válasz forceberg #79373 üzenetére
Gondolom, ugyanaz a motor van az enyémben is, csak a bódé nagyobb. Egy 150 -est sikerült vennem, de el nem tudom képzelni, hogy minek kéne ezt húzni. Úgy meglódít, mint egy lórugás, negyed gázon közlekedek vele, előzésnél is épphogy csak odalépek neki.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Skyhigh
senior tag
válasz forceberg #79392 üzenetére
Végig a sebesség határok betartásával vezetésről van szó, de javaslom kipróbálásra, egy 90 km-es szakaszon egy hatvannal közlekedő gépjárművet előzni üres autóval és úgy ha belepakol valaki 300-400 kg bármit.
Ezzel elég egyszer szembesülni az életben...
Tudod hogy simán meg tudod előzni, aztán mégsem...
[ Szerkesztve ]
A világon 3 féle ember létezik, aki tud számolni és aki nem...
-
Skyhigh
senior tag
válasz forceberg #79396 üzenetére
Jó kis 44-es főút, ott azért vannak egyenes szakaszok ahol simán kényelmesen (mondhatni nyugdíjas vezetői attitűddel) lehet előzni Tiszakürt egy Cserke, Cserke és Kunszent vagy akár Kondoros és Csaba között.
A világon 3 féle ember létezik, aki tud számolni és aki nem...
-
Somatom
veterán
válasz forceberg #79558 üzenetére
Sztem ez egy egész mást történet. A dízelmotorok hatásfoka hatalmasat fejlődött. Egy dízel zöldséges Merci (W123) normál kompressziója 27 körül volt. 20 alatt már el sem indult. Ez hőveszteséggel járt, ami ugyebár a vizet melegítette. A modern motorok sokkal kevesebb hőveszteséggel dolgoznak. Nem tudom, most hol tartunk, de a 2.0 HDI Peugeotunknak 17 -es volt a normál kompressziója. Sztem az elektromos segédfűtés a belső kört fűti, hogy a motor minél hamarabb elérje az optimális hőmérsékletet, mivel az égésből keletkező hő ehhez kevés. Zárt termosztátnál ez független a rács, vagy kartonlap által takart külső vízkörtől.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
mycso
Topikgazda
válasz forceberg #79743 üzenetére
Amikor az első talisman megjelent, nekem akkor becsípődött, hogy kell egy ilyen.
A megane4 valahogy nem mozgat meg (nem tudom miért, de valami nekem is hiányzik belőle, ami a talismanban megvan)Természetesen egyelőre nem opció, 7-9M forintot nem ér (szeintem).
Csak mostanában elszoktam kalandozni erre felé, aztán azért érdeklődöm.Illetve most mindenkép a benzines autót tűztem ki opciónak (nincs rá különösebb indok, csak úgy). Bár így még jobban megnehezíti a keresgélést, mert eléggé leszűkül, sok gyártó kiesik. Ezek az 1.2,1.4 turbó motorok alapból kiesnek, még az 1.6-al is úgy vagyok, hogy határeset.
Illetve egy ideje a merci CLA most a becsípődésem, azokat nagyon élem.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
MC Pite
veterán
válasz forceberg #79845 üzenetére
Azért a normálisabb tesztek sem kutyák (sajna autonavigátor, főleg a téli tesztjei el, khm ... nem az szokott kijönni mint másutt). Erre tök jó a tr oldala, méretre, gumira, 4s-ek magukban,ill téli vs 4s illetve 4s nyárival, és akár többféle súlyú autón is találni teszteket. Plusz a csávó amiket készít, azok az egyik legjobb tesztek, főleg ha van pár perce az embernek a videót is megnézni hozzá.
De azért vannak olyanok is, akik nem tipikus mentalitással csak dícsérik amijük van, hanem tudatosan keresgélnek, részeredményeket figyelnek nem végeredményt, és évi 25-40e km-t vezetnek, akár szélsőségesebb útviszonyok között mint itthon, több autóval. Vagy olyan hülyék is vannak, akik évente mennek veztech tréningre. Így a saját, még pár céges autóval relatív sok tapasztalatom van nekem is (még a világítás mellett a gumi a másik fétisem, miben járművön ). A frankót nem tudom, de több tapasztalatom van benne mint pár ismerősnek, aki tizenéves olcsó gumik után vesznek kínai vagy egyéb olcsó vackot, és mondják milyen jó, fölösleges jobbat venni. Persze az évi párezer nyugis melóba járás alatt valóban kevesebb dolog szokott történni, még ha se gyorsan, se kánikulában, se hegyen, se hóban nem megy, valóban kevésbé számít; de nem szeretném hogy télen kanyarba szembe, vagy bármikor mögöttem jöjjenek.rob210: Utas voltam 2 éves Apollo 4Snél, nem éreztem jónak.
De itt 2019 205/55R16 autonavigator tesztben 18 gumiból:
Dry Braking17th+3.8 M 79.57%
Dry Handling15th-2.8 Km/H 93.56%
Wet Braking17th+4.3 M 76.88%
Wet Handling16th-4.6 Km/H 90.57%
Noise5th+2 dB 96.77%
2020 Autobild selejtezőjében 32ből 28. (így értelemszerűen a rendes tesztbe nem került be)
Dry Braking25th+5.1 M 88.62%
Wet Braking26th+11 M 80.36%[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
polonic
félisten
válasz forceberg #79899 üzenetére
Gyári hűtőfolyadék van benne, ami -37 fokos. Ha még -25-re hígította vissza, az is bőven jó. Egyébként 6.7 liter kell bele, ha jól emlékszem.
De nyilván, veszek egy flakonnal, ha legközelebb kell tölteni, akkor ne desztillált víz legyen.Én meg a generátor alatt néztem, de gyakorlatilag mögötte van. Na mindegy, ott se láttam semmi nedves nyomot. De nyilván nagyon szűk a hely, alig látni. Szóval ez még nem jelent semmi.
Ja és a fékfolyadék tartály ereszt szerintem. Harmadik letörlés után megjelent a hegesztésnél a peremnél a fékfolyadék. Ilyen komolyan van?
[ Szerkesztve ]
-
dugo_
veterán
válasz forceberg #80298 üzenetére
https://baleset-info.hu/?p=8430
Elölről képek.
-
#89309696
törölt tag
válasz forceberg #80301 üzenetére
Akkor ok, azt hittem egy Megane. Persze az sem mindenható biztonsági téren.
Téli gumi az igaz, ilyen mintát az olcsókon szoktam látni és a korát sem tudjuk, meg nem mindneható az se, bár az utak szarrá lettek sózva a havazás előtti napon egyébként. Ez valahol a focipályánál lehetett, semmit nem hallottam róla. Az autót se láttam soha, pedig elvileg idevalósi. Na mindegy, akkor nem Megane, akkor off.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!