- Vezetékes FEJhallgatók
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben (videóval!)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- TCL LCD és LED TV-k
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Hobby elektronika
- Computex 2024: Látogatóban a Chieftecnél
Hirdetés
-
Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
ma Csak épp nem hivatalos forrásból érkeztek. Merre vagy, Z Fold Ultra?
-
The Thing játék jön a Nightdive csapatától?
gp Úgy tűnik, hogy végre kapunk egy remaster kiadást a több mint húsz éves játékból.
-
A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
it Sürgős hatósági beavatkozást sürgeti a NOYB, ugyanis június 26-tól a személyes bejegyzéseink, privát képeink és online követési adataink alapján is tréningezné az AI-t a Meta.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Füge007
senior tag
-
-
Füge007
senior tag
válasz AMD Power #1306 üzenetére
Nem szintetikus olaj esetén 10000 Km az ajánlott, szintetikusnál 15000-30000 Km. Én rész szintetikust használok és max 12000 engedek bele. A motorolaj elhasználódása függ a minőségtől és a motor megterhelésétől is, nem mindegy milyen stílusban használod az autód.
Mivel a motorod kenését illetve közvetlenül a hűtését is végzi megéri egy jó bevált márkát használni.
Füge
-
-
zsolt1129
addikt
válasz AMD Power #1368 üzenetére
Hát az attól függ.Fizikaisérülés látszik??Gondolok itt repedésre stb..
Ebben az esetben egy kis gittelés megoldhatja a problémáz.
Egyébként van valakinek vagy neked az új Lagunákkal szervizes tapasztalat? Mert jelenleg egy Megane Limousine-om van és sokszor jön elő valamilyen elektronikai rendellenesség.[ Szerkesztve ]
-
dbius
veterán
válasz AMD Power #1368 üzenetére
Nincs véletlenül tetőablakod? Nekem hasonló problémám volt a Lagunámmal, beázott felülről és több helyen, többek között a középső visszapillantó tükörnél lévő lámpáknál, érzékelőknél is. Először én is az antennára gondoltam, körberagasztottuk, ugyanúgy beázott.
Aztán hosszas keresgélés és bontogatás után kiderült, hogy a tetőablak egyik vízelvezető csöve volt eldugulva, és az okozta a beázást... (ehhez viszont a tetőkárpitot vissza kellett bontani...)
-
forceberg
veterán
válasz AMD Power #1373 üzenetére
Egy kis F.BS?
[link]
A levegő nedvességtartalmának a hatására vulkanizálódik. Kérdés, hogy fémre hogy ragad oda?Mod: azt írja, hogy kifogástalanul ragad fémekre is!
Nekem ilyennel van kiöntve a saját készítésű vízálló távirányítóm. Két nyáron át már teszteltem a Balatonban, s nem ázott be! Így nem kell kinthagynom a parton.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
zsid
senior tag
válasz AMD Power #1446 üzenetére
Egy időben jártam egy 2,2es szívódízel mazdával, aminek a a leömlője elég csúnyán kilyukadt. Volt olyan hangja , mint egy WRC kocsinak. Igaz BP-Kecskemét szakaszon majd felrobbant a fejem autópályán.
Vicces félretéve, öcsémék tettek WagonRre egy ilyen kis túró "kipufogóvéget", amit csak rá kellett csavarozni a gyári csőre. Jobb lett a hangja vmivel.
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs