- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- UHD filmek lejátszása
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen házat vegyek?
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Kezünkben a Razr 50 Ultra
ma Félmillió forint felett indít a csupa képernyős modell, nem olcsó a társa sem.
-
Formabontó vezetékmentes klaviatúrák jöttek a Keychron műhelyéből
ph Egy 60+ százalékos ortolineáris, valamint egy 65 százalékos "tört" modellel gyarapodott a cég portfóliója, amiket QMK-val szabhatunk végletekig testre.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
baluka6
aktív tag
válasz
CartmanLand0 #82310 üzenetére
Szia
Nekem ilyen motorral van kombi kivitel, egész dinamikus, jól vezethető autó. Viszont el kell vinni vásárlás előtt állapotfelmérésre (ez független a Renault-tól), mivel nem látsz bele. Legalább diaggal egy élő adatot nézzenek és mérjenek kompressziót, esetleg vegyék le a turbo egyik csövét (de ezekhez Rob jobban ért).
Egyébként a TSI és újabb TCE motorokkal ellentétben ez még szívócső befecskendezéses, így kevésbé hajlamos kokszosodni. Rövid távot is bírja, néha ki kell vinni autópályára kicsit meghajtani. Ja és figyelni kell rá, hogy turbo-s, tehát ameddig hideg az olaj, addig nem tapossuk, erőltetett menet után pedig vissza hűtjük.