- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA® driverek topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- TCL LCD és LED TV-k
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
buherka
addikt
válasz salieri. #68847 üzenetére
Írtam hogy megvan a gyári felni. Ami teljesen sérülés mentes. Holnap azokról is csinálok képet.
Ez a felni van most rajta...nem tudok mit csinálni.Gumik azok szarok...én is néztem. Odaadja a fékszettet...mert Ő már nem tud vele csinálni semmit. Adja az autóval. Ezen mi a furcsa? Te vennél egy autót és adnának hozzá egy fék szettet...akkor azt mondanád hogy kösz nem kell
Aksit lehet hogy lopta vagy nyerte céges bulin...mit tudom én...adja és kész.
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz CactuS #68848 üzenetére
Sport légszűrő, "karbon tető" és a sport felirat kuka
Sport légszűrőt azt már írtam hogy én is kukázom. Megvan a gyári, megy vissza.
Sport felirat nem érdekel. Karbon tetőhöz nem nyúlok, ezzel tuti nem küzdök. Marad úgy ahogy van...ha madár vagy nyest leszarja, könnyebben lemosom.
Barna berakás, nem izgat. Ott van és kész. A felnit max eladom, ha úgy alakul. Csak azt kell eldöntenem, hogy ha meg is tartom, akkor erre kell gumit vennem mert az nagyon kopottas. Meg ugye 17"-osA bőrhöz ahhoz nem értek.Hál isten kiszakadva nincs. De akkor annyira nem vészes ugye?
(#68849) molnarpeter ...azért nem új autó, ezt azért vegyük figyelembe. Nem lehet minden makulátlan és gyári. Nem szaladnék már holnap bőröshöz, de persze ha látom hogy baj van, akkor megcsináltatnám.
az ülés sarkán az a gomb csak kopott amúgy?...
az ülés fűtés gombjára gondolsz. Azon én nem látok kopást.[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
salieri.
őstag
válasz buherka #68851 üzenetére
Mondd neki kicsit magas az ar es neked ezek a lomok nem kellenek,így alkudni lehet ha el akarja adni,majd eladja másnak az alkatrészeket.vasarlas előtt távolítsa el a fóliát és a sport feliratot.felesegemeben 160 ezer km van és hasonlóan néz ki .motorboritas alá nézz be,le van mosva a motor jól látom?
-
buherka
addikt
válasz salieri. #68853 üzenetére
Azok a "lomok" új alkatrészek. Adja hozzá. Ha kell ha nem kell....és nem is bánom hogy adja. Mert jó cuccok. Alkudni nem enged, mert így is bukik rajta akkorát mint az állat. Fólia nekem bejön, tuti nem szedem le. Nektek nem tetszik, nekem igen. Sport felirat nem izgat. Engem nem zavar.
Motort nem mosták le...csak kimentem az utcára és körbelőtem nektek. Ma jobban átnézem, mert ma van rá időm. Motor borítást leszedem....alánézek.Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
Zola007
veterán
válasz buherka #68856 üzenetére
Te már ezt eldöntötted, mert beleszerettél az autóba.
Nekem nemRönóFan szemmel egy bazári boyracer, és szerintem vannak még így páran vele a topikból.
cuccokkal együtt 1.1 milliónál többet nem ér.Én csak azért venném meg olcsón, hogy utána eladjam haszonnal egy baleknek...
A cuccokat pedig nen azért nem rakja bele, mert jófej, hanem mert így is simán elhiteti a gondos gazda látszatát veled, de legalább nem kell munkadíjat fizetnie és beépítve egyébként is a felét éri egy alkatrész.
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
buherka
addikt
válasz Zola007 #68858 üzenetére
Azért még nem vettem meg. De már egyre jobban dilemmázok amiket itt írtok.
Nekem nem is az a lényeg hogy ilyen bazári kerekek vannak rajta. Hanem hogy legyen megbízható. Ha ismernétek a palit akkor tudnátok hogy ez rettentő precíz. Betegesen vigyáz mindenére. A garázsuk le van szőnyegezve. Le kell venni a cipőt ha be akarsz menni. Egy Renault Thalia már landolt nálunk. Az is az övé volt. Na az is szalon állapot. A sogoromék vették meg tőle. Már vagy egy éve. Amikor elvitték állapot felmérésre, mondták hogy az egyik szerelő is meg akarta venni a szervizbe...mert 16 éves autót még nem látott ilyen állapotban.Persze hogy "boyracer" ezzel nincs is baj mert 22 éves a kölök. Ez a csiri csáré külső megszüntethető...egy nap alatt.
Szóval most aztán belém raktátok az agyrágó bogarat.
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
eTrade
tag
válasz buherka #68860 üzenetére
Szerintem azt az 500 ezret simán lehet "rálocsolni" egy autóra, ha ezt most megelőlegezed, akkor ennyivel kevesebb költség és bosszúság vár rád.
Összesíteni, vagyis tételesen pontosítani kéne, hogy mik azok az alkatrészek amiket már kicserélt benne. Használt autó eladáskor az emberek többsége egy petákot sem költ az autóra, mert úgysem fogja visszakapni a belefektetett összeget.Esetedben ott vannak még a plusz alkatrészek és 2 szett alufelni amiket ad hozzá (ami nem 10 ezres tétel), bár a képeken látható alufelni nekem nem tetszik de ez csupán ízlés kérdése.
Nem kevés az az 1.5 millió, ha lehetséges, akkor alkudozz kicsit belőle.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz salieri. #68857 üzenetére
Mondjuk most, hogy mondod, kb. igen. 1.5-1.6 körül néztem a GT cliokat mielőtt megvettem az RS twingot.
Amit linkeltél, annál azért többet ér a kolléga példánya, kmben 2/3-a van benne és az full bőrös ez meg félbőr. Hahun 100k km alatt 2 Initiale van, egyik félbőr 1.6 milla, másik bőrös 2.0 automata 1.5ért. 40-55k km-rel, szóval az alapján nem olyan túlárazott, főleg a lekövethető múlt miatt.
Nekem mondjuk még mindig kérdéses, hogy dohányoztak-e benne (meg kell nézni a szivargyújtót, hogy használt-e, azt kb. sose takarítják le). Oké, az is eltüntethető nyom nélkül, csak na...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
mycso
Topikgazda
válasz buherka #68852 üzenetére
Közben beleugatok én is, ha nem bánod.
Nézelődtem picit, 900 - 1.5M között vannak hasonló tulajdonságú clio-k.
A képeid alapján, ezt az autót az ársáv aljára pozícionálnám.
Ha ott a 2 kerékszett, valóban számlával (és láthatólag) cserélve volt a komplett!!! vezérlés, és valóban rendben avn az autó (fék, futómű, elektromos berendezések, karosszéria), akkor ahogy már előttem is írták, ez az 1.2-1.2M forint SZERINTEM amit adnék érte (illetve én semennyit nem adnék érte, de kb. ennyit érhet).
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
buherka
addikt
válasz #89309696 #68861 üzenetére
Próbálok majd, de sztm úgy sem fog engedni, mert Ő is 1.5M-ba vette a gyári felnivel. Megmutatta a papírt.
(#68862) eTrade...ma behozom az udvarra és jól átnézem. Csinálok egy vödör képet és beszúrom ide.
Már kinéztett a gyerek egy 2.8-as dízel Jaguárt...valami 2.5Milláért. Az apja napok óta ugat vele, hallom az udvaron. Nem is értem hogy minek egy ilyen luxus autót venni egy ilyen Clio után.
Azon minden colos méret ha jól tudom, azzal aztán lesz mega-giga szopás...de én nem szólok bele.[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
salieri.
őstag
válasz buherka #68866 üzenetére
Figyu én ezt vettem a feleségemnek pár hónapja 1.03-ért. És két szett normális gumival.(yokohama,vredestein), fiatalabb 2007-es ,valamint rengeteg dolgot kicserélt benne.te fogsz szívni egy 80 ezret futott kocsival jobban,mint ami 160 at futott. Jönnek majd az elöregedett gumis alkatrészek.
[ Szerkesztve ]
-
buherka
addikt
válasz CactuS #68863 üzenetére
Igen...én is néztem a kínálatot a hahun, de ilyent nem találtam.
Jó most ez a felni van rajta, de ott a gyári, majd arról is csinálok képeket.Megnézem a szivargyújtót is meg a cigis dolgot. De sztm néha bagózott benne a kis colos, de amikor mentem vele nem volt benne kocsma szag.
Most azon a karbon tetőn meg buzi Sport feliraton ne rekedjünk már meg ennyire srácok.
[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
Dehogy bánom...
Minél többen írtok már, annál jobban elmegy tőle a kedvem.
Lehet hogy még annyit megejtek hogy elviszem állapot felmérésre, és full átnézetem. De azt mondta a szomszéd hogy most adja a kártyát és oda viszem ahová akarom. Úgy sem fogok benne hibát találni.
Na most a sógorom, itt az udvarunkban maszekban már vagy 8 éve autó szerelő a garázsában...nem hivatalosan ugye. Most is egy Opel Omegát bütyköl...
Ő azt mondja ahogy megéri az autó csak ne lenne 2006-os, mert öregnek találja...km ide.vagy oda. Jól ismeri a szomszédunkat és azt mondj ha tőle veszem akkor szart tuti nem veszek, mert betegesen vigyáz mindenére. Csak hát ugye itt jön az a mondás hogy nem évjáratot veszünk meg km-t... hanem állapotot.
(#68867) salieri....szép kis autó. Ennyiért én is egyből lecsapnék a szomszéd verdára...szó nélkül.
Most akkor ez a 80 ezres km se jó...ajaj. Úgy látom új kocsit kell venni .[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
AthlonXP
őstag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem a hűtő ventilátor működésével kapcsoltban.
Adott egy Megane 1 PH2, 2002-es, 1.4 16v autó.
Apu panaszkodott rá, hogy mostanában, ha dugóban kell araszolnia, akkor eléggé felmelegszik a hűtő víz ( nem tudom mennyire.. ) és nem biztos benne, hogy rendesen működik a venti.
A klímát bekapcsolva, a ventilátor egyből beindul egyébként.
Itthon, próbáltam az autót, meleg motorral, járattam kicsit, mint ha dugóban állna ugye és közben figyeltem a vízhőfok mérőt. illetve egy kézi, infrás hőmérő "pisztollyal", méregetem a vízcsövek, motor és a hűtő, hőfokait.
Menet közben a hőmérő óra mutatója, nagyjából, vízszintesen áll, talán egy kicsit lejjebb, a lényeg, hogy a skála közepére mutat.
Ilyenkor a vízcsövek és a hűtő is, kb. 93 fokot mutatnak a kézi hőmérővel mérve ( már amennyire ilyenkor azt meg lehet mérni egy ilyen kis hőmérővel, szóval amolyan tájékoztató jellegű a mért érték ).Bocsi, de csak egy ilyen képet tudtam beilleszteni, mert elfelejtettem lefotózni a mi autónkban az órát, amikor a tesztet végeztem. Igen, user error, bocsi..
A képen levő órán, a mutatónak kb. vízszintesen kell állnia, alapesetben, üzem meleg motornál ( az alsó, vastagabb fehér osztástól számítva, az 5. beosztáson, vagy picit alatta kell lennie elvileg... )
Ahogy melegedett a motor, a mutató az 5. és a 6. beosztás közé ért félúton, amikor beindult a hűtő ventije.
Ekkor a hűtőn, kb 103-104 fokot mértem, a kis műszeremmel.
A venti nagyjából 25 másodpercig forgott, majd kikapcsolt, a benti órán a mutató beállt, kb. középre.Szóval, elvileg működik a rendszer, csak arra lennék kíváncsi, hogy nem-e kéne esetleg tovább működnie a ventilátornak, mert őszintén szólva, nekem egy kicsit, kevésnek tűnik ez a 25s, amíg megy..
Tudja valaki, hogy kb. milyen hőmérsékleten és meddig kellene bekapcsolva lennie a ventilátornak?
Illetve, hogy mi kapcsolja be, magát a ventit? Van egy külön hőérzékelő gomba a hűtőn, vagy az autó kapcsolja be, a vízhőfok mérő értékei alapján? -
#89309696
törölt tag
válasz AthlonXP #68871 üzenetére
Ez a működés megfelelő, nincs semmi baja. Ha a felső sűrűn rovátkázott részbe belemegy akkor van baj. Vagy ha felmegy háromnegyed állásba akkor már érdemes hibát keresni. Ennek nincs baja. Ha nagyon melege van akkor tovább pörög és felkapcsol magasabb fordulatra is.
Vízhőmérésből kétféle van, az egyiknél egy sima relés kapcsoló van a hűtőradiátorban a két cső közötti szakaszon, a másik fajtánál itt egy vakdugó van betekerve és a termosztát alatti jeladóból kapcsolja az ECU a ventilátort.
Ebben az állásban már gond van. [link]
[ Szerkesztve ]
-
Atyus77
csendes tag
válasz femiki #68864 üzenetére
Üdv.
A szűrőtől a nagynyomású szivattyú bemeneti csövében nincs légbuborék , a többiben kisebb- nagyobb mértékben van.
Mindenesetre érdekes jelenség ; a motor járása közben ha lentebb engedem a szűrőt akkor egyre kisebb az alapjárat ,..amikor a gyári felfogatásig lerakom akkor le is áll. Most fentebb van rögzítve kb. 5 centivel a gyári helyétől ,de így tökéletesen működik a motor.
A szűrőre menő csatlakozókban lehet/szoktak/érdemes gumigyűrűket cserélni ?
Gondolom ezen pontok valamelyikén szív falsot ,..vagy esetleg a tanknál a cső kiindulási pontjánál.
Jellemzően hol szokott lenni a probléma ?Minden hozzászólást szívesen fogadok.
Köszönöm.SKODA FORMAN
-
boli1920
újonc
Sziasztok, szeretném a segítségeteket kérni egy ujkeletu problemammal.
Renault Megane 3 grandtour 2009 (tce130)
Tegnap kivettem a vezetőoldali fejtamlat tisztítás céljából és valószínűleg azóta a pöcök, ami rögzíti a fejtamla rudjat az ülésben/csőben nincs meg.
Pótolható csak ez a gomb vagy ki kell szedni az egész üreges reszt (amiben a fejtamla rudja csúszik) az ulesbol?
Köszönöm előre is a segítséget!
-
Robi81
tag
Sziasztok. Megane 2 kacsa 1.6.16v 2003
Mostanaba neha a kocsi ciripel alapjaraton hallani
De nem mindig csinalja. Hosszbordas szijat tervezem cserélni, ott lehet a feszitőgörgő, vagy a főtengely szijtarcsa? Mert mikot neztem persze, hogy elhallgatott -
t1
addikt
Sziasztok. Megnézném ezt [link] a gépet, mire lenne érdemes figyelni vásárláskor? Ennél a motornál van a vezérlés módosító "okos" kerék? Mi lehet ennek a példánynak a reális ára?
-
#89309696
törölt tag
-
buherka
addikt
Na úgy néz ki, hogy emberünket felb@sztam agyilag...mert addig nézegettem az autót, meg vizsgálgattam, hogy azt mondta hogy mégsem adja el...megtartja az asszonynak.
Ennyit erről...Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
t.imi
addikt
Köszi Rob a segítséget, 40km-t már kibírt
Észrevétel: megpucoltam talán az IC-be vagy onnan jövő szenzor érintkezőjét, illetve a beszívott levegőjét. Már hideg motornál is látszott, hogy kevesebb a pillanatnyi fogyasztás. Most 22 fokban pálya, ugyanolyan tempó és 130-nál 7-7.5 helyett 5.5 körül állt, de alacsonyabb sebességnél is hasonlóan csökkent. Eddigi 5.1 átlag most 4.5. Megérné átnézni a szenzor csatikat és féktisztitóval lemosni?
Illetve akku kivétel előtt 21000km körül állt a következő becsült szerviz, most leesett 13800-ra.
Ezmiez? -
-
Nordik
őstag
K4M760 1.6 16V M2be inkább 5W40 vagy 5W30as Elfet vegyek? Valamint Mann vagy Purflux olajszűrő?
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
Szerintetek az miért van, hogy nagyon ritkán csak sokat köszörülve röffen be a motor?
Alap esetben pöccre beindul. -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest