- Stratégiai partnerséget kötött a HPC-piacon a Fujitsu és az AMD
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- 240 Hz-et tud az MSI legfrissebb, szuper-ultraszéles gaming monitora
- Sarkköri terepbe olvadó kabátot öltött a Gigabyte Mini-ITX-es AMD alaplapja
- Számításokat is végző HBM memóriára szavazna a Samsung
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
(#56347) mycso
Én a futóművel úgy vagyok, hogy sajnos, vagy nem sajnos, de túl vájtfül vagyok:-)), ha már egy kis hupogás, vagy oda nem illő szarság van, kicserélek rajta mindent, más meg nem is hallja. Én ezeken az elbaszott magyar utakon sem kímélem, márpedig az betesz neki rendesen. Bár az is igaz, hogy 250 ezerig nem kellett a futóművel foglalkozni, de ezek szerint vagy az utak lettek szarabbak, vagy eleve ezek az új alkatrészek már nem olyan minőségek, mint amikor a gyárból kigurult. Tökmindegy, hogy TRW, Bosch etc...
A zselésnél annyi lesz, ami nehezebb, hogy az egyik csavarnál útban lesz a mosótartály, ezt arrébb kell tenni és a motort tehermentesíteni kell, mielőtt kicseréled! Az alsót a váltónál meg a tkm tudja hogyan cserélték, mert azért fizettem, hogy ő legyen koszos , de ahhoz is tehermentesíteni kell a motort. De mind a kettőnél a legfontosabb a nyomaték, ha nem úgy húzod meg, ahogy elő van írva, akkor csalódni fogsz. Kb 1 óra volt a zselés és alsótartó cseréje. A fenti rezgéscsillapítót én már kicseréltem előtte.
Tehát a zselést mindenhol 62nm-rel kell meghjúzni A felső rezgéscsillapítót, szintén 62, de ami a kasznira csatlakozik, azt pontosan 115-tel! Ezek együtt fogják elérni azt a hatást, amire "vársz".
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest