- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Androidos tablet topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen monitort vegyek?
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #29301 üzenetére
Na azért az F1 ben igen kemény anyaghasználat van, szóval az oké, hogy kisebb köbcenti turbó, de azok a motorok úgy vannak megtervezve, hogy extrém hajtást bírjanak ki.
Ha egy F1 es motort, vegyük a leggyengébb csapat motorját, csak városi közlekedésre használnánk, átalakított hűtési rendszerrel.
Akkor azok nagyon bazi brutál sokáig elmennének.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
veterán
válasz AMD Power #29301 üzenetére
Igazából evvel a motorral semmi bajom sincs még egy smartba teszik... de pl egy ford focus kombiba ami majd 1,3 tonna vagy egy megane 3 ba ami szintén ennyi...ezeket pörgetni kell hogy haladjanak ha pedig pörgeted akkor állandó terhelésnek van kitéve és az anyag használat ahogy Rob is írta nem arra van kitalálva hogy örökké bírja...tudom hogy most diesel példát hozok fel szemben a turbós benyással de pl egy SDi motor a világból kimászik mert olyan tűrések és olyan anyag használata arra tervezték.. de pl ott a sima 1.9 tdi is..nem hiába szeretik jóval túl van méretezve..ezért bírják nagyon a tuningot is pl
-
giigz
veterán
Azt hittem sosem teszek pontot a fék kérdésre
Végül a számomra 2 legmegbízhatóbb hely véleménye alapján döntöttem, és pont most meg is rendeltem a cuccokat, a féktárcsa és a betét is Valeo lesz
Régóta szimpatizálok a Valeo-val, szimpatikus a márka, az elején is ez tetszett, aztán bejártam egy nagy kört, az összes márkát számításba vettem, és végül az utolsó pillanatban esett erre a választásom.
Holnap délelőtt jön meg, délután pedig időpontom van a szerelőnél
-
Hugo85
aktív tag
Nekem bement a Brembo tárcsa+Brembo betét. Köszöni szépen jól vannak. Még alig koptak össze, de már jobban fog mint a kopott, érezhetően. Hangja nincs, a kopás majd elválik.
Megint belemegy egy laza 100as a kocsiba, de mivel magamnak csináltatom és nem eladásra így ez van. De legalább egyre jobb. Apropó gyertyából ti mit használtok csak Equyem? -
giigz
veterán
válasz Hugo85 #29307 üzenetére
Én is néztem a Brembo-t, ha nem olvasok utána tuti azt vettem volna, az a legszimpatikusabb márka, viszont mindenki azt írta 1-2 kivétellel, hogy ilyen kategóriában semmi köze az igazi Brembo-hoz... Árban ugyanennyi lett volna, de megkérdeztem a szerelőmet, és szerinte a Valeo lesz nekem a tökéletes választás...
(#29308) Sly189: Tanultam az esetből, inkább fizetek dupla munkadíjat, de most már a jó szerelőmhöz fogom vinni olajcsere kivételével mindig
-
SZATA
senior tag
Na urak, most legyetek okosak!
Az FHP jeladót csere óta eltelt héten jól indult az autó, mint ahogy ma is. 8km után megálltam vásárolni. Utána is indult, de pár méter után le is állt. Újraindításnál megint jött a sárga spirálos visszajelző, 500-1500 között hullámzó alapjárat, időnként lefulladás. Többszöri indításra valahogy beevickéltem, és közben a hiba is megszűnt.
Mi lehet ez? -
Babcola
tag
Nekem a spirál megjelenés után a motortérben lévő computert és a gázpedál csatlakozót befújták kontakt spray-el, azóta nem világít. Igaz nem ez volt a hibajelenségem, hanem max 90-el tudtunk menni, és minden fokozatban max 3000-et forgott a motor.
De hogy mi volt a konkrét baja, azt nem tudom már, ennek kb 3 éve
[ Szerkesztve ]
-
Adonimus
senior tag
Sziasztok. Valaki ha tudna segíteni, milyen irányba induljak el az ügyben, megköszönném.
Már 2szer csinálta a Renault Megance CLassic (1999, sedan, 2 trafós változat), hogy meleg motornál, 2. indulásnál (tehát hideg motornál nem, csak mikor másodjára indítom be) gázadáskor elkezd leesni a fordulat. Minél több gázt adok annál jobban lassul. Ez kb 2-3 másodpercig tart, majd újra erőre kap.
Mi lehet?[ Szerkesztve ]
adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu
-
giigz
veterán
Az idopontom 3-ra van, de en mar 12 elott vegeztem a dolgommal, igy a 3 szabad orara mar nem akartam hazamenni, hat elvittem a kocsit foliaztatni...
-
-
AMD Power
titán
Röhejesen fogyaszt a dízel Dacia
Teszt: Dacia Logan MCV 1,5 dCiLehangoló műanyagok a belsőben
Ebben a kategóriában ennyiért milyennek kéne lennie?
-
rob210
Topikgazda
Uram visszavonom az ajánlatom.
A merevítőn van egy műanyag elem amit ki kell mérni pontosan és fel kell rá szegecselni.
Vagy csavarozni vagy valahogy rögzíteni.
4.5 órát szívtam vele mire kész lettem, már a régit leszedni se volt semmi mutatvány, de az újat visszarakni.
Illetve nem is a visszarakás, mert az már ment egyszerűen, de felrakni rá ezt a műanyag bizbaszt.
Egyszóval annak hiányában nem is tudom megcsinálni, mert azt nem mindegy hova teszed fel, elég szűk a hely ahova befér.Ezt csak személyesen lehet megoldani, nekiesni szétszedni és csinálni amíg nem jó.
Majd dobok fel képet a kész állapotról is. egyenlőre az elrettentő mintapéldány.
Még szerencse, hogy addig egyben maradt amíg levettem a mintát méreteket.
1
2
3Renault power
-
rob210
Topikgazda
Már van NGK is szerintem simán tuti minőség
Sajnos az ára is azt tükrözi.
Renault power
-
giigz
veterán
Na szóval...
Hirtelen ötletként elvittem a kocsit fóliázni, pont ráért a srác, összehasonlítottam két kocsin az 5 és 15%-ot, egyértelműen az 5%-ra böktem, és elkezdtük a munkát. Ablakok ki, ment minden f@szán, milliméterre pontosan tökéletes lett a fólia, ez a minőségi munka, nem amikor valaki csak nekiesik...
Nagyon meg vagyok elégedve vele, hátra is ki lehet látni, igaz este még nem próbáltam, tudom akkor majd nem fogok kilátni, de nappal tökéletes Llumar 5%-os, műbizonylattal, 25k volt.
A kocsi tiszta kosz, sry.
A féktárcsa-fékbetét csere is megvolt, végre minőségi cucc van benne
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
http://kepfeltoltes.hu/140423/WP_20140423_005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
magyarország így szeretlek. dísztárcsa letört.
felni gyönyörű, remélem nem enged le reggelre.
bár haver azt mondta nem olyan vészes, nekem nagyon fáj a szívem.
útfelbontás kikerülhetetlen gödörrel. Egy sáv és abban is ilyen kátyúk.
most csak olyanokat tudnék írni amiért kitiltanának a fórumról.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #29342 üzenetére
Persze kifizeti én.
Holnap futósnál kezdek, már ha asszonyt elvittem melóba.
Remélem nem lesz komolyabb baj és egy beállítással, dísztárcsa pótlással megúszom.
Az se jön most jól, de ha valami el is ment akkor tökön szúrom magam.
nem igaz, hogy mindig van valami.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #29344 üzenetére
Írtam.
egy sáv és abban is inkább tankkal kell közlekedni, f@sz kivan.
nem vettem észre, de ha észreveszem se tudom kikerülni, nincs hozzá hely.
élhetetlen egy buzer@ns város ez. már nagyon elegem van belőlle.
minden nyáron járhatatlan utak, mindent felbontanak, és persze a kerülő utakat is felbontják, hogy mindenhol jó legyen.Renault power
-
just
aktív tag
válasz rob210 #29341 üzenetére
2 éve én is hasonlót kaptam egy kátyúban., dísztárcsa lerepült. Gumishoz vittem, mondta hogy igazából nem zavarja a gumit de kalapálhatnak rajta ha gondolom. Akkor ütöttek rajta de nem lett 100%-os kinézetre, centírozták aztán eljöttem.
Nincs gond vele[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
rob210
Topikgazda
Megnyugtató, remélem én is így járok.
De azért futóshoz elviszem biztos ami tuti.
Meg még vétel óta úgy se voltam.
Mentem most két kőrt itt az udvaron melóba nem érzem, hogy elhúzna, vagy zajolna valami.
A gumi nem eresztett le, és azért ez már 3 órája volt, bízom benne, hogy "csak" a dísztárcsát buktam, a futós a jövő hónapra úgy is be volt tervezve.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs