- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Notebook hibák
- Házimozi belépő szinten
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hisense LCD és LED TV-k
- Sarkköri terepbe olvadó kabátot öltött a Gigabyte Mini-ITX-es AMD alaplapja
- Durva lett a Lian Li motorizált asztala
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
SZATA
senior tag
Az elmúlt héten sok minden történt az autóval. Volt, hogy simán indult, volt hogy másodikra, volt hogy elsőre de az átlagosnál több forgatásra. Hétfőn munkába menet megálltam útközben 5 percre. Utána simán indult, de pár méter után leállt. Újraindítottam, de égett a sárga motorhiba jelző, és hullámzott az alapjárat 500-1700ig. A következő próbálkozásra is ez jött, de nem volt mit tenni adtam neki pár gázfröccsöt. Ettől megjavult, és simán beértem.
Egyébként is aznap délutánra volt megbeszélve a szerviz, így akkor leadtam. Tegnap kiolvasták a hibakódot, és FHP jeladót írt, amit javasoltak cserélni. Belementem, 11 volt az anyag. Volt még valami szívócső nyomás szenzor is, de az mondták az nem érdekes.
A futóműből jövő kopogást is megbeszéltem, hogy megnézik, de nem találtak semmit, hiába voltak vele próbaúton. Most feltették a nyári kerekeket, kíváncsi vagyok, hogy azzal is jön-e. -
-
giigz
veterán
Na ujraproba: 6-ra viszem az otot, elvileg 1 nap alatt kesz lesz...
Ami zavar a dologban, h ehhez a szerelohoz most viszem eloszor, es ugye pont a fek miatt...
-
giigz
veterán
Hat remelem jol megcsinalja, meg nem huz le...
Egy fofekhenger 7-8k, munkadij max. 5k, akkor 12-13k-nal tobbet nem akarok erte fizetni...
Azt mondjuk nem tudom hogy a fekfolyadekot le kell-e szedni van nem, mert ha lekell akkor no a koltseg, uj folyadek stb.
Na mind1, 6-kor elviszem, holnap megyek erte, kivancsi vagyok
-
giigz
veterán
Hat ez nalam is alap lenne, foleg hogy nem lehet tudni elotte hany evig nem csereltek, es most hany eves van benne.
Azert kivancsi leszek, remelem ezt nem kell kulon mondani a szerelonek es valami jo minosegu belevalo folyadekot tesz bele.
Nem szeretem az ilyet amikor nem en veszem a cuccokat, raadasul most eloszor megyek ehhez a szerelohoz, na nem baj, most ez van, hatha nem bosszankodas lesz belole...
-
Josi
senior tag
-
Mágus2
Közösségépítő
Alpból lejön a fékfolyadék, ahogy leveszi a FFH-t, és légtelenítés során a csövekben is kicserélődik. Amelyik szerelő ezt nem tudja, annak nem adnám oda, hogy a féket piszkálja. Ha új lenne benne a fékolaj, akkor is lejön az egész és le kell cserélni. Ami egyszer kifolyt a rendszerből azt már nem öntjük vissza!!!
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Odamegyek, elmondom mi a hiba, azt mondja jó rendben van, nem lesz ezzel semmi nagy gond, holnap készen lesz...
Vártam, hogy mondjon még valamit, de csak nem jött ki szó a száján, hát gondoltam rákérdezek, milyen márkájút akar rendelni, milyen fékfolyadékot, stb. Azt mondja, hogy nincs ezzel semmi nagy gond szerinte, majd holnap 2 órakor menjek, készen lesz... Megint rákérdezem, hogy de mégis hogy lesz ez a dolog, és akkor mondta, hogy hát megnézi majd a fékbetétet, elkezdi megbontani a féket, aztán majd lesz valami, lehet szét van rohadva az egész, de azt mondja az lenne a legjobb... Főfékhengerről szó sem volt
De holnap kész lesz, 2-kor hívjam és jön a kocsimmal hozzám...
Na most akkor elég nagy összegben mernék arra fogadni, hogy nem lesz kész az autó holnap Annyira utálom az ilyet amikor jobban tudom a szerelőnél, hogy mi a helyzet a kocsival, és csak rámondanak valamit... Nyilván szétszedi, remélem megállapítja nagy nehezen hogy mi a hiba, rendel egy főfékhengert meg folyadékot, majd holnap 2 körül hívom és megbeszéljük, jó esetben megjön péntekre és akkor meg tudja csinálni, amivel csak annyi a probléma, hogy én már utána pénteken nem tudom vinni műszakiztatni, hétfőn ugye ünnep, kedden meg megint nem tudom vinni műszakiztatni, viszont a kocsi meg kellene már nekem kedden... Esetleg még kedd kora reggel tudnám elvinni műszakira, de azt meg megint nagyon össze kellene egyeztetni...
Szóval végül az lesz belőle amit sejtettem, hogy egy 1 órás munkából ami már ma kész lehetett volna ha tegnap vagy azelőtt megrendelem a cuccokat, még ott tartunk, hogy meg sincs rendelve semmi, és majd holnap bogarászik a kocsin, de ne aggódjak, tudja hogy nekem kell az autó péntekre, kész lesz holnap, hívjam nyugodtan, minden rendben lesz Alkatrész nélkül f@szán meg fogja csinálni gondolom
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Azt ne felejtsd el, hogy az autószerelőkhöz például a bárdi de az unix is házhoz viszi az alkatrészt.
Reggel szétszedi, ha 10 ig leadja a rendelést az jó esetben 2 óra múlva nála van ami azt jelenti 14:00-ra kész a kocsid.
De persze ehhez az kell, hogy valóban szerelő legyen és ne tróger.
Ez holnapra kiderül.Renault power
-
giigz
veterán
válasz rob210 #29066 üzenetére
Igen, 2 lehetőség van.
Nagyon durván ért hozzá, fejben már átrágta magát az egészen, és holnap precízen pontosan szervezetten megfogja csinálni, percre pontosan mindent. Viszont ebben az esetben is legalább annyit mondhatott volna, hogy majd délelőtt 9-10 fele hívjam, hogy ha alkatrész kell milyet rendeljen, de ő csak azt mondta többször, hogy majd 2 körül hívjam, és meglesz...
A 2. lehetőség pedig az előző hsz-em
Remélem kellemes csalódás lesz, de valamiért nem ezt érzem
-
peugeotmate
őstag
Sziasztok,
erről a példányról pro és kontra vélemények?[link] Van valami gyanús esetleg a hirdetésben?meg
-
imyourfriend
őstag
Valamiért nem úgy tűnik hogy jó emberhez vitted a gépet, de reméljük műszakira megcsinálja tisztességgel. És kicseréli a fékolajat is.
Hétvégén meghajtottam picit a Megane-t, egész kellemes érzés volt beleülni így ~1 hónap után. Átérezni hogy legalább a váltó jó benne, ha már a motor nem az igazi.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz peugeotmate #29068 üzenetére
Ha le tudja igazolni a kilométert akár még jó is lehet.
De az árból minden féle képpen alkudni kell lefelé.
Mert nem ez az egyetlen.Bár az1.4 esben tudomásom szerint nincs okos kerék az 1.6 ban meg van.
De ennek ellenére az 1.6 nagyon baba.
Én is ültem ilyenbe is olyanba is.
A legtutibb a 106 lovas dci de én nem szeretem a dieselt se karbantartani se használni.Nekem az 1.6 benzin nagyon bejött.
De nekem 1 esem van.Ennek ellenére így hirdetés alapján érdemes megnézni, a gyújtó trafókat mindenképpen ellenőrizd, hogy milyen van benne ne az legyen az első költséged a kocsira.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
giigz
veterán
válasz imyourfriend #29069 üzenetére
Úgy lett beharangozva egy ismerősöm által hogy tapasztalt, ért hozzá, és egy olyan ismerős ajánlotta, aki a műszakimat csinálja majd... Meg ugye az is csinálja már vagy 20-30 éve akihez viszem...
Szóval ha egy ilyen feladattal nem tud megbirkózni, akkor az vicc, viszont most ugye nem is azzal van a gond, hogy megtud-e vele birkózni, mert azt tuti megtud, csak épp nekem most az kellett volna, hogy azonnal tudja mi a gond, rendelje, csinálja, legyen lezavarva gyorsan, és itt most ezzel lesz a gond, hogy mire rájön meg beszerzi a cuccot addigra nekem már rég késő, de hát ez van, mindenesetre nagyon kíváncsi vagyok...
-
Savanya
addikt
Renault elég tucat márka ezért nem hiszem hogy kókler szerelő lenne. Sajnos előtte Hyundai-om volt amihez jó ha 1-2 hozzáérte szerelő létezik ebbe az országban , a többi átverőssel volt bajom .
Féknél meg nem lehet sok probléma fékerő eltérésnél . Élőszőr ellenőrzi a munkahengereket hogy folyik vagy levegős . Utána a fékbetétek-tárcsák-dobok állapotát . Főfékhenger a legutolsó .Mobilszámom: 70-516-8068
-
-
imyourfriend
őstag
Mi is jártunk már így, hogy beharangozták milyen jó szerviz így meg úgy profik.. aztán nem tudtak mit kezdeni azzal hogy 1.5 dci-ben elszállt a főtengely (106 lovas), majd kiakartak számlázni 70ezer forintot a motor és váltó kiszedéséért. [link] Hogy bemutassam a profi szervizt.
-
Savanya
addikt
válasz imyourfriend #29078 üzenetére
Profi márkaszervizekről mesélhetnék . Valamikor Mazda és Ford márkaszervizben is dolgoztam / igaz csak autóalkatrész raktárban / , sajnos ismerem a sok ******* -ot akik szerelőnek hívták magukat .
Még jó hogy a szakmám az autószerelő és csak ritkán viszem , pontosabban csak akkor mikor célszerszám kell hozzá . Hyundaihoz is érdekes majdnem a szomszédban találtam megbízható profi szerelőt és még olcsó is volt .Mobilszámom: 70-516-8068
-
peugeotmate
őstag
válasz rob210 #29070 üzenetére
Szervizkönyv van (képen is látszik), normálisan van vezetve illetve az időközönként eltelt kilométerek is valóságosnak tűnnek. Érdemes lehet külön felhívnom a szervizt, ahova vitték korábban rendszeresen? Telefonon megadta az alvázszámot is, azzal tudok bármire is jutni legális keretek között 1 nap alatt? Továbbá elmondta, hogy céges autó volt, a jobb hátsó ajtó és a csomagtérajtó újra van fényezve. Természetesen helyileg elvinnénk az autót egy alaposabb kivizsgálásra Renault márkaszervizbe. Az árra való rákérdezés után hajlandónak tűnt engedni az árból.
Viszont, van valami, amin nem jutok túl. Ami az alábbi linken be van karikázva pirossal, az mennyire problematikus? [link]
Az 1.4-es benzines bőven elég. Főleg külvárosi használatra lenne használva úgyis. Nem mennénk túl sok kilométert sem vele egy évben, ezért a dízel sem szükséges annyira. Továbbá ha bekrepál, akkor azt drága/drágább javíttatni. Igazából a Clio édesanyám miatt egy fokkal jobb (praktikusabb) lenne, de egyszerűen nincs normális áron olyan. Ezért került sor a Meganera. Konkrétan olcsóbb, mint a hasonló évjáratú és futott kilométerű Cliok... (De ez az összes Meganera igaz többé kevésbé. Nincs difi a használt áruk között.)
[ Szerkesztve ]
meg
-
imyourfriend
őstag
válasz peugeotmate #29080 üzenetére
Renault márkaszervizbe szerintem inkább ne vidd, legalábbis ne a baumgartnerhez..
(#29079) Savanya: Legjobb ha az ember kerüli a márkaszervizet, és valami régebbi ismerőséhez viszi. Vagy a már sok embertől hallott jól dolgozó szerelőhöz. A mi gépünket otthon a garázs előtt szervizeljük ha pici hiba van, ha picit nagyobb a gond akkor apu begurul egy elektroműszerészhez ahol van autószerelő ismerős is és a probléma hamar+márkaszervizhez képest olcsón megoldódik.
-
peugeotmate
őstag
válasz imyourfriend #29081 üzenetére
Egerbe vinnénk, fele annyiért nézik át mint a Baumgartnernél. Nincsen ott más helyi bandatagom, aki átvizslathatná.
meg
-
mycso
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz peugeotmate #29080 üzenetére
Az nem gond szinte mindegyiknél elszakad , kiszakad vagy eltörik helyettesíthető alkatrész 1.500-3.200.- között mozog az ára.
Az egyébként csak a friss levegő bevezető cső.Renault power
-
Josi
senior tag
válasz peugeotmate #29080 üzenetére
Rob210 jól mondja. :-)
Én a Bárdinál vettem 65mm alucsövet kb40 cm-t és azzal lett kiváltva. ( nekem M I ph2 van).
Az egész nem volt 1500 pénz.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
peugeotmate
őstag
Köszönöm mindkettőtöknek! Remélem meggyőző lesz élőben is a kocsi.
Ettől a kártyás indítástól egyébként mennyire kell félni? Igazából nem hiányzik. Bár ha nem döglik be, elvagyok vele.
[ Szerkesztve ]
meg
-
tresh
veterán
válasz peugeotmate #29086 üzenetére
Semennyire... Nincs vele gond
-
imyourfriend
őstag
Van otthon régebbi fajta is, és hát őszintén szólván nem tetszik ez a kártyás cucc.. A méretével még nem lenne gond, de minek egy ekkora terjedelmű kártya amikor kisebb helyen is elfér az egész. A biztonságot ne hozzuk fel, mert nem hiszem hogy egy kártyával indítható autó nagyobb biztonságban lenne egy slusszkulcsosnál.
-
gabx76
őstag
válasz peugeotmate #29086 üzenetére
Kártya jó dolog, főleg ha kéz nélküli. Nekem utóbbi van, most 11 éves az autó, és (kopp-kopp) soha nem volt vele semmi baj.
-
gabx76
őstag
válasz Savanya #29090 üzenetére
Nem hinném, hogy érdemes lenne javítani, felületszerelt az egész kártya. Bár még nem néztem bele, de a kapcsoló csere sem lehet egyszerű.
szerk.: itt találtam pl valami kapcsolószerűséget hozzá, de ehhez ügyes műszerész kell, hogy kicserélje.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Na kertem egy ajanlatot ablakfoliazasra, 25k-bol meglesz, es ebbe elvileg sikerult belealkudnom a szelvedocsikot is
-
tresh
veterán
válasz Savanya #29090 üzenetére
Sok cég foglalkozik vele és lehet javítani. De akkor újra kell programozni és nem árt ilyenkor egy gyári Clip se
Amúgy a kártya mérete szerintem tökéletes én ha fater autójával megyek csak bedobom a zsebembe aztán csak start/stop gombot nyomom és minden mást magától csinál..pl kiszállok és elfelejtem megnyomni a stop gombot kb 5 méter távolság után leállítja magát és lezárja stb stb Szerintem nagyon jó funkciók ezek!
-
AMD Power
titán
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs