Hirdetés
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- 3D nyomtatás
- Akciókamerák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen videókártyát?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sly189
senior tag
Igen, a 2. videót már láttam csak nekem krómos kéne... de lehet muszáj leszek ráküldeni a dipet, úgyis kell dip a fogantyúkra
Ez a tökéletes megfogalmazása annak amit akartam mondani a downsizing 0,9 TCe motorral kapcsolatban
"igazi fogyasztói társadalomnak szánt termékek."
Ebből nekem az jön le, hogy a mai autók azoknak jók akik bemennek a szalonba és megveszik, az a vevő, hogy utána használtként mi lesz a sorsa... köpnek rá...
-
mycso
Topikgazda
Ez a plasti dip nekem is szimpatikus én is gondolkodom már régóta, hogy átfújkálom mattfeketére a jeleket, illetve ez el is tüntethető viszonylag könnyen, nem úgy, mint a festék.
Annyi, hogy 5k egy dobozzal, bár amire nekem kellene, arra bőven elég lenne egy flakon. [link]“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
ThodEE
őstag
Szerintem kijött volna 2 flakonból a 4 felni, (14esek és csak a pofájukat fújtam) de a neten mindenhol azt írják hogy csak megfelelő vastagság esetén távolítható el maradéktalanul, így én elfújkáltam a 3 tubust a 4 felnire, egy meg megmaradt ha javítani kéne.
Egyből felni fújó készletet vettem, mert így 18k ba benne volt a 4db spray + kártyák a gumi és a felni közé a fújás idejére meg egy rongy
Rétegek pontos számára nem emlékszem(#29253) Savanya
Ez inkább csak "festék" , mert igazából ez fújható gumi, száradás után gumis bevonat marad[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
mycso
Topikgazda
válasz Savanya #29253 üzenetére
ITT a lap közepén találsz képeket, KoAn csinálta meg, egész jó lett, hogy mennyire tartós, azt nem tudom, lehet valahol írja hátrébb a linkelt fórumon, hogy meddig bírta/bírja.
Én simán lefestettem ezüstre + lakk, de 2 év után azért elkezdett itt-ott kopni, karcolódni. A plasti dip jó lenne nekem is erre, viszont nekem ezüst vagy valami alu színű kellene, olyan viszont nincs belőle (illetve az effekt ezüst nemtudom milyen lehet, szerintem az már túl csicsa).
Nekem is gyárilag fekete volt és hámlott is szépen, leszedtem teljesen, kicsit megcsiszolgattam aztán ilyen lett: behúzók, váltó gomb, váltó szoknya keretMod.: mondjuk felnit festeni nem tudom mennyire éri meg és mennyire tartós, főleg, hogy ilyen összegből jön ki.
Inkább a felnit elvinném fényeztetni, pl.: [link]Ezek 18-as kerekek, a 4db-ot 25-ért fényezték át....és ez minőségi, tartós munka/fényezés.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Hugo85
aktív tag
válasz rob210 #29247 üzenetére
Nem haragszom de te is általánosságokat beszélsz. Ez egy turbós motor, 100 LE/liter fajlagos teljesítménnyel, még csak nincs is amúgy túlhúzva. Azt mondom hogy EZ és nem a 800 ccm-es szívó Matiz olyan áttételekkel fog rendelkezni kb mint egy hasonló teljesítményű szívó benzin, sőt. Áttételt nyomatékhoz és teljesítményhez illesztenek, nem pedig ccm-hez. Mondok is példát oldschool 2.0 8v fiat motor, 113 LE, szívó benzin és forog 130nál 3500at. Ennyit erről.
Azt pedig továbbra is tartom hogy a
z autópályás üzem amíg nem üvegen mész - márpedig ezzel nem fogsz - jobb a motornak mint a városi bekokszolódás.
Illetve onnan indult a diskurzus hogy EZ a motor autópályán szenved és tönkremegy. Pedig ez nincs így. PíszAz általános tartósság egy teljesen másik kérdés, azt majd az idő eldönti, de az nyilván tény, hogy több alkatrész=több hibalehetőség.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Hú srácok nem tudom mi legyen...
Jövőhéten ki tudnám cseréltetni a tárcsát + betéteket, de most ahogy így járok vele, az az igazság hogy nincs vele semmi baj...
A legfontosabb kérdés: Ha egy ilyen tárcsa helyett, ami fele annyiba kerül a legnagyobb márkák tárcsájánál, és egy olyan betét helyett, amiről szintén semmit nem tudok, és az internet sem nagyon, ha lecserélem ezeket valami nagy márkára, akkor:
1. Tartósabb lesz, tehát több km-t tudok vele menni?
2. Jobban fog fogni?[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Hugo85 #29257 üzenetére
A hosszú távú autópályás használat minden motornak jobb, mert ott van felépült olajnyomás, be van melegedve a motor és nem kopik úgy semmi. (kivéve időszakosan cserélendő forgó alkatrészek.)
Ebben eddig egyet értünk.De a tartósságban nem értünk egyet és a fordulatszám tartományban sem, ebben továbbra sem életképes számomra az agyon turbózott motor.
Ezekkel az autónak nevezett robogó motoros 4 kerekűekkel, nem lehet hosszú távra tervezni.
Nincs bennük anyag.
[link]
Ezen a fordulatszámon egy turbós autónál izzik a turbó, a büdős életbe nem fog elmenni 300000kilométert mit egy szívó.Renault power
-
giigz
veterán
válasz rob210 #29262 üzenetére
Itt nem csak a tanulópénzzel van a baj, hanem hogy 14k-t fizettem érte, és ilyen áron már Ferodo, Bosch, Valeo, TRW, Textar, Delphi cuccokat vehettem volna.
Mivel visszaveszi, és berakja azt amit viszek, ezért mindenképpen ki akarom cseréltetni, elvégre ha már ennyit kifizettem, akkor inkább egy nagyobb márka legyen, mint a National és Maff... Biztos ezzel is jó lenne a kocsi, csak ez éppen nem 14k-t ér meg...
A kérdésre egyébként mi a válaszod? Tehát szerinted tovább bírja egy márkás tárcsa mint pl. a National, vagy jobban fog fogni?
-
Savanya
addikt
válasz rob210 #29263 üzenetére
Szép is lenne ha egy kipufogógázzal üzemeltetett turbó nem lenne tűz forró . Igaz lehetne javítani rendes hűtővel ,de akkor az olcsóbbítás el is veszne . Ugyanaz lesz itt is baj mint az első ilyet alkalmazó VW-nél hogy gari lejárta után a nem éppen olcsó alkatrészeket cserélheted . Tudom fogyasztói és vevő megtévesztő világban élünk . PL: 1T alatti gk-ba nem is tennék ABS-t , vagy klímát 1.6-os motor alatt .
Mobilszámom: 70-516-8068
-
Hugo85
aktív tag
válasz rob210 #29267 üzenetére
Én is értem miről beszélsz de ez puszta találgatás, mondom majd az idő megmondja hogy lehet-e tartós egy ilyen motor. Félre ne értsd én se vennék ilyen motorral szerelt autót mert ott a lehetőség hogy valami drága tönkre megy, és nyilván bonyolultabbak mint egy szívó benzin, de én nem veszem le róla a keresztvizet csak mert "régen minden jobb volt". Egyébként 100 LE/liter közel sincs agyon turbósítva, amikor sportosabb szívok tudnak 70-90 LE/litert. Ezelőtt kb 20 évvel a Volvo T5 motorjai kb ugyanennyit tudtak.
De egyébként ezt a kérdést nem én vetettem fel, az alapkérdésre reagáltam, és továbbra is tartom, nem fog meghalni az autópályás használattól a 0.9tce ahogy az 1.5 dci sem, max a 60 LE de az is ha üvegen járnak vele 150el.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Hugo85 #29269 üzenetére
Már van olyan 0.9 ami hajtókar csapággyal szervizben van.
Van olyan amelyiken konkrétan szétforogta magát a turbó, és van olyan is ahol
eltört a dugatyú gyűrű vagy valami bent a hengerfejben és szanaszét marta a hengerfalat.No és ezek nem mind clio 0.9 tce-k van közöttük év motorja ford is
Tegnap vezérlés csere közben pihenőidőben volt időm nézegetni a bent lévő kocsikat 14 autó volt a telepen abból 4 0.9 tce 2013-as és 2012 es ennyit a tartósságról.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
giigz
veterán
válasz rob210 #29270 üzenetére
Mi most cseréljük le a Fóka 1.6-ot, már 7 éves múlt egy kicsivel, régen volt már ilyen sokáig egy autó nálunk, viszont ez nagyon egyben van... Aki megveszi nagyon jól jár vele, bátran ki merem jelenteni, hogy kb. 100-1.000 használtautóból 1 lehet ilyen állapotban, de talán még az sem...
Hirdetni sem kell, már most 3-4 jelentkező van rá, azt sem tudjuk kinek adjuk oda... Természetesen ha jelentkeznék én is, az enyém lenne, viszont momentán nincs annyi pénzem, pedig az biztos, hogy nagyon jól járnék vele...
A lényegtől el is kanyarodtam, szóval Fóka csere, jön az új Focus, és mi sem az 1.0 turbo-t választottuk, hanem a jó öreg 1.6 szívót, viszont egy kicsit modernizáltabb változatban, 125 LE-vel.
-
Hugo85
aktív tag
válasz rob210 #29270 üzenetére
Akkor azok még garanciálisak nem?
Viccet féle téve én úgy gondolom pár év múlva fogjuk majd ezt reálisan látni. Nagyobb eladott darabszámnál és hosszabb használatnál, akkor lenne praktikus megnézni statisztikai alapon, hogy milyen és mennyi meghibásodás van vagy volt. Nyilván nem lesz egy 1.9tdi vagy 1.6 szívódezső VW motor, de hát ma már mások az elvárások. -
-
giigz
veterán
Egy egyszerű kérdés:
A gyári féktárcsa/betét milyen márkájú?
Ugye a Renault nem gyárt ilyet, valahonnan pedig venniük kell...
-
just
aktív tag
válasz imyourfriend #29276 üzenetére
Új megane-t már nem is lehet rendelni csak max 1.6dci-vel vagy 1.2tce meg 1.6 szívó. Laguna meg vagy 1.5dci vagy 2.0 dci, benzines választék nincs is. Ha tehetem akkor 2.0 dci lesz...
Two things what i hate. People that can't count...
-
kisninja
őstag
Sziasztok most a segítségeteket kérném. Viszonylag olcsó de jó nyári gumira lenne szükségem.
Ajánlanátok nekem. ? 14 es 175/65 ha jól emlékszem.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
imyourfriend
őstag
Jóféle pedig az 1.5 dci. Még a régi téligumik vannak rajta, amik utolsó szezonosak.. de mintha észre sem lehetett volna venni ezt. Húzott és a 120-130-as tempót könnyedén vitte a veszprémi dombságokban is, aztán az eső és a nyomvájus út sem szegte kedvét a gépnek. Pedig páran nem kedvelik itt a 106LE-s dci-ket. Szerintem itt is valami 1.8-as vagy 2.0-s dci lesz a következő, bár miután rendbehozták a gépet panasz nem lehet rá.
-
rob210
Topikgazda
Ate-val RL-t nem szereltek
Az RL RN az csak Lucast kapott egyébként semmi baj a Lucassal elég nagy név és a minősége is kifogástalan.Az ATE az az RT és RXE be került be.
Giigz aki a zimmermannról rosszat ír azzal ne foglalkozz nem véletlen az egyik legdrágább, csak úgy mint a textar és az ATE.
Ezek közül bármelyiket veheted.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
addikt
Bocs srácok de már nem bírom nézni a kolléga lelkesedést a turbós babetta motorokert ezek a motorok az EU-s normák végett jöttek létre és az én szemembe sose lesz egy 3hengeres turbós kiskobcentis csoda motor autóba való...és sarkitani fogok az 2.0 113 Le fiát kimegy a világból még ha 3500-ot forog 130nal...de ez a motornak csúfolt kavedaralo max 30ezer és kuka a turbó újabb 30k és a bicikli lánc megnyulik rajta ha láncos újabb 30k aztan a fogpiszka vezérmü tengely döglik ki...ezeket a motorok igen is túl vannak húzva és porgosek és max 150k aztan kuka erre van tervezve...ez az igény vagy is most.Rendes valamire való turbós benyas autó 1.8tol indul..a többi csak eus környezet vedelmis maszlag szülte autó ipar szégyene az én szememben..
[ Szerkesztve ]
-
kisninja
őstag
És erről vélemény Barum Brillantis 2
175/65R14 82T akciósan 11,7kpowered by: ®MAJORMÜVEK®
-
rob210
Topikgazda
Mindenkinek Boldog nyulat meg sok nyúlbogyót.
Nem beülni matt részegen.Renault power
-
giigz
veterán
válasz kisninja #29291 üzenetére
A Brillantis 2 egyebkent 10,3-ert is van, de en inkabb a Fulda Ecocontol-t vennem, az 10,7k, ott van a Hankook K425 is 11k-ert, Firestone Multihawk 11,4-ert, Uniroyal RainExpert 11,9-ert, Dunlop StreetResponse 2 12,1k-ert (400 Ft-tal tobb mint amit irtal Barum, nem kerdes h a Dunlop-ot valasztanam a helyedben...), vegul szemelyes kedvencem a Vredestein T-Trac 2 12,5k-ert.
Tehat az en velemenyem az, hogy felejtsd el a Barum-ot, lehet olcsobb, de pl. a Vredi-nel sokkal jobban kopik, tehat par ev mulva megjobban fog tapadni a Vredi, es szarazon nagyon gyenge a Barum...
Tehat mint irtam elso korben Vredestein vagy Dunlop, ha nem ezek, akkor Hankook, utana Firestone/Fulda, Uniroyal, es Barum...
Mivel pici kulonbseg van, a jobbat eri megvenni.
Ha arany kozeputat akarsz akkor a Vredi es Dunlop "daragasaga" miatt folenyesen a Hankook a legjobb valasztas.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen