Hirdetés
- Raspberry Pi
- 3D nyomtatás
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Androidos tablet topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Videós, mozgóképes topik
- CPU léghűtés kibeszélő
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
Hirdetés
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz SocketA #28450 üzenetére
Hali!
igen céges az autó, szóval anyagilag nem érint a dolog szerencsére...
Azt mondták, hogy egyet meg lehetett volna menteni, gondolom felújítani, de az meg hülyeség, hogy 3 új, meg egy felújított, szóval 4 új lesz szerintem, de majd megszerzem a számlát.
Amúgy egy Suzuki szalon szervize csinálja, mert azzal van szerződés....eddig amit csináltak, azzal nem volt gond, remélem ezzel sem lesz, mert még ezzel a kocsival akarunk nyáron Bulgáriába menni....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Füge007
senior tag
-
SZATA
aktív tag
válasz rob210 #28438 üzenetére
Benne vagyok én is.
LED project: Most este próbáltam lefotózni a belteret, de akkora a fényár, hogy meghülyül a telefon. Viszont a rendszámtábla nem lett jó szerintem. Nem biztos, hogy a fényerővel van a gond, hanem a 5. ajtó élében "elakad" a fénysugár, ott van egy fényesebb sáv, nem a táblán.
-
djtom1981
tag
Sziasztok!
Most először járok itt, egy 1.2 16V 2003 Clio 2 ph2 Expression-m van, 85000km-el.
Olvastam a dísztárcsás történeteket, ha valakinek van eladó 14"-es gyári, az lehet,h érdekelne.Ui: A Suzuki DDiS-ek egy az egybe Fiat JTD-k.
ASUS fx505dt-al087; iPad Air 2; Xiaomi Mi A3
-
gabx76
senior tag
Ha már dísztárcsa: Nekem a téli szettre kellene egy 15-ös. Valami ilyesmi...
Jó lenne itthonról beszerezni, de amit a környéken találtam vagy aranyárban van, vagy leharcolt állapotú. -
aktív tag
Segítsetek, mert még mindig a beázással szendvedek:
Jelenleg ott tartok, hogy a napokban leszedtuk (szerelővel közösen) a bal sárvédőt, és szigetelőanyagot nyomtunk minden olyan helyre, ahol bejuthat víz, de nem oldotta meg a gondot: A kuplungpedál felett benyúlva a barna szigetelőkárpit mögé fel tudom nyomni a kezem, és érzek vizet a az A oszlop és a szélvédő találkozása környékén. Azt is érzem, hogy ki van nyomva szigetelővel, bár pont a sarokra ez nem jutott. De nem tudok rájonni, hogy HONNAN JUTHAT BE ODA A VÍZ ?!
Vagy lehet, hogy a szélvédő előtti/alatti esővíz elvezetőben van valami pici lyuk? De már kétszer az ablaktörlő motort is kiszedtem és sehol nem láttam rozsdát vagy lyukat.
A képen piros karikával jelölt résznél szerintetek bejuthat? Ez az egy ötletem maradt még....
-
toldy
őstag
válasz SocketA #28466 üzenetére
Szerintem érdemes lenne a szélvédő környékén körbenézni , mert a víz igenis tud felfele szivárogni. Azt úgy hívják hogy kapilláris felszívódás, a lényeg hogy az anyagban, vagy kellően szűk helyen a víz tud felfele szívárogni, ilyen pl a falaknál is van, vagy ha a tócsába beledobsz egy lapát homokot, hiába lóg ki a homok a vízből, akkor is vizes lesz a teteje.
Az élet nem habostorta.
-
aktív tag
Igen, ez nagyon jo meglatas, de ket dolog miatt ezt a lehetoseget kizartam:
1. Megneztem a szelvedot, amikor lebontottuk a motorhaztetot, sarvedot, illetve bentrol is levettem az A-oszlopt takarot, nagyon szep allapotunak tunik. Illetve nem lattam sehol a lampa fenyeben a fenyes csillagasat a vizneznek. Papirlapot is vegighuztam a tomites menten, es nem lett nedves.2. A viz szinte azonnal megjelenik bent, tehat ha felszivodna, az nem latnam bent egybol.
De koszi a tippet!
-
aktív tag
Ez is jot otlet, de az a baj, hogyha kint ralocsolom, akkor minden szines lesz, bent meg sehol nem kellene, hogy viz legyen, illetve igy is csak kezzel tudok benyulni a barna boritas moge, nem latok be.
Ez ugy lenne jo megoldas, ha feje tetejere allitanank a kocsit, es latnam, hogy hol folyik ki.
Igen, papirlappal probaltam.
-
őstag
Na az már kiderült, hogy injektor felújítás lesz, nem újak, mert ma azt mondták a szervizbe, hogy még nem kapták vissza őket, és rákérdeztem,, és mondták, hogy felújítják....
ha kész lesz, akkor szerintetek tegyek bele ilyen Xadot ?
emlékeim szerint egyszer már használtam ilyet, lehet ezért húzták eddig...
Ezt egyszer kell, vagy mondjuk érdemes félévente egyet egyet beletenni ismerve a magyar üzemanyagok minőségét?
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
giigz
veterán
válasz vallas #28471 üzenetére
A magyar üzemanyagokkal semmi baj, európai szinten is tökéletesen helytállnak, és minden olyan minősítéssel rendelkeznek, és tudják is, ami elég ahhoz, hogy egy autó az üzemanyagból adódóan több százezer, több millió km-t megtegyen gond nélkül.
Az üa. nem olyan jelentős egy motornak, mint azt sokan mondják, hogy pfejj magyar üa., semmi baj nincs vele, egy autó nem emiatt fog tönkremenni.
-
rob210
Topikgazda
ÁÁÁ
Na ezt nem kellett volna.
Ne is haragudj, de ez egy bazi nagy baromság.
A régi cégemnél jelentős kamionflottával foglalkoztunk.
Minden sofőr az Osztrákoknál tankolt meg a Németeknél, mert azt mondták soksok kilóméterrel többet mennek el az ottani üzemanyaggal, sőt csendesebb és egyenletesebb a motor járása.Egyszóval amit írtál az nem felel meg a valóságnak, csak ezzel leplezik a forgalmazók, hogy a drága adalékokat kispórolják, csak a feltétlen kötelező minimumot teszik bele.
Ezért használnak pl. az épeszű dieselesek spurit és egyébb adalékot.
De javaslom próbáld ki egyszer az STP adalékot Tescoban is kapsz 1000.- körül van.
Sokkal dinamikusabb lesz a kocsi tőle és tovább is fogsz tudni elmenni azonos mennyiséggel.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
giigz
veterán
válasz rob210 #28475 üzenetére
"Na ezt nem kellett volna.
Ne is haragudj, de ez egy bazi nagy baromság."Most mondjam azt, hogy azt nem kellett volna amit te írtál, és egy bazi nagy baromság? 1 vélemény a tied és 1 vélemény az enyém, semmi különbség nincs.
Részben igaz amit te írsz, részben igaz amit én írok, pontosat senki nem fog mondani ezzel kapcsolatban, csak találgatások és mellébeszéd van. Mindenki mást mond.
Az hogy a kamionnak mi a jó megint más kérdés, viszont azt mindenki tudja, hogy az osztrák vagy német üa. elvileg jobb, viszont azt is tudja mindenki, hogy a magyar benzin sincs sokkal elmaradva. Pl. a MOL EVO benzin sem véletlen olyan drága, európai szinten is top kategóriás.
Nekem egy közeli rokonom lassan 2 millió km-nél jár, 99,x %-át magyar benzinnel tette meg, sosem volt gondja a benzin miatt, és a fogyasztásával sincs gond, nem fogyaszt többet, mint egy német tulajdonos autója. Taxis ismerősöm bőven 2 millió fölött van, soha semmi gondja nem volt az üzemanyag miatt, többletfogyasztása sincs emiatt, a mostani 1.9 PD TDI kocsijába kb. fele-fele arányban magyar-ukrán gázolajat tankol, 600e km után kutya baja az autónak.
Majd egyszer egy STP-t vagy Spuri-t ki fogok próbálni, de ettől függetlenül a magyar benzinnel abszolút semmi baj nincs, egy autó több százezer km-t el tud menni vele gond nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
giigz
veterán
válasz vallas #28477 üzenetére
Üa. szűrő milyen időközönként volt cserélve? Azt elég sűrűn kell a dízelekben, akármilyen jó a gázolaj, sokat jelent a rendszeres csere.
Szerk.: Valaki azt hiszi, hogy az osztrákoknál, németeknél, stb. nem a minimum szintet rakják bele? Hát hülye lenne + adalékot beletenni a sima benzinbe, mikor el tudja adni mindenféle fantázianévvel drágábban, a sima benzin meg marad sima benzin (gázolaj)
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
Autós topikban vagy 1-1.5éve egyszer valaki kifejtette, hogy miért rosszabb az itthoni ü.a.
Valami olyasmi volt a lényege, hogy nekünk az ú.n. uráli nafta jut, orosz-ukrán beszállítóktól és talán ? az ásványi anyag tartalm? (erre már nem emlékszem pontosan, hogy mi sok benne, ami nem jó a motornak) vagy valami igen jelentős a nyugati országokhoz képest.
Amiket te írsz evo és egyéb fantázianevű cuccok, mind adalékolt nyálak.
Illetve ha egy sima mezei ü.a.-ot adalékolsz (mint sokan kishazánkban) akkor jóság van, viszont ezt egy nyugati mezei nyál "alapból tudja".
Nincs kedvem keresgélni, mintha neduddki írt/linkelt volna erről.mod.: nem az adalékolásról és nem is az eu normákban foglalt értékekről van szó, hanem az ebben nem foglalt minőségbeli különbségről
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
imyourfriend
őstag
Nálunk van olyan, ha a közelebbi kútról hozok benzint 10 forinttal drágább de minden munkaeszközt (motorfűrész,fűnyíró pl) újra kell állítani alapjáraton és többet eszik kevesebbet dolgozik. MOL-nál relatíve jó üzemanyagot kapni, 15km-e van egy kút az előbb említett meg 7-8km-re de inkább elmegyek a távolabbi kútra csakhogy jól járjanak a gépek. Lukoilt meg egyebet dízelmotor miatt hanyagolom, gázolajszűrőnek nem tesz túl jót az olyan üzemanyag.. bár valaki meg pont ellentétesen gondolja, ez csak egy vélemény.
-
mycso
Topikgazda
válasz imyourfriend #28485 üzenetére
Én mondjuk Lukoil vagy Auchan kúton tankolok már 4 éve. Nagyon ritkán 1-1 tank OMV vagy Shell prémium diesel, bár mostanában ezeket már nem is.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
giigz
veterán
válasz imyourfriend #28485 üzenetére
Szerencsére nekem a mindennapi utamon a következő kutak esnek útba, tehát semmilyen kitérőt nem kell tenni tankoláskor: MOL, OMV, Maxiline, Envi, Lukoil, Shell, nagyon pici kitérőre lenne Agip, de sosem tankoltam még ott, a legtöbbet talán a MOL-nál, manapság pedig az OMV-nél szoktam.
Nekem most annyi a lényeg, hogy a téli 6,5 után megint 6 liter körül van a fogyim...
-
imyourfriend
őstag
MOL és OMV Körmenden nem messze van egymástól, de inkább MOL pedig van Shell is. Nem tudom miért, talán azt szoktuk meg. Bár idén még nem autóztam túl sokat, féltem a michaelschumacherektől a testi épségemet egyszerűen. Mikor legutóbb beleültem az autóba 6,1/100-at mutatott én meg örültem neki hogy apuék vigyáznak rá.
(#28486) mycso: Itt az ellenpélda. Lukoilból talán traktorunkba hoztam még régebben gázolajat, és a szűrője nem szerette aztán így ejtettük is azt a kutat.
-
-
Ck.
addikt
Mo.-Ausztria-Németo.:
Itthoni OMV Maxxmotion diesel 8,1 literNémeto.-Belgium, több dugoval és néhol német tempóval 7.0 liter, Aral Prémium Diesel.
Mindkettő végig autópályán, nem első eset volt a hasonló mérés.
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #28498 üzenetére
Leírom srácok a Forensis klubtagságom menetét.
Beregisztráltam megkaptam a kártyát örültem tankoltam, majd be is fejeztem.Az oké, hogy 8.- al olcsóbb a benzin, de annyival szarabb is volt, hogy vissza is mentem az OMV-hez.
Szerintem magyarisztán kútjai közül, egyedül az OMV ahol megközelíti a kinti minőséget a benzin, lehet azért mert az egyetlen kút aki nem a MOL tól veszi az "alapanyagot".Az AGIP (ENI) kúton tankolt benzinből sokkal kevesebb kilómétert tudtam megtenni, azaz megnőtt a fogyasztása a kocsinak.
Ráadásul a motor hangosabb is volt tőle, egy kicsit csattogósabb.Most újra csak az OMV játszik igaz most már az új autóval, de ebbe nem is fog más menni.
Hiába olcsóbb 8.- al, ha többszőr kell a kútra menni ugyan úgy kifizeted az árát ha nem többet.Renault power
-
Josi
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen