-
PROHARDVER!
A topikban minden törvénytelen módszer megvitatása tilos!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mike1334
veterán
válasz eladogeppc #10300 üzenetére
Itt nem, de pl. rendőrségen igen.
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
Magnum_
nagyúr
válasz eladogeppc #10300 üzenetére
Ird le a tenyallast.
Na nem azert, mert erre biztatnalak, sot, csak erdekel, miert kerdezed.Mike: touchee
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
eladogeppc
veterán
válasz Magnum_ #10302 üzenetére
Vettem valamit, műszaki ketyerét, ami nem úgy működött ahogy kellene.
Mérgemben megírtam az eladáshoz, hogy ez hamisítvány szerintem.
Persze hogy kínai cuccról beszélünk.
Szóval ilyet lehet itthon is kapni. Barátom vett egy ugyanolyat, és hát ott vannak a különbségek.
Ő most rágalmazással vádol, fel akar jelenteni.
Én bizonyítani soha a büdös életben nem fogom tudni egy kínai kütyüről hogy hamis.
Egyébként is mérgemben kidobtam a francba.
Szóval a kütyü sehol, vettem én is itthon egyet.Privátban meg persze ahogy megláttam milyen az igazi, és milyen a kínából szerzett, hát nem szépen beszéltem az biztos.
Szóval most ő fel akar jelenteni lassan már zaklatásért is, mert írtam neki hozzászólásokat is.
Voltak: Z71,Defy,SGS,SGSSII,XperiaNeo,Arc,ArcS,LGW7,LG2X,LG3D,LGBlack,Wave2,G300,OT-995,O4XHD
-
mike1334
veterán
válasz eladogeppc #10303 üzenetére
Ha tényleg kamu a cucc, akkor nem vagy büntethető érte. Mondjuk ezt így bizonyítani, hogy kidobtad nehézkes lenne.
Bár érdekes kérdés, hogy valakinek a "netes személyisége" szintén élvez-e büntetőjogi védelmet. Hiszen nem azonos a személyével, már pedig a Btk a természetes és jogi személyeket védi. Ugyanakkor mégis tekinthető úgy, hogy hozzá tartozik, az ő virtuális kivetülése. Ez kicsit eltér a tankönyvi példától.
A zaklatás más tészta, de sztem pár privát üzenet nem számít annak, pláne ha leállsz vele.
Ja és, ha tényleg kamu a cucc, akkor csak magát szívatja azzal, ha felhívja rá a figyelmet. Ha a kínai gyártónak nincs jogosultsága a termék gyártására, akkor ez már önmagában megalapozza, hogy hamis a termék.
[ Szerkesztve ]
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
-
eladogeppc
veterán
válasz mike1334 #10305 üzenetére
Akkor most nem értem. Még akkor is ha nem jó kütyüt kaptam, már másnap fura volt, jeleztem felé, hogy csak sötétben látható a készülék kijelzője.
Kértem vissza pénzem. 1 hónap garanciát vállalt rá.
A sokadik írásomra, hogy szerintem valami nem jó vele ez volt a reakció:
"Semmi gond, ahogy mondtam, a napokban, legközelebb jövő héten fogok tudni adni helyette egy másikat."
Én nem vagyok OTP hogy másnak hitelezzek, illetve ha valami nem jó, akkor mire várjak ? Mikor jön hajó ?Voltak: Z71,Defy,SGS,SGSSII,XperiaNeo,Arc,ArcS,LGW7,LG2X,LG3D,LGBlack,Wave2,G300,OT-995,O4XHD
-
mike1334
veterán
válasz sutykuru #10306 üzenetére
Végülis ja...sose tiltottam le senkit, azt hittem ez csak fizetős funkció...mondjuk, ha hozzászólásokban is ír, akár az is lehet az..de sztem így se lesz az ennyiből.
A másik kérdéshez: az tényleg nem alkalmas, de az, hogy hamisítványt árul, és ezzel megtéveszti a vevőit...na az már lehet.eladogeppc
Ezt a részét nem tudom, csak Ti tudjátok miben állapodtatok meg. Mondjuk a pénz visszatérítéséhez vissza kellene adni a cuccot, amit ellöktél. Sztem örülj, hogy felajánlott egy csere darabot, mert simán kérhetné a pénzért azt amit ő adott....unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
eladogeppc
veterán
válasz mike1334 #10308 üzenetére
Fel kellett volna adnom neki postán, de most hogy már megvettem, kidobtam.
Csak azt furcsállottam, hogy közel volt a páromhoz. kb 350m-re dolgozik tőle.
Amikor megvettem, el tudta hozni, viszont a pénzvisszához már sok volt.
De mindegy, lehet dolga volt, én nem bíztam meg benne.
9eFt-om bánja. De most ez a hülye rágalmazás nem hagy nyugodni.
Ideges típus vagyok, néha írok hülyeséget. Le kéne állnom a frontinnal.Voltak: Z71,Defy,SGS,SGSSII,XperiaNeo,Arc,ArcS,LGW7,LG2X,LG3D,LGBlack,Wave2,G300,OT-995,O4XHD
-
Magnum_
nagyúr
Erre ott a csalo topik, gyerekek...
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
megyek tárgyalni ma.
emailben adós elismerte a tartozását.
bíróságon hivatkozhatok-e az email-re eredményesen?I humbly and respectfully decline™
-
mike1334
veterán
válasz Magnum_ #10312 üzenetére
Így direktben sztem nem. Nem lehet megállapítani, hogy valóban ő írta-e. De ha megkérdezi a bíró, hogy tőle származik-e az email és elismeri, akkor már igen. De ez csak egy tipp...kellene vmi szakirodalom erről a netes témáról...a tegnapi rágalmazásos fórumos is ilyen kérdés. Gyakorlatilag majdnem mindent lehet neten intézni, szóvak tuti felbukkant már bíróságon ez a kérdés is...
Egy ügyvéd honlapjáról: Bár nem minősül jogilag írásbeli nyilatkozatnak, de bizonyító ereje azért lehet és van is.
Mondjuk ez így eleg fura mondat.[ Szerkesztve ]
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
Magnum_
nagyúr
válasz mike1334 #10313 üzenetére
na, beszéltem a kollegával, aki hivatkozik erre rendszeresen és OK, HA a felek között bevett gyakorlat az emailezés (az) és 2x is elismerte + Pp. szerinti szabad bizonyítás ugye
továbbá egyébként IP alapján visszanyomozható, ha arányban áll persze, de itt szerintem nem lesz gond.
Egy bíróval is beszéltem most gyorsan, az a fenitek megléte esetén elfogadja.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
mike1334
veterán
válasz Magnum_ #10314 üzenetére
Hm...és ő is lesz a tárgyaló bíró?
Amúgy az ip-s téma nem biztos, hogy jó, mert ha többen használnak egy gépet, akkor nehéz bizonyítani, hogy ő írta biztosan. Amúgy ha lesz kis időm keresgélek...tuti van vmi állásfoglalás a témában. Ja és sok sikert...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
Magnum_
nagyúr
-
mike1334
veterán
válasz mike1334 #10315 üzenetére
Törvényszék GVH-s ítéletéből:
Az alperes által beszerzett és értékelt bizonyítékok, az elektronikus adathordozókon elérhető elektronikus levelek és word dokumentumok logikai láncolatot képeznek, a feljegyzés elkészítésének körülményei kapcsán
önmagukban koherens képet alkotnak és egybevágnak a határidőnaplóban, tanúvallomásokban és
ügyfélnyilatkozatokban foglaltakkal is.Itt is elfogadta, de úgy, hogy a körülmények és további bizonyítékok is kiegészítették, alátámasztották.
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
Magnum_
nagyúr
Csontra megitelt mindent, volt is itelet :-)))
I humbly and respectfully decline™
-
Puma K
nagyúr
Helló!
Nem tudom jó helyre írom-e de akadt egy problémánk az UPC-vel.
2015. decemberében lett vásárolva egy telefon és SIM kártya előfizetés. Az egyszeri telefonkészülék árát, ami 14990Ft a helyszínen kifizettük (papír is van róla). A rendszerük kifizetetlennek érzékelte és folyamatosan tartozásként jelent meg náluk. Mindez márciusban derült ki, hogy a rendszerükben valami hiba van és akkor elvileg megoldották szerintük és rendbe tették a számlát. Tartozást akkor nem mutatott.
Most 2017. májusában egy másik készüléket szerettünk volna szintén SIM kártyával előfizetésben vásárolni, de az UPC rendszere ismét tartozást jelzett, ami valószínűsíthető a fent említett korábbi összeg.
Az ügy félszolgálatos nő nagyon készséges és segítőkész volt, de semmilyen telefonos illetve helyi segítséggel nem tudta megoldani ezt a helyzetet, mivel a rendszer nem engedte tovább lépni a fennemlített tartozás miatt.
Nagyon felháborítónak tartom, hogy ilyenkor szembesüljek azzal amit már több mint egy éve megoldottnak gondoltam és megakadályoztak abban, hogy egy újabb előfizetést vásárolhassak.
Ott akkor említett az ügyfél szolgálatos nő egy 2000Ft-os nevetséges kompenzációt amit ebben a helyzetben keveslek.
Mit javasoltok ebben a helyzetben?
Jelenleg annyiban maradtunk, hogy ezt a problémát a holnapi napig próbálják rendezni és visszahívást ígértek.
Üdv
Puma"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Magnum_
nagyúr
válasz mike1334 #10327 üzenetére
lassan szerintem ki tudjuk már itt szűrni, hogy ez a komment, illentve hasonló ügyek panasz kategóriák, amit a szolgáltató felé kellene megtenni és/vagy békéltető testület felé, mert a szolgáltatással, ügyintézéssel kapcsolatos kifogása van
I humbly and respectfully decline™
-
_Petya_
őstag
válasz davenport #10294 üzenetére
Nos, hát ma van a fizetési határidő, a bank már bezárt, pénz nem érkezett. Holnap reggelig azért várok, hátha akkorra ideér, de ha akkor sem, akkor mit tudok tenni? Meddig húzhatja a Fundamenta? Bármeddig, amíg csak nekik tetszik? Ugye az új tulajdonos már bejegyzeve a földhivatalban ahogy múltkor írtam, tudok bármi mást tenni azon kívül, hogy addig nem adom birtokba az ingatlant? Közben megkaptam a vevő Funamentás kapcsolattartójának az elérhetőségét, állítólag "folyamatban van az utalás", bár 1 hónapja is pontosan ezt mondták...
Fontos feladatot soha ne bízz olyan gépre, amit egyedül is fel tudsz emelni!
-
Puma K
nagyúr
válasz mike1334 #10327 üzenetére
Igazándiból méltánytalannak tartom azt, hogy 2005-től vagyunk náluk, van állandóan internet, tévé és telefon előfizetésünk, majd 2015-ben kötöttünk mobiltelefonos előfizetést és vettünk telefont gyakorlatilag azonnal mikor elindították azt a szolgáltatást, majd most egy 2000 Ft-os jóváírással próbálkoztak kezelni a kialakult helyzetet ami az ö rendszerükben történt hibából adódik...
Nem tudom hogy "normális" keretek között milyen módon lehetne rájuk hatni... és ne csak egy 2000 Ft-os nevetséges jóváírással szúrják ki a szemünket.
Esetleg erre van-e valami jogszabály hogy a kárpótlás mértékének milyen mértékűnek kellene lennie?
Vagy ez csupán a szolgáltató "jófejségén" múlik, hogyan kezeli az ilyen helyzetet?
Esetleg verjük ki a blahét az fiókjukban-üzletükben ahol voltunk hogy hatásosabbak legyünk?Nem célom a felesleges konfliktushelyzetek teremtése de ez nagyon felháborított ami ma történt... továbbá a várakozás is gond volt, mert lett volna jobb dolgunk...
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Magnum_
nagyúr
válasz Puma K #10330 üzenetére
meg tudod fogalmazni, hogy milyen kár ért?
és azt, hogy szerinted milyen kártérítésre lennél igazolhatóan jogosult és azt mire alapítod?meg lett válaszolva amúgy a """"""problémád""""""""". panaszt lehet tenni.
Mike megelőzött
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
eladogeppc
veterán
Sziasztok !
Itt ki a Moderátor ? Köszönöm !
Voltak: Z71,Defy,SGS,SGSSII,XperiaNeo,Arc,ArcS,LGW7,LG2X,LG3D,LGBlack,Wave2,G300,OT-995,O4XHD
-
Puma K
nagyúr
válasz mike1334 #10331 üzenetére
A kár az időm pazarlása volt az a másfél óra míg ott ücsörögtünk és telefonálgattak meg kattintgattak.
Továbbá munkavégzés céljából szükségem lenne az új telefonszámra és telefonra amit most nem sikerült összehozni az ő hibájukból. Ráadásul egy olyan hibából, amit legutóbb szerintük megoldottak, de most ismét előjött.Az ember azt gondolná, hogy a korábbi hibájukat elhárították főleg így 1 év után... mint ahogy ki is jelentették anno, hogy minden rendben.
Az a gondom, hogy náluk van telefon előfizetéssel együtt mobilinternet ami korlátlan és amire szükségem lenne.
Érdekes, hogy a cégek fenyegetőzhetnek szolgáltatás megszüntetéssel és adósság behajtással ami mint írtam esetünkben nem áll fent, amit időben befizetett csekkekkel is tudunk igazolni.
De ha ők hibáznak akkor nincs szinte semmi következménye vagy egy nevetséges összeggel próbálnak kompenzálni holott havonta 15-20k Ft-ot hagyunk náluk havonta.
Kárpótlásként elsőre legalább 1 havi számla jóváírását gondolnám korrektnek (2005 óta mint hűséges ügyfél... elég sokat fizettünk már nekik).
Vagy a leendő telefonomat olcsóbban kapjam meg.
Vagy a leendő elfizetésem legyen egyel jobb azonos áron mint amit szándékoznék kötni.
Vagy amit kötnék havidíjas csomag annak az árát mérsékeljék: 6190Ft helyett pl 4000Ft-ra vagy mint az első mobiltelefon előfizetésünket kötöttük 1 éve (a csomag megegyezik csak variáltak a tarifákkal és csomagokkal az eltelt egy év alatt), azzal megegyező árban azt amit jelenleg 6190Ft/hó-ért adnak (azaz nagyjából a fele lenne mostani 6190 Ft-os összegnek)
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Magnum_
nagyúr
válasz Puma K #10335 üzenetére
Nem muszaj az ingyenes, bekes vitaremdezesi forumokat igenybe venned (panaszkezeles es bekelteto testulet), annyira szepen le van irva a te tenyleges karod (es latom, hogy ez stabil labakon all), hogy en ilyen jo poziciobol pert inditanek
I humbly and respectfully decline™
-
Salex1
őstag
Sziasztok!
Van értelme ügyvédhez fordulni?
A történet:Vettünk egy autót kereskedésből az asszonynak, alaposan átnéztük, motorikusan mindenhogy, ahogy csak tudtuk...miden rendben volt. Pestről szépen hazajöttünk vele.
Aztán vittük eredetiség vizsgára, ahol kihozták, hogy az alvázszámot átrakták egy másik kocsiról
szinte észre vehetetlenül, nagyon profi munkával..szóval most megyünk a rendőrségre feljelentést tenni (ami automatikusan is megtörténik a sikertelen eredetiségvizsga által).
Beszéltem a kereskedéssel tegnap, mondtam, hogy szeretnék elállni az üzlettől, mert ez így nem az az autó amit vettünk. Azt mondta vigyük fel, visszaadja az árát.
Elvittük, de várt minket aki eladta (csak egy ügyintéző) meg két másik fickó...mindhárom elég nagy darab vastag arany láncos fajta nepper: Nekik semmi közük hozzá, csak bizományba volt ott az autó. De semmilyen adatot nem adtak az eladóról. Az aláírás, pecsét alapján sem tudtam semmit kideríteni, csak hogy januárban alakult a cég. Elhajtottak minket, próbáltunk még ezt-azt, de elég csúnyán fenyegettek és nem hiányzott még egy verés is.
Eredmény, van egy kocsink, amit most fél-egy évig a rendőrség fog nekünk őrizni
Ha kiderül, hogy az eredeti lopott volt, akkor se pénz se kocsi.
Ha nem lopott, és végigfut az ügy, akkor van egy kis esély, hogy látjuk még.
Konklúzió: Kereskedőnek akkor higgyél, ha ló legel a sírján!
Illetve eredetiség vizsga nélkül ne add oda a vételárat senkinek!
Amikor vettük szó nem volt bizományos értékesítésről. Én azt hittem (amit a templomban kellett volna, és inkább meggyőződni), hogy az a kereskedő cég.
Miután eljött a baj, akkor mondták csak, de nem voltak hajlandóak még egy telefonszámot sem adni, nemhogy a szerződést megmutatni (mert gondolom nincs semmilyen szerződés). Így papíron semmi közük nincs az adásvételhez.
Így utólag belegondolva, semmilyen papírral nem tudom igazolni, hogy abban a kereskedésben vettem, kivétel az eredeti hirdetést, bár ott is csak a cím van. Illetve a forgalmiban az előző kereskedőként ők vannak bejegyezve.
Ja és még egy hibát elkövettem, mégpedig, hogy az adásvételiben nincs összeg, csak az, hogy ár: Megegyezés szerint. hogy lehettem ekkora mamlasz, átfutottam rajta.[ Szerkesztve ]
-
Puma K
nagyúr
válasz Magnum_ #10336 üzenetére
Tegnap előtt, ahogy mondta az ügyintéző az UPC-nél várhatóan 1 nap alatt megoldják a hibát, mert "magas prioritású az ügy" és ha megvan akkor hívni fog hogy mehetünk a telefonért és az mobiltelefonelőfizetésért.
Ehhez képest nem hívtak. Egyik másik okból sem azaz, hogy sikerült vagy sem megoldani a telefont, pedig nyomatékosan mondtuk, hogy kell a szolgáltatás mihamarabb...
Mielőtt bementünk volna az UPC üzletbe itthonról felhívtuk az UPC számlázási osztályát. Ott ránéztek ügyfélszám alapján az előfizetésünkre és mindent rendben találtak, és még ők mondták, hogy nyugodtan menjünk be az üzletbe, mert oda kell adniuk a telefont és a SIM kártyát.
Bementünk az üzletbe, elmondtuk mi a helyzet és hogy kérnénk a telefont meg a SIM-et.
Ugyan az az ügyintéző mint akivel korábban szerettük volna intézni a vásárlást, de megint azt mondta, hogy még nincs megoldva a helyzet, ezrét ugyan úgy nem fogja engedni a gép hogy a telefon és a SIM kártya vonalkódját beolvastassa. Említettük neki, hogy a számlázási osztályt hívtuk mielőtt jöttünk és ők mindent rendben találtak...
Majd megint jött egy másfél óra ücsörgés és mi néztük ahogy telefonálgat és kattintgat az ügyintéző.
Ami kiderült:
- az előfizetésünknél 2015. decemberében az akkor vásárolt telefon kezdőára hibásan lett lekönyvelve és valamiért kifizetetlennek érzékeli a számlázási rendszerük és ezt görgeti maga előtt
- a rendszerük szerint kifizetetlen telefon kezdőrészlet összege 2016. márciusában megjelent, és ezt a havonta érkező számlánkra rá is terhelték
- akkor azaz tavaly márciusban a telefon kifizetett kezdőrészletét igazoló papírral a kezünkben elismerték, hogy a hiba náluk van és állításuk szerint akkor megoldották... és kaptunk egy 6000Ft-os jóváírást- jelenleg az előfizetésünk számlázását csütörtök óta már a 3. ember próbálja megoldani, de nem sikerült egyiküknek sem
- a számlázási részleg vezetője nem tudja megoldani
- az adósság kezelő részleg nem tudja megoldani- az üzletben lévő kislánynak kellene lekönyvelnie az egész félreszámlázást, ha a számlázási és a tartozáskezelő részleg minden adatot megad, mindezt egy olyan felületen amihez alapból nekik (az üzletben ücsörgőknek) nincs hozzáférésük (a számlázási részlegvezető adott neki ideiglenes hozzáférést) és nincs gyakorlatuk sem továbbá ha ők ott valamit elrontanak akkor ők lesznek elővéve a hibás könyvelésért
- jelenleg bármit szeretnénk az UPC-nél vásárolni az blokkolva van
- a hiba megoldása vélhetően hétfőre sem lesz megoldvaHihetetlen
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
senior tag
válasz Salex1 #10338 üzenetére
Mindenképpen. Sajnos hiába vetted egy kereskedésnek tűnő helyről, ha bizományos az értékesítés velük nem sokra mész. Főleg mert egy normális kereskedőnek pár ezres csak az, hogy a nevére vegye az autót, így ezek a bizományos dolgok néha túl szépek, hogy igazak legyenek. A szerződésben viszont kellene hogy szerepeljen az eredeti eladó, különben az átírás sem biztos hogy menne. A szerződésben egyebekben van bármiféle szó a jog-, termékszavatosságról?
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
thEndeR
aktív tag
Sziasztok! Bar ketlem, de megkerdezem. Van itt a topicban biztositasi szakjogasz?
-
mrhero
tag
Ha már biztosítás, három kérdésem lenne. 100 éves belvárosi társasházban, felső szomszédnál elrepedt egy cső a falban, ami eláztatta a mi fürdőszobánk egy részét és a spájzt. Akkora volt a vízkár, hogy nem lehetett megállapítani hol van a probléma, a felső szomszédnál és nálam is kibontották a csöveket a falból és ki is cserélték. Spájzban volt egy falra rögzített fa polcszerkezet, ami elég masszívan a falhoz és a polcok egymáshoz voltak rögzítve. Amikor a kivitelező megjelent azt mondta, hogy azt nekem kellett volna kiszednem és nekem is kell majd visszaépítenem. Most a gangon pihen darabokban, és a kivitelező nem akarja visszaállítani az eredeti állapotába.
(1) Ezt megteheti, ergo nekem kell visszabarkácsolnom, vagy elvárhatom, hogy tegyék vissza ahogy volt?
(2) Mi van akkor, ha esetleg valamelyik elem sérült és az eredeti polcok vagy más elemek nem használhatóak?
Az már csak hab a tortán hogy a wc-t nem takarták le rendesen ezért az első napon telehullott törmelékkel. Kitakarítottam, de néha akad, szorul és nem teljesen olyan mint volt. Másrészt a második napon sem sikerült rendesen letakarni és a műanyag fedél karcos lett a lehulló törmeléktől. A hűtő oldala kapott egy kb 3 cm hosszú karcot, a folyosón 3-4 helyen 1-2 cm hosszan felsértették a falon a festéket ahogy vitték ki a csöveket.
(3) Ezekről a kis sérülésekről kellett volna jegyzőkönyv a munka végeztével? A hűtő és a wc tartály fedele nem zavaró, a folyosó falán lévőket meg én is ki tudom javítani, de a spájzban a polcrendszerhez nincs nagy kedvem.. -
nagyúr
Sziasztok!
Hol találok ahhoz segítséget, hogy az Azonnali hatályú felmondás munkavállaló részéről milyen indokokkal támasztható alá, hogy ne legyen támadható.
Például a bejelentés nélküli kamerával megfigyelés elegendő indok vagy az, hogy munkavédelmi szempontból balesetveszélyes a munkaterület.
Megromlott egészségi állapotra lehet hivatkozni ebben az esetben?
köszi előre is!
mennyé' be az ólajtón és ne gyere ki
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Csere-Beszámítás! Gamer PC! I7 6700K / GTX 1070 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- HP ProDesk 400 G5 Mini PC, I5-9500T, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10, WIFI, SZÁMLA, GARANCIA
- Apple Iphone 13 PRO MAX/Sierra Blue/256GB/KÁRTYAFÜGGETLEN/AKKU 88%/Patika állapot
- Csere-Beszámítás! Gamer PC! I3 10105F / GTX 1070Ti 8GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- SAMSUNG FLIP3 8GB/128GB FEKETE, ÜZLETBŐL, GARANCIÁVAL
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest