Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ear001

    addikt

    válasz vodkaboy22 #10603 üzenetére

    Az a nagyon szar Suzuki az a Bútor Robiék a Suzuki gyár által felkészített, szóval tákoltnak nem mondható Ignise volt. A kényszert pedig versenyautónak hívják. Igen, ezek a turbó nélküli 1.6-os de 200 lóerőnél is erősebb motorok pörgésre vannak kihegyezve és a pilóta dolga az, hogy abban a marha szűk tartományban tartsa a motort, ahol optimális a teljesítménye. Janikát egyszer kérdezd meg erről meg a turbóról, és rögtön mesél neked fél órát, hogy mennyivel jobb volt még a turbólyuk ellenére is, amikor 2000-től elindult a kocsi és nem csak 6700 és 8100 közötti fordulattal képes haladásra.

    Egy vadászpilótának elég dolga van légiharcban, nem túl szerencsés, ha még azon is kell paráznia, hogy adott fordulatszám és állásszög mellett meddig tolhatja a gázkart és milyen gyorsan. Ezen életek múlhatnak és múltak is. Inkább gondolkozzon az a digitális hajtóművezérlés, a pilóta meg manőverezzen, radarozzon, kommunikáljon, így is marad dolga elég.

Új hozzászólás Aktív témák