- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
PROHARDVER!
OLVASD VÉGIG ALAPOSAN MIELŐTT ÚJ HOZZÁSZÓLÁST ÍRNÁL!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
leviske
veterán
Szóval akkor a ~30%-os IPC teljesítményugrást se érdemes várni a Trinity X86-os részéhez viszonyítva? Mert mondjuk a 4770K beérését én se vártam, de a Trinity szintjéből nemigazán nézem ki, hogy a 2012-ig megjelent játékokban (pl BF3) ne lenne limitáló tényező 1650x1080-ban. Szóval azért egy FX6300 szintnek örültem volna a X86-os résztől.
Mind1, tényleg meglátjuk majd tesztekben. Nekem úgyis a Frostbite 3 alatti szereplése fog számítani dGPU mellett.
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz Thrawn #13253 üzenetére
Még ha el is mondja (nem valószínű), esélyes hogy nem lesz mérvadó, mert valószínűleg egy ES prociról van szó, amiben olykor akarva-akaratlanul nem úgy működnek bizonyos dolgok mint a végleges verzióban.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Thrawn
félisten
válasz Oliverda #13254 üzenetére
Nem konkrét számokra vagyok kíváncsi, azt nyilván nem árulhatja el.
Az AMD-nek nem hiszem, hogy érdekében állna olyan ES procit adni nekik, ami ilyen-olyan módon le van butítva/korlátozva, hiszen akkor a megjelenésük után újra kellene írni, optimalizálni az egyes teszteket.Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
Oliverda
félisten
válasz Thrawn #13255 üzenetére
Szvsz vannak erre olyan ügyes megoldások, amik módosítása után nem feltétlenül kell újra optimalizálni. Pl. xy egység frekvenciáját az alapórajel felére vagy negyedére korlátozzák.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-
Fiery
veterán
Minden AIDA64 benchmark tobbszalu. Probald ki a gepeden, a Task Manager-ben szepen lathato, hogy mi tortenik.
"A legnagyobb durranás az IGP GCN alapúra váltása. Másodsorban pedig a HSA"
Ebben egyetertunk. De pont ezert, meg mert az x86-os reszen alig van valtozas, nem erdemes feszegetni azt, hogy nem kifejezetten az iGPU-ra tamaszkodo szoftverek eseteben lesz-e elorelepes.
-
Fiery
veterán
válasz hugo chávez #13251 üzenetére
Ugyanaz az arány, mint a Trinity, Richland, Kabini/Temash eseteben.
-
Fiery
veterán
válasz Oliverda #13256 üzenetére
Az ilyenekre mindig odafigyelunk. A CPU-knal szinte minden egyseg órajelét lehet detektalni vagy mérni, hamar kiderulhet a turpissag.
A mi Kaverink termeszetesen ES, de nem a legelso stepping. Joval magasabb az orajele is, mint a fent linkelt tesztben szereplo peldanyoknak, de nem a vegleges max. orajel, amire a Kaveri "A10-7800K" (mar ha igy fogjak hivni a csucsmodellt) kepes lesz. De nem is all messze attol.
-
leviske
veterán
És legalább Mantle-re alapozó alkalmazásokban, dGPU mellett hogy teljesít mondjuk egy FX8350-hez vagy egy i7 3770-hez képest? Vagy ehhez nem adott még tesztprogram? Esetleg ilyeneket nem is szoktál nézegetni?
Csak azért kérdezem, mert a Mantle kapcsán optimistábban nyilatkoztál, amiből arra tippeltem, hogy azzal is szereztél már tapasztalatot.
-
Fiery
veterán
válasz leviske #13264 üzenetére
A Mantle-rol az AMD csak az APU13 utan fog beszelni, addig csak azokkal targyal rola, csak azokkal osztja meg a Mantle-capable Catalystot is, aki konkretan Mantle-re fejlesztenek jatekot. Kivancsi leszek en is, hogy mire kepes a Mantle, milyen hozadeka lesz osszessegeben.
A Mantle-vel kapcsolatban azert pozitivak a varakozasaim, mert pont ilyesmit szerettem volna latni, ilyesmirol beszelgettunk az egyik topicban, a Mantle bejelentese elott par hettel -- pedig tenyleg nem tudtam, hogy jon a Mantle. Persze me'g jobb lenne, ha tenyleg direktben lehetne programozni a GPU-kat, de athidalo megoldaskent a Mantle is remek lesz. Kezdett mar tulsagosan is langyos pocsolya lenni a PC-s jatekipar es 3D megjelenites, jo dolog, hogy az AMD beledobott egy kovet az allovizbe
[ Szerkesztve ]
-
hugo chávez
aktív tag
Köszi. Tehát 1/16... Az bizony nagyon karcsú egy HSA APU-nál...
Ez szerintem sokkal nagyobb baj amúgy, mint az R9 290-nél a mesterségesen nyolcadra korlátozás, mert az elsősorban mégiscsak egy GPU, grafikára, a Kaveri IGP-je meg "coprocessor" lenne elvileg.[ Szerkesztve ]
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
dezz
nagyúr
Ezt amúgy nem értem:
"Egy szoval tudnek reagalni: f***sag."
vs.
"Nyilvan lehet 30-40%-os gyorsulast is mérni, ha valaki kifejezetten arra megy ra"
A linkelt oldalon 32% gyorsulás látható valamilyen egyszerűbb integer teszben a Piledriverhez képest. Miért ne lehetne lehetséges?
(#13259): Ezt hogyan, tekintve, hogy az egyik VLIW5, a másik pedig GCN?
(#13266): Azért egy ideje már napirenden volt ez a téma. Mármint, hogy jó lenne egy a konzolokéhoz hasonló, lower level API. (Volt korábban is, a CTM, de az már túlzottan is low-level volt.)
(#13270) hugo chávez: Tényleg kevéske az 1/16. Bár a legtöbb hétköznapi alkalmazásban nem használják, ahol pedig igen, ott csak egyes számításokat végeznek DP-ben, így ott még elmegy. De vannak esetek, amikor elengedhetetlen a DP. (Nagy rekurziós mélységű számítások, stb.)
-
Fiery
veterán
A linkelt oldalon ott van, hogy ha az AMD igy fejlesztgeti a Kaverit, akkor me'g a vegen a 4770K-ra is veszelyes lehet a Kaveri. Ez a f***sag, legalabbis ha az x86/x64 magokrol beszelunk. A tobbi baromsag mar kisebb f***sag, pl. hogy 1.8 meg 2 GHz-es procival benchmarkolnak, meg A0 steppinggel, meg hogy 1-2 nevtelen benchmarkot futtatnak, oszt annyi. Vagy valaki ismeri ezt a konkret benchmarkot, ami a "cikkben" szerepel?
"Ezt hogyan, tekintve, hogy az egyik VLIW5, a másik pedig GCN?"
Te is mindig kijavitasz, a legkisebb bakiknal is, ugyhogy en is hadd javitsalak ki: VLIW4 a Trinity/Richland, nem VLIW5 A Kaveri meg GCN2 vagy GCN 1.1, de ez a kisebb problema. Az SP/DP arány nem architektúra függő, barmelyiken barmennyi lehet lenyegeben, attol fuggoen, hogy fizikailag hany DP feldolgozot pakolnak be egy CU-ba, ill. hogy mestersegesen mennyire fojtjak le a teljesitmenyt. Amennyire en tudom, a Trinity/Richlandnel az SP/DP arány fizikailag 1:4, de a FirePro termekeket kiveve mindenhol 1:16-ra korlatozzak a teljesitmenyt. A Kaverinal velhetoen ugyanez lesz a megoldas, de az legalabbis tuti, hogy a "sima" SKU-knal 1:16 lesz az SP/DP arány a gyakorlatban, ennel nincs tobbre szuksege a felhasznalok 99%-anak.
"De vannak esetek, amikor elengedhetetlen a DP."
Arra lehet AVX kodot is irni DP-ben a Richland (es mellesleg a Kaveri is) gyorsabb AVX-szel mint az iGPU-val. Kimértük, nem kitaláció.
[ Szerkesztve ]
-
dezz
nagyúr
Jahh, hát az ilyen, láthatólag tech-analfabéta "szerzők" blődségeivel eleve nem érdemes foglalkozni.
Valóban VLIW4, nem figyeltem.
"DP-ben a Richland (es mellesleg a Kaveri is) gyorsabb AVX-szel mint az iGPU-val."
Ez vicces... Minek annyira lekorlátozni, hogy még a CPU is gyorsabb legyen?
-
dezz
nagyúr
Nyilván ha a teljesítmény a cél, maradnak a dGPU-k. Arra gondoltam, moderate teljesítményigény mellett így kevésbé van az ember OpenCL/HSA kód fejlesztésére motiválva, DP alkalmazása esetén, ha CPU-val gyorsabb a dolog. (Legalábbis, ha gyakorlott SIMD-es CPU-s kódolásban.)
-
Fiery
veterán
Ha az AMD komoly veszelyet latja annak, hogy a DP korlatozas miatt nem terjed a HSA megfeleloen, es a vas maga amugy tudna tobbet is nyomni DP-ben, akkor barmikor feloldhatja a DP korlatozast egy HSA driver frissites (+ esetleg egy mikrokod update) segitsegevel. De szerintem nem lesz ez akkora korlat, hogy a HSA utjaba alljon.
-
hugo chávez
aktív tag
"DP-ben a Richland (es mellesleg a Kaveri is) gyorsabb AVX-szel mint az iGPU-val. Kimértük, nem kitaláció."
Ez marha jó... Akkor egy 4 magos Haswell meg mennyivel gyorsabb...
(#13275) Fiery:
Aha, csak így meg (legalábbis a szememben) tökönszúrják a saját HSA koncepciójukat, vagyis, hogy az IGP teljesértékű társa legyen a cpu magoknak...
(#13276) dezz:
Meg hát, mégis milyen üzenete van ennek, még ha (jelenleg?) annyira nem is fontos talán a 64 bites lebegőpontos teljesítmény...
Ha tényleg csakis grafikára lenne szánva és csakis az olcsóbb gyárthatóság miatt integrálták volna egybe a cpu-val, akkor nem háborognék, de így, hogy azzal jönnek, hogy "accelerated"... 32 biten, pffff! Hát ez így marha nagy accelerated, az már biztos!
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
Fiery
veterán
válasz hugo chávez #13278 üzenetére
Azert az igazsaghoz hozzatartozik, hogy az Intel iGPU-i nem is tamogatnak DP-t, a GeForce-ok meg me'g jobban ki vannak herelve Egyebkent AVX-szel nyom 220 GFLOPS-ot (DP) a csucs Haswell, csak azt meg le kell programozni, ha valaki komolyan gondolja a dolgot. Slusszpoen: a GTX780 nyom DP-ben 189 GFLOPS-ot
-
hugo chávez
aktív tag
Jó, hát az Intelnek nem erőssége a GPU tervezés, az köztudott. De én olvastam valami olyasmit, hogy a Haswell IGP-je tudna dp-t, csak nincs engedélyezve. Aztán meg az Intel fórumán azt, hogy nem tud... De az talán nem volt konkrétan írva ott sem, hogy hardveresen nem tud...
Viszont, ha nem is tudja, attól még simán cpu-ból lenyomja double float-ban az AMD APU-it IGP-stől és ez gáz...
Az NV meg egyelőre csakis GPU-t gyárt, nincs cpu-ja (a Tegra "igazi" pc-n nem játszik), szóval ott azért érthető, hogy a professzionális, meg az otthoni piacot szétválasztja ezzel is.
Az rendben, hogy optimalizálni kell keményen, ha ki akarod használni az AVX-et, de ha egy GPU-n/IGP-n akarod megközelíteni az elméleti FLOP/s-t valami hasznos alkalmazásban, akkor ott is ugyanannyira kell, mert végül is mindkettő SIMD, illetve, a többmagos cpu-knál (és már a GPU-knál is) igazából MIMD és SIMD, tehát egy programnál csak akkor tudod kihasználni, ha rá tudod venni hogy sok szálat és vektorműveleteket használjon, nem?[ Szerkesztve ]
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
Fiery
veterán
válasz hugo chávez #13280 üzenetére
A vektorizacio az OpenCL-nel automatikusan megtortenik, a compiler dolga, nem kell kifejezetten foglalkozni ezzel. Persze ha manualisan megcsinalod a compiler helyett, esetleg manualisan raerositesz me'g egy kis unrollinggal, az sok compilernek jol jon, gyorsulni fog a kod tole. De azert alapvetoen nagy konnyebbseg OpenCL alatt fejleszteni masszivan parhuzamos kodot, mint mondjuk AVX-re. Kiveve persze, ha valaki mondjuk mar az MMX-es, 3DNow!-s, SSE1-es idokben elkezdett SIMD-re kodolni assemblyben, es olyan szinten felszivta magat es olyan rutint szerzett, hogy nem problema neki SSE2-re, AVX-re, FMA-ra optimalizalni a meglevo kodjat. Adott esetben, ha ilyen "specialis" fejlesztorol van szo, konnyebb is lehet a SIMD x86/x64, mint az OpenCL, de a fejlesztok kozott nagyon-nagyon-nagyon keves ilyen van. 0.000001% vagy me'g annyi sem. A fejlesztok tulnyomo tobbsegenek az is eleg, ha csinalnak egy "koca" (naiv, egyszeru, faek) kodot OpenCL-re, manualis vektorizacio es unrolling nelkul, es a kod gyorsabban fut, mint mondjuk ha siman C-ben leprogramozzak x86/x64-re (nem SIMD). Sokszor nem feltetlenul kell megkozeliteni az elmeleti maximum teljesitmenyt -- az leginkabb csak a benchmark fejlesztesnel szempont
[ Szerkesztve ]
-
Fiery
veterán
válasz stratova #13281 üzenetére
Az en szemelyes varakozasom a high-end Kaveri SKU iGPU-ja kapcsan igy nez ki: kb. 900 GFLOPS SP, es kb. 56 GFLOPS DP. Hangsulyozom, ezek a varakozasaim, nincs ilyen SKU-nk keznel, sosem benchmarkoltunk ilyet, ezek nem mért adatok. De meg lennék lepodve, ha jelentosen elterne a vegen a teljesitmeny ezektol a szamoktol.
Ezen varakozasok alapjan mondom azt is, hogy a Carrizonak -- elvileg -- at kellene lepnie az 1 TFLOPS-ot SP-ben. De az még odebb van
[ Szerkesztve ]
-
hugo chávez
aktív tag
Háát, Abu szerint az Intel szerint (ez így de hülyén "hangzik" ) OpenCL-lel is hasonló "AVX-teljesítményt" lehet elérni, mint assembly-ben... [link] De én ehhez nem értek.
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
Fiery
veterán
válasz hugo chávez #13284 üzenetére
Az elmeleti lehetoseg meg van ra, csak ahhoz elobb egy _rendes_ OpenCL compilert kellene irnia az Intelnek. Megjegyzem, minden gyarto OpenCL compilereben vannak oriasi baromsagok, bugok es egyeb idegesito dolgok, amivel egy OpenCL-re fejleszto embernek meg kell kuzdenie. Ezektol pl. siman megkimelheti magat a fejleszto, ha kitanulja az AVX-et Az se egyszeru, de nagyon jo eredmenyeket lehet vele elerni, ha valaki veszi a faradsagot, hogy beletanuljon es kitapasztalja. Persze tudom en, hogy a legtobb fejlesztonel ez nem ilyen egyszeru, hiszen a legtobb cegnel nem adnak a fejlesztesekre annyi idot, hogy AVX-szel meg egyeb szőrözésekkel tököljönek a koderek, csak hogy kicsit gyorsabb legyen a vegeredmeny
-
Oliverda
félisten
A benchmark a Cosmology@Home projekthez tartozik.
"A Kaveri meg GCN2 vagy GCN 1.1, de ez a kisebb problema."
Az AMD jelöli valahol ilyen formában a GCN-t? Tudtommal nem számokkal szeparálják el az egyes verziókat.
Az kedvezőbb DP arányt szerintem az Opteron verzióra tartogatják.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
veterán
Üdv
Kérdeztem már pár helyen, de még nem jött válasz.
Tud valaki valamit arról, hogy az új kaverik (vagy más steamroller alapú procik) hogy viszonyulnak majd a nagy teljesítményű procikhoz?
Az X4 635-ösömet szándékozom majd leváltani, mert a húzott 7950-esem mellé gyengus. Alaplap, proci, DDR3. Egy FX8320-assal szemeztem, ugyanakkor ugye annyira nyomatják most az olyanokat mint hUMa és társai, hogy nem tudom, nem-e lenne értelme esetleg egy erős Kaveri APU-nak mellé. Jó lenne kihasználni minden új technológiát, mert követni az AMD-t az általa elképzelt úton, ugyanakkor félek hogy egy Kaveri APU köszönőviszonyban sem lenne egy FX83xx proci teljesítményével, viszont nem tudok arról, hogy készítenének egy FX szériához hasonlóan erős APU-t.
Szóval lesz valami, ami erős mint az FX, ugyanakkor támogatja az olyanokat, mint hUMA, HSA és társai? Ami meg is tudná dolgoztatni megfelelően a 7950-esem? Vagy maradjak a 8320-nál?
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
stratova
veterán
válasz Menthirist #13287 üzenetére
Üdv!
Azért nem jött válasz, mert még nincsenek publikus, nem ES-sel mért s valamirevaló eredmények.
-
Fiery
veterán
válasz Menthirist #13287 üzenetére
Egyelore nem erdemes kapkodni, ugyanis hiaba is lesz kaphato a Kaveri, alig lesz hozza HSA-t kihasznalo szoftver kezdetben. Sot, maga a HSA tamogatas (szoftver stack, driverek) sem feltetlenul keszul el a piaci rajtig. En a helyedben maradnek a mostani konfignal, es figyelnem a fejlemenyeket. A PH reszletesen be fog szamolni minden HSA-val kapcsolatos hirrol, eddig is nagyon odafigyeltek erre a temara.
HSA nelkul meg a Kaveri nem sokkal lesz erosebb, mint a Richland. Kiveve 3D grafikaban meg OpenCL computingban, abban izmos lesz.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz stratova #13288 üzenetére
Az is válasz lett volna, ha valaki azt mondja hogy fogalma sincs
@fiery: Csak akkor a vga-m félgőzön pörög addig A BF4 is egy erősebb cpu-val gyanítom simán menne fix 60 fps-en, gyanítom a proci fogja vissza.
Ha lenne valami konrét amire várhatnék, pl hogy februárban egy APU hozza a 8320 közeli teljesítményt, de egy fedélzeti vga-val az azt használó appok még gyorsabbak lehetnek, akkor várnék gond nélkül De így hogy még arról sincs hír, hogy egyáltalán az AMD fog-e még valaha erősebb procit gyártani vagy csak és kizárólag szerver és átlag apu-kat, így nem könnyű dönteniAmúgy mivel a kaverikbe vulcanic island gpu-k kerülnek, így tudni fogják a TrueAudio-t amennyiben jól tudom. Kérdés, mi a tippetek, csak akkor, ha ők maguk számolják a grafikát is? vagy tudnak majd normálisan crossfire-szerűen együttműködni, hogy a trueaudio rész megy apuból, míg a grafikát számolja a diszkrét?
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Yutani
nagyúr
válasz Menthirist #13287 üzenetére
Én nemrég vettem FX-8350-et, és valaki megnyugtatott, hogy a Kaveri nem fog beKaverni neki, továbbra is az AMD egyik csúcsprocesszora marad. (Más kérdés, hogy sz*pok vele, mert sem ASRock 970 Extreme3-mal, sem Asus M5A99FX Pro 2.0-val nem megy rendesen a gép, fagyogat. Még dolgozom rajtam, egyelőre nem tudom, mi a gond. )
#tarcsad
-
veterán
válasz Yutani #13291 üzenetére
Nem is azt gondolom hogy majd jön egy kaveri ami keresztbe lenyelné a 8350-et, hanem azt, hogy az 2-3 éves jövőben kijövő játékok esetleg többet profitálnának a hsa/huma-ból, mint pl a 8 darab 3.5/4 ghz-es magból. Pl hogy next gen játékoknál/motoroknál bizonyos részek futhatnak az APU-ban (pl fizika), míg a grafika megjelenítése maga marad a dGPU feladata...
megnyugtatni pedig senki sem tud, mert senki sem tud semmi biztosat
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Fiery
veterán
válasz Menthirist #13290 üzenetére
"Kérdés, mi a tippetek, csak akkor, ha ők maguk számolják a grafikát is?"
Meg lennék lepodve, ha nem igy mukodne a dolog.
-
Fiery
veterán
válasz Menthirist #13292 üzenetére
A 2-3 eves jovo nagyon messze van. Nezz vissza, mi volt 2-3 evvel ezelott a procik meg GPU-k piacan, es mi megy most
Annyit talan biztosan lehet allitani, hogy az FM2+-ba fog illeszkedni a Carrizo is, es tovabb emeli az x86/x64 CPU resz es az iGPU teljesitmenyet is. A HSA 2-3 ev mulva mar elegge elterjedt lesz, de hogy valojaban mennyit tudnak majd profitalni belole a jatekok, az nagy kerdes marad. Jatekra mondjuk en jelenleg inkabb dGPU-t valasztanek, legalabbis ha van ra keret ($$). A HD7950-et nem kene kidobni egy APU miatt, az tuti Mas lenne a helyzet, ha mondjuk HD6670-ed vagy HD5570-ed vagy hasonlo kartyad lenne, azoknal adott esetben jobb valasztas lehet egy Kaveri APU jatekra is.
-
veterán
Szóval ha pl várnék egy Kaverit, akkor az csak akkor használná ki a reklámozott jó tulajdonságait, ha mindent önmaga csinál, ergo hiába lenne egy nála jóval erősebb gpu "odakinn", azzal nem tudna normálisan együttműködni?
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Fiery
veterán
válasz Yutani #13291 üzenetére
Nalunk az FX-8350 szepen szalad M5A99X Evo R2.0 lapban, 2 db 4 gigas Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1866C9B memoria modullal, 933 MHz-en, 9-10-9-27 CR2 / 1.50V beallitasokkal. Nem pont ugyanaz a konfig, mint a Tied, de eleg kozel all hozza. Valoszinuleg memoria problema lesz Nalad es/vagy tap es/vagy alaplap. Tudom, nem segitettem sokat Privatban folytassuk, hatha tudok valamit segiteni megis.
-
veterán
mi volt 2-3 éve a gpu-k piacán? a Radeon 7-es széria (2012 január)
Szóval akkor a következő 2-3 éves távlatban várhatóan (tudom hogy senki sem tud semmi biztosat) a 7950-em mellé várhatóan jobban járnék egy fx8320-assal (fű, por és árérzékeny vagyok, azért nem intel ), mintsem várhatóan egy kaverivel (aminek a spéci dolgait úgyis csak akkor tudnám kamatoztatni ha a dgpu helyett az apu-ét használnám)? A kaveri meg azoknak lenne jó, akik kevesebb pénzből akarnak "játszógépet" venni (pláne mantle-lel)
Mert már akkor is többet tudnék mint most
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Fiery
veterán
válasz Menthirist #13297 üzenetére
A 2012.januar hogy jott ki, ha 2013.oktoberbol kivonsz 2-3 evet?
-
veterán
-
dezz
nagyúr
válasz Menthirist #13295 üzenetére
Ezt kizártnak tartom. Biztos vagyok benne, hogy a jobb konzolportok úgy fognak működni, hogy pl. a fizikai számítások az iGPU-n futnak (illetve a CPU és az iGPU kooperációjában, HSA alapon), a főbb grafikai műveletek pedig dGPU-n.
Ami a TrueAudio-t illeti, én azon lepődnék meg, ha nem lenne használható dGPU mellett.
De kezd egy kicsit sok lenni az off-topik. Ez a topik ugyanis az archtitektúrális kérdésekre van fenntartva.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Az ide nem illő hozzászólások topikja:[link]
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva.
- Garanciális Intel Core i5-13600K
- Beszámítás! Intel Core i3 10105 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Intel Core i7 6700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- i3 8100/ ingyen automata
- Beszámítás! AMD Ryzen 7 7800X3D 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel