Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Francia91

    veterán

    válasz Retro DJ #2249 üzenetére

    Igen, ez tény és való, hogy nem egyszerű a gyári állapot fenntartása, vagy a motor gyári állapotúvá tétele...
    A 251-esemen is eredeti DDR 250-es dob van (az első tulaj olyan ügyesen kiégette az eredeti 251-es dobot, hogy elcsöppent a belseje... :U )
    Karbi is még az eredeti csatos, elég jó állapotú. Tartalékban meg van egy Bambi 3-as kipufogó
    Az optimalizálással semmi bajom sincs, csak mikor arról van szó, hogyan lehetne a legnagyobb teljesítményt kihozni egy MZ-ből (tuningoljuk a blokkot, dobáljunk rá mindenféle tuning karbit meg rezót...)... Kérem, a 250-esek is 21 lóerős motorok, ne akarjunk már versenymotort csinálni belőle. Akinek erős motor kell, az vegyen nagyobbat, az MZ-t pedig meg kell hagyni olyannak, aki gyári állapotában értékeli

    "Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

Új hozzászólás Aktív témák