- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
- Amazon Kindle
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
teko99
tag
válasz sarkany01 #2850 üzenetére
Gyári csaphoz kapsz ülepítőt,de ha még nem szedted szét sosem akkor nézz rá,mert általában a szűrő szétmálik a benzintől az évek alatt szóval ha netán az is kell majd.
Az enyémen is van bilincs felül,gondolom ez nem annyira "passzentos" mint a simson harmónikák és lecsúszna vagy nemtudom
BAZINGA!
-
sarkany01
tag
jó hogy mondod. venni kell bele azt a kis szűrőt is mert leázott róla az a kis papír. +1 kérdés. az miért van ha melegen a motor úgy indul 2. rugásra ha az elsőnél rajta van a szívató? másképp rá kell rugni 3-4szer. van mikor többször. hidegen teljesen jól indul. 2 szívatás 3.ra pöfög.
-
-
csabyka666
addikt
A fűfúvi nem dolgozik alapjáraton. Úgy kéne megpróbálni, hogy meleg motornál gázzal indítod. Ha akkor elindul első rúgásra, akkor az alapjárati résszel lesz a gond, én a karbi pucolásával kezdeném.
Persze ha nem akkora gond, akkor inkább együtt kell vele élni.Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
sisu2
tag
válasz csabyka666 #2855 üzenetére
-
sisu2
tag
válasz csabyka666 #2857 üzenetére
igen de te többet írtál
-
sarkany01
tag
Indul az szívató nélkül is. csak nem elsőre meg nem másodikra. A benzinszint biztos hogy jó, nem egyszer néztem azóta, szinte pontosan a jelzésig van a benzin.
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #2855 üzenetére
alapjáraton nem,de ahogy húzol neki egykis gázt akkor már igen.
BAZINGA!
-
-
sarkany01
tag
Hát ma úgy volt hidegen megszivattam kettővel, harmadikra röffent, hagytam egy kicsit járni, az utca végéig meghúzattam egy kicsit 2.be. leállítottam. Aztán rárugtam vagy 3szor nem indult. szívató ráment egy rugás erejéig, aztán egyből járt. Gázzal még nem próbáltam melegen, de holnap megnézem. Meg ahogy megyekm otoros boltba, veszek tűszelepet is, mert nem akarom hogy mégegyszer ****** kelljen vele. Hanem csak cserélni. Hát egy perc ha telt el míg nem járt a motor.
[ Szerkesztve ]
-
csabyka666
addikt
-
teko99
tag
holnap menj el vele egy jó pár km-es (túrára) és utánna nézd meg. Ha akkor sem indul akkor nézz rá a gyertyára is hogy milyen a színe,lehet hogy levegőt kéne valamerre állítani hogy alapjáraton induljon szívató nélkül is. Ha nem indul akkor gázadással rúgd,ha úgy röffen majd akkor alapjárati fufu kipucol,ha úgysem röffen akkor levegő csavaron állít,esetleg légszűrő kipucol nehogy madárfészek legyen benne
BAZINGA!
-
sarkany01
tag
Rendben, holnap megnézem, gyertya szép barna, légszűrő nincs dugulva, de holnap akk bemegyek vele a közeli városba meg vissza, az kb 20 km, ( oda vissza) és megnézem. Lehet bentebb kell csavarni egy kicsit a levegőt. Sőt tuti. Becsavarom teljesen, és megnézem úgy mit prédikál.
-
teko99
tag
-
hevizms
addikt
válasz csabyka666 #2855 üzenetére
Dolgozik alapjáraton is a főfuvi.Inkább csak annyi hogy a mérete ami nem számít alapjáraton.
[ Szerkesztve ]
-
csabyka666
addikt
válasz hevizms #2873 üzenetére
Én úgy tudtam, teljesen ki van kapcsolva, és független egymástól a két rendszer: alapjárat + terhelés. De aztán lehet, hogy nem így van.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
hevizms
addikt
válasz csabyka666 #2874 üzenetére
Teljesen külön alapjárati rendszer a csatosnál van.
A többinél,ahol a suber emelésével lehet alapjáratot állitani,ott pont ezért értelemszerűen a föfuvókán keresztül is kap benzint.
Természetesen ebben az esetben a főfuvóka mérete nem számít,de anyag az megy át rajta.
Az egész tartományt figyelembe véve,a föfuvóka mérete a felső tartományban szól bele,ez igaz.
Így értettem hogy nem igaz az az állitás hogy a főfuvóka nem számit alapjáraton.A mérete nem,de amúgy igen
Aztán lehet hogy rosszul gondolom,de ez így logikus.[ Szerkesztve ]
-
csabyka666
addikt
-
sarkany01
tag
Na, ma voltam vele egy kis körön, kb 7-8 km-t mentem vele olyan 85-95 között. Nem teljesen húzattam meg, csak olyan félgázig. Leálltam vele, első rugásra indult, de úgy hogy húztam neki gázt. Hazajöttem vele, u.a tempóban, itthon is indult ha húztam neki gázt, vagy ráraktam egy rugásig a szívatót. másképp nem nagyon akart indulni. hogy ennek így kell-e lennie nem tudom.
-
sarkany01
tag
Az lesz, betekerem teljesen, koppig, kipróbálom úgyis hogy mivan vele, ha úgy jobb akkor esetleg még egyel fentebb a súbert, a csavart meg egy kicsit kintebb. De a gyertya szép barna. Ha húzok gázt elsőre röffen.
[ Szerkesztve ]
-
sarkany01
tag
Miért van a gázkaron 2 db bowden hely? Minden motoron így van, vagy csak TS-en? Vagy mire való? Esetleg a két karbisokhoz van?
-
Francia91
veterán
válasz sarkany01 #2882 üzenetére
A különolajzós verziókhoz való. Bowdennel húztad a szivattyút is, ami a gázkarral történik. És mivel az ETZ/TS gázháza (és a bowden "fészke") megegyezik, ezért lehet a Tiéden is 2 bowdenes verzió
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
sarkany01
tag
Ja, értem. Köszi szépen. azthittem,ha valaki két hengeres mz- akar kreálni, akkor két karburátornak is lehet húzni vele a benyát.
-
teko99
tag
Simsonba 12V 4AH-s aksi elég nem?
ilyen "téglalap" alakú belefér a deknibe nem? mert eddíg hosszókás aksikat láttam simókba még idáig.
BAZINGA!
-
Francia91
veterán
-
csabyka666
addikt
Szerintem is elégnek kell lennie, az ETZ-nek sokkal erősebb a fényszórója, bár nem írtad, milyen Simsonról van szó, de gyanítom, hogy 35/35W-os első lámpája van, ETZ-é meg duplája.
Biztos, hogy 12V-os rendszer? Azok ritkábbak, inkább 6V szokott lenni...
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #2887 üzenetére
írtam hogy simson. 12V-os a rendszer igen,tutira. bár lehet hogy inkább veszek egy 5Ah-st bele,fogyasztani simsonnál csak az index fogyaszt a fényszóró az világító tekercsről megy
BAZINGA!
-
csabyka666
addikt
Ha csak az index fogyaszt, akkor elég bele a legkisebb is. ETZ-nél azért szoktuk a lehető legnagyobbat javasolni, mert ott a gyújtás is akksiról megy, és azért nem mindegy, hogy indexed nincs, vagy nem tudsz hazajutni.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #2889 üzenetére
hát igen etz-nél az a cumi ha az aksi meghal,bár ott elektronikus gyujtásom van,állítólag belehet tolni ha leis merül az aksi csak húzni kell neki mert nincs alapjárat,de beindul és megy.
Simsonnál csak az index/duda meg a féklámpák mennek aksiról,ezért kérdeztem hogy ugytudom elég a kicsi is,bár lehet hogy az 5Ah-st rendelem,mert az a "hosszukás" tehát ez.
ez biztosan passzentosan elfér a simsonban,az előző az etz-be férne el kényelmesen.
BAZINGA!
-
csabyka666
addikt
Ha az akksi meghalt, akkor tologathatod, nincs szikra. Esetleg ha jó tempóban gurulsz vele, és kivágod a kuplungot, akkor talán felgerjed annyira a generátor, hogy lesz valami szikra, de kicsi az esély rá.
Nem tudtam, hogy a Simsonon a féklámpa is akksiról megy, eddig azt hittem, a töltőtekercsről. Az index meg a duda az oké.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #2891 üzenetére
ja na akkor ezt is tudom mostmár,bár még nincs baj a jpmoto aksival a kis tz-ben
őő a féklámpában nem vagyok biztos,sőt most belegondolva az igen tekercsről megy,mert ha nem jár a motor akkor nem világít,úgyhogy ezt én tudtam rosszul.
na a cuccosok megrendelve,az aksit is 5.5est rendeltem ha nagy lesz akkor is ez lesz mostmár.
BAZINGA!
-
csaby69
csendes tag
Sziasztok!Lenne 1 eladó 250-es etz de 15 éve nem volt elinditva fűtött garázsban állt szerintetek érdemes megvenni ?Gumik eredetiek de 20 évesek az nyilván kuka meg az aksi de mit kéne még cserélni ?
Benzintank nem rozsdás olajat lecserélni meg fékolajat gondolom kell .8 ezer!km van csak benn. -
teko99
tag
na közbe megjöttek a simsoncuccok elég gyorsan/váratlanul. hát az 5Ah-s aksi lett ráadásul savas lehet töltögetni a folyadékot kis csövön. jajj de szeretem ezt csinálni..
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csaby69 #2895 üzenetére
hello.
hát ahogy mondják állásában mennek tönkre a dolgok a legjobban. Gumik tuti repedezettek,fékolaj csere,motorolaj csere,tank átpucol meg a karbit is,stb lehetne sorolni.
De ahogy írták látni kellene hogy milyen állapotban van,ha csak 8e km van benne akkor elméletileg patika állapotban kellene lennie kivéve ha nem borigatták jobbra-balra meg ha nem szakadt rá egy féltető.
Amúgy az órát lehet ám tekergetni ha szépen szedi szét az ember felsem tűnik hogy megvolt bontva,de nem akarok okoskodni sem,nagyritkán előfordulnak ilyen "elrakott" motorok is.
jöhetnek a képek az állapotról
BAZINGA!
-
csaby69
csendes tag
Sziasztok !A kilóméter valós volt kollégám árulja csak melózni járt vele anno.Menő vállalkozó lett utána már letette, képek jövő héten talán mert most nyaral.100 ezer körül kérne érte ez még reálisnak is tűnik elkezdtem számolni gumik 20ezer aksi 8 ezer olajak 3ezer. Szimeringek ennyi idő után tönkremennek?
A többi költség /törzskönyv műszaki átirás eredetvizsga kb olyan 40 ezer nem?/ -
teko99
tag
válasz csaby69 #2899 üzenetére
hát ha nagyon patika állapotban van akkor megérheti a pénzt amit rákell fordítani,de tényleg ezt látni kellene. Hát a szimeringek igen van hogy kiszáradnak ha nincs az olaj forgatva és nem keni néha,de majd kiderül.
250esnél nemtudom mennyi az átírás,nekem a 125ös volt 40körül műszakiztatás nélkül ha jólrémlik.
BAZINGA!
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Retro teló rajongók OFF topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hobby elektronika
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Politika
- GTA VI
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban