Hirdetés
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
it A Meta kiterjeszti az AI-képgeneráló ajánlatait a reklámok kapcsán.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#25954560
törölt tag
válasz Daywalker #32209 üzenetére
szerintem nem. hacsak annyi nem h megmesszebb csuszik a motor
.mf:
a gyartok nem pont igy csinaljak. kaliforniaban megjelennek a 250-300-as gepek szinte azonnal, ahogy olvasok egy cikket h kaphatoak. tehat inkabb a magyar importorok csinaljak furan szerintem is. es ez nem uj dolog, a hasznaltpiac dugig van pl 250-es ninjakkal (es persze 500-asokkal is). -
#25954560
törölt tag
ezt a versenyt en skippelnem
de szamomra is hobbi a motorozas. igaz h olcsobban eljutok a munkahelyre, mint kocsival, de nem auto helyett van, hanem mellett. innen kezdve pedig luxus. sokkal hatekonyabb tud lenni pl amikor nem reggel 6-ra megyek dolgozni, hanem mar nagy forgalomban. jo a lelkemnek, de nem letszukseglet. -
#25954560
törölt tag
válasz csongi #32525 üzenetére
viszont innen kezdve megint moralis kerdes lesz...
az egyik oldal mondhatja h 'nem tudom kifizetni' meg 'mas is ezt csinalja', a masik oldal meg h 'akkor nem muszaj ilyen dragat venni', meg 'nem muszaj eron felul kolteni', stb h tekintsunk el attol h nem csak a motorozasra igaz ez, hanem ugy az egesz kereskedelemre, tehat nem csak egy olyan hobbira ervenyes, ami nem letfontossagu. -
#25954560
törölt tag
válasz fattyu #32574 üzenetére
en hondaval kezdtem. de leszoktam rola
felulok a motorra, beinditom csutka szivatoval es mar gurulok is. menet kozben neha tolok rajta annyit vissza h kinyomott kuplunggal ne forogjon az egbe, de gazadasra ne torpanjon. amikor teljesen visszatolom, akkor az alapjarat meg kicsit bizonytalan, de gazra szepen reagal. innen kezdve mar csak azt varom h melegedjen a viz, addig nem forgatom 5 fole. csak nagyon nagy hidegben inditom a motort elore, veszem fel a bukot kesztyut es ulok a motorra, akkor jar ~20 masodpercet uresben.
-
#25954560
törölt tag
válasz Kolondrum #32664 üzenetére
nekem eleg az hozza h sokkal jobban felforrosik a lanc ha sokaig nincs fujva, illetve nehezebben forog a hatsokerek ha felemelve megforgatom kezzel. ezeken akarmelyik lancspray segit, csak valamelyiket hamarabb ledobja. tokmindegy ha placebo (de nem az), az en lelkemnek jo a karbantartott lanc
sot, vettem lanctisztito spray-t is es elegedett voltam mennyivel szebb a tisztitas es ujrafujas utan. nem szamit? nem baj. en hobbim -
#25954560
törölt tag
válasz #25954560 #22913 üzenetére
elfogyott a pilot road 3 elolrol a viharmacskan.
a vegere csucskosre kopott, haromszog-szeru profilt eredmenyezett, ugylatszik nem mentem eleget egyenesen. kibirt egy 600-ason elol 20k km-t, az csudaszep. kanyarokban mar kezdte eleg erosen maga ala forditani a kormanyt, nagyon kellett tartani es gyorsabb iranyvaltasoknal olyan erzes volt, mintha kicsit megcsuszott volna amikor mar le volt dontve valamennyire. mar nem volt komfortos erzes jarni vele.
ez az elso eset, hogy elobb elol cserelek gumat a szettbol es nem hatul. hiaba no, a 89LE nem szaggatja szet a hatsokat. hatul meg elvan a pilot road3, kicsit kockasodik, de abszolut nem veszes. elolre most pilot power3 ment. visszatert ugyanaz a filing, ami a pr3-ak felszerelesekor jott, hogy automatikusan vesz minden ivet, alig kell csinalni valamit.banzai,
a. -
#25954560
törölt tag
válasz bigdady #55362 üzenetére
azert letezik a kenyelmes motorostaska, bar nyilvan ezt sokminden befolyasolja.
en egy a* monsta terror backpack-kel jarok, de ez mar sajnos nem kaphato. es nem is olcso. viszont elkepesztoen nem zavar, gyakorlatilag eszre sem veszem soxor h rajtam van.
eleg kicsi, tehat nem hokis edzocuccot fogsz magaddalvinni, bar ha jol sejtem akkor nem is az a terv. viszont cipo, gatya, polo, innivalo belefer. vagy laptop es egyeb biszbaszok. csak saccolok h az eppen kaphato a* taskak kozul van hasonloan kenyelmes es hasznalhato darab. abbol egyet akciosan v hasznaltan kifogni esetleg lehet alternativa.
uhhh. megneztem az otthoni arakat, nem igazan talaltam 'olcsot', inkabb csak a rohadtdraga es a marhadraga kozott.mod:
persu:
en sem ertem h az embereknek miert nincs a tudataban h a sok rovid guru, a hideginditasok sokkal inkabb terhelik a motort, mint a hosszutav. tipikus kerdes az is h valaki 500km-rel van olajcsere elott, menne egy 600km-es turat es h csereljen-e olajat. holott ha addig varosban es kornyeken hasznalta, akkor ahhoz kepest pihenes lesz a motornak es az olajnak is a tura, teljesen felesleges lecserelni.[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
válasz Daywalker #55545 üzenetére
ez ugyanolyan topik, mint sok masik: egyetlen hozzaszolasban le lehetne irni. technologialiag a tobbi hitvita.
viszont a topiklakok attol boldogok h a teljesen logikus, sok esetben nyilvanvalo dolgokat leirjak ujra meg ujra, csak mas es mas szavakkal. illetve sajat felfedezesukkent elik meg dolgokat, amiket lustak voltak kikovetkeztetni vagy megtanulni mashonnan; esetleg a szuksegesnel sokkal kevesebb informacio alapjan alkotnak (hibas) velemenyt.
a keves hozzaerto pedig megprobalja legalabb szakmailag mederben tartani. -
#25954560
törölt tag
válasz Teasüti #55798 üzenetére
ugyanugy kompromisszum mint minden mas. nem a csizmasagan v ciposegen mulik h kenyelmes-e egesz napra.
nekem volt nagyon kenyelmes csizmam (valami puma diszkocsizma) amit motorozni hordtam, de vedelem szempontjabol eleg gaz volt. viszont ha nagyon muszaj volt, elvoltam benne egesz nap, csak nagyon meleg volt benne.
most alpinestar S-MX1 cipom van, a labfejemet biztosan sokkal jobban vedi, de egesz napra ez is kenyelmetlen. szoval szerintem a megoldas a jo csizma+kenyelmes cipo kombo. es szukseg eseten egy kicsi hatizsak. -
#25954560
törölt tag
válasz Daywalker #56296 üzenetére
ha van sok helyed, akkor elengedett es integethetsz kezzel. ha meg nincs, akkor nem engedett el es nincs is mit megkoszonni
de tenyleg: az ifju titanok elso korben a friss motoron hadonasznak boldog-boldogtalannak, pedig meg forgalom nelkul is meg-megbillennek ha elengedik egyik kezzel a kormanyt -
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #56447 üzenetére
olcso, gyors, konnyu. on ebbol kettot valaszthat
-
#25954560
törölt tag
válasz Daywalker #56518 üzenetére
mondjuk ebben a temaban nekem egyertelmuen pozitiv tapasztalataim vannak a markas akkukkal, mig a kozismerten olcsokkal meg nem.
auto: optima red top. mindent kibirt, mindent inditott. mar direkt szorakoztam azzal h volt nalam birkakabel es figyeltem h latok-e raszorulokat. megdobbentoen sokat lattam. es amikor pl a sokliteres dizelekkel kirohogtek h biztos-e az h az 1.3-as toyota starlet-ben levo akksival akarom-e megprobalni, megkertem oket h azert probaljuk meg. vagy amikor nem volt nalam kabel, akkor kikaptam az akkut a kocsibol es fejjel lefele raboritottam a masik kocsi akkumulatorara (erintkezo-helyesen persze) es mar ment is
oriasi inditoaram, tetszoleges beepitesi helyzet, mindent kibirt, csak legyen a generatorom jo allapotban.motoron ugyanez: marpedig en kifizettem a yuasat, meg parom zxr400-asaba is es sosem hagyott cserben.
az en fzr-emben is yuasa volt, tobb het allas utan tel kozepen is siman inditotta a vasat.
mig a csudalatos bosch (cimkes) darab egy evet elt baratom fzr1000-eben, pedig papiron boven megfelelt.nem ketlem h egy megbizhato, de olcsobb akkumulator is megfelelo karbantartas mellett sokaig hasznalhato, de az en motorozasi szokasaimnak (vagy csak az igenyeimnek) sokkal jobban megfelel egy gyakorlatilag gondozasmentes darab. az is igaz h amikor utoljara yuasat vettem, azert nem volt szo 3-4x arkulonbsegrol.
(na, egyszer sem irtam h 'akksi', mit szolsz? )
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #57174 üzenetére
akkor a behuzott fekkel elore-hatra mozgatassal mar csak olyan esetben lehet erezni/hallani a kotyogast, amikor mar reges-reg cserelni/huzni kellett volna? vagy az csak bringanal mukodo technika?
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #57638 üzenetére
oszinten? nem emlexem ilyen reszletesseggel az r6-ra mindketto izgaga es nagyon pontos (az fzr/yzf vonalhoz kepest). az ulespozicio is sokkal sportosabb, bar szerencsere nem szoktam tamaszkodni a kormanyon, azert 60-70km utan a gsxr-en azt vettem eszre h tamaszkodom. na akkor inkabb megalltunk pihenni es utana inkabb 50km-enkent kb. a hangja nagyon szep, de van jopar fordulat, amikor zavaroan 'lebeg' egyenletes fordulaton es felhangosodik a sisakban, ami versenypalyan valoszinuleg nagyon ritkan fordul elo, de turazva sokszor. az elso evjaratuk az uzemmod-valtoval, de megtartottam "A"-ban (a B es C egyre szelidebbek). also tartomanyban szorakoztatoan haraposnak tunik, de valoszinuleg ehhez hozzatesz a hangja is, felul viszont szepen megindul. a tukrei is viszonylag hosszu szarat kaptak, elegge rezegnek ahhoz h messzire ne lehessen ellatni bennuk, de nem kulonosebben gond. palyan sajnos nem voltunk vele, ahol igazan megmutathatta volna mit tud. gurultunk sok szep, tokeletes minosegu aszfalton, de ott meg a szabalyoshoz nagyon kozeli tempokkal, mert bambultunk jobbra-balra, tehat ott sem kapott a szajara. a tankja is eleg kicsi, pedig picivel jobban fogyasztott, mint a viharmacska, de megis gyakrabban kellett megallni vele.
szoval nekem tetszett, de termeszetesen nem erre valo, amire most egy hetig hasznaltuk -
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #57817 üzenetére
en sem erzem at a problemat. cb400-am volt elsonek es keresztul-kasul csavarogtam vele magyarorszagon. utana meg a rendkivul kenyelmes es erosen szelvedett fzr1000-rel, horvatorszag, szlovenia, stb akar ket szemellyel is.
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #58938 üzenetére
tul.
az yzf-em negy evet allt. benzin leeresztve, kipufogerendszer ledugozva.
olajcsere, akksi, benzin, roff.
igaz, nem lett szetszedve es atnezve, tehat lehet rejtett hibaja, de eddig nem mutat semmi gondot. -
#25954560
törölt tag
nemtom, szerintem sv forumok megmondjak. vagy az sv kupasok. ha saccolhatok, akkor az sv-be nem a legharaposabb beteteket tettek, mivel eredetileg nem olyan a stilusa. en az fzr-be es az yzf-be probaltam tobbfelet is es az EBC kinalatanak tetejerol volt egyszer egy nagyon jo fekem, illetve a gyari fog gyonyoruen.
az h ne egye a tarcsat... hat jah. valami fogyni fog, ha nagyokat fekezel. akkor beteteket kell majd valszeg gyakrabban cserelned, bar megmondom oszinten, szerintem 3 ev vagy 6 ev tokmindegy. -
#25954560
törölt tag
válasz runner 125 #62997 üzenetére
ennyivel jobban megy a jobbra dontes?
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #63458 üzenetére
nyah ez a topik is kitermel magabol azert egy-ket hozzaszolast
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #83402 üzenetére
pihenes utan nem sokkal dobtad el, tehat meg nem volt ideje bemelegedni?
vagy a gumi nem melegszik fel elegge hidegben h akarmin tapadjon vagy az aszfaltnak is szamit +10 fok? jo, 30-ban mar ragacsos, azt gondolom h akkor tapad elegge -
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #83434 üzenetére
reg
neha beleolvasok, de eleg keves a valtozatossag readonlyban vagyok, nem tudok erdemben hozzaszolni a nepszeru temakhoz.ertem akkor h nem volt meg meleg a guma. en biztos nem erzem, de te sem? nem volt elotte olyan kanyar, ami figyelmeztethetett volna pici csuszkalassal vagy valamivel?
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #83437 üzenetére
okes, szoval akkor csak a szokasos
igy ertem.
jo jatek lehet az rs, mert van hangulata es felteni sem kell. -
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #83622 üzenetére
foleg ha van egy kis csavar a nemi iranyultsagban is
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #83663 üzenetére
igazibol az rgv miatt tetted be, ugye?
nem is tudtam h mar komplett palyarajzzal mennek a motorok, kanyarrol-kanyarra allitgatjak oket a szoftverek. igy pedig extra sz.pas, ha elvesztik a helyzetet mondjuk egy levagas v bukas miatt...
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #90519 üzenetére
nekem a kocsimban van olajnyomas mero muszer, psi-ben skalazva. hidegen meg alapjarat kozeleben is magasan van, ahogy melegszik, szepen esik az adott fordulathoz tartozo olajnyomas. onnan tudom h lehet hajtani, amikor 2500-as fordulatnal is mar csak kozepig ter ki feltunoen kesobb melegszik be az olaj, mint ahogy a hutoviz eleri az uzemi homersekletet.
akkor ez most szuksegtelen?
[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
nagy az en bajom: nem engednek el a teslak.
ugy latom, hogy a self-driving az inkabb selfish-driving.a hivatalos kaliforniai KRESZ engedi a 'lane split'-et, tehat mozgo kocsisorok kozott is szabad hasznalni a feher szaggatott motorossavot
a legtobb auto elozekenyen elenged, de feltuno szamban hagynak figyelmen kivul a tesla-sok. ujabban mikor kikerulom oket, bekukkolok es latom h vagy olvasnak, borotvalkoznak, isznak, telefonalnak, csak nem vezetnek. ebbol gondolom h a robotpilota vezet. (persze teljesen normalis h a mindenfele onvezeto rendszerek nelkuli autokban is egyszerre isznak kavet es bongeszik a netet, mikozben lassan csordogalnak, de ez most mas helyzet).irjak az Elon Musk-nak, vagy mi?
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #97044 üzenetére
Tobbek kozott ezert sem volt ertelmezheto az 'egyesben 103 a vege' tipusu hozzaszolasod
-
#25954560
törölt tag
engedelmeddel, hadd egeszitselek ki.
"A topik címe "Motoros topik", nem pedig versenymotorozós topik, tehát úgy gondolom, joggal feltételezhetem, hogy itt általánosan a motorozás a téma, nem pedig a versenyzés"barmelyik hozzaszolasat olvasom persunak, nem azt kifogasolja h valaki nem tud 2 percet a hringen. azzal van baja, hogy akik eros motort vesznek, nem szanjak ra az idot a megtanulasara. sem olvasgatassal, sem gyakorlassal, sem pedig tanfolyamokkal.
nem biztos h csak ezert van, de es ebbol is johetnek siman azok az esetek, amikor
- nem elvezi valaki a motorozast, mert allandoan retteg, csak "ul a gep tetejen", de nem motorozik,
- megijed a legkisebb varatlan dologtol is (ha picit elkonnyul az eleje, picit elforog a hatulja, picit 'megall' a hatso kerek visszavaltasnal, stb) pedig ezeket a motor megoldja nelkuled,
- nem meri rendesen hasznalni a gepet (bar elfogadom, ha valaki attol boldog h nem kell sokat valtogatni), tehat egy kettootvenes uzemmodban hasznaljanincs ingyen ebed. ha elvezni akarja valaki a motort, szanja ra az idot, energiat es tanulja meg hasznalni. legtobbunknel nem jon minden osztonbol
-
#25954560
törölt tag
válasz CyberPunk666 #97245 üzenetére
biztos van mar olyan kiegeszito, ami nem engedi a gazkart bizonyos allasnal feljebb csavarni.
problem solved -
#25954560
törölt tag
válasz Laca1212 #97264 üzenetére
nagy altalanossagban tudok irni a viharmacskarol (yzf600r - thundercat).
a regi iskola szerint keszult, eleg nehez. az ulespozicioja valahol feluton van a mai sportos es turas kozott, elegge eloltamaszkodos. a nyereg szeles, hosszu tavon is viszonylag kenyelmes, eleg vastagon parnazott, bar az ido azert mar megvaltoztatta a szivacs szerkezetet. utasnak is hosszasan elviselheto.
nagyon kellemes a motor karakterisztikaja, mivel nincs kihegyezve alul is turhetoen eros, nem muszaj forgatni a haladashoz. szelvedelme atlagos, lehet rajta talalni kenyelmes poziciot. a fekek a mai megoldasokhoz kepest eleg viccesek, de ertelmes (puha) fekbetettel teljesen jol hasznalhato. fem fekcsovel (harisnyaval) egesz pontossa valik. van ertelmezheto hatsofek is, erezhetoen megdobja a lassulast, amikor szukseg van ra.
fogyasztasa tura kozben 5 ala is viheto, ha valaki ennek orul, 6 liter korul mar lehet ingazni vele, kicsi orszaguttal. varosba kicsit nehezkes es az eloredolt pozicio miatt megszokast igenyel.
rettento igenytelen, a szo jo ertelmeben. benya, olajcsere. a teloolaj lecsereleset ez is meghalalja, jo gumikkal meg lehet lepni az ujabb gepeket is. kezi szivatos, de atlagos allapotu karbikkal hidegben is siman indul (persze ha rendben van az akksi). a fenyszoro atlagos, 55/60-as izzoval szinte latni az utat.szeretheto motor.
nincs benne kulonosebben a bugi, de eleg sokat lehet vele tanulni, nem bosszulja meg a hibakat. atlagos motorossal messze vannak a hatarai, meg tud vigyorogtatni.
-
#25954560
törölt tag
válasz dave0825 #97558 üzenetére
nyeh, nagyon belenyulsz ezzel a kerdessel
roviden: mind a negy japan 600-as (636-os) jo. egyik ebben jobb, masik abban, kinek mi fontos. ha rendesen karban volt tartva, akkor barmelyik jo valasztas. a kulonbsegek leginkabb forszirozott uzemmodban jonnek elo. ha a gixer tetszik, keress abbol jo allapotut. -
#25954560
törölt tag
válasz dave0825 #97582 üzenetére
nyehehe, ezzel azert modosul a baba fekvese.
kiszursz a kedves utassal egy sport haccazason. pontosabban jo esellyel leszoktatod a hosszabb turakrol
utasos csavargasra pl visszaternek az yzf600-hoz. talan semmilyen mas szempontbol nincs olyan jo, mint a gsxr, de ketszemellyel csavarogni pont rendben van es meg valamennyire 'sportos' is. -
#25954560
törölt tag
válasz demars #97818 üzenetére
hm. akkor az ogio logo a dragabb
nekem van hasonlo stilusu taskam, ilyen:
csak jot tudok rola mondani.
hosszu tavon is rettento kenyelmes, kinyitva van bukotarto haloja (igen, mar hasznaltam tobbszor is), van par kulso zsebe (felul kozepen es a derekovek vegeinel) amikbe szuperul lehet pakolni kulcsot, telefont, akarmit amit nem akarsz a dzseki zsebebe rakni, es vizallo. nagyon massziv anyag, tobb eve napi hasznalatban van es nem latszik agyonhasznaltnak. abszolut nem gerincvedo, de egy sima szivacsnal biztos tobbet ved. a hosszutavu borjakeval es a nyari jakeval is kenyelmesen beallithato. a tetejen lecsapott a forma, ezert a bukonak nem tamaszkodik neki, mint egy hagyomanyos hatizsak, de ez leginkabb ulespozicio fuggo, valszeg sport(os) motoron szempont inkabb.viszont kicsi, tehat messze nem a klasszikus bovitheto turazsak. es ertelmetlenul draga. viszont nagyon vagany en motoros banzajon vettem $110-ert sok eve, de eleg sokaig gondolkodtam rajta.
-
#25954560
törölt tag
válasz Doki16 #106519 üzenetére
nekem givi van, de mar nem hordanek ovtaskat, mint elotte.
vannak elonyei es hatranyai is, persze.
hatranyok:
- tipikusan kisebb, mint egy jo ovtaska tud lenni, tehat szerszamok, tartalek ruha nem igazan fer bele. uszogatya igen
- beleakadhatsz vele ebbe-abba. nem tipikus, de elofordulhat, foleg ha egesz nap rajtad van
- esesnel lehet kevesbe praktikus, mint egy ovtaskaelonyok:
- kenyelmesen hozzaferheto, megis sokkal kisebb az eselye h kilopnak belole valamit
- bukoban, jakeban is latod (ha szeretsz bukoban tankolni pl)
- nem kell forgatni, mint az ovtaskat elore, hatra, attol fuggoen epp micsinalsz, van-e utasod, stb
- ket csattal van rajtad, ha az egyik elenged, meg mindig van eselyed megmentenia korabbi givi combtaskaknak meg nem ilyen volt a felso felfogatasa, azok elegge elalltak a combtol, sokkal kevesbe volt kenyelmes. kicsi hazi tuninggal lehetett javitani rajta (odavarrni a pantot a taska felso felehez)
-
#25954560
törölt tag
bocs, ha tul oldschool a tema a villanyrobogok es kommunikacios eszkozok kozott
hallgatva az idok szavara vettem magamnak esoruhat, ne azzak ronggya a 20-25p alatt, amig beerek a ceghez. (home office, jah)
probaltam olyat valasztani, ami gumis es/vagy tepozaras tobb helyen, hogy magamra szoritsa rendesen, de igy is ugy erzem magam, mint egy repulomokus mar 70km/h kornyeken. ha ennel kisebb lenne, mar alig jonne ram, tehat azon nem tudok sporolni a legellenallassal.
farmer+terdvedo es bordzseki fole veszem. a csuklon behuzni/bezarni korulmenyes csak, mert a dzsekinek is tepozaras az ujja, a kesztyunek is tepozaras a vege, szivesen akadnak ossze beoltozes kozben az esoruha tepozarjaival.viszont tenyleg vizallo, a nyeregben megallo felvert vizben ucsorogve sem azik at. illetve bizonyos sebessegeknel a hatamra felvert viz is bekesen lecsurog rolam. szoval az atlagsebessegem leesett, de meg mindig furgebb vagyok nagy forgalomban, mint kocsival.
most, hogy egesz nagy teruleten lettem vizallo, sokkal feltunobb, hogy a borkesztyu is atnedvesedik, illetve a csizma is kicsit. maskor ezek voltak a legkisebb gondjaim.
van valakinek jol bevalt trukkje/modszere esoruha optimalizalasra?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest