Hirdetés
-
A gyógyszeripar AI-forradalmasítására készül a Google
it A Google DeepMind bemutatta a következő-generációs gyógyszerfelfedező AI-modellt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
ma A Huawei Watch Fit 3 mellett a Watch 4 Pro és a kisebb Watch GT 4 is új színben mutatkozott be.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#25954560
törölt tag
válasz Integra #16665 üzenetére
maskepp vagytok hulyek
neked valami 'presztizzsel' biro szar kell, persunak meg a legtobb erovel es motorozhatosaggal biro szar neked szamit h mi van rairva, neki nem. persunak most tulsagosan kedvez a piac, ezert nem tud donteni. mindig jon ujabb es ujabb jonak tuno vetel. neked meg azert kedvez a piac, mert a te igenyeidet is kielegiti.na.
-
-
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #16967 üzenetére
ahogy elnezem, szerintem meg nyugodtan figyelmenkivul hagyhatjuk a kollega mostani listajat
ugy erzem, meg fog valtozni sokat. egyelore meg a kategoria sincs meg.
az eddig felsorolt gepekben a nagykobcenti es a ket kerek volt kozos. meg h nem volt kozottuk chopperegyebkent jah, vegye azt, amelyik neki a legjobban tetszik. a hobbimotorozas ott kezdodik h hozelitesz a gephez es vigyorra huzodik a szad
-
#25954560
törölt tag
ha belegondolsz, a szakaszos megnyulas eseten csak a lancfeszesseget tudod allitani valahogy.
a szakaszosan nyult lanc egyenletes temponal csapkod, gyorsitaskor es lassitaskor pedig nem egyenletesen valtozik a sebessege, hanem kolbaszolva (az elso lanckerek szogsebesseg-valtozasat nem pontosan koveti a hatso). ilyen esetekben szerintem gyorsabb kopast okoz a fogaskerekeken is, amellett h nagyobb a terheles a bordastengyelyen is.ha ezer km alatt megnyult szakaszosan a lanc, akkor en inkabb csodalkoznek h valami nem stimmelt vele (minoseg?), esetleg nem megfelelo lanc lett rateve, vagy ilyesmi. (asszem pl a 532-es lanc+lanckerek kombot eloszeretettel csereltek ugye 530-asra, az legalabb nincs aranyarban). ha a gsr - ami viszonylag uj motor - gyari lancarol beszelgetunk, akkor megint a minoseget vonnam ketsegbe.
a d.i.d. anyaghibara es osszeszerelesre ad fel ev v 10k merfold jotallast o-gyurusre es es 1 ev v 20k merfoldet az x-gyurus lancaira. de nem megnyulasra. nekem meg sosem ment el lanc 30k-nal tobbet sem az fzr-en, sem az yzf-en. mindig d.i.d van rajta, 530zvm.
[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
ugylaccik elbeszelunk.
es te honnan vetted h ha egy kicsit elnyult szakaszosan a lancom, maris cserelem? alapveto dolog h valamennyi idonkent az ember ranez a lancra es ha kell, allit rajta. nyilvan nem tokeletesen egyenletesen nyulik, ha belegondolsz milyen igenybevetelnek van kiteve. sot, szerintem nehezen talalnank egyenletesen nyult lancot. 3-bol ketszer azert kellett lancot cserelnem, mert tulsagosan egyenetlenul volt megnyulva. egyszer meg azert, mert a lanckerekek elkezdtek tarajosodni.
es honnan veszed h en azt mondom nem kell utanaallitani az elso ezer km-en? en pont az a fajta vagyok, aki kerekcsere utan parszaz km-rel a kocsin meghuzkodja az anyakat.a did lancok jotallasat meg azert irtam, mert sztem nincs osszefugges a szereles minosege, anyagminoseg es az esetleges szakaszos megnyulas kozott (extrem esetben lehetseges talan), tehat szerintem nem jogos az o jotallasukkal ervelni amellett h siman jo kell legyen a lanc 30k km-nel.
de jah, befejezhetjuk. utcara
- ha nem csapkod a lanc,
- ha be lehet meg ertelmes lancfeszesseget allitani,
- ha nem kopottak a fogaskerekek
- ha sehol sem tulsagosan nyulott a lanc,
- ha nincs beallt/osszeallt szegmense a lancnak,akkor elfogadhatjuk h hasznalhato. ugyis csak apolassal, rendszeres feszesseg-allitassal tudsz ra vigyazni.
-
#25954560
törölt tag
válasz fattyu #17075 üzenetére
en is mindig indexelek. megszoktam. informacio barkinek, aki lat. attol fuggetlenul h en latom-e. nem csak a kanyarban feltuno ellensegnek, hanem pl a holtteremben levonak is. a kintfelejtes ellen meg megszoktam h neha csak ugy is megnyomom menetkozben. nagyon ritkan marad kint.
-
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #17100 üzenetére
pl az 1290-es superduke-ra gondolsz?
-
#25954560
törölt tag
válasz Integra #17165 üzenetére
tavalyelott jottem ki nagygazzal a budakalaszi cora elotti forgobol h nyomuljak felfele a hidra. gep dontve, kicsit riszal a hatulja ahogy adtam neki. aztan felegyenesedes, csutkagaz, nyulik a telo, elkonnyul az elso kerek, fultol-fulig vigyor.
aztan reccs...szinte latom, ahogy a kurvanagy cserebogar attori a pleximet, lassitott felvetelben (es fullhd-ban, minden post-processing bekapcsolva) plexidarabok kozott lassan forogva az izeltlabu kozelit a jobb szemem fele. persze a szemhejam szorosan zarva onkentelenul, de a bogar az elmult tiz ev permetezesein es atomfelhoinek morzsalekain nott fel az iden, olyan, mint egy alien es egy tank keresztezodese. a szemhejam sem tartotta vissza. a lassitasban szepen latszik, ahogy utat fur maganak, atszakitja a bort, felhasitja a pupillamat es tolja maga elott a szemlencset. kicsivel kesobb az uvegtest gusztustalan cuppanassal szetfroccsen, megindul arrafele, amerrol a bogar jott. a szemembol az idegpalyak menten tavozik a biolovedek, majd kicsit gellert kapva megallapodik a kisagyamban. a motoron kuporogva az idegeim meg mindig huzzak a gazt, 160 korul megpadkazom, majd elegans szaltoval elindulok a bicikliut felett a duna fele. ahelyett h elokelo ivben de mar teljesen halottan belecsapodhatnek a dunaba, meg jon szembe egy tartokabel. 160-rol alig lassulva precizen valasztja kette a torzsemet.
ennyi, vege. nincs tobb gurulas, nincs ace, nincs &rew.janem: csak szetplaccsant a plexin
-
#25954560
törölt tag
válasz zsolt19900 #17191 üzenetére
koszi. eleg sok az off, belefert ez is
ma en is motorral jottem dolgozni. hajnali 5 fokban most vizsgazott eloszor a motorosfarmerom. vegyesek az erzeseim. a bevarrt protektor kb annyit er, mint halottnak a beontes, kolbaszol a labamon fel-le. szoval azt kivagtam, kell majd vennem egy ala/fole veheto terdprotektort.
viszont a terden duplan van varrva ez a kevlaros farmer, plusz van benne kicsi szigeteles, tehat az izuletemet vedi a hideg ellen.
van megegy hatranya a chaps-szal szemben: ez kicsit sem vizallo. de remelhetoleg erre ritkan fogja felhivni a figyelmemet. cserebe kenyelmes, nem csuszik nagyon es a zsebeibe lehet pakolni (ha muszaj). es nem engedtek a divatnak, eleg magas dereka van, tehat a jake es a nadrag kozott nincs kint a derekam. apro figyelmesseg: a derekara varrtak hatul egy zippzart is, aminek a masik felet fel lehet varrni akarmire (gondolom mellenyre, nembor kabatra) es akkor ossze lehet oket zippzarazni.
ilyen: Bilt Iron Workers[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
válasz Steven #17203 üzenetére
mi ket szemellyel fzr1000-n ugy csinaltuk h orankent megalltunk kb ot percre, tankolni es tolni egy szecsot. ugy megvolt ~6 ora alatt. pihenni jo rendszeresen, mert igy elkerulheto h egyszercsak az utas ne akarjon visszaszallni egy kenyelmetlenebb motorra. szoval inkabb rendszeresen rovideket, mint a vege fele hosszukat.
-
#25954560
törölt tag
válasz zsolt19900 #17873 üzenetére
jo esellyel csuszni fog a kuplung. ne tegyel.
en egyszer autopalyan vilagito olajszint-jelzo miatt vettem autoba valo motorolajat az fzr-be (horvatorszagbol hazafele, muszaj volt) es nem volt vele problemam, de hazaerkezes utan rogton olajcsere volt. -
#25954560
törölt tag
a viharmacskanak mennie kell
folyton lealaznak itt mindenfele tragacsok. ma reggel probaltam kovetni egy Mosler MT900-ast, keves sikerrelha megegyszer, barki, valaha azt mondja h az utcai 600-asomnak remek a gyorsulasa, nyakonverem
-
#25954560
törölt tag
válasz Integra #18489 üzenetére
ehh, it nem csak arrol van szo. a hangja... beszaras. ahogy bugyborog meg minden. hiaba corvette motor (meg corvette lampak ), akkor is. es neki nem kell visszaengednie a gazt kanyar elott
az egyetlen elonyom h joval magasabban van a fejem, messzebbre latok. igy par masodperccel tovabb tudom kovetniegyebkent az az elso tura tenyleg jo volt. Ali rogton tankolasnal megemlitette paromnak h a 600-as gixer jo tanulomotor egyebkent en nem emlexem h 90-et beszeltunk volna meg
-
#25954560
törölt tag
válasz zsolt19900 #18523 üzenetére
kerdezd meg az eladot h kell-e hozza megvalami.
jo esetben csak lehuz a regi (ket csaktlakozo) es feldug az uj.
rossz esetben kell ele ellenallas. a klasszikus index-relek bimetalosak, kell hozza h megfelelo aram follyon at a koron. a led marhara maskepp mukodik, kellhet ele kiegeszito ellenallas.
ha elektronikus index-reled van, akkor is mukodhet siman a led. -
#25954560
törölt tag
probaltam ilyet:
Alpinestars S-MX1, egyaltalan nem volt rossz. meglepoen jol tart. persze csak boltban volt rajtam. -
#25954560
törölt tag
válasz boogie84 #18593 üzenetére
nem veletlenul linkeltem pont ezt. diszkobajaros motorosciponek kell. felprobaltam, kolbaszoltam benne, csavargattam a labamon, stb ami csak eszembe jutott. epp csak nem motoroztam benne erzesre nagyon jol tartja a bokat. szepen tele van kemenyitett/merevitett reszekkel is.
az en elgondolasom az h csak annyival tud kevesebbet a csizmanal h a labszaramat nem vedi. de arra ott a muay-thai -
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #19291 üzenetére
sajnos ez tipikus. kolteni nem koltenek ra, mert 'alig megyek vele', rossz esetben 'ez honda, ugysem romlik el'. de forumokrol rettentoen kimuvelik magukat, lehetoleg a szemellenzos haverokkal pontosan ugyanazt a balgasagot hajtogatva, egymasban erositve a hitet.
hangos a blokk? tokom. szerintem egy masik olajjal is lehet mas hangja. ez a felujitott dolog meg... azert ez nem johiszemuseg hanem genyasag. lehet h o is beszopta valamivel, aztan ugy van vele h masnak is jo lesz rosszul. szakerto nelkul vasarolni nagy lutri. meg szakemberrel is lehet hogy, de az lenyegesen kisebb -
#25954560
törölt tag
válasz Steven #19341 üzenetére
voltam en is kocsit nezni mostanaban.
ember leirta hirdetesben h hibatlan muszaki allapot, csak tankolni kell bele, semmi javitanivalo.
ehe.
amikor elmondtam neki ot perc nezelodes utan a hibakat/cserelnivalokat meg volt sertodve es azt magyarazta h ha hibatlan autot akarok, akkor vegyek ujat kereskedesbol pedig csak a nyilvanvalo hibakra hivtam fel a figyelmet.
elbucsuztunk.[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
válasz yodamastah #19381 üzenetére
es tenyleg tokegyforma sorkettes motorokkal hatalmasakat meccselnek
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #19401 üzenetére
attol fugg mit ertunk 'hullara merult' alatt. de jah.
-
#25954560
törölt tag
A múltkor megszívtam, mert rajta hagytam a VFR-en a szívatót, és az bizony érzékeny erre, megszívja magát, aztán csak kurvaanyázós-ráolvasós módszerrel indul be. Tank le, légszűrőház le, féktisztító befúj a torokba, de mivel a pillangószelepek zárva vannak, gáz ráhúz, na, akkor felcsap a láng. Ha fölé hajoltam volna, olyan lennék mint Vin Diesel, a szopottgombóc fejet leszámítva. A légszűrőház fedelét ezért visszatettem, de nem volt jó ötlet, mert diszkréten kigyulladt. Ha hiszed, ha nem, ezek után be tudtam indítani, sőt, másnap elvittem átíratni és műszakiztatni 85 ezerért. Imádom az ilyesmit. Ja, mert vettem egy VFR-t is, de ez nem ide tartozik, hiszen az nem robogó.
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #19464 üzenetére
a 'femfekcso' az nem csak femszovettel harisnyazott? a bele ugyanaz, nem?
akkor a megeszi csak annyit jelent h palyan a fokozottabb igenybevetel miatt elobb farad el? (sokkal tobbszor sokkal nagyobb nyomast kell elviselnie->tagulas) -
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #19470 üzenetére
ez konnyu volt
akkor most mar szinte hasznalhato varosban is
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest