- Melyik tápegységet vegyem?
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- OLED TV topic
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Gaming notebook topik
- Kompakt AIO-k Thermalright recept szerint
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
válasz KoVee84 #90252 üzenetére
Sajnállak.
Ha tk, akkor pályázni még jó lesz, ha csak az idomok, elemek sérültek. Tegnap elém többen is kikanyarodtak. Amíg nem volt dbkiller, addig egyszer se. Következő motorozásnál kiveszem, nem érdekel, hogy üvölt mint a barom, de legalább tudják, hogy jövök.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Laraxior
titán
válasz KoVee84 #91011 üzenetére
Pedig nem olyan csúnya az a narancs, de nem igazán passzolnak össze a sisakkal..
De most úgyis jön a tél, február-márciusig lesz időm válogatni."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz KoVee84 #91019 üzenetére
Ha német rendszámos, akkor azon nyomban meghallgatom a paramétereket.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
tboldi
nagyúr
válasz KoVee84 #91411 üzenetére
Csak az XR egy túraenduro-féleség, ez meg egy túrasport, de én is inkább az RS-t választanám, személyes kedvencem.
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz KoVee84 #95719 üzenetére
4-6000RPM-ig nem is tűnik annak.
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Pocee
senior tag
válasz KoVee84 #95989 üzenetére
rohadt műveletlen vagy,hogy nem ismered fel a francia nyelvet...
annyit írt,hogy baromira szégyenli magát,amiért rendszeresen magas lóról beszél és ha nem tudja megvédeni alátámasztott bizonyítékokkal magát akkor bedobja az internet meganonplusultra varázslatát a lefitymáló "facepalm" kifejezést...mondjuk sztem úgy lett volna teljes ha alálinkel egy frankó gifet is...de mit vár az ember manapság
Mr.Brightside
-
Francia91
veterán
válasz KoVee84 #97586 üzenetére
Egy szezonban megyek a 251-es ETZ-vel 13 ezer km-t...
(#97585) tboldi
3,5 éve van meg a 251-es, szépen végighaladtam a hibáin, gyengepontjain, abszolut megbízható gép lett. Nem utolsósorban beraktároztam eredeti gyári alkatrészekből, ismerve az utángyártott szarokat. De mostmár tényleg ott tartok vele, hogy csak tankolni kell évközben, meg évente egyszer átnézem, átkenem a bowdeneket, megcsiszolom a késes biztosítékok érintkezőit, és pár fontosabb sarucsatlakozást. Ez kb 1 órát vesz igénybe egy szezonban. Meg persze a fékbetétcsere, fékfolyadékcsere pedig 2 évente. Ezen kívül semmi hozzányúlnivaló nincs az ETZ-n. Mindenhova megbízhatóan elvisz
Amúgy egy MP06-os Honda VFR gyújtótrafó üzemel a MZ-n, ez is egy atombiztos cucc[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
etnies
senior tag
válasz KoVee84 #97763 üzenetére
Ahogy mondod, heti 1-2 ilyet biztosan kivédek.
Londonban mindenki, mindenhol U-turn-t csinál, főleg ha áll a sor és megunja. Te is megtanulod egyszer.Teasüti, ezért írtam a 15 km/h-t. Annyival meg anyám is megállna.
Ez már szegény Baboss kollégán nem segít, de hátha másnak igen.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz KoVee84 #97769 üzenetére
Amiket leírtál, az egyes értelemszerűen a te hibád, a második meg helyzetfüggő. Mármint nem a te hibád, de fékkészültség esetén megúszható.
Mindenki tegye el magában: álló sor mellett vagy között menni egyáltalán nem biztonságos, hiába tűnik annak. Lassan és óvatosan!
230.000 km ezelőtt volt az utolsó motoros balesetem, ha már ennyire érdeklődsz egyébként.
(#97768) Gaboman Igen, de 10-15 km/h esetén nem történek olyan nagy dolgok, 50-el meg is halhatsz.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
dave0825
őstag
válasz KoVee84 #98748 üzenetére
és (#98758) Horvi:
Gyári dob van rajt, mivel még nem vezethetem, így csak 1x lett tankolva, a hazaúton, de nem tudom, milyen kúton, nem találom a blokkot, viszont noname kúton nem tankolt volna munkatársam (Lukoil vagy Shell lehetett).
Most jut eszembe, hogy a hirdetés szerint, ahol vettem, sportdob volt rajt, de visszatette az eladó a gyárit.
Nekem 491 oldalas pdf-ben van a manual, abban butterfly szóra 1 találat van csak. El tudod küldeni, hol van, ami alapján ki lehet mérni, vagy megnézni?Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
-
z123456789
addikt
válasz KoVee84 #106270 üzenetére
Ezt tudom, ezért is kérdezem. Jó, ok, nem volt egyértelmű, hogy a kép csak figyelem felkeltés, de amúgy pont ilyenem van, azért ezt a képet választottam.
Na jó, de te a megoldások hazájában élsz. Van ehhez hangtompító? Ja, és szép a motorod, összefoglaló lapozgatása során elkezdtem keresni egyet.
-
z123456789
addikt
válasz KoVee84 #106272 üzenetére
Hm. Na látod. MO-n ez nem működik. Velem is visszarakatta a szerelősrác amíg elvitte műszakiztatni.
Ez vajon ugyanaz lehet? Ez egy univerzális tompító? Csak mert akkor elhessegetem a parámat, mert hiába E jeles egy kipu, szerintem van az a rendőr, aki megbüntet, akkor is, mert mondjuk nincs bejegyezve. A cikkek is azt írták, hogy nem megfelelő db értéknél büntettek. E jelről, és papírról nem szóltak. Na jó, a szöveg utalhat az E jelekre is mondjuk, de konkrétan itt nem említik. Ezzel most nyugtatom magam.
Amúgy látom már, ez a tompító jó az enyémre is. TB M-2. Mínusz 3-4 db? Az nem sok. Mondjuk akkor pont igazolná az állításomat, hogy a gyári sem sokkal halkabb. -
HSM
félisten
válasz KoVee84 #106880 üzenetére
Unalmas már mindig ugyanazokat a köröket futni.
Ez volt az eredeti állításom: "Az SV650-en pl. rövid első fokozat van, normális, nem kuplung égetős használatnál simán lendületesebben indul meg alul, mint egy hosszú egyes fokozatú sportos sor4 1000." [link]
Ilyenkor nem tudom, miért jössz ilyenekkel, hogy "Ha egy rendeset rajtolsz"... Persze, így van, normálisan kuplunggal játszva rajtolva nyilván kijön az ezresek erőfölénye, és ez tökéletesen megfér az állításom mellett.Nekem egyáltalán nem fáj, hogy nagy tempónál erősebb egy ezres, de akár a legtöbb sor4 600 is, ami zavar, hogy gyakran úgy tapasztalom, méltatlanul van fikázva ez a 650-es. (Sokszor az egész 600-as kategória.) Igenis megvan az előnye és létjogosultsága ennek a motorépítési módnak, méretkategóriának is.
(#106881) runner 125: A széllel szemben dolgot realizáltam. Btw, nehéz értelmesen vitázni, ha nem az ember eredeti állítását cáfolják meg, vagy levezetnek valamit fals adatokkal. Ezeket érvelési hibáknak hívják. Mindegy. Elengedtem a témát.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz KoVee84 #106886 üzenetére
Pontosan ezért meddő belemenni vele mélyebb beszélgetésekbe, mert már az alap tézise is hibás. Folyton. Arra építi a fotelfizikát, ebből nem enged, önigazolja magát a téves alapokra állított elméletivel, amit persze utána racionális érvekkel véd meg, de ez már a fától az erdőt...
Pszichológia szerint, ha valaki sokszor emleget egy cselekményt, az meg sem történt, vagy csak szeretné h megtörténne.
..én azt az 1000-es GSX-R "hajtást" néztem volna meg... De egyre erősebb a gyanúm az ilyen fasságai után, h maximum álló helyzetben ült rá.
Hisz látszik, fogalma nincs, h mit lehet rajtolni alul is egy 1000-es superbike-kal, kuplungégetés nélkül.
Innentől minden post ami a témaindítója köré épül, csak értelmelten, szokásos flame generálásnak felülő karakteráradat."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz KoVee84 #106954 üzenetére
Haha, látom akkor neked is van ebben tapasztalatod.
Valamikor kétezres évek elején én is kaptam édesanyámtól egy Honda Lead koppintást, egészen konkrétan Sundiro néven futott itthon, pontosan így nézett ki...
Amíg a gazdag szülők gyerekei már ekkor menő japán 50-esekkel futkoztak, addig én ezzel próbálkoztam eljutni A-ból B-be. Nagyjából minden 2. alkalommal sikerült is. Hányszor de hányszor kellett tolnom, atya ég. A karburátorját szerintem legalább 40x szedtem szét, fúratva is volt a henger legalább 3x, utána bírt 1-2000km-t, aztán megragadt újra. A Végén már bontott komplett 3KJ Jog blokkot raktam bele, h na majd azzal legalább megbízható lesz. Igen ám, de kínai járműgyártás alap szellemisége természetesen nem hagyta, h így _működjön_, az elektonkiával nem akart egyszerűen együttműködni, bizonyos fordulatnál folyton lebökött, elgyengült.. végül ingyen odaadtam az egész szarkupacot a czigányoknak.
Kb. ekkor fogalmazódott meg bennem az, h ha a minőségre nem telik majd dolgozó emberként, akkor inkább nem veszek addig semmit.
Ezt vallom is a mai napig."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz KoVee84 #107098 üzenetére
Na jó, élőben tényleg jobban sárosnak tűnt. De most azért sem mostam le.
Tényleg elengedtem ezt a dolgot a Suzuki-nál.
Műszakilag legyen csecse, de már azóta a kézvédőmről leverte a logót egy kiálló jó 5-6 cm vastag faág, tükreim full karcosak, meg szerintem jó néhány plusz karc lett az oldalán.. benyúló bokrokat, ágakat egyszerűen nem lehet kikerülni azonnal, mert bukta lesz a vége. Csapából nagyon sok rutin kell h 40-50-nél csak hipp hopp átemelje az ember a motort, így inkább az esést nem kockáztatva, hagyom h végighúzzanak az ágak."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
etnies
senior tag
válasz KoVee84 #108362 üzenetére
A motoros lánynak blokkot cseréltek a motorjában, három napja hozta el, ma eldobta csúnyán.
Azt mondja olajfolt. Újabb százezrek, de még mindig nem esett elég nagyot, hogy féljen.
Talma volt az utolsó égéstérben, ő mondta hogy a félelem érzet esésről-esésre alakul ki. És milyen igaza van.."önmagam hite vagyok magamban"
-
Ferdzsoo
addikt
válasz KoVee84 #108368 üzenetére
Lehet ezt cáfolni, meg nemszeretni, de az olyan országokban ahol nincsenek hegyek (ergó nincs lehetőség vízerőmű építésére) a legkevésbé környezetszennyező energiaforrás az atomenergia. Aki pedig fél tőle az tudatlan.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
runner 125
nagyúr
válasz KoVee84 #109523 üzenetére
Ismerek én is ilyen helyeket, de manapság már sokszor nem a zsebpénzen múlik, ugyanis évek óta bevezettek egy olyan felülellenőrzési rendszert, h az éppen műszakizó jármű folyamatát távolról bármikor megállíthatják az NKH biztosai, kiszállnak a helyszínre és felülvizsgáláják a folyamatokat.
Itt Gy-M-S megyében 2 hónapja bukott meg az egyik vizsgabázis azon, h a 10 éves autót úgy akarták átengedni, h a helyzetjelzőkben és a rendszámvilágításban utólagos T10 LED izzók voltak.. 3 hónapra felfüggesztették a tevéknyeségüket."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Melyik tápegységet vegyem?
- Jogász topic
- Bestbuy játékok
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Autós topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- OLED TV topic
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vicces képek
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen