- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Házimozi belépő szinten
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen házat vegyek?
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
nagyúr
válasz Oppenheimer #143074 üzenetére
Azt vágod, hogy a hátsó fékkel könnyebben tudsz perecelni, mint a lejjebb döntéssel, éles kanyarban, ugye?
Nyilván ha lapon van a vas, akkor más kérdés, mert akkor már egyik SEM ment meg. A te rendelkezésedre mindig adott mértékű tapadás van. A hátsó fékkel a két kereked közül az egyiket terheled meg merőleges iránnyal az amúgy is erős oldalirányú terhelésre. Ott a feneke könnyen elmegy. Ha pedig csak lejjebb döntöd vagy te mész lejjebb a motorról, akkor két keréken oszlik meg ez. Működhet a hátsó fék is, de nem ezt választanám, ezt pedig csak az én 4 éves tapasztalatlanságom miatt mondom[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest