Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Bezárt a Wizard With a Gunt fejlesztő stúdió
gp Alig kilenc évvel a megalapítása után sajnos feloszlott a csapat.
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Steven
addikt
válasz Topiccsendőr #148783 üzenetére
Jah igen értelmezni tudni kéne amit írnak ..
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #148853 üzenetére
Mostmár ok, otthon persze nem volt se WD40, se semmi hasonló, így az egyik üres motorolajos dobozban volt 2 csepp olaj, azzal végül is kinyílt...
etnies
Remélem...🤞"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
User_2
tag
válasz Topiccsendőr #148853 üzenetére
elnézést, de ha a zár mechanikája be van rohadva -> fehér kicsapódás ült ki az alkatrészekre,
akkor nagy valószínűséggel a szellőzés mechanikája ugyanúgy járt, hiszen mitől lenne másképp, ha ugyanazok a hatások érték.
ugyanakkor nem feltétlen kell szétszedni, lehet elég, ha a nemcsak a kulcslyukon, hanem nyitott állapotban, alulról is kap némi kenést. -
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #148875 üzenetére
Vagy kimosta a port a betet kis poluasi kozul?
Es erdesebb lett a felulet.
Vagy csak placebo?A polir paszta leginkabb viaszos alapanyag. Az inkabb rontana rajta sztem.
En most csereltem a beteteket. Hatul Szinter ebc, offroad, elol kevlar kevereku valami.
TRW street szinter betettem. Ez mar illeszkedik a felezesmhez. Tetszik .Nah jo kezdodik a sprint.
-
A Zéé
addikt
válasz Topiccsendőr #148905 üzenetére
Itt Zalaegerszegen tavaly volt többször is, hogy a stoptáblás kereszteződést vagy a vasúti átkelőt drónnal figyelik, kicsit odébb meg szedik ki a pácienseket helyszíni bírságra. Idén mondjuk még nem láttam.
Just a simple Lineman...
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148917 üzenetére
Lesz szerelés bőven.
Egy darab service manualt találtam (ha van másik, elfogadom, ez 2008-as motor), abban azt írták, a Corsa 8100-nál nyít, az SP meg 8400-nál. Illetve 2500-ig nyitva van mindkettőn. Kibogozzuk a marhaságokat.
A kipufogó az rendes gyári Aprilia.4-6000 fordulatos dadogas euro norma, egy jumpert kell atvagni az cdi dobozban, interneten hamar megtalalod, ha nem, akkor szolj, atkuldom a leirast.
meglátom, jelzek. Ezek szerint a gyújtás dadogtatja be? De annyira bedadog, hogy nem is tudok tele gázzal átmenni a 4000-6000 fordulat tartományon, csak hörög dadog...
Volt egy random EFI lámpám is egy 1-2-3-4 leforgatás után. Semmi nem változott, csak világított következő indításig. Valamint nem megy a vízhőfokjelző.Egy Lagunával követtek haverék, ahol a motor 147-et írt, ott a Laguna 142-t, a Waze meg 137-et.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148920 üzenetére
[link]
Ebben a doksiban találtam.11 kW verzió volt, de annál biztosan több, emrt sokkal jobban megy, mint bármilyen 11 kW motor.
A vázon van egy 11 kW és egy 18 kW jelzés is, az alvázsszám plaketten. Nyílván derestricted
A leírás alapján a 11 kW verzióban nem is volt "Rave" Valve, és annak beszerelése illegális -
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148920 üzenetére
EFI lemaradt.
Hazafelé, már ilyen 100 km után egy kanyar után egyestől kezdve leforgattam minden fokozatot, és van egy olyan hibalámpa, hogy EFI, az bekapcsolt, meg az általános hibajelző piros háromszög is. Gyújtás fel/le után eltűnt. A motor viselkedésében semmi mást nem lehetett észrevenni
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148924 üzenetére
Nem hiszem, mert van külön Dzsinn lámpa piktogram is. Vagy a 2T olajra gondolsz? Megnézem, hogy a szenzor élhet-e még, de igazából a tartály tele van.
Viszont lehet, hogy a héten nem fogok tudni foglalkozni a motorral még.
-
Döglött Róka
veterán
válasz Topiccsendőr #148953 üzenetére
Rohadt jó minták vannak amúgy hozzá, de előbb volt meg a bukó nyilván mint a motor, szóval maradtam az egyszínűnél.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Döglött Róka
veterán
válasz Topiccsendőr #148982 üzenetére
Honnan lattad hogy kezzel volt tisztitva? Milyen az a "mas" hasznalat?
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Döglött Róka
veterán
válasz Topiccsendőr #148984 üzenetére
És honnan látszik hogy le van csiszolva? Azért kérdezek ennyit mert nem értek hozzá és egyelőre egyik anekdotikus érvet látom a másik ellen.
Plusz ha magasabb fordulaton jár a motor, akkor nem "kikormolja" az egyszeri felhasználó?
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Döglött Róka
veterán
válasz Topiccsendőr #148989 üzenetére
Köszönöm, szóval egyrészről akkor szakmai szőrszálhasogatás részedről egy olyan videón amin látványosan a laikusokat célozzák. Sokszor beleesek én is ebbe a csapdába a szakmámban, de igyekszem elkerülni.
De ezek szerint a milliónyi italian tune up videó amivel tele van az internet és ellenőrzik a hatását mind kamu?
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Döglött Róka
veterán
válasz Topiccsendőr #148991 üzenetére
Jólvan nem kell mindjárt behúzni a féket és támadni. A kérdésem fennáll továbbra is, működik a kikormolás mint olyan vagy sem? Ha nem, akkor a laikusoknak szánt szemléltető dugattyú kamu, ha igen, akkor szemléltető eszközként megfelel.
A véleményem az, hogy mindennel és mindenkivel szemben szkeptikus vagyok, ennélfogva mind a te általad írottak, mind a videóban hallottak anekdotikus érveknek számítanak..
Már említettem, hogy az F9 számomra egy szórakoztató műsor motorokról, néha hasznos információkkal, sosem fogom gépészmérnöki alapműnek tekinteni mert láthatóan nem annak van szánva. Ezért tartom szőrszálhasogatásnak a fennakadást. Vettem, állítólag értesz hozzá, de ettől még nem von le a videó értékéből, ha kikormolás magas fordulaton mint olyan, létező dolog.
UI.: Nem érzem úgy, hogy gyerekeknek szánták a videót
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Steven
addikt
válasz Topiccsendőr #148993 üzenetére
Amúgy van olyan benzin adalék amit érdemes teszem azt fél évente évente megetetned a motorral amit ajánlasz?
pl tisztítás céljából ?Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Döglött Róka
veterán
válasz Topiccsendőr #148993 üzenetére
A vulgáris szavak használata agressziót sugallanak, úgyhogy támadásnak minősül.
Viszont ez a téma arra jó, hogy így ebédszünetben körülnéztem.:
Ez alapján nem tudom egyértelműen kijelenteni, hogy nem működik, de azt sem hogy igen.Mivel turbós motor nem nagyon van motorokon tudtommal, így nem tudom azt mondani hogy az ehhez kapcsolodó F9 videó egyértelműen átverés.
"Akkor ez inkabb a gyerek tartalom fele tendal." - Nem mindenki él ebből, remélem ez azért tiszta. És pont ezért van szükség egyszerűsített magyarázatra.
Következő példa?
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Döglött Róka
veterán
válasz Topiccsendőr #148996 üzenetére
Nem "szeretem" ezt az embert (tudod nem minden fekete vagy fehér, megrögzött bringásként pl a bringákról alkotott véleményén meg is akadhatnék, de képzeld nem veszem komolyan), de szórakoztatónak és igényesnek tartom a tartalmakat amiket a csapatával készít.
PL a TW200as reviewja rettentő jól sikerült, ahogy a Teneré 700 is, ruházat kapcsán kifejezetten hasznosnak tartottam a tippjeit. Ezért is voltam kíváncsi, hogy mi a baj vele mert szeretek több álláspontot is meghallgatni. Eddig nem győztél meg, csak arról, hogy nem megy bele túlzottan a részletekbe, és laikusoknak készít tartalmat. De ezt eddig is tudtam és így is kezelem
Ha meg nincs időd megnézni egy másik ember kutatásokkal megtámogatott elbeszélését a kikormolásról, de van időd nekem megírni, hogy az egész hülyeség arra csak ennyit tudok reagálni:
Utolsó bekezdésed meg szemantikailag kissé szétesett, így sajnos nem tudok érdemben reagálni rá.
Mindenestre köszönöm.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Döglött Róka
veterán
válasz Topiccsendőr #149001 üzenetére
Elegansan ignoraltad az altalam hozott masik videot a temaban. Innentol kezdve nincs ertelme folytatni, pedig kivancsi lettem volna a velemenyedre.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Döglött Róka
veterán
válasz Topiccsendőr #149012 üzenetére
De akkor kerlek mondd a tobbi peldat. Mert ez igy onmagaban egy ures allitas. Hogy megforditsam az elobbit, ebbol csak annyi jon le, hogy nem szereted.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Döglött Róka
veterán
válasz Topiccsendőr #149018 üzenetére
Nem emlekszem a masik peldara, bizonyara atsiklottam felette.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Döglött Róka
veterán
válasz Topiccsendőr #149024 üzenetére
Köszönöm, így már mindjárt más !
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Döglött Róka
veterán
válasz Topiccsendőr #149027 üzenetére
Nem, de elfogadom az allaspontod. Ettol meg szamomra, mint laikusnak hasznosak a videoi.
@bacus, igazabol nem, de mivel valamibe bele kellett kotnod ezert valamit mondtam ra. A tobbire meg inkabb nem is reagalok.
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Döglött Róka
veterán
válasz Topiccsendőr #149030 üzenetére
En a ruhazati meg vezetestechnikai videoit hasznosnak tartottam, a motortesztjei meg roppant szorakoztatoak.
A gepeszeti videokhoz erdemben nem tudok hozzaszolni, de legalabb adtak egy minimalis atfogo kepet, nyilvan nem ezekbol fogok megtanulni blokkot szerelni es 5 perc alatt nem is varhatok el minden reszletre kitero elemzest. De pl fekfolyadekcseret az egyik shortjukbol neztem ki es az hasznos volt.
Szerintem ennyi, helyen kell kezelni. Ezert kertelek hogy terjunk ki ra reszleteiben mert nem ertek hozza te meg ugy tunik igen.
Koszonom megegyszer.
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #149047 üzenetére
Es azok a gepeken amik hajlamosak a generator leegesre nem rossz az alapjarat kozeli kruzolas? A tekercset is az olaj huti nem?
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Döglött Róka
veterán
válasz Topiccsendőr #149047 üzenetére
Ok.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #149059 üzenetére
Igazad volt, a doboz miatt szitált a kormány.
Gumit lecseréltem, mert volt ütése, illetve a kerékcsapágyat is, mert kicsit ércesen járt.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
dellfanboy
őstag
válasz Topiccsendőr #149073 üzenetére
szép, szép de remélem 25-re a kawa kihozza ezt [link]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #149090 üzenetére
Meg kellene nezni, hogy az also tugorgo milyen allapotban van, altalaban az szokott elkoszonni.
Sajna szét nem szedtük a blokkot, s most nem is lesz, mert amúgy ezen kívül mást nem tapasztaltunk. Persze, a csörrenést sem hallottuk eddig, csak akkor, mikor a hengerfej és a reed sem volt már a helyén. Érzésre az alsó nem tűnik rossznak, sőt, talán a felső se volt rossz, csak a gyári méretnél 2,5 mm-rel szűkebb tűgörgőt rakott bele a szaki, mert túl drága volt a gyári (6 ezer, csapágyboltban is). Az eggyel kisebb meg 800 Ft.És mivel okosba sikerült szerezni gyárinál épp egy picivel nagyobbat, ami az új dugattyúba még nem is kell befeszegetni, ezért a felső kap új csapágyat.
Amit meg kellene nezni, az az, hogy leveszed a gyuruket a dugattyurol, betolod a dugattyu szoknyajaval, vagy tetejevel a hengerbe, es megmered a gyuruvegeknel a hezagot.
Tervben van, a gyári hézag felső határa itt 0,5 mm. Viszont új gyűrűk is lesznek.
A hengernel a kopast a legkonnyebben ugy deritheted ki (vagy a gyari meretet) hogy a nem terhelt oldalt megmered, aztan a terhelt oldalt. Azonnal kijon mi a kulonbseg. A nem terhelt oldalon lesz meg honolas is.
A kopás tök uniform, furatmikró szerint nincs ovalitás a hengerben. -
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #149094 üzenetére
Hát, a mérést nem én csináltam, igy nem tudok nyilatkozni a pontos helyéről.Mindenesetre, mesélek majd, ha szerelés lesz újra, hogy hogy s mint történnek dolgok. Utána ugyanez következik majd az RS125-ösön is.
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #149094 üzenetére
Mennyire szopóroller ezeket fenntartani? Mármint RS125, NSR125?
Gyűlnek a motorok, amiket nagyon kipróbálnék, Aprilia RS125, RSV1000, Honda VTR1000, CBR900, aztán ott vannak a sor4-es 600-as sportmotorok, még jó, hogy a konyha felújítás idénre elviszi a pénzt, úgyse tudnám egyiket se igazán kihasználni'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #149106 üzenetére
Ez így egészen vállalhatónak tűnik. Ducatikat szokták viszonylag széles körben szidni, hogy folyton szervizbe kell hordani, így szar úgy szar, aztán persze nem tudom ez mennyire megalapozott. Egy 748-ra nagyon befizetnék ettől függetlenül, szimplán azért, mert gyönyörű. Vagy akkor már legyen 998, csibesárgában
Szeretném azt gondolni, hogy a javítások nagy részét meg tudom csinálni, de igazából amihez célszerszám kell, ott meg vagyok lőve. A VFR-en kéne egy láncszett csere, és valószínű meg tudnám csinálni, de nincsen láncszereléshez semmim. Karburátorszinkronhoz szintén hülye vagyok. Meg amúgy kétütemű géppel sem volt még dolgom, azon a pár körön kívül, amit középiskolában mentem vele.
Amiket felsoroltam, abból talán a 125-ösök vonzanak a legjobban, pont azért, mert könnyű, "gyenge", sokkal inkább meglehet az érzés, hogy ezt ki tudom használni.VTR-ből az sp-k eléggé drágák, RSV-k mennek az F széria árában szinte, pedig az ugye erősebb, műszakilag komolyabb gép, legalábbis amennyit utánaolvasgattam. Plusz az RSV elvileg "nagy", lehet a 184 centimhez ideálisabb. Na meg szárazkarteres kenés, 60 fokos V2, élőben jó hangja lehet.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #149118 üzenetére
Nos, a ducatiról lebeszéltél Még jó, hogy pénzem úgysincs rá, én most egy ideig még a kicsi pénzből nagy élvezetet képviselem, a hozzá tartozó szopással együtt
Bár nincsen sok, de elkezdem nézegetni az RS125-ököet, hátha idén összejöhetne. Gondolom ezekhez idom is van bőven, mert sokan pályára vitték.Ma amúgy sikerült számszerűsítenem, hogy mennyire vagyok lassú lúzer, ha valaki nem megy előttem és mutatja az utat, bajna-héreg, tegnap motorral második 23 másodperccel mentem csak jobbat, mint ma autóval, lefosott 4 évszakos gumin, 54 vad lóval. Úgy, hogy a hosszú egyenesben 110 fölé nem mentem.
'92 Honda VFR 750
-
Döglött Róka
veterán
válasz Topiccsendőr #149137 üzenetére
Ali
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #149136 üzenetére
Nagyon szép utak vannak arra is, Ingolstadt környéke nem is annyira zsúfolt, és vannak dimbes-dombos kanyargós részek. Nem akartam dél felé menni tegnap, mert oda több esőt mondott.
És ugye errefelé gyakorlatilag ismeretlen fogalom a rossz út, legalacsonyabb szintű utak is gyakorlatilag hibátlanok.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #149161 üzenetére
Én külön felkerestem telefonon a privát kis magánvállalkozó varrodákat, varrónő-szabászokat elmondva miről lenne szó, sokan nem vállalták mert nincs gépük hozzá (motoros bőrruházathoz) majd az egyik kis magánzó szabó megcsinálta. Aprópénzért - pár ezer forintért. Bele kellett toldani a combtőtől combközépig belül kétoldalt a nadrágba - jó lett. Kvázi addig kell hivogatni míg rá nem akadsz, azonban valami kompromisszumra kell ilyen kis 'cégeknél' számítani, pl nem lesz színazonos a toldás esetén, vagy ha olyan akkor bőr helyett valami más rugalmas anyaggal pótol. Ugye toldásnál általában pár centis sávról, csíkokról van szó maximum, ha efölött kell akkor már egészében másik méretről van szó és az egész ruhát nem lehet, nem éri meg méretekkel bővíteni. Esetleg nagyobb méretet kell venni és abból visszaszabni. Ha mondjuk ne adj ég olyan a helyzet hogy tényleg nincs pénzmag de a szar olcsó új ruhánál kapsz egy bőrt használtan akkor nem árt előre keresni szabászt és tájékozódni, különben csak a nem egész jó - kényelmetlen helyzet állhat elő. Használtan még nehezebb igazán passzoló ruhát találni (egyébként nem agyonhasznált ruhát amin még a bőr átítatása megvan egész jól lehet sima langyos - enyhébben szappanos vízzel takarítani, ózonozással szagtalanítani majd enyhén átkenni erre való viasszal stb. - szintén saját ruhás tapasztalat. Fontos hogy a bőrruhák száraz helységben legyenek tartva, ne aszalódjanak nyirkos, szellőzetlen közegben, garázs mélyén stb. használat után amint lehet szárítás, szellőztetés. aztán ha mégis csak ilyen tárolásra van lehetőség - letakarítani, kezelni minden alkalommal és zacskózva elrakni, tárolni. Mint minden más a ruha is meghálálja a gondos tartást és egy jó ruha mindenestül (csízma, kesztyű, bukó, protektor tuning, stb. egy kisebb motor ára)
tipp: bukószellőztetőt lehet csinálni ha ráteszed egy 12 centis PC szellőztető ventillátorra és elöl nyitott plexi, alul perforáción áthúz rajta a levegő (copyright by Chrobák Jani, nála láttam)[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #149161 üzenetére
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
dellfanboy
őstag
válasz Topiccsendőr #149182 üzenetére
dainese gyárt méretre. nemtom mit veszel de én inkább gyártatnék méretre, minthogy meglévőt szabjanak át, az nekem sose jött be
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #149200 üzenetére
lehet csak kettő végül.
a gixxer veszi a töltést. szép lassan és 11 voltnál rápróbáltam köhögve de forgatott.
a hsuky az halott. világítás benzinpumpa még megy, de ahogy önindító kattan egy relé és csá.
meg a ninja azóta is...a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Khaosz55
addikt
válasz Topiccsendőr #149199 üzenetére
Amiket én látok azok : 60-70% túra és adventure, 20-30% naked, maradék chopper és néhány gyorsasági. Sok hágókon 100-ra is alig lehet felgyorsítani, mert 50-100 méterenként 90 vagy 180 fokos kanyar ami vagy lefelé vagy felfelé visz. Forgalom szembe stb, szóval a gyorsasági inkább pályára való mint hágóra.... Ki túlzással minden harmadik motor GS vagy annak az valamelyik utánzata. "Egyenes" kormányos motorral gyorsabban és kényelmesebben tudsz ott haladni, a lóerő ott sokat nem számít, mármint 100Le felett, inkább a bátorság.
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #149200 üzenetére
sok ilyen app van. Én anno vettem egyet (aCar), aztán az összebútorozott a fuelly.com-al..
Én a motorral kapcsolatosan mindent felírok, így tudom a fogyasztásom hosszú távon, illetve minden amit ráköltök, így lesz egy valós km költségem is. De szól éves szerviz miatt, vagy bármihez tudsz rendelni km v. időperiódust, így aztán nem felejtődik el semmi.
Van egy csomó hülye statisztika, pl eddig összesen 2,5 misiért tankoltam az elmúlt majdnem 4 évben, 1750 Ft-ba van a motor minden egyes nap kb 63 Ft/km a költsége, és 30 km-t mentem átlagosan egy nap. A vételárral megnövelve, a teljes birtoklási ktg 6,5 millió ft eddig, azaz 4700 Ft / nap, illetve majd 170 Ft/km költséggel jártam. Persze ez megint módosulna, ha eladnám és most ebből lejönne az eladási ár.
Ha kiszállnék a motorozásból most és minden dobozt, táskát, sisakbeszélőt, gps-t stb eladnék, kb visszajönne 6 millió, meg egy pici. Ha mondjuk 6,5 misi jönne vissza, akkor gyakorlatilag 0 ft/km-re jönne ki a költség, azaz úgy motoroztam 40e km-t, hogy nem került pénzbe. (mert ebben minden költség benne van a motor vásárlás óta, az utolsó ruha, vagy alkatrész, gumi, stb)(persze itt megint eltekintünk pénz időértékétől, meg hogy előtte is volt motorom, azaz a felszerelés nem 0-ról indult, pl a dobozaim még az előző motorhoz vettem.., így az előző 35e km-nek az egyenlege nem 0, viszont az lényegesen olcsóbb volt mint a mostani moci.)
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Khaosz55
addikt
válasz Topiccsendőr #149204 üzenetére
Voltam már vagy 10X, én ritkán látok ott gyorsasági motort, persze van de nem jellemző. Vannak helyek ahol jobb szűk 180fokos kanyarokat 10-20Km/H-val bevenni, tört kormánnyal... Az biztos egy gyorsági nem ott érzi magát elemében....
-
macilaci78
nagyúr
válasz Topiccsendőr #149200 üzenetére
Google sheets-ben intézem. A tankolás vezetésével kezdtem: dátum, óraállás.
Másik munkalapon beírtam a szervizintervallumokat idő és km szerinti esedékességgel, a tankolós munkalapról behúzza az aktuális értéket és egy sima "ha nagyobb, akkor pirosra színezem a cellát" függvénnyel jelöli automatikusan.
Még az EÜ doboz szavidejét is jelzi.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #149193 üzenetére
Itthon nem találsz jobbat mint Cölöp. Egyeztesd le velük hogy neked gyári minőségű varrás kell. Csak meg tudják mondani hogy képesek-e rá. Ezt csinálják 40 éve.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #149227 üzenetére
Kipufogo nelkul nem mindegyik 2T tud beindulni egyebkent, csak erdekessegkepp.
Épp erre alapozom, hogy sikeres volt a beavatkozás idáigMinek a menete ment tonke? nem ertem a leirasbol.
A tűszelepet ugye többnyire szettben adják. Tömítés, a tű, és a menetes, hatszögű cső, aminek nem tudom, mi a neve. A cső ment tönkre, abból kell másik. De már úton a 300-as.A kipufogorés híd repedes az klasszikus a hondanal,
Itt is az also csavarban van a fofuvoka, sztm te vmi mas fuvokat neztel. 3 szamjegynek kell rajta lennie.
Pedig sajna ezen csak ".53" van, ha az a ott egyáltalán egy pont... Elég csúnya a tetej, de 100%, hogy nem három karakter volt ott, és az is, hogy nagyobb, mint a PHBH 138-asa.Hajtókar oldalirányú lógására gondoltam, az volt méretes, érzésre service limit feletti. Szerintem is hamarosan csereérett lesz.
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #149235 üzenetére
Ha az alsó részén lévő kopást kell nézni, ezt működés közben már észrevenni? Vagy ez már az, hogy tele megy az olaj apró fémmel és tönkreteszi a többi részét is?
'92 Honda VFR 750
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #149200 üzenetére
Én azt a trükköt alkalmazom, hogy tételesen leírom a szervizkönyvbe mikor milyen szervizt és alkatrészt kapott.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #149241 üzenetére
Pár hete hallottam egy ducatit, de az szerintem nem volt már egészséges, mintha egy vödör csavart rázott volna, alapjáraton teljesen elnyomta a motor hangját. Amikor elindult, akkor már oké volt. Amúgy gyönyörű volt, mindenki megnézte amíg parkolt.
'92 Honda VFR 750
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #149263 üzenetére
Köszi. Akkor nem hiba, hanem feature.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #149263 üzenetére
Hogy és hol lehet jobb rugóstagokat nézni ehhez a motorhoz? Vagy milyen paraméterek kellenek hozzá?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz Topiccsendőr #149271 üzenetére
Égőket nem verte ki, akkut nem "forralta" ?
Gondolom valami abnormális dolog volt, nem csak úgy véletlen mértél rá.
Cseppmentes száradáshoz mosás után áttörlöm mikroszálas kendővel, cseppmentes lesz.
Jó múltkor valaki írta, hogy semmire nem való a LIDL-es mikroszálas kendő. Valóban, nem lett cseppmentes a gép törölgetés után, sőt..Maszatos lett. Amit utóljára vettem, ezek tényleg nem jók. Kuka pozitívvá nyilvánítottam.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- PHP programozás
- Home server / házi szerver építése
- LEGO klub
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- OLED TV topic
- iPhone topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Opel topik
- További aktív témák...