Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gaboman

    nagyúr

    válasz hroberto #85303 üzenetére

    Valójában tényleg az állapoton múlik nem is annyira az évjáraton.
    Láttam már olyan 2004-es 660-at ami úgy nézett ki mintha most gurult volna le a gyártósorról, meg az ellenkezőjét is, minden a gazdán, gazdákon múlik mint minden motornál.
    Ezekben a típusokban az a jó hogy 60 ezerig általában csak a szelepeket kell ellenőrizni meg a többi kötelezőt (olaj, légszűrő).
    És tényleg valósan kevés kilométer van bennük, ugye nem használják túrázásra, vagyis kevesen.
    Sokaknál második motornak vannak tartva.
    Egy valami biztos a DRZ-hez képet ezek a gépek hatalmas ugrások, haveromnak is egy 2006-os DRZ400E volt, egy 2005-ös SMC660-ra cserélte le.
    A különbség áh....., futómű, fékek, blokk, másik kategóriába lépett.

    Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

Új hozzászólás Aktív témák